Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schaapjes eten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fable

Fable


Soort : Draak
Aantal berichten : 91
Punten : 88
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 49
Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn
Partner: nog niet

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptydi maa 15, 2011 10:10 pm

Fable vloog over DW. Ze was hier nieuw, maar dat maakte haar niet uit. Ze was wel vaker in onbekend gebied geweest. Ze had wel honger. Nogal erge honger. Onder haar zag ze schapen. Het waren niet de beste hapjes met al die wol, maar nou ja, niks aan te doen. Toen ze landde vluchtten alle schapen meteen weg, Maar ze ving er zonder moeite een in een web van een soort heel sterk prikkeldraad. Ze keek grijnzend toe hoe het dier probeerde zich te bevrijden en blaatte van pijn en angst. Fable vuurde een inktzwarte wolk op het beet af. De wolk bleef een eindje voor het schaap zweven. Anderen zagen alleen een zwarte wolk, maar het schaap zijn grootste angst. Waarschijnlijk een wolf, dacht Fable, schapen waren zo voorspelbaar. De stekels van het web boorden zich dieper in de huid van het schaap toen het wanhopig probeerde te vluchten, maar net niet diep genoeg om haar te doden. Fable besloot aardig te zijn en het dier uit haar lijden te verlossen, ze wilde eten. Ze beet het schaap dood en at het in een paar happen op. Ze had nog steeds honger. Ze herhaalde niet het hele ding weer, maar haalde zonder moeite een vluchtend schaap in en at hem op.
Opeens hoorde ze geschreew en een man met een hooivork rende op Fable af. Hij was vast gealarmeerd door het geblaat van zijn beesten en wilde nu proberen een draak weg te jagen. Hij had wel moed, dacht Fable, om te sterven voor wat schapen. Fable plakte hem aan de grond met een kleverig web en wilde hem net doorboren met wat stekels, toen ze afgeleid werd door voetstappen achter haar. Geïrriteerd draaide ze zich om, wie stoorde haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptydi maa 15, 2011 10:57 pm

Fire Bolt vloog wat rond bij de boerderijen en keek of ze iets lekkers te eten zag of een andere draak of nog beter een of andere boer die achter haar aan ging als ze een schaap op had. Fire Bolt zag even later een andere draak ze deed haar vleugels wijd en lande op de grond de draak draaide zich Geïrriteerd om Fire Bolt zei normaal op rustige toon: Ga gerust door ik kom even kijken wat je doet maar dit bevalt me sowieso wel. Fire Bolt greep een schaap die voor bij kwam rennen hij slokte hem op en keek geduldig naar de andere draak die hem nog steeds aan keek hij ging zitten en wachtte op actie of antwoord hij keek om zich hen en zag alle geschokte schapen rennen hij verslinde er een paar die voorbij kwamen en at sommige op de rest liet hij liggen voor later. Fire Bolt sterkte zijn vleugels even en deed zijn nagels weer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Soort : Draak
Aantal berichten : 91
Punten : 88
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 49
Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn
Partner: nog niet

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptydo maa 17, 2011 8:45 pm

Fable gromde. 'Wie ben jij en waarom verstoor je mijn lunch?' zei ze kil. Ze zette haar vele stekels op en verhitte ze langzaam. Wat moest dat jong van haar? Er kwam wat zwarte rook uit haar neusgaten. Haar rode ogen gloeiden. Ze bekeek de draak tegenover haar. Het was een jonge draak (zelf was ze ook niet heel oud, maar toch al wel volwassen, vond ze). Fable draaide zich weer om naar de boer in haar web en blies een wolk van angst om hem heen. Ze wist niet wat hij zag, maar het was in ieder geval niet vriendelijk. Misschien wel nog een ik, dacht ze grijnzend. Ze liet de boer voor wat hij was en draaide zich weer naar de vreemdeling. Die at ook wat schapen op en liet er nog een paar liggen. 'Wat een zonde,' zei Fable 'zomaar meteen dood. Je hebt die beesten wel gematst hoor. Als ik jou was had ik ze nog wat langer laten lijden' Ze schoot een van de dode schapen vol met pijltjes. 'Lust je hem nu nog?' vroeg ze. Ze bleef de draak voor haar kil aankijken. Haar stekels waren gloeiend heet, maar nog niet zo heet dat ze wit werden, alleen een beetje roodachtig, maar dat zou niet opvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptyvr maa 18, 2011 10:05 am

Fire Bolt zag hoe de draak hem martelde en zei tegen Fire Bolt: Wat een zonde, 'zomaar meteen dood. Je hebt die beesten wel gematst hoor. Als ik jou was had ik ze nog wat langer laten lijden' Fire Bolt zei: Daar ben ik voor aan het oefenen. De draak vroeg: Lust je hem nu nog? Nadat een van de schapen doorboord was met pijltjes. Fire Bolt zei droogjes: Nee dankje, ik hou niet van het eten van pijlen. Fire Bolt grinnikte lichtjes en keek de draak ook wel een beetje kil aan. Fire Bolt keek naar de schapen verscheurde van eentje zijn botten en at hem op. Fire Bolt pakte een schaap en maakte twee kleine sneetjes in de voorpoten waardoor het schaap veel pijn lijden en niet doodging, Fire Bolt vroeg: is het zo beter?


(ooooh god hoe inspiloos ik maak vanmiddag beter;) )
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Soort : Draak
Aantal berichten : 91
Punten : 88
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 49
Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn
Partner: nog niet

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptyza maa 19, 2011 9:40 am

Fable keek hoe de draak voor haar twee kleine sneetjes in de poten van het schaap maakte. 'Hm, iets beter, maar daar zal hij nog niet veel van merken.' Ze schoot pijltjes in de poten van het schaap en begon rustig de wol eraf te trekken terwijl ze het schaap in bedwang hield met een van haar klauwen. 'Kijk, zo.' zei ze. Ik stel me ook echt op als een leraar in slechtheid voor iemand die ik niet ken, dacht ze, nou ben ik dus iemand aan het helpen met slecht worden, maar is dat nou goed of slecht? Ze dacht er even over na. Het leek of ze helemaal opging in haar 'werk', maar ze hield de ander nauwlettend in de gaten. Toen ze boos geschreeuw hoorde, bedacht ze zich dat ze ook nog een boer had, hij was best wel dom (of dapper?...Nee, dom). Zijn situatie: Hij zit vastgekleefd in het net van een aardig grote draak die hem net iets heel engs had laten zien en nu zonder moeite zijn schapen zat te vermoorden. Bovendien stond er ook nog een jonger draakje bij wat er in ieder geval voor een mens toch ook al aardig angstaanjagend uit zag, omdat beiden hem zouden kunnen doden.
En nu, terwijl hij daar zo zat, probeerde hij niet onopvallend te zijn, maar bekommerde zich om die stomme schapen van hem.
Fable liep naar hem toe en drukte hem hard tegen de grond, waardoor hij geen lucht kreeg. Ze siste naar hem en bedacht of ze hem zou doden of erger, maar aangezien ze toch wel bewondering had voor zijn domme moed voor zijn wolbeesten, besloot ze hem 'maar' gewoon te doden. Ze doorboorde hem met haar klauwen en liet hem toen liggen.
Fable draaide zich weer om naar de andere draak. 'Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord: Wie ben je en waarom verstoorde jij mijn lunch.' zei ze boos. Ze liet haar stekels witheet worden. Ze was het zat om leraar te spelen. Ze wilde weten wat die draak van haar moest en waarom van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptyza maa 19, 2011 2:02 pm

Fire Bolt keek toe wat Fable allemaal deed en zag dat ze veel dacht hij hoorde opeens de boer brullen Fire Bolt dacht zo die heeft wel moed zeg maar vooral domheid. Fire Bolt zag dat Fable zich er aan irriteerde en hoe Fable hem dood porde met haar punten. Fire Bolt keek toe en hoorde Fable opeens heel kil zeggen: 'Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord: Wie ben je en waarom verstoorde jij mijn lunch.' Fire Bolt zag dat haar punten witheet waren en zei kalm: Nou ik was een beetje aan het rond vliegen en was opzoek naar eten dus lande ik even hier en toen zag ik jou ik vroeg me af wat je hier deed en wat je aan het doen was dus daarom ging ik hier heen. Maar ik wist niet dat ik je lunch verstoorde hoor. Fire Bolt wachtte geduldig op antwoord en zag hoe de stekels van Fable witheet zijn Fire Bolt was niet echt bang hij was best wel sterk maar lette toch wel goed op Fable. Fire Bolt wist dat Fable ouder en groter was maar hij liet zich niet makkelijk verslaan door een andere draak hij gaf zich niet zo makkelijk op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Soort : Draak
Aantal berichten : 91
Punten : 88
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 49
Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn
Partner: nog niet

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptyza maa 19, 2011 10:00 pm

'Hm' zei Fable alleen op Fire Bolt's antwoord. Ze zweeg even. 'Nou, als je het zo graag wilt weten, ik at schapen en martelde een boer, wil je nog meer weten. Trouwens, je hebt nog steeds maar de helft van mijn vraag beantwoord, wie ben je?' zei ze toen. Ze begon zich hier te vervelen. Tot een gevecht zou het toch niet komen. Ze koelde haar stekels af en legde ze weer plat. Niet eens als teken van vriendschap of geen-vijand-zijn, gewoon omdat ze het toch niet nodig had nu.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptyza maa 19, 2011 10:08 pm

Fire Bolt luisterde naar het antwoord van Fable en zei terug: Hallo ik ben FIre Bolt en jij? Fire Bolt keek naar Fable en zag haar dat ze haar punten ontspande Fire Bolt zou toch niet aanvallen dat zou hij nooit uit het niets doen alleen als het ongedierte was dat even een lesje nodig had dan zou hij aanvallen maar voor de rest niet. Fire Bolt keek naar Fable en wachtte geduldig af op antwoord. Fire Bolt ging er is bij liggen en strekte zijn vleugels even daarna deed hij ze plat tegen zich aan.



nog inspilozer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Soort : Draak
Aantal berichten : 91
Punten : 88
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 49
Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn
Partner: nog niet

Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Emptyza maa 19, 2011 10:44 pm

'Fable.' zei ze kort. Een naam kon geen kwaad. Fire Bolt ging liggen. Fable niet, ze ging zich niet liggen ontspannen als er een onbekende voor haar stond. Ze schoot een web de lucht in. Het leek een willekeurig schot, maar even later viel er een netjes ingepakte spreeuw voor haar voeten. Het beestje was al dood van de val, jammer. Fable keek naar de dode boer. Ze had nog steeds wel trek dus ze at hem op. Ze keek rond en hoopte dat er nog iets zou gebeuren, anders was ze weg hier. Het was zo saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schaapjes eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaapjes eten   Schaapjes eten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schaapjes eten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nog wat vers eten kopen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De boerderijen-
Ga naar: