Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rondleiding

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Rondleiding Empty
BerichtOnderwerp: Rondleiding   Rondleiding Emptywo feb 16, 2011 12:27 am

Laisve kwam bij en gromde. "Hij zal vast last hebben van die laatste actie!" dacht Race en hij schudden zijn kop even en stond op toen Toxic begon over dat Laisve voorlopig een NWlid was. Race slenterde zijn leider achterna en liep langs haar en Zu heen. Laisve zou hem wel volgen? Binnen de grote grot waar nog vele kleinere grotten in verborgen lagen bleef hij even stil staan achter de rots aan de rechterkant en keek even achter zich. 'Er zijn hier nog vele grotten waar je uit kunt kiezen. Dit is mijn grot!' zei Race en legde de nadruk op mijn grot voor hij er in verdween en op zijn plek ging liggen, waarna hij zijn staart weer recht duwde en gromde van de pijn. Daarna keek Race naar de uitgang van zijn grot en zag iemand naar binnen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Rondleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondleiding   Rondleiding Emptywo feb 16, 2011 5:22 pm

[doe met dit topic niet mee maar zet gewoon ook het bericht hier]

Hij knikte dankbaar naar Toxic en boog beleefd zijn hoofd, dan draaide hij zich naar Race eom en grijnsde. Wij zullen het goed met elkaar overweg kunnen. Half fladderend voor het ontlasten volgde hij de groene draak tot zijn vertrek. Even geleden had hij geen oog gehad voor de omgeving maar nu keek hij eens goed om zich heen. Geen al te onaangename plaats vond hij. Licht snuivend op de woorden van Race liep hij iets verder waarna hij opeens bleef staan en een grot inkeek. Wow die is groot! Perfect. Hij ging naar binnen en voelde de harde ondergrond veranderen in iets drappig, keek omlaag en zag een vieze drap die de hele vloer bedekte. Smakelijk. Snel even een koud windje erover heen en hij liep op 2 poten over het glade ijs naar een verhoog waar geen drap lag. Daar legde hij zich neer en ging slapen. De beste manier om te genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rondleiding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: De Shadowdraak grotten :: Leden kamers-
Ga naar: