Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Sky's digital art wo feb 02, 2011 12:21 am
Tja, als iedereen z'n art gaat showen kan ik niet achterblijven. Ik ga hier dus wat tekeningetjes posten... Gelieve deze tekeningen niet te gebruiken voor jezelf, ik heb ze gemaakt voor mezelf of iemand anders en ik tolereer het niet als mensen deze stelen!
De anatomie van een hert
Spoiler:
Vaag slang-hagedis beest XD
Spoiler:
Drakenkop:
Spoiler:
Draakje:
Spoiler:
Ovifeles:
Spoiler:
Spoiler:
Wat informatie over de Ovifeles:
Spoiler:
De naam betekent 'vliegende (= Ovi) dief (= Feles)'. Dit is omdat het een gewoonte van de soort om te stelen en te verzamelen van bijzondere of glimmende objecten als juwelen, wapens en spiegels. Ovifeles is een omnivoor en ze eten vogels, kleine hagedissen, vissen, bessen (zeldzaam) en insecten. De tanden op haar tong zijn voor de jacht op vissen, hagedissen en vogels. Wanneer de stekels zijn ingetrokken kunnen ze er insecten mee vangen. Hun tong kan tot een meter ver rijken! Hun slijm - dat standaard uit de bek loopt - is giftig (als het slijm van een Komodovaraan). Ze zijn niet in staat om te vliegen, maar ze kunnen perfecte glij 'vluchten' met de vleugel-achtige huidflappen op haar rug en staart. De afstand van de 'vlucht' is afhankelijk van het weer en de wind. De kam aan de achterkant van hun hoofd is om hen te beschermen tegen beten in de nek.
De draken die ik heb gemaakt voor leden die dat vroegen:
Moon:
Spoiler:
Rainbow:
Spoiler:
Larimar Dove (mijn OC) VS Curse:
Spoiler:
Laatst aangepast door Sky op ma feb 28, 2011 3:01 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Misery
Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Sky's digital art wo feb 02, 2011 5:11 pm
Wauw! Jij bent echt al zo duidelijk verder dan ik xD
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Sky's digital art do feb 03, 2011 12:50 am
Ze is er met nog een bezig, die vindt ik momenteel het mooist
Misery
Onderwerp: Re: Sky's digital art do feb 03, 2011 10:18 am
Maak me niet jaloers o.0
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Sky's digital art zo feb 06, 2011 12:49 am
Omdat Toxic dat niet doet ga ik dat doen ^^ Dit zijn twee ontwerpen voor een Ovifeles (ovi= vliegende feles= dief)
Spoiler:
Spoiler:
Wat informatie over de Ovifeles:
De naam betekent 'vliegende (= Ovi) dief (= Feles)'. Dit is omdat het een gewoonte van de soort om te stelen en te verzamelen van bijzondere of glimmende objecten als juwelen, wapens en spiegels. Ovifeles is een omnivoor en ze eten vogels, kleine hagedissen, vissen, bessen (zeldzaam) en insecten. De tanden op haar tong zijn voor de jacht op vissen, hagedissen en vogels. Wanneer de stekels zijn ingetrokken kunnen ze er insecten mee vangen. Hun tong kan tot een meter ver rijken! Hun slijm - dat standaard uit de bek loopt - is giftig (als het slijm van een Komodovaraan). Ze zijn niet in staat om te vliegen, maar ze kunnen perfecte glij 'vluchten' met de vleugel-achtige huidflappen op haar rug en staart. De afstand van de 'vlucht' is afhankelijk van het weer en de wind. De kam aan de achterkant van hun hoofd is om hen te beschermen tegen beten in de nek.
Zila Zelta
Geslacht : Aantal berichten : 35 Punten : 40 Join date : 29-01-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Bornem
Dragon World Leeftijd: 165 934 jaar oud Temmer\draak: Wees gerust dat ik je bescherm Partner: Eens gehad, ooit nog verwacht.
Onderwerp: Re: Sky's digital art zo feb 06, 2011 3:41 pm
Wow die ovifeles zijn kei stoer, alleen het oor ding gedoe kan ik niet zo goed thuis brengen
Misery
Onderwerp: Re: Sky's digital art zo feb 06, 2011 5:04 pm
Ik vind ze vet ^^ Maar de blauwe is het leukst ^^
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's digital art zo feb 06, 2011 9:44 pm
Zila Zelta schreef:
Wow die ovifeles zijn kei stoer, alleen het oor ding gedoe kan ik niet zo goed thuis brengen
Da's een kam, kijk:
Spoiler:
het is een beetje gebaseerd op de kam van een styracosaurus, het is dus geen oor.
Zila Zelta
Geslacht : Aantal berichten : 35 Punten : 40 Join date : 29-01-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Bornem
Dragon World Leeftijd: 165 934 jaar oud Temmer\draak: Wees gerust dat ik je bescherm Partner: Eens gehad, ooit nog verwacht.
Onderwerp: Re: Sky's digital art ma feb 07, 2011 9:34 pm
Nu begrijp ik het , is inderdaad moog gezien, misschien helpt het om nog een vooraanzicht te maken, aangezien het echt een onderdeel van de draak is dat niet vaak voorkomt.
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's digital art ma feb 07, 2011 10:29 pm
Ik snap wat je bedoeld maar daar ben ik nogal slecht in XD
Zila Zelta
Onderwerp: Re: Sky's digital art di feb 08, 2011 9:08 pm
Ik spreek je niet tegenXP
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's digital art ma feb 28, 2011 3:00 pm
Ik heb weer iets nieuws gemaakt:
Spoiler:
Ik wordt steeds beter >.<
Het zijn Larimar Dove en Curse ^^
Solo
Aantal berichten : 129 Punten : 127 Join date : 06-01-11
Dragon World Leeftijd: 3,5 jaar Temmer\draak: Partner: -
Onderwerp: Re: Sky's digital art di maa 01, 2011 9:34 am
WAUWDATWILIKOOKKUNNEN!!!!!!!
het is echt mooi
Rage
Geslacht : Aantal berichten : 394 Punten : 473 Join date : 21-01-10 Leeftijd : 40 Woonplaats : katwijk n.b.
Dragon World Leeftijd: 350 jaar Temmer\draak: I only have servants! Partner: Who shall desire my heart?
Onderwerp: Re: Sky's digital art di maa 01, 2011 11:24 pm
Mooi gemaakt Sky. Welk programma gebruik jij?
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's digital art di maa 01, 2011 11:58 pm
Shibi paint ^^'
Elwynn
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 2 Punten : 0 Join date : 08-01-12
Dragon World Leeftijd: 5 Jaar Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: Sky's digital art di jan 10, 2012 12:56 am
Ik vind dat Hagedisje het mooiste. Tekenen is leuk maar ik geef het altijd zo snel op omdat (ikzelf vind van wel) slecht erin ben xD
Sky Admin
Onderwerp: Re: Sky's digital art di jan 10, 2012 1:23 am
Dankje ^^ Niet te snel opgeven! Volhouden is de truc, als anderen commentaar geven zie je dat als een tip, niet als kritiek. Probeer het aan te passen en voor je het weet kun je tekenen! ^^ Vooral niet opgeven, tekenen doe je toch voor de lol? Niet voor het resultaat (hoe meer je het doet hoe beter het resultaat en uiteindelijk word je van beide blij)