Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Reptilia-Fora

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Aztec

Aztec


Aantal berichten : 64
Punten : 51
Join date : 19-12-10

Dragon World
Leeftijd: 369
Temmer\draak:
Partner:

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma jan 17, 2011 8:11 pm

Naam: Reptilia-fora
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Reptielen
Omschrijving: kruip in de huid van je favoriete reptiel, en beschrijf zijn/haar verleden/heden/toekomst/...
Link: Reptilia-fora
Eventuele banner/afbeelding: Srry geen gevonden/geen tijd.

Er moet natuurlijk nog HEEL VEEL veranderen aan de site, maar ik zet het hier, met de bedoeling, een klein aantal mensen te zoeken die zich willen registreren. Ik verplicht jullie natuurlijk niet, dat ligt aan jullie, wat jullie beslissen. Het liefst; voor nu dan toch; niet meer dan 5 à6 mensen liefst.


Laatst aangepast door Aztec op za jan 22, 2011 4:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Goliath

Goliath


Aantal berichten : 20
Punten : 22
Join date : 11-01-11

Dragon World
Leeftijd: 593
Temmer\draak: We shall wait ..
Partner: The one that can break threw the cage that locks my heart may have it..

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma jan 17, 2011 8:46 pm

Ik wil me wel registreren hoor ..
Klinkt wel leuk, over reptielen.
Ik ben VERSLAAFD aan ze .. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec

Aztec


Aantal berichten : 64
Punten : 51
Join date : 19-12-10

Dragon World
Leeftijd: 369
Temmer\draak:
Partner:

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma jan 17, 2011 8:53 pm

Ik zal moeten afsluiten, en omdat ik deze week vast niet meer ga kunnen kijken naar het fora, zal ik deze link wel moeten verwijderen. Ik zal vrijdag het fora verder afwerken, maar er natuurlijk nog van alles aan verandert worden, zoals je ziet. Dus wil je je registreren Goliath, zet deze site gewoon bij je favorieten. Ik zal deze link verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goliath

Goliath


Aantal berichten : 20
Punten : 22
Join date : 11-01-11

Dragon World
Leeftijd: 593
Temmer\draak: We shall wait ..
Partner: The one that can break threw the cage that locks my heart may have it..

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma jan 17, 2011 9:07 pm

Oke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma jan 17, 2011 9:13 pm

Ik heb een tip voor je:

Een forum moet je pas promoten als het helemaal AF is zodat je niet de hele skin en alle catogorieën nog moet maken of de regels nog moet opstellen als er mensen kunnen registreren. Anders loop je HEEL VEEL leden mis.
Ik heb dit onderwerp zelf ook een keer overwogen en volgens mij is mijn vriendin er zelf al aan begonnen (twee jaar geleden).
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec

Aztec


Aantal berichten : 64
Punten : 51
Join date : 19-12-10

Dragon World
Leeftijd: 369
Temmer\draak:
Partner:

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptydi jan 18, 2011 9:41 am

Ik heb de link nu verwijdert, en zal er deze week proberen aan te werken, maar nu moet ik echt weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua

Lua


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 54
Punten : 58
Join date : 03-02-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: Thunder
Partner: gestorven

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma apr 18, 2011 3:00 pm

De site is, zoals velen wel al gemerkt hebben bijna af, maar er zijn nog wat losse schijfjes. Zelf vind ik ze niet direct, maar als iedereen er een paar opnoem, kan ik er wel aan werken. Ik ben nu bezig met randjes rond de gebieden te plaatsen, maar dat neemt tijd in beslag. Ook weet ik niet of iedereen het gemerkt heeft, maar we hebben een nieuwe (mede)admin. Ik zoek nog steeds leden, want tegen deze grote vakantie in juli zou ik het forum geheel willen afhebben, want ik heb het gemaakt ter ere van m'n gestorven leguaan, die verjaart in juli, dus... mensen meld jullie aan, geef enkele tips, wat er nog beter kan, en maak het forum actief. Ik zou er erg tevreden mee zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma apr 18, 2011 5:05 pm

Mijn eerste indruk is dat er enkel gebieden zijn neergezet met afbeeldingen erbij, eenportal en eenlogo. Meer niet. De rest is gewoon nog hetzelfde gifgroen-wit (slecht te zien) als de skin die je uikoos bij het maken van het forum. Het ziet er niet verzorgt uit en de afbeeldingen bij de topics zijn véél te groot. Ook de afbeeldingen voor 'nieuwe post' en 'geen nieuwe berichten' zijn te groot. Knoppen als 'quote' en 'nieuw bericht plaatsen' zijn lelijk en onbewerkt.

Het onderwerp is wat saai, wat kun je met een reptiel? Ze zijn niet extreem slim, de meeste jagen op vliegen of muizen en ze leven alleen, groepen is volkomen onlogisch evenals samenwerking. De meeste zijn cannibalistish en dudel geen gezelschap. Slangen en hagedissen liggen het grootste deel van hun leven bewegingloos onder of op een rots en maken geen schijn van kans tegen hun natuurlijke vijhanden die meestal inmum zijn voor gif ect.

Hier zou ik me niet registreren vanwege al mijn genoemde punten. Je kunt er gewoon niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua

Lua


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 54
Punten : 58
Join date : 03-02-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: Thunder
Partner: gestorven

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptydo apr 21, 2011 5:42 pm

Vandaag én zaterdag zal er een evenement plaatsvinden. Iedereen die die dagen online komen, gelieve hun naam te melden in het speciale topic daarvoor. Dan kunnen zij een speciale prijs ontvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptydo apr 21, 2011 8:18 pm

Jongens, het is niet de bedoeling dat je hier gaatspammen, af en toe een update nadat er iets heel groots is veranderd is oké maar dingen als

'de bergen' heeft nu een afbeelding.

is spam, nutteloze informatie. Een promotie is bedoeld om ons te informeren over ene forum en opbouwende kritiek te kunnen ontvangen. Eventueel wat leden werven. Spam trekt geen leden aan. Blijven jullie doogaan dan sluit ik het topic en kan er alleen nog maar naar gekeken worden en niet meer gepost. Oké?
Doe wat met de tips die jullie/jij gekregen heeft/hebt in plaats van het te negeren. Het is namelijk niet een opsomming van stomme punten maar van verbeterpunten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec

Aztec


Aantal berichten : 64
Punten : 51
Join date : 19-12-10

Dragon World
Leeftijd: 369
Temmer\draak:
Partner:

Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Emptyma jul 11, 2011 3:39 pm

KORTE MEDEDELING: Deze week, ookwel de laatste week in juli dat ik thuis ben, vind er alweer een speciale meeting plaats. De online gebruikers die deze week online (kunnen) komen krijgen zoals gewoonlijk een verrasing. De reden voor de evenement is dat mijn leguaan; die ondertussen al gestorven is; dit maand verjaart en aangezien dit de laatste week is in juli dat ik thuis ben organiseer ik het maar nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Reptilia-Fora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reptilia-Fora   Reptilia-Fora Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reptilia-Fora
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: