Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Krachten raten

Ga naar beneden 
+8
Fable
Horus
Sinder
Cloud
Solo
Twilight
Sky
Toxic
12 plaatsers
AuteurBericht
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Krachten raten   Krachten raten Emptyvr jan 14, 2011 11:56 pm

Het is hetzelfde als 'avatar raten' en 'onderschrift raten' maar dan met de krachten van je draak.
Voor het gemak kun je de krachten posten.
Je geeft een cijfer tussen de één en de tien voor iedere kracht apart. Ook geef je een cijfer tussen de één en de tien voor alle krachten tesamen.
Je kunt leten op:
- originaliteit
- combinatie
- eerlijkheid
- effecten

Ik zal voor het gemak beginnen:

- Zuur spuwen (brand alles weg)

- Kan alle soorten vergifteging genezen en is imnun voor alle soorten gif

- gif in:

* Staart (Verlamd het geraakte ledemaat)
* Stekels/klauwen (Je word erg ziek, kleine kans op overleven)
* Tanden (het zenuwstelsel rond de geraakte plek sterft af zonder behandeling)

-Verdovend gas in de vleugels (Laat je in slaap/flauwvallen. Grote kans op nachtmerries!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyza jan 15, 2011 4:44 pm

- Zuur spuwen (brand alles weg) Handig, 7

- Kan alle soorten vergifteging genezen en is imnun voor alle soorten gif niet erg origineel maar het is wel logish; 7,5

- gif in:
* Staart (Verlamd het geraakte ledemaat) origineel: 8
* Stekels/klauwen (Je word erg ziek, kleine kans op overleven) deze is typish: 6
* Tanden (het zenuwstelsel rond de geraakte plek sterft af zonder behandeling) er zijn slangenbeten die hetzelfde effect hebben: 7,5

-Verdovend gas in de vleugels (Laat je in slaap/flauwvallen. Grote kans op nachtmerries!) origineel en het past bij de bouw van de draak: 8

Tesamen kom ik toch op een 7,4
Het is niet heel origineel meer omdat veel draken gifkrachten hebben (maar zo heb je ook meer draken die vuur kunnen spuwen) Toch passen alle krachten bij de draak (je hebt geen zwarte draak met licht-krachten of een waterdraak met aarde-krachten)


- Ventus
Ze kan vervelende orkanen maken, de wind vervormen en sturen.

- Albus Ignis
Ze spuuwt wit vuur. Dit geeft minder warmte dan normaal vuur maar heeft een vernietigender effect als het hard wordt uitgespuuwd.

Ze kan hen met een puur hart in een draak/mens veranderen als ze dat willen, daarbij zullen ze alle herrinneringen enz. verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo jan 16, 2011 9:48 pm

-Ventus 8.5, lijkt me wel handig en is ook best origineel.

-Albus Ignis 9.5, is origineel en wel cool.

En dingens achteraan, 10, origineel (denk dat niemand anders die kracht nog maar durft te kiezen) en is echt wel cool.

Samen kom ik op een............. 9,
Je hebt originele krachten, die ook best cool zijn, ze zijn zeker niet algemeen en ik vind ze echt wel vet.

Vuur veranderen, ze verandert haar eigen vuur, van kleur of hitte, ze kan er ook herinneringen in laten zien.

Bliksem, ze absorbeert bliksem met haar horens, ze vuurt het ook af. Maar dat gaat enkel als ze bliksem in haar horens heeft geabsorbeerd, de bliksem wordt niet 'slecht' hij kan eeuwig blijven zitten. Als je geraakt bent mag ZIJ je NIET aanraken gedurende een tijdje.

Gedachten, ze kan gedachten peilen, ze kan er ook druk op uitoefenen. Als ze doorbreekt door je bescherming (wat voor haar niet prettig is en haar moe maakt) kan ze tijdelijk je zenuwen besturen, maar ze kan je niet verwonden of doden dan. Ze houdt je gewoon stil, zodat ze zelf weg kan komen ofzo. Ze kan ook gewoon de gedachten peilen, bewustzijnen aanvoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 129
Punten : 127
Join date : 06-01-11

Dragon World
Leeftijd: 3,5 jaar
Temmer\draak:
Partner: -

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo jan 23, 2011 1:11 pm

wow, coole krachten!

vuur veranderen - 9,5
bliksem - 9,5
gedachten - 9,5
oftewel - 9,5!


Wit vuur (niet heel interessant)
Windkrachten
-gewoon harde wind/tornado's/enzovoort (nu nog alleen mini-tonado's en harde windstoten)
-beschermend windschild wat alles afketst en wegslingerd
-stormen tegenhouden (kan hij nu nog niet)
Mist
-zichzelf omhullen met mist, waardoor een tegenstander niet precies ziet waar hij is
-Door mist of rook heen kunnen kijken
Misschien ontdekt hij later nog een vierde kracht, maar dat weet ik nog niet zeker

het zijn geen super-originele krachten, maar nou ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo jan 23, 2011 1:30 pm

Wit vuur (niet heel interessant) nagedaan van Sky, dus een 4 voor het nadoen
Windkrachten
-gewoon harde wind/tornado's/enzovoort (nu nog alleen mini-tonado's en harde windstoten)
-beschermend windschild wat alles afketst en wegslingerd - is dat zo'n kracht dat je onaantastbaar bent ofzo? een 4
-stormen tegenhouden (kan hij nu nog niet) - niet erg boeiend en wat heb je eraan? een 4
Mist
-zichzelf omhullen met mist, waardoor een tegenstander niet precies ziet waar hij is - wat zal ik zeggen... een 3
-Door mist of rook heen kunnen kijken - wat heb je eraan? een 3
Misschien ontdekt hij later nog een vierde kracht, maar dat weet ik nog niet zeker

----------------
Hoge pieptoon: word alleen gebruikt om haar vader te roepen. Hij kan ook gebruikt worden als kracht. Kan vreselijke hoofdpijn veroorzaken (ook storing in de krachten)

Licht:
Een sterke en verblindende straal van licht kan grote schade achterlaten

Er komen er nog meer bij

Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo jan 23, 2011 2:09 pm

Hoge pieptoon: Cool en erg handig naar mijn iedee ^^ 8

Licht: Oorigineel, een 9

tesamen een 8,5

- Zwart vuur
Zwart vuur dat net als gewoon vuur vele dingen kan laten branden. Het verspreid zich minder snel maar heeft een verwoestender effect.

- Dark-duisternis
Ballen van zwarte materie maken die ontploffen als ze iets of iemand raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Horus

Horus


Geslacht : Man Aantal berichten : 12
Punten : 19
Join date : 03-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leiden

Dragon World
Leeftijd: mijn getal bestaat niet in deze wereld
Temmer\draak: geen
Partner: ik moest haar achterlaten

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo jan 23, 2011 4:40 pm

Zwart vuur: niet heel erg origineel, maar wel erg goed over nagedacht- een 7,5
Duisternis: briljant! Leuk bedacht en erg origineel- een wel verdiende 8

samen: a whopping 8 out of 10!


-bolt of madness: een steeds van kleur verwisselende bol van pure waanzin, die steeds weer andere effecten en gevolgen heeft. (er komt in ieder geval een kaboom in voor)

-seismische golf: een erg harde schokgolf die een mens uit elkaar kan laten trillen.

-tleporterend lachgas: Horus kan van de ene plek naar de andere gaan door te verdwijnen in een wolk uit zichself lachend lachgas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo jan 23, 2011 7:26 pm

Bolt of madness: leuk, onvoorspelbaar en origineel. 9
Seismische golf: gevaarlijk maar een beetje saai... 7
Teleporterend lachgas: origineel, lachverwekkend X'D 8

Samen een 8,3


- Zwart vuur
Zwart vuur dat net als gewoon vuur vele dingen kan laten branden. Het verspreid zich minder snel maar heeft een verwoestender effect.

- Dark-duisternis
Ballen van zwarte materie maken die ontploffen als ze iets of iemand raken.

- wraak der natuur
Als hij boos wordt gebeurt er een onwillekeurige natuurramp. (vloedgolf, vulkaanuitbarsting, orkaan, aardbeving, gewone regen-wind-en-onweer-storm)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Fable

Fable


Soort : Draak
Aantal berichten : 91
Punten : 88
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 49
Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn
Partner: nog niet

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo maa 20, 2011 10:17 am

zwart vuur - niet bijzonder, wel leuk, een 7
dark-duisternis - origineel, een 9
wraak der natuur - cool, een 8

samen een 8,5



- stekels
Haar stekels kunnen witheet worden en dan kan ze zich tegen je aan beuken

-webben
-Normaal, maar wel extra sterk en groot spinnenweb
-Een web van een soort heel sterk prikkeldraad

-stekels schieten
Kleine stekels met weerhaakjes, verwijder snel, anders gaat het onsteken

-nachtmerrie's
een zwarte wolk waarin de tegenstander zijn grootste angst ziet (om te laten vluchten, of tenminste afgeleid te worden) Anderen zien alleen een zwarte wolk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyzo maa 20, 2011 12:51 pm

*Stekels
Leuk bedacht maar je bent niet de eerste. 7

*webben
Heel origineel! 10

*Stekels schieten
Pijnlijk, kleinschalig en handig. 8

*Nachtmerrie's
Niet heel origineel, er zijn er een aantal (geloof ik, in ieder geval één) die dat ook hebben/heeft. 7

Tesamen: 8,6



- Ventus
Ze kan vervelende orkanen maken, de wind vervormen en sturen.

- Albus Ignis
Ze spuuwt wit vuur. Dit geeft minder warmte dan normaal vuur maar heeft een vernietigender effect als het hard wordt uitgespuuwd.

Ze kan hen met een puur hart in een draak/mens veranderen als ze dat willen, daarbij zullen ze alle herrinneringen enz. verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yassia

Yassia


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 108
Punten : 97
Join date : 03-01-11

Dragon World
Leeftijd: 8 maanden
Temmer\draak: Draak
Partner: Ben ik nog te jong voor.

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyma maa 28, 2011 11:10 am

- Ventus
Ze kan vervelende orkanen maken, de wind vervormen en sturen.
Deze kracht heb ik nog niet gezien 10

- Albus Ignis
Ze spuuwt wit vuur. Dit geeft minder warmte dan normaal vuur maar heeft een vernietigender effect als het hard wordt uitgespuuwd.
Iedereen heeft deze wel 7 of een soort van

Ze kan hen met een puur hart in een draak/mens veranderen als ze dat willen, daarbij zullen ze alle herrinneringen enz. verliezen
Een 10 deze is gewoon uniek

9 in totaal

Breath of life:
Een groene vuurstraal die als ze tegen haar tegenstander gebruikt mee kon verwonden.

Trees of the woods:
Ze roept een soort van levende boom op die haar tijdelijk beschermt of mee helpt met vechten. Dit kost al haar energy waardoor ze in een erg verzwakte staand komt.

Energy of the forest:
Yassia voelde de Energy en de levenskracht van het bos door haar lichaam stormen waardoor ze met haar levens energy en die van het bos andere kan genezen en hiermee kan ze ook dode bomen en planten weer tot leven wekken. Hierdoor raakt ze wel tijdelijk uitgeput en verzwakt van. Ook kan ze de bomen en planten voor een deel beïnvloeden met de groei . Ze kan de wortels sturen van de bomen en de takken.

Claw of the tree.
Als ze iemand krap met haar klauwen. Laat ze kleine splintertjes achter die een lelijke infectie kunnen veroorzaken.

Taint of the wild flower:
Als ze iemand bijt groeit er een kleine rode bloem op de plek waar het slachtoffer gebeten is. De bloem zorgt er voor dat langzaam de energy uit de tegenstander gezogen wordt.

Connect with the forest:
Yassia kan via de wortel en via de bomen berichten naar haar vrienden of bondgenoten sturen. Ook kan ze met de bomen praten en met de geest van haar boom.

Connected with her spirit tree:
Dit is niet echt een vaardigeheid maar meer een zwakke punt als iemand haar boom waar ze mee in verbinding staat beschadige voeldt Yassia een pijnsteek over haar hele lichaam gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptyma maa 28, 2011 7:30 pm

Dat zijn veel te veel krachten! Je mag er max 4 of 5 geen 8!

1. De naam is niet logish, als het adem des levens heet, waarom verwondde het dan? 4 gewoon niet logish.

2. Deze is wel creatief maar een beetje saai: Een vuurstraal en het boompje staat in brand... 5,7

3. Niet heel handig of effectief, wat heb je eraan? 4

4. Leuk, niet gigantish en lekker irritant als je geraakt wordt: 7,5

5. Een soord bloezuiger bloem maar dan met energie (in de nederlandse taal wordt de 'y' bijna nooit gebruikt...) 7,5

6. Een soort thelepatie of telefoneren maar dan met bomen? Tja... 6,5

7. Ja héél handig, zullen we de boom in brand steken? 3


Totaal 5,7



- Zuur spuwen (brand alles weg)

- Kan alle soorten vergifteging genezen en is imnun voor alle soorten gif

- gif in:

* Stekels/klauwen (Je word erg ziek)

* Tanden (verlamt het geraakte ledemaat gedurende 12 uur)

-Verdovend gas in de vleugels (Laat je in slaap/flauwvallen. Grote kans op nachtmerries!)

- Schaduw wezens
Ze kan vreemde wezens oproepen die uit de schaduwen kruipen en de vijand aan zullen vallen (hoe meer schaduw hoe meer wezens). Je kunt ze alleen doden als je hun kop verwijdert. Aanvallen als vuurspuwen hebben geen effect. Ze zullen proberen de vijhand te verstikken met hun lichamen of deze zo veel mogelijk te verwonden (bijten, krabben en trekken) Deze aanval wordt enkel gebruikt als Toxic in levensgevaar is of als er een overmacht tegenover haar staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptydi maa 29, 2011 5:42 pm

Zuur spuwen een 8 handig en origineel toen je hier aankwam in het begin der DW-tijden.

Gif in krijgt van mijn een 9 gewoon omdat het heel logisch is en ieder zijn eigen (minder) leuke bijwerking heeft.

verdovend gas in vleugels krijgt dan een 7 want het is wel leuk maar niet heel leuk en wel op een originele plaats.

Uiteindelijk nog het schaduwleger (tumtum tuuuuuuum) een 9 weet niet of iemand anders het heeft en handig, maar kan maar in bepaalde situaties gebruikt worden.

totaal:8.5


My powerrrrrs: windbeheersing(was de eerste met ze): kan zoals de naam het al zegt de wind controleren voor eigen nut

een speciaal vuur da verlengt is met een gas uit zijn maag dat het in verschillende kleuren maakt en ook met zwavel waardoor het blijft branden en het verschrikkelijk heet is.

auramessen: (Razor kan ze alleen gebruiken als hij in ernstig gevaar of een van zijn geliefden dat is) deze schieten alle kanten op uit zijn lichaam en een leuke bijwerking Razor gaat lichtblauw opgloeien.

elektrisch veld: dit is niet echt een kracht, maar Razor kan zelfs in het donker voelen waar en hoe hij moet lopen of als er iets of iemand in de buurt is net zoals een haai
Terug naar boven Ga naar beneden
moon

moon


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Join date : 23-01-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptydi jul 12, 2011 11:37 am

Windbeheersing: Aangezien m'n favo element is al een +je. De naam is nou niet bepaald origineel, maar dat heb ik ook niet op m'n ander acc. Dus gewoon niets. En aangezien jij het als eerste gebruikte een +je
Dus in totaal een ....8.7....

Speciaal vuur: Leuke (bij)effecten(+je). Ook zoals hierboven al vermeld niet zo'n originele naam.
Een ....8.9....

Auramessen: Ik heb je ze al weten te gebruiken, en toen kon ik me er ook zeer sterk bij inbeelden dat ze dodelijk kunnnen zijn(+je). Wat ik hier jammer aan vind, (maar geen +je of -netje aan geef) is dat ik ook met een account op een andere site dit gebruik, en hij slecht is.

Zo kom ik op een totaal van ....8.8....

Elektrisch veld: Leuk bedacht de bewerkingen enzo. Origineel.

Een 8.7

_________________________________________________
En dan nu Moon's powers

*Okayna: ijsbesturing,etc...(vraagt de meeste energie)
[hoofdkracht]

*Hirahara: Wind sturen: Windgozingen, tornado's, orkanen, .... maken.[vraagt veel energie](tweede hoofdkracht]

*Nikonu: watersturing(vraagt ook veel energie)

*Kalaxari: Grote overlevingskansen.(vb. lang onder water blijven, minstens 25% kans onmiddelijk dood te gaan, door gif bv., etc.)

*Jivery: Beschermend schild.(krachtveld, die rond haar komt, als ze het oproept. Niemand kan er door heen, en enkel hele sterke krachten, kunnen haar daarin verwonden. Krachten die sterker zijn dan haarzelf.)

Dit alles word bestuurd door haar amulet rond haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumiere

Lumiere


Soort : Draak
Aantal berichten : 5
Punten : 1
Join date : 08-07-11

Dragon World
Leeftijd: 300 years
Temmer\draak: I only lead myself for now on
Partner: Love doesn't exist for me yet

Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Emptydi jul 12, 2011 2:30 pm

*Okayna: Onorigineel, toch een +je voor de naam. Een 7-.

*Hirahara: Niet echt origineel, toch een +je voor de naam en uitleg. Een 7.

*Nikonu: Weer niet echt origineel, maar weer een +je voor de naam. In mijn opzicht vind ik het overdreven als een draak 3 elementen bestuurd. Maar die keuze is aan de draak him/herself. Een 7-.

*Kalaxari: Hmm... origineel. Goede uitleg ervan dus weer een +je. En alweer een +je voor de naam. Een 8.

*Jivery: Niet echt origineel, maar een +je voor de uitleg. Een 7.

Cijfer: Een 7,5
Misschien een idee: Haar naam. Je had het over een amulet. Misschien een kracht vervangen door... een andere kracht? Mijn idee was dat als op de dag van vandaag het volle maan is, haar krachten erg sterk zijn. En dat geldt juist weer andersom voor als het nieuwe maan is.

Glasies Nam:
Hij beheerst deze kracht het beste. Dit is daarom ook zijn hoofdkracht. Dit kan hij als aanval gebruiken, maar ook als verdediging. Bij een koude temperatuur kan hij zich aanpassen aan zijn omgeving en zelfs zijn schubben van wit naar een schutkleur veranderen.

Argentum lux:
Hij beheerst deze kracht redelijk. Dit is daarom ook zijn tweede kracht. Hiermee kan hij iemand helen, maar ook vreselijke pijnen geven. Aan hem de keuze.

Nocte Visus:
Deze kracht beheerst hij minimaal. Hiermee kan hij de warmte van iemand voelen en hem daardoor ook zien. Deze kracht is bijna nutteloos overdag, maar in de nacht kan hij het optimaal gebruiken. Toch wordt deze kracht zwakker als het volle maan is en juist sterker bij nieuwe maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Krachten raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten raten   Krachten raten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Krachten raten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» giftige krachten
» Combi raten
» Draak raten
» Naam raten
» Avatar raten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Gamezone-
Ga naar: