Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wolf Vs Human

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
rain

rain


Aantal berichten : 4
Punten : 10
Join date : 23-12-10

Wolf Vs Human Empty
BerichtOnderwerp: Wolf Vs Human   Wolf Vs Human Emptydo dec 23, 2010 10:58 pm

Wolf Vs human

Naam: Wolf Vs Human (WVH)
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Een oorlog tussen mens & wolf
Omschrijving: Altijd al een oorlog tussen mens en wolf willen meemaken? Meld je dan snel aan bij WVH en vecht mee in de eeuwig durende oorlog tussen mens en wolf!
Link: wolf vs human
Eventuele banner/afbeelding:
Spoiler:

Je mag natuurlijk commetaar geven of een tip geven Wink
Maar meld je aan!
Het word echt een leuk forum.
We hebben alleen nog maar 1speciaal iets nodig en dat is:
Leden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Wolf Vs Human Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf Vs Human   Wolf Vs Human Emptydo dec 23, 2010 11:38 pm

Het zit er natuurlijk heel dik in dat iedereen hier een wolf wordt he? Ik heb trouwens een beetje een hekel aan mensen die zich registreren en alleen promoten. Daar moet ik echt iets aan gaan doen...

Mijn lijstje:


- Nieuwe afbeeldingen voor:
Wolf Vs Human I_icon_mini_index
en de rest daarvan. Deze staan standaard ingesteld als je de skin kiest en zijn vreselijk lelijk. Bovendien staan ze niet in de goede volgorde.

- Bij iedere afbeelding staat 'made by mybannermaker.com' dat is 1. een slecht programma en 2. erg lelijk. Ook zijn ze te groot en zit er geen randje omheen, wat wel zo netjes staat.

- Spelfouten

- Weinig tekst bij de gebieden

- De gebieden zijn niet echt origineel, dark shadows? dat lijkt wel ERG op Wolf Story (niet mijn bedoeling om het met WS te vergelijken maar hier is niet omheen te komen)

- Deze afbeelding wordt op héééél veel beginnende fora gebruikt en is niet erg mooi.
Wolf Vs Human I_folder_big
Zoek iets origineels.

- De volgorde van de eerste categorieën is onoverzichtelijk

- Aan de gebruikers lijst is niet te zien wie de administrators/moderators zijn

- Aan de portal is duidelijk niets gedaan

- De achtergrond bestaat uit alleen maar manen, volle manen. Dat leid af en ziet er niet verzorgt uit.

- Te veel zwart

- De balken zien er vreemd uit...

Dat was het, ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je er iets mee gaat doen want dat 'ene speciale iets' gaat niet komen als je het zo laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakey

Shakey


Aantal berichten : 117
Punten : 127
Join date : 30-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2,1 jaar
Temmer\draak: I don't trust any human
Partner: I've no heart to catch

Wolf Vs Human Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf Vs Human   Wolf Vs Human Emptyvr dec 24, 2010 3:02 am

Raze was het toch? Van Ws bedoel ik Wink

Goed ik zal mijn mening ook even laten horen.

Als je de plaatjes zelf zoekt kun je ze wat minder groot maken. Hierdoor lijkt het erop dat her minder tekst is plus dat je er een randje om heen kan doen dat oogt verzorgd ^.^

Probeer inderdaad wat orginelere plaatsen te verzinnen maar denk ook na of dit praktisch is.
Voorbeeld: Dark Forest, noem het dan het dode woud ofzo Wink Kleine aanpassing en het is al wat origineler. Wat me doet twijfelen in dit gebied is wat hebben de mensen hieraan. Als ze weten dat ze wellicht verscheurt worden. Niemand gooit zichzelf in het hol van de leeuw omdat hij stoer en leuk wil zijn. Jammer genog is het niet de echte wereld en zal je zien als de Rpg populairder word dit ook gebeurd. Kijk maar naar het donkere bos in Ws. Ik stoor me er vreselijk aan want dit word ongeveer hét gebied waar je stoer en sterk kan zijn tegen over de Dark Shadows.

Voor de rest van je lay-out en keuze van het standaard. Dat heeft Dw ook, maar over dit stuk ga ik geen woorden aan verspillen.

Je Rpg idee is redelijk origineel. Wat mij eigenlijk stoort is dat je geen duidelijke verhalenlijn hebt in de Rpg. De oorlog tussen mens en wolf. Leuk verzonnen en knap dat je al iets weet op te bouwen. Maar als je nadenkt is de Rpg niet meer dan massamoorden te plegen. (Mocht je dat wel hebben en dt in de uitleg staat sorry dat heb ik niet kunnen vinden.) Het is leuker als er een voorgeschiedenis was. Bijv: Een mens en wolf waren als familie en deden alles samen. Door een conflict vermoorde de mens de wolf. Dan is er een reden om te vechten. En waarom zijn er roedels? Je zou zeggen dat de wolven aan een kant stonden tégen de mensen. Dan kan je doen dat een groep wolven niet zinde op wraak en zijn eigen pad koos.
Ik hoop dat je mijn standpunt begrijpt Wink

Voor de rest zijn bepaalde dingen moeilijk te vinden of erg onduidelijk.

Nog een kleine tip, gebruik de portal om een korte samenvatting te geven of welkom te heten aan eventuele nieuwe leden die voor het eerst op je site komen ^^

Voor de rest heb ik het gevoel dat je iets te snel je site Online heb gezet. Als ik jou was zal ik hem weer even offline zetten en tegen je leden zeggen dat er een verbeterde update komt. Zet alles zo neer tot alles overzichtelijk en duidelijk te vinden is. Originele namen een verhalenlijn en misschien de tijd waarin het zich afspeeld.
Want iedereen met een pistool die een beetje kan mikken schiet zo tien wolven dood. Of een wolf bijt in de nacht zo een dronken man in zijn nek Razz
Als je dingen net precies weet of hoe je het in elkaar moet zette , vraag om hulp bij iemand die er wat meer van af weet of graag wilt helpen. Wink

- Voor plaatjes verkleinen of een randje heb je een bewerkingsprogamma voor nodig, misschien zijn er mensen die je kent van Ws die je willen helpen? Anders wil ik zo nodig dat wel doen Wink-

Succes met je site verder Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
rain

rain


Aantal berichten : 4
Punten : 10
Join date : 23-12-10

Wolf Vs Human Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf Vs Human   Wolf Vs Human Emptyvr dec 24, 2010 10:38 am



Owe. Nouja bij WS was mijn achtergrond iets te licht. En natuurlijk ga ik niet alleen hier promoten hoor Wink Dat zal wel erg laag zijn. Ik vind dit heus een goed forum. En ga hier dus ook op RPGen Wink
Ik zal kijken wat ik kan doen met alle punten.
Ik kan begrijpen dat de plaatjes van die gebieden niet zo mooi zijn. Maar ik ken niet echt een ander ding waar je zo'n banners kan maken voor het RPG gedeelte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wolf Vs Human Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf Vs Human   Wolf Vs Human Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wolf Vs Human
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» world of wolf(ve) and human.(wowah)
» world of wolve and human
» [RPG] Wolf Game
» {RPG}Wolf pack(vernieuwt)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: