Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [RPG] Warrior Cats

Ga naar beneden 
+2
Shakey
Firechild
6 plaatsers
AuteurBericht
Firechild

Firechild


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 93
Punten : 112
Join date : 08-06-10
Leeftijd : 28

Dragon World
Leeftijd: 20 jaren
Temmer\draak: Someone to care for me, someone to care for
Partner: -

[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Emptyza dec 11, 2010 6:39 pm

www.warriorcats.bigforumpro.com

Hier op Warrior cats stap je in het leven van een kat. Het is een rollenspel gebasseerd op de serie van Warrior cats van Erin Hunter. Hier verken je door te schrijven de wereld van de Clankatten en poesiepoezen. Je kunt zelf een karakter maken en bijna alles bepalen over het uiterlijk en karakter van jouw kat.

In een groot gebied, waar geen mensen wonen, leven wilde katten. Dit gebied is onderverdeeld door vier Clans. ThunderClan, RiverClan, WindClan en ShadowClan. Deze katten zijn uiterst vijandig naar elkaar en houden zich het liefst op hun eigen territorium. Toch dienen er zich meer problemen op wanneer er meer katten in het gebied komen en er nieuwe gevaren onstaan voor alle katten. Clans overtreden de warrior code, en jagen op het territorium van anderen. Dit zal de banden geen goed doen. Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht?


News;
De katten uit de Clans leven nog even in vrede, maar er dienen zich meer problemen op. Er ligt gevaar op de loer, in de vorm van een grote groep rogues (katten zonder Clan). Een verhaal staat op het punt van starten, en begint met één apprentice. Ondertussen hebben de Clans zich hersteld na een strenge bladkaal. Nieuwe deputy's (helpen de leiders met beslissingen) en medicine cats zijn gekozen en staan klaar om te doen wat hun plicht hen verteld. Scourge (leider van de groep Rogue's) is op oorlogspad en zal spoedig vragen om katten die hem willen volgen op zijn weg om de Clans te verwoesten.

De RPG Warrior Cats maakt het mogelijk door het leven te gaan als een kat. De rangen variëren van kitten tot Warrior.
Het is een actieve RPG, waar bijna altijd wel iemand online is. Het niveau van posts is op deze site goed. De regel is; posts van minimaal 5 regels.
Ik wilde de site promoten omdat het een goed georganiseerde site is, met een leuk verhaal. Als je van katten houdt is dit zeker aan te raden! Je hoeft de boeken van Erin Hunter niet gelezen te hebben om een character leven in te blazen; wees de kat die je wil zijn, zoek je eigen weg!

(Ik ben niet de moderator van deze site, even voor de duidelijkheid.)




Terug naar boven Ga naar beneden
Shakey

Shakey


Aantal berichten : 117
Punten : 127
Join date : 30-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2,1 jaar
Temmer\draak: I don't trust any human
Partner: I've no heart to catch

[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Emptyza dec 11, 2010 9:03 pm

Deze site is echt heel goed ^^
Iedereen is heel erg aardig (ook voor de nieuwe) en er is een hoog RPG niveau.
Er is een leuke verhalenlijn je hebt veel keuzes in je characters en er is een leuke lay-out + bijbehorende smileys ;D

[Ik ben, Shadekit, Frostkit, Alec]
Terug naar boven Ga naar beneden
medira

medira


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 53
Punten : 68
Join date : 14-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Onder je bed naast het grote groenen monster

Dragon World
Leeftijd: 16
Temmer\draak: A dragon? Only when pig's can fly
Partner: Why? No body love's her.

[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Emptyza dec 11, 2010 10:35 pm

wow enorm verhaal.
helaas vind ik het niet meer zo leuk en wacht ik al een maand op iemand die silverstripe wil hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firechild

Firechild


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 93
Punten : 112
Join date : 08-06-10
Leeftijd : 28

Dragon World
Leeftijd: 20 jaren
Temmer\draak: Someone to care for me, someone to care for
Partner: -

[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Emptyzo dec 12, 2010 6:54 pm

^^ Ik vind het ook een heel leuke site.
Alleen, accounts die weggegeven worden blijven inderdaad lang staan, omdat veel mensen al meerdere accounts hebben.
Ik ben onder andere Kittyheart, Raindrop en Sandstorm daar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
nagada

nagada


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 77
Punten : 88
Join date : 18-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Eindhoven

Dragon World
Leeftijd: 11 maanden
Temmer\draak: Uhm....wil jij?
Partner: Nope ..

[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Emptyzo dec 12, 2010 7:01 pm

Surprised Kittyheart/Kijito!! Bluepaw/Jadira hieer xD

Warrior cats is wel leuk... maar sommige mensen zijn niet altijd actief..
Terug naar boven Ga naar beneden
shade

shade


Aantal berichten : 49
Punten : 53
Join date : 03-12-10

Dragon World
Leeftijd: 26
Temmer\draak: De enige draak die ik vertrouw is Aldorak!
Partner:

[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Emptyzo dec 12, 2010 7:50 pm

Ik heb daar maar een account en ik ben Moonpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
kiara

kiara


Aantal berichten : 18
Punten : 22
Join date : 12-09-10

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: heb ik nog niet
Partner: geen

[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Emptydi dec 14, 2010 8:24 pm

Superleuk. Ik speel Sparrowpelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Warrior Cats Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Warrior Cats   [RPG] Warrior Cats Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Warrior Cats
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cats VS. Wolves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: