Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 New here

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Trovoada

Trovoada


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 37
Punten : 40
Join date : 23-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Dragon World
Leeftijd: 30
Temmer\draak: Is your heart as cold as mine, I don't think so
Partner: Maybe, but not now

New here Empty
BerichtOnderwerp: New here   New here Emptydi nov 23, 2010 11:19 pm

Een donkere schim in de verte kwam al snel dichterbij. Naarmate de schim dichterbij kwam zag je een donker blauwe draak. Trovoada vloog op haar aller snelst. Ze had er lang over gedaan om hier te komen maar ze was er nu eindelijk. Ze had altijd op een plek geleefd waar alleen maar sneeuw was. Ze vond het daar geweldig. Maar ze had zin in wat anders. Nieuwe gebieden verkennen. Op haar weg hiernaartoe was ze een paar jagers tegen gekomen, maar ze had makkelijk hun aanvallen kunnen ontwijken met haar snelheid. Nu was ze dan eindelijk in Dragon World. Langzaam nam haar snelheid af, zodat ze kon landen. Toen ze rustig haar poten in de sneeuw zette. Was ze blij het te voelen. Ze had al een tijd geen sneeuw meer aan haar voeten gevoeld. Rustig op haar gemak keek ze het gebied rond. Het was geweldig. Overal waar je keek zag je sneeuw. Alles wat zij nodig zou hebben was hier zeker in de buurt. Langzaam ging ze liggen. Ze was niet echt moe. Maar ze wilde de sneeuw tegen haar lichaam aan voelen. Het voelde zo goed om het eindelijk weer te voelen. De gebieden waar ze overheen was gevlogen waren warm. Iets te warm. Maar dit was goed. Ze had nooit last gehad van de kou. Ze hield er juist van. Dat was wat haar warmte gaf. Alles boven 10 graden was al te warm voor haar. En dan had je ook nog vuur. Daar kon ze flinke verwondingen van krijgen en ook misschien dood aan gaan. Haar ouders hadden haar al van af haar geboorte voor gewaarschuwd. Ze waren er nu niet meer. Maar Trovoada wist dat ze altijd van boven op haar keken. Ze waren vermoord door jagers. Maar daar kon je niks aan doen. De jagers werden steeds gevaarlijker. Alleen door de snelheid die Trovoada had, had ze altijd alle aanvallen kunnen ontwijken. Voor haar gingen pijlen en bogen, speren of dolken veel te langzaam. Ze hoorde achter zich wat gekraak van sneeuw. Maar dat deed haar niks. Als iemand haar aanviel kon ze toch snel opstijgen en terug aanvallen. Ze bleef gewoon rustig liggen en besteedde er verder geen aandacht meer aan. Rustig sloot ze haar ogen en genoot van de koude sneeuw tegen haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rake

Rake


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128
Join date : 05-08-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

New here Empty
BerichtOnderwerp: Re: New here   New here Emptywo nov 24, 2010 8:35 pm

Rake vloog over de besneeuwd vlakte van de ijzige toendra. Het was redelijk kou, gelukkig had hij al een paar krachten ontdekt tijdens zijn training en soort van reünie tussen Sombera en Misery. Die twee hadden ook al wat krachten ontdekt, Rake was een vuur spuger en zo dus tegen hitte en vuur kunnen. Maar deze kou vond hij niks, met haastige en krachtige vleugelslagen. Maakte Rake meer vaart en snelheid, zij kille ogen spierde de omgeving af. Op zoek naar iets of iemand om de tijd wat mee te verdreven en te doden. In de verte zag Rake een gedaante op de grond landen, Rake wist zeker dat het een draak was en vroeg zich af wat het hier deed. Met een snelle en soepele landing Lande rake vlak achter haar. Rake was dan nog maar net 2 maanden bijna drie. Maar hij kon al uitstekend vliegen en bezat al een goede spiermassa. Waar hij zelf al redelijk trots op was, Rake wist dat hij nog veel moest trainen en ook vooral moest blijven trainen om zij kracht goed op piel te houden. Met een dominante houding en een gevaarlijk grijns op zijn gezicht liep hij naar de draak ze rook nieuw. Niet naar de DW geur die de meeste draken en mensen die hier woonden hadden. Of na een tijdje rond trekken kregen, toen hij vlak achter haar stond bleef hij rustige staan. Rake wou eens kijken hoe deze draak er op reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trovoada

Trovoada


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 37
Punten : 40
Join date : 23-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Dragon World
Leeftijd: 30
Temmer\draak: Is your heart as cold as mine, I don't think so
Partner: Maybe, but not now

New here Empty
BerichtOnderwerp: Re: New here   New here Emptywo nov 24, 2010 9:31 pm

Trovoada hoorde dat er iemand achter haar stond. Aan het geluid te horen was het een draak. Langzaam hief ze haar kop op en keek naar achteren. Met een emotielose blik keek ze naar de draak. Het zag er niet al een draak uit die echt van kou hield dus wat deed het hier. Het was ook nog een hele jonge draak. Ongeveer 2 maanden. Het was een tijd geleden dat ze draken had gezien, maar dat maakte niks uit. De jonge draak had een dominante houding en een grijns gevaarlijjke grijns op zijn gezicht. Het deed haar niet zo veel. Maar de dominante houding vond ze wel een beetje on respect vol. Ze was niet zo heel oud. Maar ze vond dat je wel respect moest tonen tegenover iemand die ouder was. Rustig en kalm ging ze recht voor de jonge draak staan. 'Best wel een dominante houding voor een jonge draak.'zei ze kalm. In haar ogen stond geen emotie. Ze zou wel zien hoe de draak reageerden. Ze schudde heel even wat sneeuw van haar af. Ze had niet lang gelegen. Maar er was toch nog sneeuw boven op haar gekomen. Ze bekeek de jonge draak nog eens goed en zag dat hij een goede spiermassa had voor zijn leeftijd. Die was goed getraind dacht ze. Maar dat betekende niet dat zij ook niet gespierd was. Onder haar reis door had ze ook nog veel zitten trainen. En nu was zij ook heel erg gespierd. Niet zo heel erg want daar hield ze niet van. Maar precies genoeg voor haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rake

Rake


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128
Join date : 05-08-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

New here Empty
BerichtOnderwerp: Re: New here   New here Emptywo nov 24, 2010 9:59 pm

Rake keek kalm en zonder met een emotieloze blik naar de draak, die langzaam op stond. De nieuweling keek hem aan met een Emotieloze blik, Rake zwaaide rustige met zijn staart heen en weer. de draak leek van deze weer te genieten, ze leek zelfs hier geslapen te hebben. Rake vond dat raar, Wie kon er nou in deze kou slapen, dacht hij. 'Best wel een dominante houding voor een jonge draak.' Sprak ze kalm, Rake keek met een strakke blik naar haar ze was niet bepaald groot. Maar ze zag er ook niet zwak uit. Je kon wel wat spieren zien bij haar, maar niet veel. ‘Dat kan best, en wat wou je er aan doen dan?’ Zei hij dood kalm en met een wat spottende ondertoon. ‘Vertel eens, jij bent vast nieuw hier? Zo rook je wel.’ Rake rolde met zijn ogen, de draak schudde wat sneeuw van zich af. Rake liet zijn blik nog een rustige over de draak glijden, vast een sneeuwdraak, anders was ze hier vast niet. Rake onderschatte haar niet, hij was dan wel een vuurdraak ze had de elementen nou wel in haar voordeel. Rake verminderde zijn dominante houding wat, niet dat hij bang was voor haar. Het was meer om haar wat tevreden te houden. Rake keek nog steeds met een emtolize en felle blik naar haar. Ze was ook een stuk ouder en hij was nog maar twee maanden. Iets wat een ergerlijke feit was
Terug naar boven Ga naar beneden
Trovoada

Trovoada


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 37
Punten : 40
Join date : 23-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Dragon World
Leeftijd: 30
Temmer\draak: Is your heart as cold as mine, I don't think so
Partner: Maybe, but not now

New here Empty
BerichtOnderwerp: Re: New here   New here Emptywo nov 24, 2010 10:34 pm

‘Dat kan best, en wat wou je er aan doen dan?’zei de jongen draak kalm. Nou dit was haar element dus was ze hier in het voordeel. En het vuur van een jonge draak was niet zo warm dus daar kon ze wel tegen. ‘Vertel eens, jij bent vast nieuw hier? Zo rook je wel.’ Trovoada knikte kalm. De jonge draak liet zijn dominante houding wat zakken. Waarschijnlijk had hij door dat dit haar element was. Toen ze net antwoord wou geven op de vraag van de jonge draak hoorde ze vleugels. Ze keek de kant van het geluid op en zag een witte draak aankomen. 'Hallo daar.'gromde die. 'Hoi.'zei Trovoada kalm. Deze draak was al wat ouder maar nog steeds jonger dan haar. 'Zo, jij bent dus nieuw.'zei de witte draak tegen haar. 'Jij niet dus, en een vuur draak, wat doet dat op zo'n sneeuwachtig gebied?'vroeg de witte draak drogjes aan de jonge draak. Trovoada besloot om maar antwoord te geven op de vraag. 'Ja, ik ben hier nieuw. Ik ben Trovoada.'zei ze kalm en rustig. Ze was altijd rustig zelfs als ze moest vechten was ze kalm en rustig ze toonden niet zo vaak een emotie. Sommige werden daar soms boos over. Als dat gebeurden in een gevecht dan werden ze nog bozer. Dat vond ze altijd wel grappig. Maar dat liet ze niet zien. Ze liet alleen haar emotie zien aan hele goede vrienden aan niemand anders. En dat zou altijd zo blijven. 'En jullie zijn?'vroeg ze. Zij had zich nu wel voorgesteld. Maar het was ook handig als ze de namen van de anderen wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rake

Rake


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128
Join date : 05-08-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

New here Empty
BerichtOnderwerp: Re: New here   New here Emptywo nov 24, 2010 10:48 pm

Toen er nog een draak bij kwam die duidelijk een goedzakje was. Ging er een vlaag van ergerin en Woude door hem heen. Hoe durft ze op zou toon tegen hem te spreken, ze wist blijkbaar niet wanneer ze respect moest tonen een draken die beter waren dan haar. Rake snoof minachten voor haar uitspraak totaal niet onder de indruk. En keek met een boze blik aan. 'Jij niet dus, en een vuur draak, wat doet dat op zo'n sneeuwachtig gebied?’ ging het door zijn hoofd, Rake glimlachte flauwtjes naar haar. hij voelde zich totaal niet genoodzaakt om op de vraag te beantwoorden, ze was wel ouder dan hem maar nog niet zo heel oud. 'Ja, ik ben hier nieuw. Ik ben Trovoada.' Zei de nieuweling, Rake rolde met zijn ogen en schudde zijn hoofd. waarom altijd meteen voorstellen als je niet eens waard of ze het waard zijn. Die witte draak was het zeker niet waard, vooral niet na zo uitsprak tegen hem. 'En jullie zijn?' Vroeg ze toen, Rake rolde nog eens met zij ogen en keek doodkalm naar de twee draken. ‘ Rake richten zijn minachtende blik op de wite draak en zei droog. ‘waarom zou ik jou dat vertellen wat ik hier doe, zo ver ik weet is dit een vrij gebied dus mag ik zelf bepalen waar ik ga staan waar ik wil.’ Hij had nou al een hekel aan haar, die andere leek hem toch wel oke . Rake gromde geërgerd naar de witte draak. ‘De vraag is echter van wat jij hier doet, ik zal maar weggaan als ik jou was.’ Rake keek even met een doordringende en felle blik naar haar. en vervolgede zijn zegje. ‘En je weet toch wel beter dat je zo toon niet tegen een DW kan aan slaan. Ook al is die nog zo jong.’ Zei Rake met een sarcastische stem, Rake had wel zin in een potje vechten. Het zou moeilijke worden maar er was een kans dat hij van die witte draak kon winnen zolang die nieuwe er maar niet mee ging bemoeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trovoada

Trovoada


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 37
Punten : 40
Join date : 23-11-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Noord-Holland

Dragon World
Leeftijd: 30
Temmer\draak: Is your heart as cold as mine, I don't think so
Partner: Maybe, but not now

New here Empty
BerichtOnderwerp: Re: New here   New here Emptyza nov 27, 2010 4:43 pm

De witte draak stelde zich voor als Starnight. De jonge draak zei dat hij zijn naam niet zou geven als Starnight hier was. Trovoada begreep niet echt wat er aan de hand was. Maar er speelde waarschijnlijk iets tussen die twee waar zij niks mee te maken wilde hebben. Ze wou gewoon lekker rustig alles op haar gemak doen. Als deze draken het hier wouden uit vechten ging ze gewoon kijken. Het was hun ruzie niet die van haar. Rustig ging Trovoada liggen. Ze had geen zin om tussen een ruzie te zitten. In plaats daarvan ging ze gewoon toe kijken. Ze liet een zucht horen waardoor de lucht om haar heen nog kouder werd. Ze vond het heerlijk de kou. 'Oooh oké, dan niet jo.'zei Starnight droogjes. Trovoada keek van de ene naar de andere draak. Als Trovoada genoeg informatie had over het gebied hier dan kon ze beginnen met een training voor een nieuwe techniek. Ze had het al een paar keer eerder geprobeerd. Maar omdat ze op reis was kon ze niet zo heel vaak trainen. Maar nu ze hier was had ze waarschijnlijk alle tijd die ze kon gebruiken. 'Wat voor gebieden zijn hier allemaal?'vroeg ze rustig aan de twee draken. Hopelijk waren er genoeg koude gebieden voor haar. Of ze moest wachten tot het winter werd. Dat zou nog wel even kunnen duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





New here Empty
BerichtOnderwerp: Re: New here   New here Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New here
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De ijzige toendra-
Ga naar: