Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Raar geluid!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Raar geluid! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raar geluid!   Raar geluid! - Pagina 2 Emptydi nov 09, 2010 8:09 pm

Er speelde een quasi hoog verontwaardigte blik op Leona's gezicht omhoog. 'Niet gewond? Zeg, ik ben emotioneel beschadigt. Aangevallen door Rainbow zélf,' kwam het er dramatisch uit, waarbij ze voor het effect met haar ogen rolde. Met een al even gespeelde, bijnlijke blik in haar ogen ging deze van Kliennie naar Rainbow en weer terug. Alsof ze duidelijk wilde maken dat haar toneelstukje alles behalve toneel was. Ze leek even terug te vallen in haar normale ik toen de nog vreemde draak besloot een ommetje te maken. Ze knikte het dier toe, waarna het uit het zicht verdween. Meteen toen ze haar aandacht weer op de twee andere richtte viel ze terug in haar stuk. 'Hoe ga ik hier ooit overheen komen,' vervolgde ze dramatisch, om er nog iets extra's aan te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
 
Raar geluid!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Galmend geluid van botten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De groene bossen-
Ga naar: