Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De vulkaan is wakker

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 5:41 pm

Luna vloog rond en ging kijken bij de vulkaan en zag wat roods en vloog naar benden en lande bij de rant van de vulkaar en keek naar benden en glimlahde "Zo de vulkaan is eindelijk wakker"zij ze vals en ze zag allemaal Lava die wachte om er uit te worden gespucht.
Soms hoorde je wat en voelde je de aarde trillen.
Toen ze zat te kijken en te verhuggen dat dit hele gebied straks hele maal dood en zwart zou zijn. ,Hoorde ze een andere geluid en er kwam wat aanlopen en ze zag niet wie of wat het was en ze brulde.


(alleen ik en Maylin)


Laatst aangepast door Luna op di mei 12, 2009 6:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 5:49 pm

Maylin keek naar de draak voorzich. Ze keek vanachter een struikje, dat net genoeg schuil gaf. "mmm, een draak, He" en ze greep naar haar pijlkoker en boog.
Ze keek nog eens een keer naar de draak, Ze zag er mooi uit. Haar uiterlijk was slecht, Net als zij. Maar.. ze greep naar haar amulet, en trok eraan.
haar knokkels begonen schade optelopen, en het bloed liep uit haar hand. Maar toch bleef ze knijpen.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 6:07 pm

Ze keek achter om en bleef zitten.Toen begon de aarde wat te beven want de vulkaan stond op springen.Ze vloog naar boven en keek rond.Ze vloog naar een rots en ging zitten en toen barste de vulkaan uit en overal vlogen brokstukken in de lucht en lava.ER kwam een lava stroom en vernitigde alles.
Luna vond het geweldig om te zien en ze keek toen naar de temmer en zag dat er een lava stroom opkomst was en ze moest lachen."Dagdag"zij ze vals en wachte wat ze ging doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 6:13 pm

Maylin keek naar de vullkaan uitbarsting, Kneep haar amulet fijn. Een licht uitbarsting, kwam eruit. De lava stroomde steeds dichter bij Maylin. Opeens stolde de lava omhoog een met er voor Maylin. daarna ging het langs de koepel form om Maylin heen.(soort krachtveld) Maylin keek triomfantelijk naar Luna. " Mooi he alles donker en donker" en ze knikte om zich heen.

(moet gaan geef maar een reactie hierop ik reageer zo dsnel als ik kan ok?)

( oh en ik wil graag even alleen met Luna in een topic...Please als het kan)


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 6:17 pm

Ze knikte en vond het leuk hoe iemand zelf zich helpt want zij wilde toch niet helpen."Jammer dat niet alles zwart is"zij ze en bestuurde de Temmer want ze was slecht maar ze deed haar niks en negeerde haar,Maar letten wel wat ze alle maal deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 6:47 pm

" ja," Zei ze kortaf, maar krachtig. Ze bestuurdeerde de draak van top tot teen.
"en jij mag zijn?" vroeg ze vals en ze keek de draak vragend aan. het amulet kleurde geelig, en de koepel om haar kleurde ook geel. ze keek naar de vulkaan die nog stond te pruttelen als een draken ei boven een vuurtje. Ze vond dit prachtig, en dat liet ze ook merken.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 6:50 pm

"Luna alfa van The black schadows en jij"zij ze vals en ze xag hoe ze geniete van de vulkaan.Zij zelf keek er ook naar een ze vond het leukste het gedeelt dat de Lava allees vernitichde.Haar staart ging langzaam heen en weer .


(weet jij een leuk plaatje ik wil namelijk een nieuw plaatje voor mijn ava)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 6:52 pm

" ik dochter van het kwaad, Prinses Maylin" En ze keek de vuurzee ook na.
haar ogen fankelden van vreugde. Ze vond het prachtig om alles te zien te verschroeien en te zien vergaan. Ze keek de draak aan. En zei toen : " Ik mag jou wel, je bent slecht...heel anders dan de gewone draken" En ze keek met een slechte valse fonkel in haar ogen Luna aan.

(ik zal even kijken ik stuur wel op als ik er een gevonden heb ok?)


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:32 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 6:57 pm

Ze luisterde wat ze zij en tegelijk bekeek ze de vuurzee."Je kan slecht zijn maar het zit in je zwarte hart en als dat niet zo is ben je nutteloos"zij ze vals en keek rond en toen weer naar de Temmer en zuchte.

(weet vandaag ff niks te verzinnnen XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydi mei 12, 2009 7:03 pm

Ze bewonderde de vuurzee, En keek de draak aan.
" Ik wil het goeie uitroeien, en ook degene die niet kunnen kiezen" Ze keek naar de naar de donkere lucht. " dood, en verderf...voor allemaal" Ze keek naar de draak.
" ik ben door in en door slecht. " Ken je mijn vader, de maker van jou alle slechte wezens." Ze keek naar het lava dat begon te stolen en er kwam ook niks meer uit de vulkaan. de koepel ging weg en ze ging boven op een stuk gestolde lava staan.


Laatst aangepast door Maylin op vr mei 15, 2009 5:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptywo mei 13, 2009 8:50 pm

Ze snoof en liep naar de temmer .
Sommige stukeen lava was al opgedroogt maar gloed heet maar Luna had er niks mee.
"En wie is jou vader we"zij ze vals en ze maakte haar vleugel schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Emptydo mei 14, 2009 4:55 pm

"De beginner van het kwaad...De maker van al het kwaad" bij de laatste woorden leek ze het te versterken, door harder te praten. Ze keek de draak aan. Ze liep naar Luna toe, en schopte een stuk lava weg. Ze voelde haar tenen en haar schoen gloeien. Maar ze negeerde het, en ze keek Luna in haar ogen aan.
Maylin's ogen fonkelden als duister donker vuur, dat nooit zou doven.
Ze maakte haar zin af,"En ik ben gestuurt om het goed te vernietigen" en ze pakte en steen lava klomp van de grond. Het was heet en warm, Haar handen deden pijn.
Maylin beet op haar lippen, toen gooiden ze het steentje heel verweg, tegen een klomp lava. De steen brak uiteen, en er zat een diepe deuk in de andere klomp gestolde lava.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vulkaan is wakker Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vulkaan is wakker   De vulkaan is wakker Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vulkaan is wakker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een dagje bij de vulkaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De Grote Vulkaan-
Ga naar: