Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nightmares of the past

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydo okt 14, 2010 4:26 pm

Mudly lag rustig te slapen op de velden. Het was nacht en de maan was vol. Echter had Mudly een andere droom dan gewoonlijk.

"Pas je wel op bij de kliffen?" hoorde hij een vrouwelijke stem roepen. Mudly zag een jongentje lopen van ongeveer 4 of 5 jaar. Het huppelde vrolijk door het veld alsof het van geen gevaar af wist. Het jongentje liep dichter naar de kliffen waar hij naar beneden keek. Glimlachend draaide het jongentje zich om en leek te zwaaien naar een gestalte. Mudly probeerde uit te halen wie dit gestalte was maar het was nog te vaag. Hij keek weer naar het jongentje dat nog steeds huppelend langs de rand rende. Onder het jongentje met de rode haren bruisde de zee die af en toe goed hard tegen de wand aan sloeg. Het jongentje paste echter niet goed op en huppelde onverschrokken verder langs de rand. Mudly zelf wist niet wie het was. Ineens was er een luid gebulder. Er brak een stuk van de klif af door de grote klap die de golf gaf tegen de wand. Mudly zag nog net het rode kapsel verdwijnen. Het vrouwelijke gestalte rende naar de klif en keek naar beneden. Ze leek ook wat te roepen. Mudly zelf keek toe maar werd ineens in een donker gat getrokken waar hij van af verschillende kanten wat wat klappen voelde.

In een ruk zat Mudly recht overeind in het veld. Het was midden in de nacht kon hij opmaken aan de stand van de maan. Mudly wreef in zijn ogen en keek rond. De vermoeidheid nam ineens weer bezit van hem. Hij zuchtte. Hij had nog nooit zo'n droom gehad. En wie was dat jongetje dat naar beneden viel. En bovendien, wie was het gestalte dat het jongentje had zien vallen. Mudly zelf haalde zijn schouders kort op, hij zou het wel gaan uitzoeken als de dag aanbrak. Hij ging liggen en viel weer in slaap, maar al snel kwam dezelfde droom hem achter na.

(Alleen Flora en Mudly.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydo okt 14, 2010 6:38 pm

De lente was nu overduidelijk in DW: Jonge dieren, vers groen overal waar je keek en het meest opmerkelijke was het weer dat eindelijk weer warmer werd. Vaan ditalles was op 't moment niet veel te merken: Het was nacht. De kou van de winter keerde 's nachts telkens terug. Misschien wel tot het zomer werd. Douw maakte haar schoenen en beenkappen nat en haar lichaam koud. Ze trok haar paarse kape om zich heen en bleef staan. Waar was ze? Flora's blik ging de omgeving af, ze merkte de bergen op die als zwarte gstaltes tegen de donkerblauwe hemel afstaken en het bos dat als een donkere mist aan de andere horizon lag. Oppeens zag ze iets bewegen. Het leek een hert dat lag te slapen en wakker was geworden met als gevolg dat het haar kop geheven had. Ze liep ernaartoe met de weet dat een hert alleen de nacht op zo'n plek lag als het gewond was. Misschien kon ze wel wat te eten meebrengen... Ze stond stil en keek naar de jongenman die in het gras te slapen lag. Geen hert dus. Iets aan zijn slapende lichaam kwam haar bekend voor. Ze merkte zijn wilderige haar op dat haar liet denken aan haar broertje. Maar haar broertje had rood haar en ze kon niet echt kleuren zien zonder licht. Ze bedacht dat ze de nacht hier wel ergens kon doorbrengen. Dan maar morgen verder reizen. Ze liep een eindje van de jongen weg, legde haar kape in het gras en gooide haar slaapzak erop. Ze maakte de leren feters los en rolde hem uit om er vervolgens in te kruipen. Ze kon echter de slaap niet vatten. Kijkend naar de sterren met haar handen achter haar hoofd wachtte ze tot ze de slaap vatte of dat het ochtend zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydo okt 14, 2010 9:47 pm

Mudly lag zwetend op de grond en woelde moeilijk terwijl hij dezelfde droom meemaakte. Maar, nu uit het oogpunt van het kleine kindje. Het laatste wat hij hoorde was dat iemand zijn naam schreeuwde. Met een ruk schoot hij overeind en zat hijgend in het gras. Hij keek naar de lucht. Dit was wel heel vreemd. Mudly had nooit dromen gehad. Was zijn geschiedenis toch anders dan hij dacht. Mudly zag nog net iemand gaan liggen. Hij stond op en keek goed naar de persoon die er was gaan liggen. Hij kon vaag contouren zien. "Flora?" mompelde hij. Mudly liep dichter naar de persoon toe en er verscheen een glimlach op zijn gezicht. "Dus toch..." zei hij ineens wat luider. Mudly ging naast Flora in het gras zitten en keek haar kort aan. "Al een tijdje niet gezien..." zei hij. Hij had niet meegekregen dat ze hem al had zien liggen. Mudly draaide izjn hoofd weer naar Flora. "Ik heb gehoord dat je een partner hëbt..." zei hij glimlachend en keek daarna naar de sterren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptyzo okt 17, 2010 3:58 pm

Haar naam klonk, ze keek opzij en zag de jongen opnieuw. Ditkeer kon ze hem beter zien en ze herkende hem. Even was ze met stomheid geslagen. Hij praatte tegen haar tot ze een duidelijke zin hoorde. Hij had het over haar partner. Ze kwam overijnd zitten "Mudly?" ze kreeg er een glimlach vanaf "Maar hoe? Ik snap het niet... Je was..." Ze haalde een hand door haar haar. Was ze in slaap gevallen? Dit kon niet, haar broer was dood. Ze schudde haar hoofd en keek naar de lucht. Een moment later keek ze terug naar Mudly, hij was er nog. "Ik heb inderdaad een partner maar hoe kom jij hier?" Haar broer was jaren geleden van een klif gevallen en ze was er zeker van dat hij dat niet overleefd had. En nu stond, of eigelijk zat hij vlak naast haar. Misschien was ze wel dood of droomde ze maar het gebeurde wel. Ze haalde diep adem. "Waar ben je al die tijd geweest?" vroeg ze uiteindelijk maar om een iets duidelijker antwoord te kunnen krijgen.

(inspiratieloos T.T)

(je maakt het me een beetje moeilijk. Flora en Mudly hebben elkaar nooit eerder ontmoet toch?)
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptyma okt 18, 2010 11:24 pm

(dat was puzzelen hoe ik zou reageren.)

Mudly keek glimlachend naar Flora en hoorde haar woorden. "Euh jah, zo heet ik nog steeds." zei hij glimlachend. De woorden die volgden deden hem echter nadenken. "Ik was wat?" vroeg hij. "Flora? Is alles goed? Leidt je aan geheugenverlies, of ben je moe? Het is Mudly, de bezetene, de goede oude vriend?" sprak hij om haar herrineringen weer terug te laten. "Waar ik ben geweest. Sinds ik je laatst heb gezien, op het veld met de rode draak, hmmm, even denken. In DW, bij het NW-gebied even. En even rondgereisd. Maar verder ook niets..." sprak Mudly kalm. "Zeg, Flora? Is alles goed, je ziet er uit alsof je een spook ziet?" vroeg hij kalm met een bezorgde ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydi okt 19, 2010 7:32 pm

Flora schudde haar hoofd, het was alsof ze hem voor het eerst zag sinds hij... doodging. "Je bent anders Mudly. En nu herken ik je oppeens" ze zuchtte en ontspande. "ik heb een tijd lang niet kunnen slapen... Wacht. Je was in het Night Warrior gebied?!" ze greep hem bij de schouders maar liet eigelijk meteen weer los. Ze draaide zich van hem af en haalde diep adem. "Heb ik je ooit verteld dat ik een broertje had... Heb...?" vroeg ze als antwoord op zijn laatste vraag. Ze keek hem aan, glimlachte waterig en keek toen naar de met sterren bezaaide lucht. Wachtend op zijn antwoord dacht ze terug over die ene donkere dag in haar verleden. Haar kleine broertje, met zijn grote bos rood haar zoals mudly dat had. Ze waarschuwde hem maar tevergeefs: Die stormachtige dag was verschikkelijk geweest. Ze zag hem vallen. Ze had gemist toen ze naar zijn hand greep en hij was verdwenen tussen de woeste golven van de genadeloze zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydo okt 21, 2010 11:26 pm

Mudly keek naar Flora en glimlachte. Hij begreep er geen klap van maar hij vond het licht komisch hoe ze allemaal reageerde. "Hmmm, ja daar ben ik geweest. Maar ook weer zo vertrokken..." zei hij snel. Hij keek naar Flora, ineens nam het gesprek een andere wending. "Hmm, nee daar kan ik me niets van herrineren..." zei hij. "Dus je hebt het waarschijnlijk niet vertelt." voegde hij er aan toe. Hij keek naar Flora. "Hoezo, had of hebt?" vroeg hij er achter. "Het klinkt alsof je het niet zeker weet..." zei hij er achter aan. Hij keek naar de lucht en dacht na. Ze leek zo verbaasd toen hij naast haar kwam zitten. Hij keek weer naar Flora en dacht nog even na. Ineens schoot het hem naar binnen. "Ho, wacht even. Jij dacht dat ik....jou....broertje was..." zei hij kalm. Hij hakkelde kort maar hij glimlachte daarna. "Hoe komt het dan dat je niet bij je broertje bent..? Of je broertje niet bij jou.?" vroeg hij er achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydo okt 21, 2010 11:54 pm

Ze kreeg geen tijd om al zijn vragen te beantwoorden en besloot daarmee alleen zijn laatste vragen te beantwoorden. "Mijn broertje is van een klif gevallen" ze had moeite om bij deze zin haar stem zuiver te houden "Ik wist zeker dat hij het niet overleeft had maar nu zie ik jou. Ik weet dat ik je vaker heb gezien en dat ik je ken maar het is dat ik de gelijkenis nu zie" zijn rode bos haar had haar al eerder aan haar broertje gedacht maar nu waren ze werkelijk als twee druppels water "En je lijkt niet alleen heel erg op hem maar bent ook even oud als hij nu zou zijn als hij het overleeft had." legde ze aan hem uit. Ze wist het nu bijna zeker. "Maar hij... je... raakte de rotsen en viel op die ene stormachtige dag in zee. Ik vond zijn boog op het strand en..." ze schudde haar hoofd en wendde haar blik af. Ze was geheel in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydo okt 28, 2010 3:16 pm

Mudly keek kalm naar Flora maar haar woorden deden hem nadenken. "Hij viel van een klif....zeg...ho wacht eens even...." sprak hij en dacht na. "Dat is net als mijn droom...." sprak hij kalm. "Een jongetje met rode haar valt van de klif...maar ho.." sprak Mudly. Mudly zweeg ineens. Hij keek naar Flora. "Betekend dus dat die dromen die ik net had, een herinnering waren. Een terugblik op wat er gebeurd was. Dat ik door een klap op mijn hoofd kwijt was..." sprak Mudly kalm. Hij zuchtte. Dus Flora was zijn zus. "Dus je bent echt mijn zus..." sprak hij ineens. Mudly kreeg ineens een glimlach. "Mijn echte familie is dus nooit door mij vermoord?" sprak hij ineens. Hij keek naar zijn schoot. "En de ouders die ik dacht dat mijn ouders waren, waren dus niets meer dan opvoeders..." sprak hij ineens. Hij keek naar Flora en zweeg verder. Dit was een vreemde wending die zelfs hij niet had kunnen verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptydo dec 30, 2010 10:56 pm

Flora knikte en moest tegen haar tranen vechten. Haar broertje leefde nog! Plots ging ze dicht tegen hem aan zitten en knuffelde ze hem "Ik heb al die tijd gedacht dat je dood was, ik heb zelfs je boog begraven." fluisterde ze, ze was toen weggelopen van huis omdat ze haar ouders niet kon vertellen dat ze haar broertje zo dicht bij de klif had laten lopen en dat hij gevallen was. Ze had haar ouders nooit meer gezien en was sindsdien alleen geweest tot ze Razor tegenkwam. Razor... Ze moest weer eens met hem gaan praten. Ze duuwde mudly wat van zich af maar bleef hem bij de schouders vasthouden om hem te bekijken "Je bent echt zo veel veranderd. Ze ging met haar hand door zijn haar en voelde een litteken. Het was vast de plek waar Mudly de rotsen had geraakt toen hij gevallen was. Ze maakte zich los van hem en glimlachte overtuigend "Ik ben zo blij dat ik je weer gevonden heb, ik heb nooit echt willen geloven dat je... Nouja... Dood was" ze grinnikte en stond op waarna ze haar hand uitstak om Mudly omhoog te helpen "Zullen we een stukje gaan lopen?" vroeg ze vriendelijk. Zodra hij overijnd zou staan zou ze snel haar spullen bij elkaar pakken zodat ze konden gaan. "Voorlopig val ik toch niet meer in slaap" zei ze glimlachend.

(Sorrie, hééééééééél late reactie! XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Emptyza jan 01, 2011 9:46 pm

Mudly keek naar zijn schoot en zweeg. Niet wetend wat hij moest zeggen niet wetend wat hij moest doen en al helemaal niet hoe hij moest handelen. Zijn ogen gingen naar Flora. Ineens verwijdde ze zich. De verbazing die de knuffel weerbracht deed hem even verstijven maar daarna ontspande hij zich weer. Kort sloeg hij zijn armen ook om haar heen. "Mijn boog?" sprak hij ineens nadenkend. "Oh dat ding...." sprak hij en grinnikte. "Dat was nooit echt de beste geweest. Al had ik hem zelf gemaakt..." sprak hij kalm. "En daarbij. zou hij nu toch te klein zijn geweest." voegde hij er aan toe. "Ja, veranderd kun je wel stellen ja..." voegde hij er aan toe. Het zorgenloze jongentje dat altijd vrolijk was is niet altijd meer in Mudly te zien. Zijn ogen gingen naar Flora. Mudly keek naar Flora en hoorde haar woorden. "Hmm, dat kan ik niet tegen jou zeggen..." sprak hij. "Ik heb nooit geweten dat ik familie had..." sprak hij. "Niet zo dichtbij." voegde hij er aan toe. Mudly knikte op haar voorstel en stond op. Hij glimlachte en keek naar de lucht. De wind speelde met zijn haren en zijn ogen glunderde licht. Hij grinnikte en keek toen naar Flora wachtend tot ze zouden kunnen lopen. Moe? Na deze wending was hij dat alles behalve.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Gesponsorde inhoud





Nightmares of the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares of the past   Nightmares of the past Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightmares of the past
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» When the past has passed
» Back to the past
» Find my old home. But i only see a Sad past

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De zonnige velden-
Ga naar: