Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 10:03 am

Zoals de titel het al verraad. Ben ik op zoek naar een broertje of zusje voor Mudly.

Dit broertje/zusje is tijdens dat Mudly en zijn moeder waren weggegaan. Nog in het land van de elven gebleven. Hierdoor heeft hij/zij het kunnen overleven. Echter weet Mudly hier niets van af. Het zusje daarintegen weet heel de geschiedenis van Mudly, en daarbij ook dat hij verschillende mensen om het leven heeft gebracht. De reden er achter is voor haar nog steeds onduidelijk.

Welke eisen stel ik aan dit broertje/zusje:
- Moet jonger dan Mudly zijn: Tussen de 15 en 17 jaar
- Lees even het verhaal bij Mudly's voorstellen even door, dan heb je een grove lijn van wat er is gebeurt.
- Heeft een redelijke RPG ervaring

Hopelijk komen er reacties ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 6:42 pm

Het was leuk geweest als Flora en Mudly familie waren. Helaas is Flora ouder. Ze heeft namelijk wel een broer die waarschijnlijk dood is.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 9:11 pm

Op zich wel een leuk idee. Maar ik weet niet of het in te puzzelen valt. En of Flora het zou willen. Hoe dan ook, ik wacht nog wel even af of er iemand reageert.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 9:12 pm

Ik ben Flora Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 9:27 pm

Euh.....*kijkt nietsbegrijpend naar het scherm*

Oh dat kwam erg onverwacht XD.....

Ja ik weet niet wat je wilt. Het is namelijk wel een leuk idee vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 9:45 pm

Ik vind het best hoor ^^ ik zal je Flora's geschiedenis even sturen zodat je weet hoe het met haar broer zat running dragon
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 9:54 pm

Ook zij had familie verloren. Hoewel ze haar ouders nooit gekend had had ze wel een broer, hij zou nu achttien zijn als hij niet gestorven was. Het was het grootste verlies wat ze ooit had gehad. Onder haar ogen had ze gezien hoe haar broer van de hoge rotsen af viel, verschillende keren tegen grote rotsblokken aanviel en in zee terecht kwam. Het was een stormachtige dag geweest en de zee was woest. De volgende ochtend had de op het kiezelstrand de boog van haar broer gevonden, hij was gebroken geweest. Ze had de boog diep in het zand begraven en had toen de zee de rug toe gekeert. Sindsdien leefde ze in de bossen, bergen en velden. Ver weg van de zee die haar haar broer had afgenomen. Hij was nog zo jong...

Het was even zoeken hoor maar ik heb het gevonden. Het kan natuurlijk zo zijn dat hij de val wél overleefd heeft Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptywo okt 13, 2010 10:06 pm

Ja en ik zit alleen te denken hoe we dat verder kunnen doen. Dus dat kennelijk zijn ouders niet de biologische ouders zijn die hij dacht dat ze waren. Maar dat hij onder hun vleugel was genomen. Maar dat betekend dus dat hij jonger dan 5 jaar naar beneden viel en dat ze hem een jaar later naar het land van de elven namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Emptydo okt 14, 2010 9:00 am

Dat klinkt goed ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly   [gezocht] Broertje of Zusje van Mudly Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gezocht] Broertje of Zusje van Mudly
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [gezocht]temmer voor Moon
» (Gezocht) Broer. Voor Sharan.
» [GEZOCHT] broer(s)/zus(sen) Toxic!
» [gezocht] een stel ouders
» [Gezocht] Broer voor Adanya

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Verhaallijn & accountmarkt :: Accountmarkt-
Ga naar: