Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Long time no see ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptyza okt 09, 2010 6:53 pm

Misschien was het haar nieuwschierigheid geweest, misschien heimwee. Maar Leona was een tijd lang bij Laurens gebleven, en had de momenten toen ze niet bij haar geliefde tweevoeter was doorgebracht met het verkennen van het gebied. Maar enkele keren was ze voorbij de grensen van Dragonworld gegaan. Maar iets hield haar tegen om verder te gaan. Om de lange toch terug af te leggen die haar per ongelijk hier had gebracht. Onbewust wist ze dat Laurens deels hiervoor verantwoordelijk was. Eerst had ze de gedachte gehad hem ooit mee te nemen. Maar ze wist dat haar familie het niet zou waarderen, en nu Vrouwmens in Laurens leven was gekomen was het zeker onmogelijk. Maar Leona klaagte niet, ze vond het best hier. Nu, op haar gemakt, liep ze met statige passen tussen de bomen door. Haar machtige vleugels tegen haar sterke lichaam gevouwen, haar kop opgeheven waarbij haar scherpe blik kalm over de omgeving ging. Ze moest toch af en toe de tijd vinden om sociale contacten aan te leggen. Na de gebruikelijke jacht waren haar poten wat besmeurd met opgedroogt bloed. Maar dit deerde de diep blauwe draak niet. Het was iets gebruikelijks, niets waar ze van op keek. Jagen ging niet met gepaard met schoon blijven. Haar staars zwiepte kalm mee op de passen, volgde de soepelheid en enige gratie die in haar gigantische lichaam te zien was. Hoewel elke draak gezegend was met een kracht die vergeleken was met de rest van de levende wezens op de wereld aanzienelijk groot was, was elk soort draak in zijn eigen punten weer iets beter dan de ander. Bij een machtige, omgevallen boom bleef ze staan, tilde haar kop op en richtte haar snuit naar het bladerdak. Hoewel de open velden plekken waren waar ze zich beter voelde was de magische sfeer die bepaalde plekken in het bos droeg ook aardig aantrekkelijk. Haar inktblauwe ogen waren gericht op de kleine gaten in het bladerdak, waarbij ze naar de voorbij drijvende wolken keek. Haar hoofd draaide zich met een ruk om, daadle hierbij tegelijkertijd toen haar scherpe gehoor een geluid opving dat niet bij de gebruikelijke bosgeluiden hoorde. Haar normaal inktblauwe ogen werden geheel zwart toen haar blik overschakelde naar warmtebronnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptydi okt 19, 2010 6:27 pm

Wervelde oude bladeren draaide door de lucht toen een draak op haar achterpoten achter haar prooi aan rende. Het geluid van haar poten weergaklmde tussen de boomstammen door. De ree vluchten van links naar rechts, maar Rainbow bleef het beest op zijn hielen zitten en genoot van de jacht. Lange schaduwen vormde zich achter haar toen ze een openplek over waren gerent. Niet veel verder was een oude boom omgevallen en daar wilde Rainbow toch het beest gedood hebben. Ze zetten een tandje snelheid bij en rende nu naast de ree en greep het dier net achter de kop en beet het dood. Slippend kwam ze tot stil stand en Een erg bekende geur drong haar neusgaten binnen. Met verbaasde ogen keek Rainbow op naar de diep blauwe draak die voor haar stond. Rainbow liet haar buit vallen om te kunnen spreken en haar ogen die wervelde van kleur naar kleur namen de draak op. 'Leona lang niet gezien!' zei Rainbow en glimlachte breed. Het was zeker lang geleden dat ze elkaar voor het laatst hadden gezien, maar Rainbow hoopte dat Leona haar nog zou herkennen, want zins haar transformatie was Rainbow sterk verandert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptydi okt 19, 2010 6:40 pm

Ze snoof door haar neus haar warme adem naar buiten, haar diepzwarte ogen op de snelle en grote bewegingen die een eind verderop zichtbaar waren. Haar zicht stelde voor haar veel mogelijkheden open. Door dit zicht waren de bomen alleen als dunne lijntjes zichtbaar, en het dier op vier, langgerekte poten dat zich wild voortbewoog herkende ze als een ree. Maar het grote gedaante, groter en machtiger dan elk levend wezen op deze aarde, trok vooral haar aandacht. Het tweetal kwam haar kant op, en na deze conclusie te hebben getrokken veranderde haar zicht weer, waarbij haar zwarte ogen weer terugkeerde naar hun normale kleuren. In een verdedigende reactie om de vreemde draak te tonen dat diens aanwezigheid opgemerkt was opende haar vleugels zich een tikkeltje, waardoor ze lichtelijk opgeheven waren. Haar kop zakte ietsjes, haar strakke blik op de draak gericht die nu tot stilstand kwam met de dode prooi in haar bek. Door de snelle stilstand drong de geur van de draak bij haar naar binnen, eentje die haar bekend voorkwam maar ze niet gelijk kon plaatsen. Zeker omdat het beeld er niet bij klopte. Met een priemende blik bleef ze de draak aankijken, die haar blik nu ook op haar had gericht. Even snoof ze zachtjes nadat de draak blijkbaar haar naam leek te kennen. Voorzichtig, met een wat verbrouwereerde blik in haar inktblauwe ogen, stak ze haar kop naar voren. 'Rainbow?' kwam het er na een tijdje uiterst verbaasd uit. 'Wat is er met jóu gebeurd,' haar verontwaardigte stem deed het lijken alsof Rainbow van een kleurenpracht naar een doodse zwart was overgegaan. Met verwijdde ogen gleed haar blik over de draak, waarna ze ongelovig haar hoofd schudde. Ze vergat voor het moment een beleefde 'ook leuk om jou weer te zien' praatje, overmand door dit nieuwe beeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptywo okt 20, 2010 12:31 am

Leona's houding deed Rainbow geen schrik aan, want ze had wel verwacht dat ze zo zou reageren. 'Ja, ik euh ben een paar weken geleden getransformeert en nu ben ik een van de echte Chakra draken. Er zijn er niet veel van dat heb ik je al eens verteld.' zei Rainbow met de breede grijns op haar kop. De kristallen rond haar hals begonnen zacht te gloeien en sommige bloemen die pas in de zomer zouden bloeien lieten hun pracht opeens ontspringen. Rainbow zag dat Leona het niet brgreep, maar ze moest er zelf nog aan wennen dat ze er zo uitzag en de meeste krachten zoals de kristallen rond haar hals kon ze nog niet de baas, maar aldoende leerde ze het steeds beter. 'Hoe is het jouw zo verder vergaan in die tijd dat we elkaar niet gezien hebben?' vroeg Rainbow en ging zitten en keek even naar de poten van haar drakenvriendin. Kennelijk had ze al gejaagd en had ze vast geen honger? Daarna keek ze Leona weer gewoon aan met pretlichtjes in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptywo okt 20, 2010 2:49 am

Als ze een mens was geweest was haar mond waarschijnlijk open gezakt. Maar in plaats van dat staarde ze Rainbow alleen maar wat ongelovig aan. 'Ge.. transformeerd?' mompelde ze het laatste wat zwakjes. Met moeite zocht ze haar grote geheugen af, naar de informatie van de Chakra draken. Hierna schudde ze even lichtjes haar kop. 'Ik ben bang dat ik wat kwijt ben. Vertel me... Chakra draken? Transformatie?' nu ze zichzelf dwong niet meer als een debiel Rainbow verdwaast aan te staren kwam de gebruikelijke nieuwschierigheid bij haar weer naar boven. Zoals ze eruit zag, en de blijkbare krachten die ze daarbij gekregen had waren alles behalve onintressant. Ze schikte haar vleugels weer, legde ze rustig tegen haar lichaam aan en zwiepte ontspannen met haar staart. 'Ach, met mij,' begon ze denkend, waarbij ze alle afgelopen momenten naging. 'Niet veel, eerlijk gezegt. Ik heb vooral mijn tijd doorgebracht met Laurens. Verder ben ik een tijdje uit de sociale zone geweest,' bij het laatste brak er een klein, verontschuldigend glimlachje bij haar door. 'Maar, in dat laatste wil ik weer verandering in brengen. Het word tijd dat ik me weer eens onder de draken ga begeven, wil ik niet geheel vergeten worden,' sprak ze grijnsend, vol nieuw zelfvertrouwen. 'En jij?' stelde ze nieuwschierig haar vraag. Het was gek te bedenken dat alleen Rainbow de enige draak was waarbij ze kon zeggen dat ze een vriend was. Daar moest ze echt verandering in gaan brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptywo okt 20, 2010 9:04 pm

Rainbow had geluisterd toen Leona aan het vertellen was en knikte soms begrijpend, vooral wanneer ze het over laurens had. Het gevoel van vreugde speelde door haar heen toen Leona vroeg wat zij in die tijd gedaan had en Rainbow's kristallen begonnen nog feller te gloeien maar het bleef binnen de beperken van wat het nogmaal zou doen, wanneer Rainbow zich soms voelde dan konden de kristallen een verblindend licht afgeven. 'Wel Ik ben in die tijd niet alleen getransformeerd, maar ik heb ook een mens die ik uit gekozen heb als temmer.' de eerste zin zei Rainbow met een zeer vrolijke stem en ze voelde zich weer zo gelukkig als toen ze van Kliennie hoorde dat hij dol graag haar temmer wilde worden. 'Door hem ben ik getransformeerd, want ik had zijn antwoord nog maar net gehoord of mijn lichaam begon te veranderen. Daarna zijn we Aiwendil tegen gekomen. Zij is een elf en nog een mooie ook. Met haar heb ik nog een andere ontmoetig gehad bij een dorp die me wilde villen voor mijn huid, maar ze heeft me gered. Met Aiwendil en Kliennie hebben we in dat zelfde dorp nog gevochten met dezelfde drakenjagers voor hetzelfde probleem, maar dat was snel weer over en het tweetal heeft hun gevangen buit aan wat zij noemen een slager gebracht en daar die rare ronde dingen voor gekregen. Maar wat we laatst meegemaakt hebben is best vreemd en ik ben er nog niet helemaal uit wat daar gebeurt is. We zijn vanuit het dorp naar een temepl in het bos gegaan, maar daar huizen versteende draken die blijkbaar niet veel goeds in de zin hebben. Daar staat zelfs een draak van mijn soort. Chakra draken maken voor een deel uit in de balans van de wereld we zijn de draken die de meeste helpen of het nu vriend of vijand is. daar mogen wij geen onderschijt in maken.' voegde Rainbow en aan toe en begon van haar prooi te eten. De honger maakte haar slapjes en ze wilde sterk blijven net als ieder ander. Leona leek zich weer in de hand te hebben en Rainbow was er blij om dat ze weer vragen stelde die ze kon beantwoorden. 'Je zult vast geen honger hebben?' vroeg Rainbow toen ze een stuk door geslikt had en haar vriendin weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptywo okt 20, 2010 10:35 pm

Langzaam speelde er een geamuseerde grijns op Leona's lippen, toen het gehele verhaal van Rainbow eruit kwam. Ze had niet stil gezeten, dat was duidelijk. Bij het horen dat ze een temmer had kwam er een goedkeurend, en vrolijk geluidje diep uit haar keel. Als teken dat ze blij voor haar was. Hoewel Laurens nooit zou zeggen of denken - hij moest een durfen - zich haar temmer te noemen, was hij het in deze wereld technisch gezien wel. Maar het woord alleen al was te neerbuigend voor Leona, kwam in de weg te zitten met haar ego. Ze was geen simpel paard waar je op kon rijden, ze was een van de meest intelligente dieren in de wereld. 'Die transformatie heeft je goed gedaan hoor. Hoewel het wel even wennen is,' grijnsde ze naar Rainbow, om ook een reactie hardop te geven. Toen ze over de elf sprak fronste haar wenkbrauwen zich lichtjes. 'Waren die niet uitgestorven?' klonk het bedenkelijk. Het was lang geleden dat ze een elf had gezien, laat staan van hun bestaan enig teken gezien. Maar dit was genoeg om te laten zien dat ze er nog wel waren, waarschijnlijk in kleine getallen. Rustig zakte ze door haar poten, ging liggen en sloeg haar staart over de grond om zich heen. Haar vleugels ristelsde zachtjes toen ze ze schikten, waarbij ze haar aandacht op Rainbows verhaal hield. 'Versteend?' vroeg ze nadenkend, verbaasd door de informatie. Ze knikte begrijpend op de uitleg over Chakra draken. Ze vroeg zich af of er misschien voorvaderen van haar er ook stonden. Het was niet echt gebruikelijk dat je de groep verliet, maar dat betekende niet dat gevallen zoals Leona vaker voorkwamen. Bedenkelijk staarde ze naar de grond voor zich, misschien zou ze daar maar eens een bezoekje moeten brengen. Rainbows stem haalde haar uit haar gepeins, waarbij haar blik even van de kleurrijke draak naar haar prooi schoot. 'Nee, ik heb net zelf al gejaagd,' bedankte ze haar vriendelijk. De stilte viel terwijl Rainbow at, maar Leona voelde zich niet gedwongen het te verbreken. Tijden zoals dit waren ook vredig, al helemaal als je je niet gedwongen voelde, en daarbij ongemakkelijk, om de stilte op te vullen. 'Dus, Rainbow,' verbrak ze, uit nieuwschierigheid, na een tijdje de stilte. 'Hoe ben je je temmer tegen gekomen, en wat is diens naam?' ze was uiterst benieuwd hoe het bij haar was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptydo okt 21, 2010 12:39 am

Leona verbrak soms haar verhaal door vragen te stellen, maar Rainbow glimlachte dan alleen maar en antwoorde dan. Toen ik Aiwen dil tegen kwam was ik ook verrast door het feit dat ze een elf was. Bedankt, maar het is zeker even wennen vooral met de kristallen die soms een eigen leven lijken te lijden? Ja versteend, ik weet ook niet waarom, maar de draak van mijn soort genoot sprak tegen me en vroeg me hem te bevrijden, maar dat heb ik niet gedaan, want zijn stem klonk niet echt goed, maar eerder zo als die van een NW.' zei Rainbow dan tussen haar verhaal door en ging verder tot ze begon met eten en knikte dan begrijpend toen Leona haar aanbod vriendelijk weigerde. Toen ze de vraag over kliennie hoorde slikte ze het stuk door dat ze in haar bek had voor ze antwoorden. Het vlees leek even te blijven steken, maar na een paar keer slikken schoot het stuk los en kuchde Rainbow even. 'Ja dat is een leuke ontmoeting geweest!' zei Rainbow grijnzend en giechelde even speels, daarna schudden ze haar kop. Zijn naam is Kliennie, voor een mens ziet hij er goed uit en Aiwendil heeft denk ik een oogje op hem, maar dat weet ik niet zeker! Ik kwam net terug van mijn reis buiten DW. Ik ben niet meer van plan om ooit nog buiten deze grensen te gaan... nee DW is mijn thuis of mijn echte famillie nu buiten DW hun plekje gevonden hebben of niet ik blijf hier. Maar ik ga van het verhaal af.' grijnzde Rainbow op het laatst en ging verder met vertellen. Zoals ik al zei kwam ik net terug in Dw en ik landen bij de watervallen om mijn terug komst duidelijk naar iedereen die het horen wilde hoorden. Ik riep ook naar mijn vrienden en soortgenoten, maar alleen Kliennie kwam en toen kende ik hem nog niet. op de een of andere manier kwam kliennie van boven de waterval naar beneden, maar erg onhandig en viel in het water. Met mijn staart heb ik hem er toen uit gehaald en we raakte aan de praat. daarna vroeg hij me of ik een mooie plek in Dw wist en ik heb hem er toen heen gebracht. verbluft had hij naar de kristallen gekeken die ik hem in een van de grotten heb laten zien, maar jammerlijk genoeg kwamen de mensen uit de dorpen er achter en kwamen de kristallen stelen. niet veel later heb ik hem nog iets anders willen laten zien, maar de winter kwam op zetten en de drakenjagers kwamen het grotje in waar ik en Kliennie even aan het schuilen waren. Met veel noeite hebben we ze verjaagd en ik was gewond en moets Kliennie wat voor me vangen zodat ik weer meer kracht op kon bouwen. Daarna zijn we uitelkaar gegaan en heb ik lang na gedacht en brulde uit eindelijk naar Kliennie en vroeg hem of hij mijn berijder wilde worden? En Kliennie heeft gelukkig ja gezegd en toen ben ik getransformeerd.' voegde Rainbow er aan toe en slokte het laatste stuk vlees op en gooide de resten ik de struiken die had ze nu toch niet nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptydo okt 21, 2010 12:56 am

Ze knikte instemmend toen ze Rainbows reactie hoorde op het feit dat de elfen nog leefde. Er speelde even een grijns op Leona's lippen toen Rainbow het over de kristallen had. Dat effect had ze net al gemerkt. Maar ach, draken waren magische wezens met krachten waar ze zelf grotendeels nog steeds niets van af wisten. 'Hij sprák? En hij was versteend,' vroeg ze verbrouwereerd. 'Je maakt me wel nieuwschierig. Misschien kun je me er een keerjte heen brengen?' gedeeltelijk wilde ze er ook heen om te zien of er mensen van haar familie bij waren. Haar soortgenoten - door de mensen benoemd als de Gani Hefthyn en in de elfentaal Rivier Wacht betekende - waren trouwe wezens. En ze vroeg zich af of er nog iemand zo ver als zij van haar thuis plaats was gekomen. 'Ik heb nog nooit een NW lid ontmoet, laatstaan in hun gebied gekomen. Ik heb geen zin in die draken met een te groot ego, stelletje blaaskaken,' mopperde ze, waarbij ze haar eigen mening duidelijk naar voren liet komen over het gehele NW onderwerp. Geamuseerd liet ze Rainbow haar gehele verhaal over Klinnie vertellen. 'Ach, mensen blijven rare wezens. Zonder vacht, alleen een langharige op hun hoofd, twee benen... het is me een raadsel hoe ze overleven,' verzuchtte ze, ze kon het niet laten Rainbow even te onderbreken toen ze zei dat Klinnie er voor een mens goed uit zag. 'Veel drakenjagers de laatste jaren,' mompelde ze bedachtzaam, aan het einde van haar verhaal. Ze kon zich nog herinneren hoe Rainbow gewond was geraakt, in de dagen toen ze in de Clan zaten. 'Dat is een lang verhaal, moet ik je zeggen,' grijnsde ze nu. 'Ach, ik heb Laurens in eerste instantie bijna vermoord voordat we echt aan de praat raakte,' sprak ze luchtig, alsof het niets uitmaakte. 'Maar dat komt misschien omdat ik mensen in het algemeen niet mag,' vervolgde ze wat brommend. Gewoon, het waren vaak sluwe wezens zonder enige genade of gezond verstand. Dit idee zat er bij haar zo gebakken in, dat zelfs de sterke band met Laurens dat niet kon veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptydo okt 21, 2010 11:47 pm

'Ja hij sprak, maar net met zijn bek, maar via de gedachten!' zei Rainbow toen Leona haar weer onderbrak en ze ging door met vertellen, maar al snel werdt ze weer onderbroken en knikte op wat Leona toen zei. 'Het zijn vreselijke draken en ze denken dat ze alles kunnen doen wanneer ze maar willen.' zei Rainbow iop de reactie van de NW. 'Van de mensen weet ik ook niet hoe ze overleven, maar ze bewerken de grond en daardoor denk ik dat ze kunnen overleven?' voegde Rainbow achter de woorden van Leona aan, maar ze begreep de mensen zelf ook verder nog niet zo goed, maar dat kwam wel nu ze Kliennie aan haar zeiden had. 'Waarom de mensen op draken jagen is voor mij altijd een raadsel geweest, maar je hebt gelijk er zijn er steeds meer gekomen.' zei Rainbow instemmend op wat Leona over de drakenjagers vertelde. Rainbow grijnsde op de woorden die daarna volgde en ze kon Leona niet meer dan gelijk geven. Mensen waren vaak sluw, maar ze waren vergeleken met een vos vaak ook idioot stom bezich als het om draken jagen ging. Draken waren sterke wezens zelfs de kleinste draken waren standaard in gerekend met sterke vijanden, dus kon ze niet begrijpen waarom de mensen dat deden? 'Zeg Leona waarom zullen we Laurens en kliennie niet eens elkaar laten ontmoeten?' vroeg Rainbow en wilde op een ander onderweprp door gaan, want ze wilde niet graag terug naar de tempel waar ze net over verteld had. Misschien zou ze dan niet meer los komen uit de mentale gevangenis die haar soortgenoot over haar heen had gelegd toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptyvr okt 22, 2010 1:41 am

Leona fronste even diep op de verdere informatie over de versteende draak. 'Dat is een hele... intieme benadering,' besloot ze bedachtzaam. Hoewel Leona in het begin niet hardop kon praten, had ze Laurens ook via zijn geest berijkt. Maar dat was in het aller eerste begin. Er kwam een vermoeide zucht over haar lippen, waarbij ze instemmend knikte over de leden van de NW. 'Maar zie je die stoere draakjes ooit buiten hun gebied, dacht het niet. Ze voelen zich alleen veilig als ze je met z'n drieën of meer aanvallen,' ze kon zich zo ergeren aan die types. Het waren gewoon oversized pubers die dachten dat ze alles konden maken, zolang ze maar met een groot genoege groep waren. Even steeg er een zwaar gegrinnik op, diep vanuit haar keel waarbij de pretlichtjes automatisch weer in haar inktblauwe ogen verschenen. 'Ach, ik moet toegeven. Ze hebben zo hun intelligentie op bepaalde punten. Maar ze blijven rare dieren,' besloot ze over de mens, waarbij de geamuseerde blik niet verdween. Ze verschoof even, waarbij de punt van haar staart krachtig omhoog zwiepte. De geërgerde, bijna boze blik in haar ogen keerde weer terug. 'Dat is de reden waarom ik mensen niet kan uitstaan. Stelletje leeghoofden. Alleen met z'n alle durfen ze een draak aan. In die opzichten lijken ze sprekend op die draken van de NW,' bij haar laatste conclusie speelde er toch een bijna gemene grijns bij haar boosheid omhoog. Haar staart kwam weer tot rust, ging weer kalm liggen waarna haar blik even de omgeving in gleed. Bij Rainbows voorstel schoot haar blik terug waarbij ze de draak even aankeek om vervolgens een nadenkende blik in haar ogen te krijgen. Even later brak er een speelse grijns door. 'Laurens in contact brengen met een andere draak. Waarschijnlijk gedraagt hij zich dan weer als een angsthaas. Hoewel hij aan mij gewend is - dat moet nu ook wel - is het een echte Warhoofd,' schudde ze haar kop met een brommende lach. 'Maar op zich is het wel een idee. Ik zal het hem voorleggen, kijken of ik hem kan overhalen. Én of ik hem bij Vrouwmens weg kan halen,' bij het laatste was duidelijk de grom van ergenis te horen. Ze wist dat haar afkeer jegens Vrouwmens - Roos of Rosemarijn genaamt - nergens op sloeg. Maar haar puberale koppigheid en haar ego konden het niet loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptyvr okt 22, 2010 12:19 pm

'Vrouwmens?' vroeg Rainbow geintresseerd en ze bekeek Leona nog eens goed. Heeft die Laurens een vrouwtje gevonden?' voegde Rainbow er achter aan en ze ging verliggen zodat ze Leona beter in haar blikveld had en ze hielt haar kop even scheef. Kliennie heeft nog geen vrouwtje gevonden, maar hij vind Aiwendil denk ik wel leuk, maar die mensen kunnen zo vreemd in elkaar zitten dat je hen vaak nauwelijks aan de ogen kunt aflezen wat ze bedoelen of willen zeggen.' zei Rainbow en schudden haar kop even. De lente was een van de mooieste tijden van het jaar buiten de zomer en Rainbow snoof even de lentelucht op voor ze weer naar Leona keek voor uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptyvr okt 22, 2010 1:09 pm

Bij Rainbows vraag zuchtte ze bijna droevig, en knikte uitgebreid. Het was misschien een overdreven reactie, wat ook vaagjes te zien was in haar overdreven handelingen. 'Ja,' begon ze eerst zuchtend, waarna er een geërgerde blik in haar afgewenden ogen kwam. 'IK weet niet hoe ze elkaar tegen zijn gekomen. Volgens mij in het mensen gebied. Maar ik kan haar niet uitstaan,' met een kinderlijke koppigheid bleef ze strak naar een blaadje kijken, alsof dat uiterst intressant was. Bij de verdere woorden van Rainbow speelde er een wolfachtige grijns op haar lippen, waarbij haar flijmscherpen, witte tanden zichtbaar werden. 'Als je gewoon met ze praat kunnen ze inderdaad andere dingen zeggen dan ze bedoelen. Elfen zijn daar het beste in. Het kunnen gevaarlijke wezens zijn, in raadsel spreken en totaal iets anders bedoelen als ze je iets beloven. Maar ik moet wel zeggen, van de kleine aantal herinneringen uit mijn eerste paar jaren als jong, kan ik elfen beter respecteren dan een mens,' er was even een frons op haar gezicht gespeeld, die al gauw weer verdween. Ze wilde dolgraag die Aiwendil ontmoeten, gewoon om de opkomende vragen uit haar geest te verbannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptyvr okt 22, 2010 6:55 pm

Rainbow luisterde geboeit naar Leona's verhaal en haar vermakelijke grijns verdween even toen ze het over de elfen had. Rainbow voelde opeens iets in haar dat door drong en ze keek even in de richting van waar het vandaan kwam. 'Sorry Kliennie roep me! Ik moet weg, maar ik zal naar je brullen als jij Laurens meeneemt?' zei Rainbow en vroeg de laatste zin aan Leona voor ze op stond en haar vleugels even uit klapte. Ze wilde haar vriendin zo niet achter laten niet na die lange tijd dat ze elkaar gezien hadden. Rainbow drukte haar snuit even tegen die van Leona en vloog daarna weg op zoek naar Kliennie die haar geroepen had. Ze brulde als afscheid en verdween over de boomtoppen.
( ik zal even overleggen en dan hoor je het wel.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Emptyza okt 23, 2010 12:39 am

Wat verdwaasd keek Leona op, bij Rainbows vluchtige woorden. Even staarde ze haar schaapachtig aan, waarna er een kleine grijns op haar lippen omhoog kwam. 'Is al goed, het was fijn je gesproken te hebben. Brul maar, en ik zal komen; met of zonder Laurens,' stelde ze haar gerust, waarna ze haar neus eveneens tegen die van Rainbow aandrukte en haar nakeek. Hoewel ze het jammer vond dat de mens de reden was geweest voor hun snelle afscheid, nam ze het Rainbow niet kwalijk. Er kwamen genoeg dagen, de jaren waren lang; net zoals hun levens. Met een kleine glimlach keek ze haar na, maar bleef zelf liggen. Het puntje van haar staart ging rustig op en neer, waarbij Leona haar kop op haar poten neerlegde en naar de licht bebloede plek op het gras keek waar Rainbow haar maal opgegeten had. Het was een goeie beslissing geweest om zich weer in de buitenwereld te voegen. Met een lome ademhaling, en het onrustige puntje van haar staart naast haar lichaam bleef ze liggen, wachtend op een reden om weer verder te gaan.

( is goed! )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Gesponsorde inhoud





Long time no see ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long time no see ~   Long time no see ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Long time no see ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Long time no see...
» Long time, no see my dear
» Time to explain. ~
» After a long journey.
» I need time for myself

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De groene bossen-
Ga naar: