Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 mijn grot in The Magic Dreams kloof.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

mijn grot in The Magic Dreams kloof. Empty
BerichtOnderwerp: mijn grot in The Magic Dreams kloof.   mijn grot in The Magic Dreams kloof. Emptyvr aug 13, 2010 5:09 pm

Rustige vleugels slagen weer galmde yussen de bergen en Een fel gekleurde draak schoot door de lucht op weg naar de plek die White lang geleden had aangeduit als de ultime woonplaats van The magic Dreams. Rainbow zocht naar de kloof en ontdekte hem na een wolk die onder haar door dreef. Ze daalde al snel en zocht naar de wand waar de grotten in verborgen lagen. Een van de grotten trok haar aandacht want er kwam zelf een soort zwak licht uit. Rainbow draaide haar vleugels en dook naar binnen. De opening van de grot lag een diepe gang in die ze helemaal uit liep tot Rainbow in een groote kamer uitkwam en haar ogen uit keek. Een kristalformatie die aan het plafon groeide gaf genoeg licht zodat de gehele grot verlicht werd. Rainbow ;iep verder naar binnen en ontdekte dat boven in het midden van het kristal een gat zat waar het zonlicht door naar binnen scheen, dus als het nacht zou zijn. hoevde Rainbow zich geen zorgen te maken om het slapen. "Dit word mijn grot en slaap plek!" dacht Rainbow en rende naar buiten waar ze op het platou bleef staan en brulde luid naar de leden van de groep!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn grot in The Magic Dreams kloof.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schuilplaats {The Magic Dreams}
» Hunting with the Magic Dreams
» Tweede proef: ~The magic Dreams!~
» Brul aan The Magic Dreams! {Bijeenkomst}
» ~Magic Animals~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Dump-
Ga naar: