Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Herrineringen van Glace

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Emptydo aug 05, 2010 6:24 pm

Er was een sneeuwstorm bezig op de IJzige Toendra, maar Glace trok zich daar niks van aan... Uit een onvoorspelbare plek in de lucht kwam ze uit een schaduw tevoorschijn... Dat kwam omdat ze zich nu vertoonde in haar Shadow-Gedaante. Ze landde op de grond en keek naar boven, naar de lucht. Ze spreidde haar vleugels eens goed uit en sloot haar ogen om te genieten van de koele wind. Opeens opende ze haar ogen, ze keek naar de grond en zag overal... bloed. Ze dacht terug aan die ene dag, haar ei lag verborgen in de sneeuw... Toen het openbarstte was het eerste dat ze zag... bloed. Overal bloed... Ze ging het gebied verkennen en zag daar haar hele familie liggen... vermoord... verscheurd... Dat was het enigste wat ze wist over haar verleden... Ze vermande zich en liep verder over de IJzige Toendra... Alleen...


Laatst aangepast door Glace op za aug 07, 2010 10:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Emptyvr aug 06, 2010 8:41 pm

Opeens merkte Glace een andere schaduw in de verte op, ze steeg op en vloog naar de schaduw, toen ze dichtbij was, merkte ze dat het een draak was... Ze landde rustig voor hem... Daarna bekeek ze hem goed en zei kalm: 'Wat doe jij in zo'n sneeuwstorm? Jij bent zo te zien niet een IJsdraak...' Ze keek hem aan, het was net als haar nog een jonge draak. Zo te zien was hij net nog wat ouder dan zij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Emptyza aug 07, 2010 11:12 am

Glace keek de andere draak recht in de ogen en zei kalm: 'Dit is de rustplaats... van mijn familie, toen ik een ei was en ik uitkwam, toen was het op deze plek een slagveld, overal bloed...' Ze staarde wazig voor zich uit maar zei toen op een kille toon: 'Het is de schuld van de mens, één groep heeft dit mijn familie aangedaan... Daarom heb ik niet een al te goede band met de mens...' Ze keek de draak weer in de ogen en zei toen op een rustige toon: 'Mijn naam is Glace...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Emptyma aug 09, 2010 11:58 am

Glace luisterde aandachtig naar het verhaal van Shadow, ze fronsde toen ze hoorde dat hij een temmer had en knikte daarna respectvol. Toen ze hoorde dat zijn naam Shadow was, zei ze kalm terug: 'Aangenaam Shadow...' Opeens ging ze over naar een ander onderwerp en ze zei tegen hem: 'Ik heb gehoord dat jij een Night Warrior wilt worden... Is dat waar?' Ze keek hem mysterieus aan zodat je niet kon zien of ze het goed of slecht bedoelde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Emptydi aug 10, 2010 9:06 am

Glace keek grijnzend terug naar hem en zei toen: 'Hmm... Oké... Ik zat zelf ook te twijfelen en dat doe ik nu nog steeds... Want zoals meerdere draken denken, denk ik dat er een oorlog op komst is in DW tussen de Magic Dreams, The Night Warriors en misschien ook nog wel de Silence Clan...' Ze dacht eens goed na: 'Hoe zou Dragon World eruit zien als er oorlog bezig was?'


Laatst aangepast door Glace op za aug 14, 2010 10:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Emptyza aug 14, 2010 10:47 am

Toen de sneeuwstorm helemaal over was, kon ze Shadow helemaal zien. Het was een zwarte draak met rode tinten... Ze knikte naar hem toen hij zei dat hij er niet mee aan deed waarmee ze bedoelde: Mee eens... Glace begon te vertellen toen hij over The Silence Clan vroeg: 'The Silence Clan is net als The Magic Dreams en The Night Warriors... De leider van de Silence Clan is: Abhorsen. Alleen is de groep niet zo actief meer hier in DW, dus ik weet geeneens of hij nog bestaat...' Ze zuchtte en zei toen: 'Meer kan ik je helaas niet vertellen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Emptyma aug 16, 2010 8:15 am

Glace keek nog even achterom en zei met een zachte stem: 'Dat weet ik zeker... Shadow...' Zelf sprong ze, net als hem, naar de open hemel en ze maakte een schaduwportaal, daarmee kon ze ongezien door de lucht vliegen. Opeens merkte ze dat ze trek had. Ze vloog onzichtbaar over de IJzige Toendra en zocht naar enig teken van voedsel. 'Het zal vast wel een poolvos zijn...' Dacht ze. Ze zuchtte en zocht verder...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Herrineringen van Glace Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Herrineringen van Glace   De Herrineringen van Glace Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Herrineringen van Glace
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Glace (Draak)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De ijzige toendra-
Ga naar: