Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty
BerichtOnderwerp: Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...   Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Emptyvr jul 16, 2010 3:31 pm

Cloud had het net goed gemaakt met haar moeder of Toxic vertelde haar dat ze de vurie hat van een Night Warrior. Cloud wist het allemaal niet meer. Ze wilde wel bij de NW maar dan zou ze haar vader misschien kwetsen en haar moeder zou ook gebroken zijn. Het was zo'n moeilijke keuze. Het was óf bij de Night Warriors bij toxic gezellig doen, óf blij zijn met haar ouders, later misschien een eigen groep en niet altijd slechthoeven zijn. Ze vond het een grote eer om bij de zo gevreesde NW te zitten maar het was fijn om soms bij haar ouders te zitten. Een wanhopige brul galmde door het dal, naar Toxic. Ze moest weten of het mogelijk was dat z bij haar ouders kon zijn én dat ze bij de NW zat. Want ze had moeite met het aanbod, wiegeren? Of accepteren?

(Alleen Toxic en ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...   Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Emptyza jul 24, 2010 5:34 pm

Een wanhopige brul klonk, deze had ze verwacht en ze was dan ook niet ver weg van de plaats waar het geluid vandaan was gekomen. Ze bleef daarentegen wel uit de lucht. Haar snelle pas over het land maakte haar ehendiger dan als ze vloog. Het was dan ook niet moeilijk de bomen te ontwijken. Bladeren vlogen op toen ze stopte, haar donkere veren en gifgroene patronen werden zichbaar toen de bladeren neer dwarrelden. Ze grijnsde "al een keuze gemaakt?" ze bekeek Cloud eens goed, ze leek niet veranderd sinds hun vorige ontmoeting. Alleen de boze en verdrietige blik was uit haarogen verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...   Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Emptyza jul 24, 2010 8:41 pm

"Ik heb erover nagedacht en ik wil bij je groep..." zei ze en een twijfelende toon speelde op in haar stem. "Ik wil bij je groep als ik soms ook bij mijn ouders kan zijn..." zei ze en twijfelde erg aan haar woorden. Misschien waren haar woorden niet de goede en was ze bang dat ze de machtige draak boos deed worden. "Ik hoop dat ik nog steeds geschikt ben voor je groep, nog steeds voel ik woede maar ik heb geprobeerd het weg te moffelen." zei ze en keek naar de grond. Cloud bleef laag want ze wilde de draak niet beledigen omdat ze hoger zou staan dan zij. Cloud keek even in de ogen van Toxic en zag de medogenloze blik iin haar ogen, het deed haar rillen maar het voelde ook een soort van veilig. "Als ik bij je groep kom, doe je dan niet hetzelfde met me als wat White met me heeft gedaan?" vroeg ze en en ze wilde glimlachen maar snel bedacht ze zich aangezien Toxic dit misschien niet zou tollereren. "Ik zal niet respectloos zijn..." zei Cloud en ze keek weer naar de grond en verwachtingvol wachtte ze op een antwoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...   Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Emptyza jul 24, 2010 10:48 pm

Toxic knikte goedkeurend, Cloud had nog wat te leren maar zou zeker een geschikt lid zijn "Bedenk wel dat White een vijhand van de Night Warriors is, ik laat je toe bij je ouders te zijn omdat je nog jong bent. Ik zal mijn leden niet kleineren, je zal worden gerespecteerd" ze had dus een nieuw lid. "Binnenkort is er een training, kom naar de vulkaan als je mijn brul hoort" ze keek met een hoogstaande blik naar Cloud "Je zult kennismaken met de andere leden en getest worden" Toxic bedacht dat Cloud misschien te oud was voor een Jaris maar te jong voor een Naran. Ze zou een goede Ceratos kunnen zijn. "Ik zal je aannemen in mijn groep onder de voorlopige rang 'Naran', je lidmaadschap brengt wel iets met zich mee: Vanaf nu zal je gevreesd en gehaat worden. In de groep zelf word geen haat wegens elkaar worden getollereerd" ze zou Cloud wel een beetje onder haar hoede houden in de eerste paar weken bij de NW "je kunt nu ook een grot uitzoeken in de Nicht Warriors ledenkamers, daar heb je privatie en een slaapplek"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...   Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Emptyza jul 24, 2010 11:05 pm

Cloud knikte goedkeurend en glimlachte toch maar. "Ik begrijp het" zei Cloud kort en gaapte, daardoor kwamen haar scherpe lange tanden tevoorschijn waarna haar lange blauwe tong zich ook even uitstrekte. "Ik ben blij dat ik nu ergens kan verblijven zonder dat ik s'nachts aan word gevallen door rare beesten" zei Cloud en grinnikte maar aangezien ze de koningin van de droogheid nu voor zich had bedaarde ze. "Kan ik met je mee vliegen naar de grotten?" vroeg Cloud en keek van de terrenlucht naar Toxic "Ik weet nog niet echt waar het is snap je?" Zei Cloud zachte en bloosde. Natuurlijk wist ze waar het NW gebied was, dat wist iedereen! Een wie dat niet wist, wist niets van gevaar. De grotten van het NW gebied lagen ver over de grens van het schaduw terrein. Niemand durfde zich daar te wagen, niemand kwam daar zonder vrees verscheurd en gekraakt te worden. Nu moch ze er gewoon komen, zij! Cloud die ooit zo speels en lief was geweest was nu een NW geworden. Trots maar ook onzeker, sterk maar teer... zo werd ze een NW...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...   Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Emptyza jul 31, 2010 7:23 pm

Toxic vertrok geen spier toen Cloud het had over beesten die haar aanvielen en ze vroeg zich vaag af of ze zich misschien zorgen moest maken over hoe de leden tegenover het enige Night Warrior vrouwtje die geen leider zou zijn stonden. Ze zou haar wel in het oog houden, op het begin dan. De enige van wie ze verwachtte dat hij iemand zou kunnen willen verkrachten was Curse... Curse was eigelijk een harteloze eieretende draak, ze kon zich niet voorstellen dat een vrouwtje interesse in hem kon hebben. Toxic knikte "ik breng je er wel heen, dat voorkomt ook meteen dat je uit de lucht word gehaald zodra je het gebied binnenkomt" Toxic sprak nooit over 'mijn gebied' zeker niet met leden erbij. Ze keek naar de luchten spreidde haar vleugels. Met een krachtige slag was ze in de lucht, ze trok haar poten tegen haar lichaam en bleef even in de lucht op die plek hangen voor ze van houding veranderde en over de bomen heen richting het Night Warrior gebied vloog.

(nog niet de topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...   Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een belangrijke vraag, voor een gevreesd persoon...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraag voor de leider van de N.W
» De speciale vraag?
» Voor het eerst.
» vragen voor NW
» Foto's voor fotowedstrijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: Het rustige meer-
Ga naar: