Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Cloud (Draak)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Cloud (Draak) Empty
BerichtOnderwerp: Cloud (Draak)   Cloud (Draak) Emptyma jul 12, 2010 9:35 pm

(Ik weet het een beetje laat maar dit is een goed moment ^^Wink

Cloud (Draak) Xaraki_Reference_Sheet_by_zilowar

Cloud
Leeftijd:
Een jaar of twee
Krachten:
(geen kracht)Hoge pieptoon: word alleen gebruikt om haar vader te roepen.

(kracht)Licht:
Dat is een van haar gevechtskrachten...

(transformatie)Duisternis:
Als Cloud ontzettend boos is komt de duisternis in haar naar boven.
Deze transformatie geeft haar een eenorme stoot van kracht die goed van pas kan komen in een gevecht...
maar onderschat deze kracht niet!


Temmer/draak: Zal iemand een draak zoals ik willen temmen?
Groep: Misschien zal ik later een groep vormen van de draken die zijn zoals ik
Ouders: Sinder en White/Novem (pleeg)
Broers/zussen: -
Kinderen: Ik wil niet aan een leven vast zitten dat niet aan mij is geweid...
Partner: I'll never let you caputer my heart... i know you will break it!
Status: leeg en blij
Inventaris: Een groen blauwig amulet met een paarse krul erin.
goed/neutraal/slecht: Neutraal


KRACHTEN:
De krachten van Cloud zijn anders dan die van de andere draken. De lichtstralen die ze vaak gebruikt zijn niet heel erg grachtig tenzij de duistere kant van Cloud naar voren komt. Deze transformatie geeft haar veel kracht en is zeker handig in een gevecht. Cloud wordt vaak onderschat omdat ze nog niet zo groot is en erg jong is. Cloud is erg krachtig maar, kwetsbaar... (De hoge pieptoon wordt alleen gebruikt om haar vader te roepen)

TEMMER:
Cloud heeft veel meegemaakt en kan daardoor erg onverwacht uit de hoek komen. Ze is erg onvoorspelbaar en je weet nooit wat er zal gebeuren of hoe ze zal reageren. Ze is nog nooit een mens tegen gekomen laat staan dat hij/zij haar zou willen temmen.

GROEP:
Cloud werd een tijd geleden ingelicht door Toxic dat ze wel een geschikte NW zou kunnen zijn. Cloud had er eerst moeite met het bedenken of ze wel met Toxic mee moest gaan...

OUDERS:
De ouders van Cloud hebben veel ruzie gehad waardoor ze uit elkaar zijn gegaan. Sinder (haar vader) is een loner geworden en White (haar moeder) is er vandoor gegaan met een ander. Een tijdje geleden heeft haar moeder haar verteld dat ze een pleeg vader heeft. De draak waar ze van vertelde dat het haar tweede vader zou worden heet Novem.

BROERS/ZUSSEN:
Cloud voeld zich vaak alleen en snakt naar wat vrienden maar het liefst heeft ze een roer of een zus waar ze echt alles tegen kan zeggen.

KINDEREN:
Cloud is nog veel te jong!

PARTNER:
Cloud is een beetje een loner maar soms heeft ze wel ieman nodig om van te kunnen houden... om écht van te houden...

GESCHIEDENIS:
Cloud heeft veel meegemaakt. Het grote avontuur begon al bij haar geboorte; Ze kwam uit het ei en donderde van een rots. Natuurlijk werd ze gerend door har moedige vader (Sinder). Toen ze ouder werd leerde ze vliegen maar na een lange afwezigheid van haar moeder ontstond er een rusie tussen Sinder en White. Natuurlijk werd Cloud hier in betrokken want ja, het is hun dochter. Cloud groeide op in de eeuwig strijd tussen haar ouders, Cloud werd weizer en werd zich veel meer bewust van de ruzie. Op een dag ging ze naar har moeder maar die wilde niets meer van haar weten. Ze was een verstotene, ze was verstoten door haar bloedeigen moeder. Een waarom? Vraag je je dan af! Nou, dat was een stomme reden: een ruzie tussen haar ouders. Cloud werd ouder en was inmiddels erg veranderd na het gevecht tegen haar moeder. Ze was gergroeid, ze was niet alleen gegroeid qua grootte maar ook in kracht en kennis. Haar karacter daar integen was ook erg veranderd want haar hart was van ijs geworden net zoals dat van haar moeder. Cloud wilde niets meer weten van haar moeder en haar vader had ze al een tijd niet gezien. Een tijdje geleden had ze een belangrijk gesprek met hara moeder over wat er was gebeurd. Uiteindelijk is alles weer goed gekomen maar haar vader is nog steeds niet bij haar geweest.


Laatst aangepast door Cloud op do aug 05, 2010 7:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Tate

Tate


Geslacht : Man Aantal berichten : 45
Punten : 53
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: Nee, ik heb blauw haar, niemand wilt een vriendje met blauw haar.

Cloud (Draak) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cloud (Draak)   Cloud (Draak) Emptydi aug 03, 2010 3:21 pm

Cloud is echt heel mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Glace

Glace


Aantal berichten : 13
Punten : 19
Join date : 05-08-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar...
Temmer\draak: Nee
Partner: Vrijgezel

Cloud (Draak) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cloud (Draak)   Cloud (Draak) Emptyvr aug 06, 2010 8:44 pm

Mee eens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Cloud (Draak) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cloud (Draak)   Cloud (Draak) Emptyza aug 07, 2010 5:06 pm

Het is niet de bedoeling dat je hier op deze manier reageerd, je mag best reageren maar dan moet het wel een vol bericht zijn met een uitleg waarom je hem leuk, stom, saai etc vindt

Is dat begrepen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cloud (Draak) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cloud (Draak)   Cloud (Draak) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cloud (Draak)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dar (draak)
» [Draak] Sky
» Happy B-Day Cloud!
» Thunder [draak]
» Draak

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: