Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 District 7[RPG]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

District 7[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: District 7[RPG]   District 7[RPG] Emptyza jun 19, 2010 6:31 pm

Naam: District 7
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Opbouwende wereld
Omschrijving:
Je bent een mens met bovennatuurlijke krachten. Sluit je je aan bij de groep Demonyo of vecht tegen deze groep. Maar pas op overleven blijkt soms moeilijker te zijn dan dat het lijkt.

Stukje van het verhaallijn:
Spoiler:

Link: http://district7.actieforum.com/index.htm
Eventuele banner/afbeelding:
District 7[RPG] 35cifqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanura

Hanura


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 75
Punten : 84
Join date : 11-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ver van hier

Dragon World
Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd)
Temmer\draak: x
Partner: x

District 7[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: District 7[RPG]   District 7[RPG] Emptyza jun 19, 2010 7:06 pm

oehhh lijkt me zeker een leuk RPG! Ik zal van de week of morgen kijken naar een account maken ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

District 7[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: District 7[RPG]   District 7[RPG] Emptyzo jun 20, 2010 9:50 pm

Ik heb er toch wat op aan te merken:

Randje rond het logo, vaste achtergrond (niet mee-scrollend),
een portal,
het balkje waarin FAQ, zoeken, leden groepen ect. staat is lelijk.
Afbeelding bij 'wie is er online?'
Misschien iets aan de skin veranderen...

Verder ziet het er goed uit en is de verhaallijn leuk uitgedacht maar er moeten zeker nog veranderingen aangebracht worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

District 7[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: District 7[RPG]   District 7[RPG] Emptydi jun 22, 2010 11:14 pm

Het portal is inmiddels geinstalleerd. Ik ben overigens nog aan het kijken hoe ik dat balkje kan aanpassen. Maar het staat daaronder ook. Ik wil het nog verbergen maar ik ben daar nog naar op zoek. Afbeelding bij 'wie is er online?' is in de maak. En de skin. Hij lijkt inderdaad op die van Dragon-world. Maar ik vond dat die het beste paste bij het thema. Ik probeer het zo min mogelijk op dit forum te laten lijken. Vooral omdat het anders een beetje afgekeken is en dat vind ik ook weer zoiets dat je niet moet doen. Ik ben er nog steeds mee aan het werk.

Trouwens bedankt voor het compliment over het verhaallijn. Het kwam tijdens het werken ineens in me op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

District 7[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: District 7[RPG]   District 7[RPG] Emptywo jun 23, 2010 9:52 pm

Sorry voor de dubbelpost...

Er zijn een aantal veranderingen op het forum geplaatst

ʘ Plaatje voor 'wie is online'

ʘ De balk bovenaan het forum waar de tabbladen in stonden is weg. Ik kreeg zelf na het commentaar van Sky ook het gevoel dat het er niet echt in passen. Na lang zoeken is het vervangen door links.

ʘ Ik heb een alternatief gevonden voor de balk boven de subforum. Dit leek naar mijn eigen gevoel teveel op het van DW. Ik heb het aangepast en vind het zelf beter zo.

ʘ De regels zijn wat aangepast

ʘ Er is informatie geplaatst over de 2 hoofdgroepen in dit forum

ʘ Het character sheet is aangepast

ʘ Er zijn een paar andere veranderingen nog plaats gevonden maar ik weet ze zo snel niet meer op te noemen.

Hopelijk is het er beter op geworden. Als ik mijn mening moet geven. Is het zeker beter geworden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

District 7[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: District 7[RPG]   District 7[RPG] Emptyza aug 07, 2010 9:41 pm

Ik heb weer een update voor District 7:

- Er is een levelsysteem toegevoegd (informatie vind je hier
- Inmiddels is het levelsysteem wat aangepast
- Er is een nieuwe rang toegevoegd: Explorer
- Het is binnenkort ook mogelijk om subgroepen aan te maken binnen de grote groepen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





District 7[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: District 7[RPG]   District 7[RPG] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
District 7[RPG]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: