Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Emptyma mei 17, 2010 10:48 pm

Ahum
Nou, ik dacht, laat ik eens de dichte sluier van ontwetendheid oplichten! ;D
Natuuuurlijk word dit de meest bekeken topic van DW. Want tja, wie wil nou niet weten wie het meesterbein achter Leona is!
Oke... laten we maar bij het punt komen.
Mijn naam is dus Elodie, woon in Zuid Holland, zit op dit moment naast Lisanne (Laurens) in de klas - ja ik weet het, het is een hel - en ben leerbaar op het VWO ^^.
Voor mijn hobbies heb ik judo, paardrijden, gek doen midden in de woonkamer, Lisanne lebberen - ofcourss xD - ennee, schrijven ( Ja heb een verhaal ö ), pc, RPG, lezen, eeeehm... Tja, hier komt nog wel eens een uitbreiding op. Het veranderd namelijk bijna per week.

Nou, laten we verder gaan.
Ik ben 15 jaar, 22 november word ik 16, heb een oudere zus en een tweelingbroer ( nee is niet zo leuk als het klinkt -_-' ), zit in drie VWO, liefte Lisanne haar ex-buurjongen - dit is heel leuk als je de zelfde jongen leuk vind. Hij zit namlijk bij mij op judo, dus had altijd sappige verhalen over hem, mhuahaha. maar goed -. Fantasy boeken zijn cool, net zoals spanning (zoals van Dan Brown). Heb geen lievelings mensen in de vorm van acteur etc. Hou van mijn vrienden - duhh, anders had je ze niet. uuhm... verfilmde boeken zijn alsnog de boeken veeeeel beter van, neem als voorbeeld Harry Potter (lovethem.FredGeorgeRules) en Eragon etc. Heb een samsung Jet als mobiel (nee je krijg mijn nummer niet ö). Haat talen. Vind Lisanne geil. Heb een vriendje genaamt Sjors ;D. Ja hij is ook wel leuk hoor. Wilt kampvuur doen met Lisanne. Haat de lach van haar beste vriendin (zooo komisch). Lieft lekker eten. Is voor een kwart spaans. Verveelt zich vaak. Heeft vandaag haar duits en frans pw verneukt *uchepardonvoorhetwoord.Hetisgewoonzo*. Heeft een vet plaatje op msn van een getekend mannetje dat in elkaar word getimmerd door een stuiterbal. Wilt Sjors. Heeft op dit moment energie te veel. Hoort een vet nummer op de radio en gaat los in haar kamer.
Gaat nu weer door met dit,
Heeft neit zo veel soeps te vertellen. *ziet haar agenda liggen*, ooh ik heb een coole Loesje agenda.
*denkt aan dagelijk leven*. Behoorlijke randdebiel, heb op dinsdag paardrijden, en op donderdag judo met de geile Teunis. Lach om het schattige hoofd van haar vriendje - kan die namelijk niet trekken - en dat zelfde vriendje is bang voor paarden dus da's ook wel komisch. \\

Aaarg... weet zo gauw niets te vertellen. Ja dit topic is gebaseerd op die van Laurens, maar vond het cool ja... PROBLEMEN MEE ö

Tjaa... dit was mijn voorstel topic. Heb er nu geen zin meer in. Ja ik weet, ik ben gewoon über interesant.
Ahum,
Dag.
Oohja, ik sta altijd open voor nieuwe topics om te RPG'en... wees wel regelmatig online, want word gek van mensen die om de week online komen -_-'. Daar heb je natuurlijk niets aan.
JEZUS, wat is die lang geworden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Emptyma mei 17, 2010 11:29 pm

XD

EDIT Razor: Dit valt onder spam je krijgt van mij een waarschuwing en als ik het nog eens zie krijg je een echte waarschuwing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Emptydi mei 18, 2010 3:58 pm

Laurens. schreef:
XD

CENCUUR Laurens... -_-'
Ik denk een vette reactie op mijn voorstel topic ö. Maar nee... Lisanne verveelde zich zeker weer.

Edit Angel: Niet schelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Emptydo mei 20, 2010 10:29 pm

Geisha schreef:
Boe!
Jaja, meneer/mevrouw Kami/Geisha is hier om u te ontmoeten xD
Oftewel, Marije...
Duszzz..
Ik lieft ook paarden :3
En verder heb ik niets te vertellen, kan je moeilijk welkom heten aangezien...
Ik al zo'n 100 times met je geprietpraat heb :')

Soo...
xxx

Gegroet vrouwe Marije ;D
Het is me een eer om met u te praten hoor. Mhuahahahaa! Hoewel ik nooit echt met persoon Geisha heb gepraat, ben ik wel vereerd te mogen zeggen gebabbelt te hebben met meneer Kami ^^.


Leona schreef:
Laurens. schreef:
XD

CENCUUR Laurens... -_-'
Ik denk een vette reactie op mijn voorstel topic ö. Maar nee... Lisanne verveelde zich zeker weer.

Edit Angel: Niet schelden!

Sorry! Het spijt me. Ik zal het voortaan netter houden.
Misschien: CENCUUR Laurens * (?)

Edit Angel: geen vieze woorden of gescheld (het staat nota bene in de regels!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Emptyvr mei 21, 2010 8:50 am

Zeg heb jij de regels niet gelezen ofzo? -.-

Citaat:
*geen 18+ gedrag, taal etc

dus ook geen woorden zoals dat
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Emptyzo mei 23, 2010 5:53 pm

Rustig, rustig maar. Het was maar een grapje hoor... En zo 18+ was dat laatste woord niet echt, als je het mij vraagt. Maar het was maar een grapje...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Jade

Jade


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 83
Punten : 96
Join date : 12-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Notingham

Dragon World
Leeftijd: 16 jaar
Temmer\draak:
Partner: nope

*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Emptyma mei 24, 2010 5:46 pm

JEEJJ, ELO -w00t- gegroet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij   *tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
*tromgeroffel* maak kennis meeeet... mij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Real life-
Ga naar: