Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Draak] Zhao,

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Zhao

Zhao


Geslacht : Man Aantal berichten : 16
Punten : 23
Join date : 23-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZuidHolland

Dragon World
Leeftijd: 43
Temmer\draak: No one, and no one ever will be..
Partner: x

[Draak] Zhao, Empty
BerichtOnderwerp: [Draak] Zhao,   [Draak] Zhao, Emptyvr apr 23, 2010 9:03 pm

Zhao
43 Jaar
Braxatorr
Slecht


Voor zijn leeftijd is Zhao al een machtig grote draak. Heel zijn lichaam is zwart. Zijn kop is breed in vergelijking met die van andere draken en loopt smal toe tot zijn neus. Zijn klauwen zijn weer groot in vergelijking met zijn gehele lichaam. De botten en pezen zijn strak te zien onder zijn huid en schubben, waardoor hij een uitgemagerde uitdrukking geeft. Zijn ogen zijn fel groen en bezitten meestal diepliggend een krankzinnige uitdrukking. Zodra hij zijn bek opent is een rij vlijmscherpe tanden zichtbaar; spierwit, klein en giftig. De kwetsbaarst plek is zijn buik en zijn gevoeligste de twee dunne, lange tentakels die kronkelend van zijn neus lopen.


Zhao heeft een diepliggende haat opgebouwd tegen over de mens, en een groot wantrouwen tegen over andere van zijn soort. Niemand vertrouwd hij, niemand kent hem. Hij is afstandelijk, gemeen, snauwend, zelfzuchtig, egoïstisch, maar ook slim. Hij denkt na voordat hij iets zegt, denkt na voordat hij handelt. Situaties weet hij meestal goed in te schatten en hij weet al gauw wat hij kan verwachten. Hij reageert kalm, zelfstandig, bewust van zijn omgeving en wie tegen over hem staat. Hij kent geen medeleven, geen schuldgevoelens of berouw. Laat staan liefde. Vriendschap is iets van zijn vorige leven, net als familie. Hij minacht iedereen en bezit een te groot gevoel aan trots. Hij kent geen goed en kwaad. Rechtvaardigheid bestaat niet.
Overleven doe je zelf, liefde helpt je daar niet bij. Liefde bezorgd je enkel pijn, zoals vriendschap enkel bestaat uit verraad. Dus .. wat heb je er aan? De enige op wie je écht kan rekenen, waaraan je nooit zal kunnen twijfelen, ben jezelf. En níémand anders.
‘Dus waarom iemand toe laten, iemand dichterbij laten komen dan jezelf ooit bent geweest, als het uitdraait op kwelling, haat, pijn, verscheuring... ? Als je die vraag beantwoord voor mij, met een antwoord dat juist is, dat klopt en dat dit alles verbeterd. Dan pas luister ik naar je,.. écht luisteren.. Ik wacht..’ Zoals hij al zijn hele leven doet, ver weg, diep van binnen, ergens.. dat vonkje hoop, dat toch steeds verder dooft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanura

Hanura


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 75
Punten : 84
Join date : 11-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ver van hier

Dragon World
Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd)
Temmer\draak: x
Partner: x

[Draak] Zhao, Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Draak] Zhao,   [Draak] Zhao, Emptyvr apr 23, 2010 9:07 pm

Wow.... echt een prachtige personage (in dit geval draak xD) beschrijving... Alsof hij zo naast me staat... ik wordt er echt stil van...

Het lijkt of je zelf verhalen schrijft... is dat zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zhao

Zhao


Geslacht : Man Aantal berichten : 16
Punten : 23
Join date : 23-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZuidHolland

Dragon World
Leeftijd: 43
Temmer\draak: No one, and no one ever will be..
Partner: x

[Draak] Zhao, Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Draak] Zhao,   [Draak] Zhao, Emptyvr apr 23, 2010 9:18 pm

Dankje!
& eh, ja.. [Draak] Zhao, Icon_redface =D Het heet de inquietes ^.^ xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanura

Hanura


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 75
Punten : 84
Join date : 11-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ver van hier

Dragon World
Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd)
Temmer\draak: x
Partner: x

[Draak] Zhao, Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Draak] Zhao,   [Draak] Zhao, Emptyvr apr 23, 2010 9:27 pm

O_o'

...

Laurens.?

(it's me: Aidon Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

[Draak] Zhao, Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Draak] Zhao,   [Draak] Zhao, Emptyza apr 24, 2010 11:08 am

Godver lisanne!!! xD
Ik zat al te kijken naar je profiel en ik denk zo, is haar dat nou wel of niet....
HAAAAAAAAY :)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Gesponsorde inhoud





[Draak] Zhao, Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Draak] Zhao,   [Draak] Zhao, Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Draak] Zhao,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dar (draak)
» Moon[draak]
» [Draak] Sky
» ☠ Hollow [Draak]
» Glace (Draak)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: