Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Perfectioneren van je eigen karakter

Ga naar beneden 
+5
Razor
Jade
Hanura
Leona
Laurens.
9 plaatsers
AuteurBericht
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 7:55 pm

Waarschijnlijk zullen de meningen over dit onderwerp verdeeld zijn, maar ik kan me er soms dodelijk aan irriteren.
De perfectie van je eigen karakter.
Dit heeft bij draken met de onverslaanbaarheid te maken & het aantal krachten [Hier over heb ik al een topic gelezen, die van Luna. Ik ben het vollédig met haar eens!]
Maar bij de temmers irriteer ik me er ook aan. Er zijn mensen die hun karakter helemaal vormen naar de übermensch. Maar dit is toch onmogelijk?
Elk mens heeft gevoelens, angst, liefde, klungeligheid, schaamte &maakt fouten! En elk mens heeft óók zijn slechte karakter eigenschappen! Er zijn hier temmers die werkelijkwaar alles kunnen,
Ja natuurlijk wil je beter zijn dan de anders & ja mijn karakter heeft ook zijn specialiteiter. Ja ik overdrijf het ook een beetje, maar niet zo erg dat hij écht helemaal perfect is.


Sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen,
ik richt me tot niemand persoonlijk.
&Wat ik al helemaal niet wil is ruzie =)


En dan ben ik blij dat er zoveel mensen zijn die met me instemmen,
maar het zál weer is niet dat dit enkel mensen zijn die al normaal spelen!

Sky, ik richt me maar gelijk tot jou :'] of Angel, ik heb veel instemmers.. kan er dan niet iets aan dit probleem gedaan worden?
Ja, ik weet dat het nu tussen de regels staat [Ook al vind ik persoonlijk 2krachten wel weinig, maar dit is aan jou te beslissen]
Maar zou je er niet waarschuwingen voor uit kunnen delen?
Het is maar een idee...
=)


Laatst aangepast door Laurens. op ma apr 12, 2010 5:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 7:58 pm

Zelfde; niet op ruzie uit.
Maar ik heb precies het zelfde probleem -_-. Het is gewoon niet leuk, als je op alle accounts leest ja ik kan dat, dat, dat, dat, dat en die kracht is onverslaanbaar. Je word er een beetje moedeloos van!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Hanura

Hanura


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 75
Punten : 84
Join date : 11-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ver van hier

Dragon World
Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd)
Temmer\draak: x
Partner: x

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 8:05 pm

Ben ik het mee eens. Ik keek vanmiddag eens een beetje rond op het forum (ik kijk eerst even of het RPG'en op een forum me aanspreekt) en ik zag echt alleen maar "kinderachtig" ik kan dit en dat en ik ben onverslaanbaar :')
Ik ben net als Laurens. en Leona niet op ruzie uit!

Misschien een oplossing: op een ander RPG is het een regel dat bij alles wat je goed kan / speciaal aan je is, je ook een minpunt moet opschrijven van je char
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 8:11 pm

De oplossing klinkt redelijk in de oren,
Maar ik denk zelf dat dat ook lastig is, om je aan te houden.
Ja, nu lijkt het alsof ik me heel erg tegen spreek, en dit doe ik misschien ook wel. Maar ik ben ook zo koppig dat ik mijn karakter een beetje speciaal en uniek wil houden.
Maar ik wordt er ziek van te zien dat mensen hun karakter hélemaal goddelijk maken. Mijn karakter heeft echt wel zo zijn slechte eigenschappen, en dat durf ik gemakkelijk te zeggen :'].
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 8:16 pm

Ik wou net zeggen! Iedereen heeft fouten, anders zou het zo saai worden vind je niet?
Het idee van Hanura klinkt als een goed idee. Misschien hebben andere ook nog ideeën?

En ik wed dat er nu mensen deze topic lezen en denken man doe niet zo kinderachtig, en dat zijn waarschijnlijk de mensen met 10 verschillende krachten die ze hun draak geven. We moeten dit wel leuk houden, en realistisch (hoever dat met draken kan ;D)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Jade

Jade


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 83
Punten : 96
Join date : 12-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Notingham

Dragon World
Leeftijd: 16 jaar
Temmer\draak:
Partner: nope

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 8:23 pm

[Ah, Leona, draken zijn hártstikke realistisch o_____o geloof je niet in de draken ofzo Ö UNBELIEVER, NOEESS. Just kidding ]

Ik ga hier volledig in mee, al is het zo dat ik niet veel andere rpg topics lees omdat ik daar simpelweg niet de tijd voor heb,, maargoed >:3
Het idee van Hanura lijkt me nou weer té. Ik vind gewoon dat mensen de verleiding om hun karakter óver-goddelijkheid te geven, moeten kunnen weerstaan en dit terug moeten kunnen brengen naar het standaard-godheid. We zijn tenslotte geen kleutertjes meer :3


Laatst aangepast door Jade op zo apr 11, 2010 8:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 8:33 pm

Zoals er nu al vaak is gezegd met onverslanbaar heid krachten van draken als superlultrasonischsnel zijn of een huid waar je alleen door komt als je er een komeet met een diameter van 2000 KM op neer laat slaan. Ja het is een beetje overdreven maar het is gewoon een voorbeeld. En het is mogelij om een god te worden zoals velen zich al beschrijven, maar dat is een rang die Sky je kan geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 8:56 pm

@Razor
Je hebt gelijk. Maar volgens mij heeft niet iedereen dat helemaal begrepen. Ze zeggen het dan wel niet letterlijk van; 'Ja eigenlijk is mijn draak goddelijk. Want hij is onverslaanbaar' maar ze komen daar met de beschrijving van AL hun krachten wel aardig dicht in de buurt. ;D En dat word nogal deprimerend, want als je dan topics leest waarin een gevecht gaande is dan denk je echt van KOM OP MAN! -_-'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 9:00 pm

Kun je nagaan als een temmer in gevecht komt met een draak. Die legt gelijk het loodje. Ik vind wel dat hier wat meer aandacht moet besteed worden

Om mijn mening maar te geven: Ik heb op het bovenstaande niets toe te voegen. Ben het compleet eens dat de meeste te perfect zijn.

(Oh by the way, Mocht mijn personage te perfect zijn. Zeg het dan kan ik er wat aan doen Wink bvd )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 9:02 pm

Zelfs als god ben je niet onverslaanbaar hoor. Misschien dat je niet dood gaat ofzo maar onverslaanbaar... Ik merk dit ook zelf erg. Ik neem mijzelf even als voorbeeld:

Toxic heeft vele eigenschappen die met gif en zuur te maken hebben. Daartegenover is Toxic niet erg groot en is ze niet geheel onzichtbaar in het donker vanwege haar kleuren.

Bij anderen zie ik véél te veel krachten en diamanten schubben waar niet doorheen te breken is. Ik snap dat Sky niet op iedereen kan letten en tot nu toe zie ik alleen de betere leden hier posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 9:06 pm

@Mudly
Hahaha, ja je hebt gelijk! xD Temmers hebben geen schijn van kans, als dit zo door gaat dan zijn alle temmers zometeen uitgeroeid hierzo.


@Toxic
Nee inderdaad. Ik had voor dit topic Sky al een bericht gestuurd. Toen kwam zij met het antwoord dat er bij de regels hierover iets stond. Dus ik dacht, ooh shit dan heb ik daar overheen gelezen. Maar ik ben later heel dat topic uit gaan pluizen, en ik heb alsnog niets kunnen vinden (Of ik ben gewoon blind en heb er nog steeds overheen gelezen, dat kan natuurlijk ook). En ik snap dat zij niet alle leden in de gaten kan houden, daarom denk ik dat de leden zichzelf ook een beetje in de hand moeten houden.
En hoe bedoel je met dat je alleen de betere leden op dit topic ziet posten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 9:15 pm

@ Toxic Ze bedoeld denk ik dat alleen degene die langere berichten schrijven of niet oh-zo-onverslaanbaar zijn hier posten...
Toch?

@ Mudly Tja, als temmer moet je dan ben ik bang slim denken of gewoon maken dat e wegkomt. Netuurlijk hebben mensen weer de kracht van de arbeid: Zij kunnen tauwen maken en pijl en boog hanteren...

(hoi m'n 170ste bericht XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 11, 2010 9:54 pm

@Flora: Rennen? Dat heeft veel nut. Een draak is met enkele vleugelslagen bij je... ik laat het maar over aan het slimme denken XD. Inderdaad dat is weer wel wat zo. En gefeliciteerd op naar je 200e bericht. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyma apr 12, 2010 5:23 pm

Ik snap je punt niet ten volle schadow? =]
Maar even om 't te proberen xd
Je wilt dat de temmers ook de draken moeten kúnnen verslaan? Dat die optie er is?
Maar is de bedoeling van deze RPG niet dat de draken boven de mensen staan & dat enkel een mens kan winnen van een draak in combinatie met een andere draak of een grotere groep mensen? Even grof gezegd? ;D
Maar dit is eigenlijk weer een heel ander discussie punt, iets wat ook interessant is, maar niet waar dit topic omdraaid Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyma apr 12, 2010 7:08 pm

Ik snap wat je zegt Schadow, als temmers nou spreuken kunnen gebruiken voor genezingen of energiestralen maakt dat het wel wat eerlijker maar daar hebben we het hier nu niet echt over... Misschien kun je er wel een topic over maken.


Laatst aangepast door Flora op ma apr 12, 2010 10:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyma apr 12, 2010 7:34 pm

Heerlijk offtopic :'] Maar,
Ik weet het niet, flora en schadow.. Is het niet een erg grote verandering?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens.

Laurens.


Geslacht : Man Aantal berichten : 197
Punten : 218
Join date : 01-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Geheim ö

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: LeonaáaaaaaRauw >:3
Partner: Roos, forever &and more.

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptydi apr 13, 2010 6:45 pm

Naar mijn mening, ging het er juist om dat de draken juist iets machtigs hebben
& dan komen er ook weer van die mensen dalijk.. die van álles kunnen.
Daar zie ik nu al namelijk tegen op.
Misschien is dat het wat me tegen houdt, terwijl het waarschijnlijk ook een heel leuk idee kan zijn.
Maarja xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Emptyzo apr 18, 2010 2:01 am

Ik stem ook in met diegene die zeiden dat je niet onoverinnelijk mag zijn... Ik weet dat ik nu niet echt het perfecte voorbeeld ben omdat ik graag wil winnen met men personages (en dan vooral mee azazeal) maar toch ga ik er ook beter op letten dat ik me niet te ''godelijk xD'' gedraag.

(Als ik te onoverwinnelijk ben tijdens een gevecht wijs me er dan gerust op :))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Perfectioneren van je eigen karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perfectioneren van je eigen karakter   Perfectioneren van je eigen karakter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Perfectioneren van je eigen karakter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum, eigen stijl?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: