Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezelschap langs het meer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
White

White


Aantal berichten : 179
Punten : 239
Join date : 17-04-09

Dragon World
Leeftijd: -
Temmer\draak: - You'r gone
Partner: now way!

Gezelschap langs het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelschap langs het meer   Gezelschap langs het meer Emptyza maa 20, 2010 8:46 pm

Toen White plots iets achter zich hoorde keek ze verbaasd op. "Euh nee hoor." Zei ze snel en bekeek de elegante bruine draak met opengesperde vleugels. "En wat doet een draak als jij hier bij het zilveren meer, als ik vragen mag?" Vroeg ze met een brede glimlach en staarde even voor zich uit waarna ze zich iet wat rechtop zette. De zon scheen fel bovenaan de hemel en dat zorgde voor een grote schittering op het meer dat leek op vele kristallen. "Mooi weertje." Zei ze na een lange stilte en keek enkele seconden in de bruine draak zijn ogen. Toen White plots besefte dat ze zich nog niet voorgesteld had keek ze vluchtig naar het meer. "Ik ben White, aangenaam." Zei ze zacht maar keek de draak niet aan. Een fris windje zorgde voor een heerlijk gevoel op White's slanke lichaam. Maar toch zat White wel te denken om eens een frisse duik te nemen in het water dat er zo verleidelijk uit zag. Zonder er bij na te denken streek ze haar vleugels uit vloog boven het water en nam een snelle duik in het water. Met een zachte plons, door de kleine beweging van haar lichaam, kwam White in het water terecht. Het koude gevoel op haar warme lichaam deed haar helemaal stralen. Het was altijd wel eens heerlijk in een warm weer toch eens een duikje te nemen in een lekker groot bad. Grijnzend kwam White terug boven en zag dat de mannetjes draak er nog steeds stond. "Excuseert u mij, maar ik had even nood aan een douche." Zei ze grinnikend en kwam uit het water waarna ze vervolgens op 'haar' steen terug ging zitten, weer starend naar het golvende meer.

{Véél kortere post...}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezelschap langs het meer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» brul naar gezelschap
» bij het meer
» Het meer
» Bij het Duistere meer
» Verkening van het meer en in de problemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: Het rustige meer-
Ga naar: