Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 slechte draken.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

slechte draken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: slechte draken.   slechte draken. Emptyzo maa 07, 2010 6:52 pm

twee rode kraaloogjes keken naar de vijfkopige draak. Een zwarte raaf zat een op een afgebrokentak te kijken en kraaide wat. Ze sprijde haar vluegles en maakte die even schoon. Intussen keek ze toch naar de draak. Wie het was wist ze niet , maar wel dat het hier wat wilde. De zwarte raaf met een rode ogen was eigelijk een draak. ooit een leidster maar nu traont ze andere draken die in de enige groep zat die hier leefde."zozo wat moet deze draak hier"kraaide ze. Ze vouwde haar vluegels en vloog dichetr bij. Ze lande op een andere tak en keek even naar de draak. De kraai sprong van de tak en verandede in een zwarte kat met rode ogen. Ze lande soepel en liep naar hem toe en ging naast hem zitten met een afstand van een meter of drie.
Terug naar boven Ga naar beneden
lobo

lobo


Geslacht : Man Aantal berichten : 51
Punten : 59
Join date : 09-12-09
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 320j
Temmer\draak:
Partner:

slechte draken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: slechte draken.   slechte draken. Emptywo maa 10, 2010 8:31 am

Vleugelslagen weerklonken, een vogel steeg op. In de verte was een veelkleurige draak te zien. Hij had de brul gehoord en kwam er direct op af. Hij keek in het rond, deze plek kwam hij nog onbekend tegen. Met zijn verkenning die hij miek had hij vroeger al bijna overal geweest. Vlakbij het meertje landde hij en ging te loops verder.Niet erg ver van hem zag hij hoe een draak met vijf koppen een kat probeerde weg te jagen.:" Laat haar het is een draak die in een kat en allerlei dieren kan veranderen." Zei hij op een dodelijke toon. Hij had het geroken aan haar dat ze een draak was.

(insp-loos)
Terug naar boven Ga naar beneden
lobo

lobo


Geslacht : Man Aantal berichten : 51
Punten : 59
Join date : 09-12-09
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 320j
Temmer\draak:
Partner:

slechte draken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: slechte draken.   slechte draken. Emptywo maa 10, 2010 7:57 pm

'Mijn naam is Lobo' zei hij op een neerslachtige toon.: "Waarom brulde je als ik vragen mag?" Ondertussen keek hij richting de kat die nu normaal ieder moment zou moeten veranderen. Hij keek nu eens diep in de lucht en zag de vogel die net opvloog weer terug komen, hij ging weer terug op dezlfde boom gaan zitten als voordien. Zijn blik ging weer snel terug naar de vijf-koppige draak. Hij wachtte op antwoord van z'n vraag.

(inspi-loos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zu

Zu


Geslacht : Man Aantal berichten : 97
Punten : 118
Join date : 10-01-10

Dragon World
Leeftijd: 565 jaar
Temmer\draak: -
Partner: Toxic, she's as dangerous as she's beautiful

slechte draken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: slechte draken.   slechte draken. Emptywo maa 10, 2010 8:48 pm

Zu scheurde door de lucht. Hij had opgevangen dat er vreemde draken in zíjn gebied waren. Hij gromde. Het was dus nog steeds niet duidelijk dat dit het gebied was van de NW en dat buitenstaanders daar niet hoorden. Zu vloog achter donkere wolken en alleen zijn gele ogen waren zichtbaar, maar dan leek het meer een klein geel streepje in de donkere kleur van de wolken. Grotten, bomen, giftige moerasdampen en het water van het mistige meer vlogen aan hem voorbij. Of laten we zeggen, Zu vloog over dat alles heen. Toen hij boven de draken vloog, hoog in de lucht waar bijna niemand hem kon zien hield hij halt, door zijn vleugels vertikaal te draaien en een paar keer te bewegen met zijn vleugels. Hij zweefde als het waren op de lucht terwijl hij aandachtig luisterde. Zu had een goed gehoor, beter dan de andere draken in DW. 'ik ben opzoek naar slechte draken met wie ik een leger kan vormen om hun gebied te vergroten en de mensen en goede draken te verjagen.' Een grijns vormde zich op Zu's snuit. Ze moest haar 'slechte' draken maar ergens anders zoeken, het duistere gebied had zelf al een leger en daar kon geen meer bij, vond Zu. 'vele oorlogen heb ik gevoert en steeds is het goed gegaan. ik verwacht niet van de draken die ik vind en in mijn leger kan voegen dat zij hun rang opgeven. ze behouden hun rangen of leiderschappen, het geen wat ik van hen verwacht is dat ze mee werken tot de oorlog voorbij is, dan kunnen ze hun eigen plek uitzoeken waar ze het liefste rond hangen. ik heb zelf ooit een groep geleidt, maar door toe doen van het menselijkrast zijn we uit elkaar gevallen!' Zu rolde met zijn ogen. Hijzelf had al vele 'oorlogen' tegen hem gewonnen in zijn eentje. Hij was de vliegende dood, diegene waarvan je de ogen alleen maar zag, en zijn ogen waren dan ook het laatste wat je zag voordat je doodging. Zu vond dat het genoeg was en dook naar beneden, als een pijl uit een boog. Plots merkte hij een zwarte kat op die verschrikkelijk hard naar NW rook. Dat moest Luna dus zijn, de draak die van gedaante kon veranderen. Grommend landde hij naast Luna, waarna hij zijn vleugels wijd opspreed. 'Ik zou maar maken dat jullie twee hier weggaan, of je overleeft het niet lang.' hij spuwde de woorden naar hen toe, waarna hij knikte naar de kleine zwarte kat naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

slechte draken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: slechte draken.   slechte draken. Emptywo maa 10, 2010 10:30 pm

De rode ogen gluurde naar de draak tot haar zwarte oortjes wat anders hoorden. Het was logies dat ze werdt herkent door een Nw lid maar door een onbekdne die haar kracht kende was bijzonder. Luna bleef zitten en luisterde en grijndsde. ze zei nog niks want ze wilde gewoon luisteren wat men vertelde en het was duidelijk onzin. Ze trok haar bek open maar ze hoorde wat ze wel leuk vond. Ze keek op en zag Zu en ze bleef zitten. Bang? nee waarpum maar wel nieuweschrig. Ze hoorde hem wat zeggen en moest gewoon nog wat bijvoegen"Klopt Als jullie denken hier een grope te starten ben je te laat. Die zijn er al en die hebben de zelfde doel maar zijn sterker 5 kop"zij ze kalm en ze veranderde in een draak. een stuk groter dat was zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





slechte draken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: slechte draken.   slechte draken. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
slechte draken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)
» Draken
» Draken jagers??
» Draken + temmers
» Herders en Draken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: Het duistere meer-
Ga naar: