Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik vertrek

Ga naar beneden 
+6
Luna
draakje
Angel
Sky
Novem
FROST
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Abhorsen

Abhorsen


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 89
Punten : 109
Join date : 25-02-10
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 721
Temmer\draak: Nooit eerder heeft een mens mij weten te temmen.
Partner: In mijn hart

Ik vertrek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vertrek   Ik vertrek - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 7:17 pm

@ Twilight
Ho! hier word ik volgens mij verkeerd begrepen. Nergens heb ik gezegd dat dingen achter gehouden moeten worden voor leden. Maar wanneer leden geen openbare beledigingen ruzies enz. mogen uitvoeren, en de mods admins neigen hier vervolgens wel naar, in welke verhouding gaat dit dan liggen?

Buiten dat denk ik ook niet dat het verstandig is om in dit topic volledig op Draakje in te hakken, dat is lijkt me ook de bedoeling niet? Dat is volgens mij de hele intentie van dit topic niet? Draakje naar beneden halen. ja we weten allemaal dat draakje de 'rede' is van jullie vertrek (of eigenlijk het toelaten van Draakje in het systeem), maar dan nog is het niet de bedoeling om hier medespelers de grond in te douwen? Weer een verkeerd voorbeeld van (ex) Admins/Mods én nu ook medespelers, want echt jongens, zo'n openbare discussie is niet goed voor Dragon World. Een beetje op elkaar inhakken is niet echt dat wat hier gedaan hoort te worden, of wel?


Kuss, Robin (a.k.a Abhorsen)


P.S. Over het algemeen ben ik het er wel mee eens dat Draakje dit op de verkeerde manier aanpakt, maar dit is niet de manier om dat duidelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
FROST

FROST


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 110
Punten : 167
Join date : 20-09-09
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Helder

Dragon World
Leeftijd: 25 jaar
Temmer\draak: temmer, clanleider
Partner: niet op zoek, maar waar de liefde valt.. ;)

Ik vertrek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vertrek   Ik vertrek - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 8:02 pm

Goed, dan stel ik het volgende voor:
Draakje krijgt een (nieuwe) proefperiode, wij komen terug ( viva ook, als zij dat wil tenminste ), we proberen dit incident te vergeten. Geen lelijke woorden meer, geen gedoe..
Maar mocht dit nog een keer voorkomen dat Draakje liegt of bedriegd, ben ik er voor dat de mods ECHT stappen ondernemen. Ook zou ik graag willen zien dat mods onderling meer met elkaar overleggen, desnoods via PB en dat er volwassenere beslissingen genomen worden.
Want nu zijn wij hier aan het praten, ruzieën etc maar van Sky hoor ik helemaal niets meer. (waarschijnlijk beledigd) !!!

Dus bij deze: Ik wil DW nog wel EEN kans geven maar die geef ik dan ook omdat ik waarde hecht aan dit forum en de leden die ik hier heb leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://drakentover.hyves.nl/
Abhorsen

Abhorsen


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 89
Punten : 109
Join date : 25-02-10
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 721
Temmer\draak: Nooit eerder heeft een mens mij weten te temmen.
Partner: In mijn hart

Ik vertrek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vertrek   Ik vertrek - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 8:10 pm

Het lijkt me een goed idee wanneer jullie terug komen, alles goed achter jullie laten, zodat dit niet laterw eer naarboven komt. En inderdaad overleggen! Van wat ik hoor is dit toch echt de missende factor. Dat Sky zich buiten deze discussie gehouden heeft kan liggen aan en beledigd gevoel, maar misschien is dit verstandig geweest. Ze heeft zich als een van de weinige niet gegooit in deze discussie vol beledigingen.

Ik zou het fijn vinden wanneer jullie terugkomen, omdat het forum me leeg lijkt zonder. Bovendien denk ik dat het forum meerdere mods admins nodig heeft dan enkel Sky Angel en Draakje (als ik iemand vergeet spijt dat me). Om een democratie te vormen.

Hoop dat jullie eruit komen!


Kuss, Robin (a.k.a. Abhorsen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Ik vertrek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vertrek   Ik vertrek - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:54 pm

FROST schreef:
Goed, dan stel ik het volgende voor:
Draakje krijgt een (nieuwe) proefperiode, wij komen terug ( viva ook, als zij dat wil tenminste ), we proberen dit incident te vergeten. Geen lelijke woorden meer, geen gedoe..
Maar mocht dit nog een keer voorkomen dat Draakje liegt of bedriegd, ben ik er voor dat de mods ECHT stappen ondernemen. Ook zou ik graag willen zien dat mods onderling meer met elkaar overleggen, desnoods via PB en dat er volwassenere beslissingen genomen worden.
Want nu zijn wij hier aan het praten, ruzieën etc maar van Sky hoor ik helemaal niets meer. (waarschijnlijk beledigd) !!!

Dus bij deze: Ik wil DW nog wel EEN kans geven maar die geef ik dan ook omdat ik waarde hecht aan dit forum en de leden die ik hier heb leren kennen.

Oh FROST!!!

dankje, dankje, DANKJE!!!

oh vergeet wat ik allemaal heb gezecht en ik kies geen kant maar ik geef gewoon mijn mening...

ik mak een nieuw topic voor draakje oké?
en ik zal aan Sky vragen of ze er voor wil zorgen dat draakje er alleen in kan als dat nodig is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik vertrek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vertrek   Ik vertrek - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik vertrek
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: