Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nog wat vers eten kopen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 11:03 pm

Hij schudde even met zijn hoofd om nog even waker te worden. Hij stond op en rekte zich uit. Hij hoefde niet echt iets te doen want Twillight was al lang gaan jagen. Hij stond er met zijn vingers te draaien. Hij zelf jaagde ook. Toen hij hier alleen ronddwaalde en af en toe naar de brucht om eten en zijn familie op te zoeken. Maar hij zelf leefde het liefst in de natuur. Zijn ogen gleden naar enkele kanten. Eindelijk was Twillight er met eten. Hij keek toe hoe ze aan het werk was ze vloog hier en daar maakte het eten. Toen ze eet smakelijk zei grijnsde hij. "Bedankt. Maar de volgende keer wil ik best wel helpen." Hij draaide zich om en liep naar het eten. Hij zelf deed nog wat kruiden op. Rustig at hij van de konijnen. Daarna at hij was sappig fruit. Hij at het liefst van allemaal rode appels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 11:16 pm

Twilight glimlachte. "Je zou me toch niet kunnen bijhouden kleintje." Ze grinnikte en beet in het hert. De botten kraakte, maar het lag niet meer op de grond. Toen ze klaar was met eten rekte ze zich uit, haar klauwen maakte enorme afdrukken in de grond. "En wat vond je gisteren ervan?" Ze doelde op het vliegen. Twilight gaapte en zwiepte een beetje met haar staart. De scherpe stekels die erop zaten ramde tegen een boom, daar stond nu nog een verbrijzelde stam. "Oeps, nou ja, die was toch ziek." Daarnaast lagen versplinterde stukken stam en takken. Ze keek even ernaar, het was erg indrukwekkend om te zien hoe die stekel die boom verbrijzeld had. Maar haar staart was dan ook gespierd en erg lang, erg, erg lang. En zo een scherpe stekel is ook niet min. Ze glimlachte en richte zich weer op Lex, ze zocht in zijn gedachten. Eindelijk, ze had het gevonden. "Aah, dat helderd de zaak een beetje op." Ze kroop wa naar achter en haar staart duwde zachtjes tegen een boom, een aantal ronde rode appels rolde weg. Ze pakte hem met haar achterste poot en gaf hem door aan de voorste en zo naar Lex. "Dat vind je blijkbaar erg lekker."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 11:37 pm

Hij grijnsde en stond op."Ach je zou nog kunnen schriken." Zei hij snel. Hij keek toe hoe Twillight zich uitrekte. Hij luisterde naar het volgende. "Ik vond het heerlijk en een geweldige ervaring. Het was echt top van je hoor." Zei hij en keek eventjes weg. Toen hij nogal erg gekraak hoorde keek hij naar de kant waar Twillight een boom vernield. Wat een kracht. Ze is best goed. Wijs, machtig vriendelijk. Hij keek verbaast toen Twillight iets zei. Hij zegde niets en keek toe hoe Twillight een rode appel voor hem bracht. "Ik vind het inderdaad lekker. Ik eet hem zo op. Ik ga met even opfrissen." Hij knikte even en stapte eventjes wat verder. "Ik beloof dat ik snel kom." Vulde hij er nog snel aan toe. Hij wandelde een tijdje op zoek naar water. Het duurde best wel voordat hij een rivier vond. Hij ging op zijn knien zitten en waste zijn gezicht. Ook dronk hij er van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyza maa 06, 2010 11:45 pm

Twilight grinnikte. "Ik ben blij dat je ervan genoot." Ze keek nu doordringend naar Lex. "Veel plezier met de rare menselijke ervaring. Ik ben even naar wat water." Ze vloog op, ze was veel sneller bij het riviertje en plonsde er vrolijk in. Ze glimlachte onder water, Lex had niet gemerkt dat ze er was. Ze keek naar boven, daar stond nu Lex. Heel snel zwom ze naar boven, totaal onverwacht kwam haar hoofd en vleugels met veel gespetter boven. "Boe!" Ze glimlachte en zonk terug voor een deel, in het water was nu veel gefonkel op te merken. Alsof er een diamant in was gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyzo maa 07, 2010 10:16 pm

Hij had het zeker en vast niet door dat Twillight ook naar het water was. Hij bleef zich even verschonen totdat er opeens een blauwe figuur op hem afkwam. Dat ineens boe riepte. Hij viel op zijn billen en zijn ogen keken dwaas naar de draak. En meteen verdween het weer. Snel sprong hij naar voren en wist daarna dat het Twillight was. 'Raar beest' dacht hij na met een grijns en schudde zijn hoofd. Hij ging terug op zijn knieen zitten en waste zich verder. Maar hij hield Twillight zeker en vast in het oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyma maa 08, 2010 5:42 pm

Twilight grinnikte. "En dat denk jij. Je was heel schattig toen je verschrok." Ze zonk verder en verdween in de diepte van het meer, snel zwom ze verder en heel snel en geruisloos vloog ze het water uit en verdween razendsnel in het bos. De bomen stonden verder uit elkaar dus Twilight had bijna geen moeite ermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyma maa 08, 2010 10:08 pm

Hij schude lachend met zijn hoofd. Ze houd blijkbaar veel van snelheid. Zijn blauwe ogen keken even naar zijn spiegelbeeld. Hij leek zo ontschuldig... maar dat was hij niet. Hij kon gevaarlijk zijn als hij wilde. Maar hij wilde een goede zijn. Iemand die niet agresief word en gewoon respect wil geven aan iedereen. Nadat hij klaar was stond hij op. Hij ging terug naar de plek waar hij had geslapen. Hij had daar zijn waardevole spullen achter gelaten en die liet hij echt niet achter. Twillight zal wel komen want ze was slim. Zijn zwarte haar was nat en plakte op zijn hoofd. Maar het kon hem eerder niet schelen. Zijn ogen speurden het gebied af om te zien waar hij had geslapen. O ja hij zag het al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptydi maa 09, 2010 5:51 pm

Twilight grinnikte en vloog snel door het bos. Uiteindelijk had ze een omweg genomen en was ze vlak achter Lex. Ze glimlachte en haar vleugels hielden geruisloos even stil. Na een ogenblik was ze achter Lex en gaf hem een duwtje. Ze vloog omhoog en streek toen neer. "Ik ben heel speels voor mijn leeftijd. Maar een paar mooie momenten mogen toch wel in mijn geheugen geprent zitten." Ze glimlachte, haar vleugels waren nu netjes tegen haar lichaam gevouwen en ze fonkelde. Nee, ze leek te schitteren, haar vreugde stroomde door Lex als een waterval heen. Van binnen uit was de grote draak aan het schitteren. Vrolijk glimlachte ze en haar blauwe ogen hadden een twinkeling vanbinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptydi maa 09, 2010 11:29 pm

Hij grijnsde toen hij Twillight achter zich hoorde. Hij leunde tegen een boom en bekeek haar nog eens. "Ja je lijkt eerder nog een jong..." Zei hij en knikte vol op. Zijn blauwe ogen waren even ergens anders gericht. "Je lijkt vrij tam. Heb je een ruiter gehad of zo?" Hij keek nog even naar Twillight. Daarna floot hij. Het geluid egode nog even in het gebied. Het werd terug geantwoord door gehinnik. Hij riep Protect. Die daar ocharme een hele nacht daar stond. Het zou nog wel even duren voordat die zich laat verschijnen.

(Inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptywo maa 10, 2010 3:38 pm

Twilight keek ontspannen naar Lex. "Een ruiter, vele droomde ervan maar die droom was tevergeefs. Nee Lex, niemand behalve jij heeft ooit op mijn rug gevlogen." Ze glimlachte en ging ontspannen liggen, de enorme horens gloeide niet en leken leeg. Dat was niet zo want er zat nog een hele lading kracht in maar ze was niet overladen. Bij iedere beweging veranderde het gefonkel van haar schubben en waar de zon op scheen was het ergst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptywo maa 10, 2010 11:14 pm

Hij knikte er maar. Hij wist niet echt wat Twillight's woorden er mee wilden bedoelen. Maar goed als het maar geen slechte betekenis was vond hij het best. Hij zette zich recht toen hij hoef gedender hoorde. Daar was Protect. Zijn paard had hij net gekregen toen hij zijn eerste oorlog had gedaan. Protect had hem toen beschermd en mensen afgeleid. Vandaar de naam. "He jongen." Hij glimlachte en streelde de hengst. Hij zag dat Protect zijn teugels had kapot gebeten om los te kunnen komen. Slim beestie. Protect was wel gewoon dat er een draak in de buurt komt maar het was nog steeds een prooi. Dus Protect is onrustig met het groot gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptydo maa 11, 2010 5:51 pm

Twilight grinnikte toen ze het paard zag. Ze drong gemakkelijk binnen in zijn primitieve gedachten. "Ik doe je niets, geen zorgen. Ik houdt je veilig tegen gevaar." Het paard werdt rustiger. "Mooi paard heb je daar, Protect is een mooie naam." Ze glimlachte vriendelijk en keek rustig rond. Het was stil, maar de vogels floten en de bladeren van de bomen ruiste in de wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptydo maa 11, 2010 10:51 pm

Hij keek niet verast toen Twillight de naam van zijn paard vertelde. Toen hij merkte dat Protect rustig werd klom hij terug op de rug. Hij keek even rond en aarzelde. Hij vond dat Twillight nu terug haar weg moest volgen. Ze leefde tenslote in de wildernis. En hij moest echt zijn familie opzoeken. Protect werd ongeduldig. "Twillight... ik moet nu echt naar mijn ouders en zusje. Ik denk dat je het best nu ook naar je eigen plek gaat." Zei hij. Het vond het natuurlijk niet echt leuk om afscheid te nemen. Maar hij kon hier niet altijd blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyvr maa 12, 2010 5:45 pm

Twilight grinnikte. "Je bent niet erg oplettend he kleintje? Mijn thuis is hoog boven de grond. Ik heb niet echt een thuis, ik wil er ook geen. Ik draag jou en Protect over het meer naar het vaste land." Nog voor Lex kon protesteren vloog hij al in de lucht. Zijn hengst was goed tussen haar poten geklemd met Lex erop. Al snel stonden ze terug aan het vaste land. "Als je me ooit nodig hebt, dan schreeuw je in gedachten naar me. Ik blijf in de buurt." Ze sprong op en schoot naar de wolken. "Ik zal in je gedachten blijven kleintje." Ze glimlachte en stuurde een blauwe hemel en een wondermooie zon, de wolken onder haar blauwe lichaam en het heerlijke gevoel van helemaal vrij te zijn naar Lex. Ze sloeg met haar enorme vleugels, als je heel goed keek zag je aan de andere kant van de wolken een enorme schaduw vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyza maa 13, 2010 12:33 am

Hij glimlachte. "Ben je...." Maar Twillight had hem en zijn paard al opgepakt. Hij voelde dat de hengst een klein beetje tegenstribbelde. Maar hij was nog vrij rustig. Na een tijd kwam hij weer op de grond terecht. Even moest hij kijken waar hij was. Maar hij wist de weg. "maak je geen zorgen. We zullen elkaar af en toe zien misschien?" Hij keek toe hoe ze weer in de lucht steeg. Hij bleef kijken tot dat ze niet meer te zien was. Ze was weer vrij. En zo te zien genoot ze er van. Hij ging nu weer zijn eigen weg. Hij liet zijn paard aangaloperen op weg naar het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Emptyza maa 13, 2010 4:01 pm

Twilight grinnikte. "Je zult schaduwen van enorme afmetingen over je huis zien vliegen." Ze sloeg weer met haar vleugels en schoot over de wolken, hier was ze het meest op haar gemak. Hoog boven de grond en niemand die haar kwam storen. De wind suisde over haar schubben, de wolken vervormde soms door de lucht verplaatsing. Genietend van het uitzicht vloog Twilight verder, en steeds maar verder. "Je zult me wel zien kleintje. Zoek dan naar het blauw hoog in de lucht dat fonkeld." Ze sloeg nog een keer met haar vleugels en versnelde steeds meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog wat vers eten kopen.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schaapjes eten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De markt-
Ga naar: