Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nog wat vers eten kopen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyma feb 15, 2010 10:29 am

Hij zat op zijn paard protect. Hij was weer een tijd lang niet naar huis gekomen. Zijn ogen keken naar de grond. Eerlijk gezegd is hij iemand die graag alleen is. Hij had geen zin om zijn ouders te bezoeken. Die zullen alleen maar vragen stellen. Hij stuurde zijn paard ver de bosjes in en bond die vast. Vreemd genoeg is dat zijn enige maat. Daarna ging hij in het kasteel. Het was er erg druk vandaag. Hij zag ridders strijden, vrouwen dansen, en allerlei mensen die hun kunstjes vertonnen. Waar ze zich toch mee bezig houden. 1 keer rolde hij met zijn ogen en liep door. Na een tijd kwam hij eindelijk in de grote markt terecht. Waar heel veel lawaai was. Verkopers riepen wat ze te bieden hadden en klanten riepen dan dat ze dit en dat willen. Hij had zijn cape aangedaan. Iedereen kende hem. Hij de rijke jongen die zijn ouders goed bevriend was met de koning. Dan gaan er heel wat mensen bedelen. En dat vond hij zielig. Hij naderde het kraampje waar hij zich het meest bevond. Vers fruit van goede kwaliteit. Hij bestelde enkele appels, druiven, olien. Daarna ging hij naar de vlees winkel. Waar hij een paar kilo runtvlees vroeg. Daarna nog was brood en ging tegen een muur zitten te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyma feb 15, 2010 2:29 pm

Twilight scheerde over de bossen, haar vleugels klapwiekte langzaam maar door de enorme afmetingen ging ze toch vrij snel. De markt begon in de verte op te doemen, ze vertraagde. De mensen keken op toen ze langzaam over de markt vloog. Ze kende haar niet als een bedreigen en glimlachte toen ze haar zagen. Haar hemel-blauwe irrisen vielen op een jongen die tegen de muur aan het eten was. Ze vertragde nog meer en op den duur hing ze stil in de lucht met haar vleugels te klapwieken. Waarom viel haar intresse nu net op deze jongen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyma feb 15, 2010 2:59 pm

Hij zag een enorme schaduw rond hem vormen. Hij keek op en zag een blauwe draak. Hij begreep niet wat ze wil. Misschien eten en zo? Dit ras heeft hij nog nooit gezien. Meteen pakt hij zijn notie boekje te voorschijn. Hij schreef hoe ze er uit zag, wanneer hij haar had gezien, welke weer het vandaag was, Maar de ras kon hij niet vinden. Hij keek op. "Wat voor ras ben je?" Vroeg hij op een vragende toon. Daarna herinderde hij zich dat deze draak zomaar voor hel stond. "En... kan ik je helpen?" vroeg hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydi feb 16, 2010 3:33 pm

Twilight keek gefacineerd toe. Lichtblauwe vlammen danste over haar schubben. "Ik ben een element draak, een van de laatste." Dat had Twilight's moeder tenminste gezegd. "Je kan me niet helpen." Vlijmscherpe ivoren tanden werden ontbloot toen ze sprak. Haar vliegvliezen werden opgevuld door lucht en hielden haar van de grond. Haar klauwen waren mooi gebogen en zakte naar de grond. Nu stond ze op de grond, haar blauwe irrisen warne op de jonge gericht. "Hoe oud ben jij?" Haar staart lag op de grond en opgekruld naast haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydi feb 16, 2010 4:29 pm

Hij knikte vol intres. Hij tekende haar in zijn notie boekje. Daarna stak hij zijn boekje in zijn zak en keek naar de draak. "Ik ben 20, en ik heet Lex." Hij keek om zich heen. Niemand leek bang te zijn voor dit speciaal dier. Maar hij zegt er niets over. Het was een mooie grote draak met een prachtige kleur. Ze leek hem gezond. "Zo te zien ben je niet mens schuw." Hij grijnsde breed. Zijn zwarte haren plakten op zijn voorhoofd. Terwijl zijn blauwe ogen nog naar de draak gericht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptywo feb 17, 2010 1:44 pm

Twilight keek toe hoe hij haar tekende. "Ik ben 1785, binnekort 1786." Ze schikte haar vleugels eventjes en richte haar blik weer op de jongen. "Nee ik ben niet mensenschuw, wat zouden ze tegen me kunnen doen?" De lichtblauwe vlammen golfde over haar heen en verwarmde haar. De fonkelende schubben waren net safieren en ze keek rustig naar de jongen. "Jij ziet er erg nieuwsgierig uit, waarom tekende je me? Niet dta ik er iets op tegen heb maar ik ben een nieuwsgierige draak."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptywo feb 17, 2010 2:00 pm

Hij knikte en keek nog even op. Hij knikte ook toen de draak wat meer vertelde over zich. "Nou sommige mensen willen draken vangen voor geld." Antwoord hij daarna en grijnsde. Toen de draak de volgende vraag stelde keek hij weer op. "Omdat ik graag leer over draken en wil zien hoe verschillend ieder draak is. Het is leuk om zo veel mogelijk van die bijzondere draken te onthouden." Hij glimlachte breed. Toen de draak uit legde waarom ze dit vroeg knikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptywo feb 17, 2010 3:21 pm

Twilight ging liggen, haar horens begonnen een beetje te gloeien. "Heb jij een stuk steen voor mij?" Haar felle ogen keken nog altijd naar de jongen. "Mij krijgen ze niet te pakken hoor, ik ben heel snel. Maar is het niet moeilijk om zonder draak bijzondere draken te kunnen vinden, ik ben puur toeval maar bijzondere draken vind je niet snel." De jongen was vriendelijk tegen haar en dat vond ze fijn. De meeste dachten, oh mooie draak ik kom je vangen! En dat was dan meestal ook het laatste wat ze dachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydo feb 18, 2010 6:14 pm

Twilight hoorde lawaai een stuk verder. Ze draaide om en vloog ernaartoe, ze zag hoe een jonge draak met een man aan het worstelen was. Ze steeg op toen de draak uitdagend naar de man brulde. Zelf brulde ze nog veel luider met haar enorme vleugels klapwiekend. "Als je ontspnappen wilt is dat goed maar laat het om de mensen uit te dagen!" Ze had een diepe stem, haar schubben fonkelde als safieren en hemelblauwe vlammen danste over de schubben. De man kon geen touw vinden wat groot genoeg was voor haar! Ze sloeg met haar vleugels en vloog nog wat hoger. "Vlieg stil." Donkerblauwe vlammen verbrande het touw rond de nek van de draak en verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyvr feb 19, 2010 3:17 pm

Twilight glimlachte. De draak vloog weg. "Pas op, vooral met hem." De man knikte en liep gauw weg. Twilight vloog terug naar de jongen en streek neer, de enorme vleugels fonkelde in de zon. Twilight hoorde uitdagend gebrul. Haar antwoord was luider en werd vermengt met donkerblauw vuur. Ze gromde naar de plaats waar de draak verdwenen was... Ze richte zich terug op de jongen, ze strekte haar nek en bekeek de tekening die hij van haar had gemaakt. "Dat doe je mooi. Heel mooi." Ze zag een grote steen liggen en haar horens gloeide op. Een bliksemflits sloeg op de steen in en veranderde hem in pure diamant. "Dat is voor jou, omdat je me zo mooi hebt getekend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyvr feb 19, 2010 4:05 pm

Hij keek verbaast op toen hij een pestende draak zag rondvliegen. Maar voodat hij nog maar kon ingrijpen was Twilight hem al voor. Hij keek hoe de zwarte draak weer wag ging en keek vol intres voor Twilight. "Dat heb je goed geregeld." Hij glimlachte blij toen de draak zijn tekening mooi vond. "Nou ja het is nog niet echt heel prachtig maar jij bent het duidelijk." Hij keek toe hoe een steen in een diamant veranderde en keek heel raar op. "Dat kan ik toch niet aannemen? Dat is veel waardervoller dan mijn papier waar op gekrabeld is. Je bent te goed." Hij grijnsde breed en liet zijn hand even over de schubben gleiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyvr feb 19, 2010 5:28 pm

Twilight grijnsde. "Ik kan je niks geven wat minder waardevoller is, en je bent te bescheiden." Ze genoot toen ze zijn hand over haar schubben voelde glijden. "Maar als je er toch opstaat." Ze strekte haar poot en brak de diamant in vijf stukken, een stuk gaf ze aan een kind dat helemaal alleen met vieze kleren op de stoep zat. Het tweede gaf ze aan een boer met een armzalig kraampje, het derde aan een vrouw met een lange zwarte mantel en vieze vegen op haar gezicht, het vierde gaf ze aan een vrouwelijke drakentemmer die langskwam, en het laatste deel gaf ze aan hem. "Wil je dan zelf geen draak?" Ze vond het maar raar dat de jongen geen draak had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyzo feb 21, 2010 5:50 pm

Hij keek toe hoe de draak haar diamant brak en aan mensen deelde. Hij leunde tegen een muur en wachtte tot Twilight terug zou komen. Hij besloot het dan toch maar aan te nemen. Hij werd een beetje bleek toen hi het volgende hoorde. "Ik... ik had een draak... maar die is ten onder gegaan." Hij keek even weg om zijn bleek gezicht te verbergen. Daarna keek hij weer op zijn normaal. Zijn blauwe ogen waren nog wel strak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyma feb 22, 2010 7:23 pm

Twilight keek medelevend naar Lex. "Sorry dat ik het vroeg, maar... zou je dan geen nieuwe draak willen?" Twilight was nieuwsgierig naar hoe de jongen in elkaar zat en zich voelde. Ze voelde met een van haar gave's dat ze een zwakke plek had geraakt, en zijn bleke gezicht was dan ook een duit in he zakje. Ze zwiepte een beetje met haar staart en keek naar Lex. Ze was blij dat Lex de diamant aannam en niet moeilijk erover deed. "Je mist je draak he? Hoe noemde je draak?" Twilight wou weten of ze de draak niet toevallig kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyma feb 22, 2010 10:30 pm

Hij hief zijn schouders en sloot even zijn ogen. "Het geeft niet je kon het niet weten." Hij zweeg weer een tijdje en deed zijn ogen dan weer open. " Natuurlijk wil ik graag een andere draak. Simpel is dat ook niet hoor. Ik kan hem niet zo maar vervangen..."Hij viel weer stil en zijn ogen keken weer even voor zich uit. En hoorde het volgende. " Ik mis hem inderdaad. Hij hete Wandwo." Hij glimlachtte zacht toen hij die naam uit sprak. " Hij was heel bijzonder. Ik hem hem vanaf ei al opegvoed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydi feb 23, 2010 5:48 pm

Twilight glimlachte. "Ach, ik was alleen toen mijn hele famillie stierf. Ik was toen... 30 jaar. Jaartallen is voor mij moeilijker te onthouden soms maar het lukte me wel. Wandwo he? Die ben ik een keer tegengekomen, toen was ik aan het jagen. Symphatieke draak, heel beleefd." Twilight keek even naar een hond, die was druk naar haar aan het blaffen. Twilight keek in de ogen van de hond en deed verder niks. Het dier rende jankend weg. Ze glimlachte en keek terug naar Lex. "Mis je het vliegen niet?" Twilight kon zich geen wereld indenken zonder te vliegen, maar ja wat verwacht je van zo een oude draak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydi feb 23, 2010 7:38 pm

Hij keek ook naar de hond. Zo te zien vreesde het van de draak. Hij keek weer naar Twillight. Zijn ogen keken blij toen ze ooit eens zijn draak had ontmoed. Hij knikte. "Hij was erg beleefd en had erg veel respect. Ook luisterde hij geweldig." Even dacht hij terug aan vroeger. Daarna was hij weer terug in zijn doen. Twilight vroeg het volgende. "Misschien, het is natuurlijk eerlijk om hoog in de lucht te zweven en heel wat duiken, koprollen zweefvluchten enz te doen." Hij hief zijn schouders op. "Maar maakt niet uit ik ben het al gewend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydi feb 23, 2010 7:44 pm

Twilight keek bedenkelijk. Toen maakte ze een enorme zelfopoffering om Lex een beetje vrolijk te maken. "Zou je misschien... op mij... willen vliegen?" Twilight keek naar Lex, als hij nee zou zeggen zou ze dat begrijpen maar ze wou graag dat hij zich nog eens kon amuseren. Misschien kon ze dan de herrinering aan Wandwo door geven aan hem. Dat zou hij fijn vinden, Twilight kon in je gedachte's doordringen maar deed het enkel met toestemming dus ze kon de herrinering door geven. Ze schikte haar vleugels goed en richte zich weer op Lex.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydi feb 23, 2010 7:53 pm

Hij keek een beetje verbaast op toen Twilight een aanbod deed om te vliegen. Hij glimlachte breed en dacht maar heel eventjes. Daarna knikte hij met een brede grijns. "Ik zou het fijn vinden." Antwoorde hij. Hij zag hoe Twillight zich al klaar maakte. Slim is ze wel. Hij bleef nog even voor de zekerheid staan om te zien of Twillight zeker was met haar aanbod.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydi feb 23, 2010 8:34 pm

Twilight liet zich wat zakken zodat Lex op haar rug kon. "Nou kruip erdan maar op, ik hoop dat je je zonder zadel kunt rijden." Ze strekte haar vleugels al open, ze was heel opgewonden. Ze liet haar vleugels elkaar heel hoog in de lucht bijna raken. Haar lange staart lag languit op de grond en ze stond bij wijze van spreken te springen om de lucht in te gaan. Met iemand op haar rug nog wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydo feb 25, 2010 9:39 pm

Hij keek toe hoe de draak wilde helpen. Zijn draak was een stukje kleiner. Even keek hij bedachtzaam op en besloot maar te springen. Met een goede sprong kwam hij aan haar zei terecht en klom verder naar haar rug. Hij zat juist aan het begin van de nek. Hij grijnsde. "Heb ik wel een paar keer gedaan. Ik weet het nog niet omdat ik jouw vliegtyl nog niet zo ken." Hij had zijn handen goed aan de hals geklemt. Het ontroerde hem een beetje toen hij daar zo zat. Hij vond dat altijd fijn. Ook haar huid voelt heel raar. Maar op een leuk gevoel dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydo feb 25, 2010 9:57 pm

Twilight glimlachte. Haar vleugels gingen langzaam open en opeens sloegen ze naar beneden, ze werd de lucht in geduwd en beneden was de felle wind die haar vleugels hadden gecreeerd voor wat problemen aan het zorgen. Twilight sloeg met haar vleugels en ze waren boven de wolken, de zon scheen fel en de schubben van Twiliht fonkelde. De lucht was hier lichter en Twilight ging sneller, haar lveugels sloegen niet snel maar Twilight's enorme vleugels lieten haar snel gaan. Samen suisde ze boven de wolken, lichtblauwe vlammen golfde over Twilight en nu ook over Lex. "Niet bang zijn voor de vlammen, ze branden niet, ze zijn lekker warm!" Twilight liet haar vleugels nu sneller gaan. "Hou je vast!" Opeens ging ze recht naar beneden, als een duivlucht suisde de wind om haar heen maar er was geen kou, vlak voordat ze neerstorte opende ze haar vleugels en vlogen ze weer goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydo feb 25, 2010 10:10 pm

Hij deed zijn best om haar bewegingen te volgen. Als ze dook liet hij zich zaken tot zijn buik tegen haar rug kwam. En dan strekte hij zijn handen rond de nek. Hij voelde hoe warme vlammen hem warm hield. Even wou hij iets zeggen maar Twilight was hem al voor. Toen ze hem een sein gaf deed hij het meteen en kneep nog harder dan hij kan. Hij voelde hoe snel ze naar beneden vlogen. Het gaf een kriebelend gevoel. Hij trok zich recht toen Twilight net op tijd weer boven de grond zweefde. Hij aaide haar. "Echt bedankt voor deze rit. Dat doet me veel." Zegt hij nog en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilight

Twilight


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 350
Punten : 359
Join date : 27-12-09
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ik woon in een klein stipje in het hele grote universum.

Dragon World
Leeftijd: Vele millenia's zijn aan mij voorbij gegleden
Temmer\draak: -
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptydo feb 25, 2010 10:22 pm

Twilight glimlachte. "Het was erg fijn om met je te vliegen!" Ze sloeg nog een keer met haar vleugels, een klein meer kwam in zicht. Twilight had het warm, de vlammen veranderde een beetje, ze werden bloedheet. "Hou je vast!" Ze dook het water in, de hitte rond haar hield Lex droog en hij had nog adem, Twilight werd nat. Ze dook verder in de diepte van het water en liet de meest wonderbaarlijkste dingen zien, prachtig koraal, wondermooie vissen, geheimzinnige onderwatergrotten. En tot slot, een speciale grot. Twilight duwde tegen een steen die voor de ingang stond. Een prachtige grot kwam in zicht, hele bergen edelstenen waren tegen de wanden opgestapelt, een gouden harnas met inscripties lag in een holte en andere schatten lagen hier opgeborgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lex

Lex


Geslacht : Man Aantal berichten : 184
Punten : 212
Join date : 05-02-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 20
Temmer\draak: My dragon is dead...
Partner: -

Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Emptyvr feb 26, 2010 10:09 pm

Hij grijnsde. Hij keek rond de omgeving en ook hij zag een meer. Hij had al een gevoel dat ze iets apnormaal zou gaan uitspoken. Hij voelde een hitte. En toen ze weer riep hou je vast klemde hij zic weer zo hard hij kon. Hij zag dat ze in een diepe laag water zaten. Eerder hield hij zijn adem in. Totdat hij door had dat hij kon ademen. Zijn ogen waren groot en keken verbaast om zich heen. Hij was nog nooit zo diep geweest en had ook nog nooit al die prachtige dingen gezien. Hij keek toen hoe twillight iets opendeed en zag toen heel wat edelstenen. Hij hield zich nog steeds goed vast naar Twillight maar was een beetje afgeleid. Het was er zo mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nog wat vers eten kopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog wat vers eten kopen.   Nog wat vers eten kopen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog wat vers eten kopen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schaapjes eten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De markt-
Ga naar: