Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Draken films!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Draken films! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draken films!   Draken films! Emptyza sep 18, 2010 11:36 am

-Je hebt ook nog D-War wat voor Dragon War staat. Je kunt hem vinden op youtube of downloaden op Piratebay maar is niet tevinden in videotheeken of winkels - helaas- . De best gemaakte film over draken vind ik zelf. Hij is al wat ouder maar goed gemaakt. Hier de trailer. er word veel in gevochten maar de draken zelf zijn geweldig - vind ik zelf - vooral omdat ze niet allemaal hetzelfde zijn: Vleugels, vier poten, vuur en schubben.

-En misschien wel de bekendste drakenfilm van het moment: How to train your dragon! Een animatie-Disneyfilm. De verhaallein vind ik zelf erg leuk en ik zal deze zeker kopen als ik hem in DVD-winkels zie liggen. Zit leuke humor in maar het einde is wat... schokkend.

Het begint met een verhaaltje over ongedierte: De meeste hebben muizen of muggen. Maar wij hebben DRAKEN.

Het eidigd met dit verhaaltje over huisdieren: De meeste hebben honden of papagaaien. Maar wij hebben... DRAKEN.


De trailer hier
Trailer 2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draken films!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Draken
» Het bestuderen van draken
» vreemde draken
» Draken jagers??
» Draken + temmers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Babbelhoekje :: Draken-
Ga naar: