Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dar tekent jouw character! (gesloten!)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dar

Dar


Geslacht : Man Aantal berichten : 80
Punten : 89
Join date : 01-01-10
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 439
Temmer\draak: niemand
Partner: -

Dar tekent jouw character! (gesloten!) Empty
BerichtOnderwerp: Dar tekent jouw character! (gesloten!)   Dar tekent jouw character! (gesloten!) Emptyza feb 06, 2010 6:01 pm

Opzoek naar een orgineel character? Ik teken ze!
Zou je een lichtblauwe draak, met gele ogen willen hebben met witte strepen en bijvoorbeeld leren banden om z'n poten of goude kettingen? Het kan allemaal! Maar; ik teken jouw plaatje niet na, dus als je al een avatar hebt, en je wilt daar een tekening van. Maak ik het dus niet.
Vul het lijstje maar in;

Kleur lichaam;
Lichaams verhoudingen; (groot, klein, korte poten, lange staart etc.)
Pose;
Kleur ogen;
Geslacht;
Markings; (markings zijn lichaamstekeningen, een soort tattoo's. Dus stippels op je draak z'n poten, ingewikkelde strepen etc. wees creatief!)
Hoorns;
Haar;
Sieraden;
Extra;

De tussenhaakjes teksten kan je weg laten, stuur me een PB voor als je vedere vragen hebt of je character nog extra wilt beschrijven.

Nog een paar dingetjes:
- Als ik dus jouw draak teken, krijg je daar een avatar van en een profielplaatje.
- Zie mijn avatar/profielplaatje voor een voorbeeld hoe ik teken.
- Ik wil graag dat je je plaatje houd voor een tijdje, dus niet dat ik al dat werk heb gedaan (ja, ik ben ongeveer 4 uur bezig met het maken van zo'n iets) voor niets.
- Ik stuur eerst een schets naar je Dar tekent jouw character! (gesloten!) Icon_wink

Momenteel heb ik het nogal druk met school etc. Dus ik gooi het topic later misschien wel weer open. I'm sorry!


Laatst aangepast door Dar op di feb 09, 2010 8:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Dar tekent jouw character! (gesloten!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dar tekent jouw character! (gesloten!)   Dar tekent jouw character! (gesloten!) Emptyzo feb 07, 2010 12:06 pm

Kleur lichaam; Donkerbruin
Lichaams verhoudingen; Niet zo grote vleugels (niet té klein, zonder veren), puntige snuit met gemene tanden
Pose; Klaar om weg te vliegen met zijn ene poot op een ei.
Kleur ogen; Donkerblauw
Geslacht; Man
Markings; Zwarte ringen rond zijn staart en poten en één ring om zijn snuit. litteken over zijn ene oog (soort schram)
Hoorns; Aan de zijkant van zijn kop, naar onderen gekruld
Haar; X
Sieraden; X
Extra; Stekelige knots aan zijn staart, korte scharpe stekels over zijn nek, rug en staart. Poten met klauwen (geen nagels, klauwen)
Goed/slecht: Slecht
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dar tekent jouw character! (gesloten!)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe spreek je jouw DWnaam uit?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Creatief :: Aanvraag-topics-
Ga naar: