Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Muziek in het bos

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 2:47 pm

"Dank je wel Flora" zei ze nog even vlug in haar gedachten, en daarna begon ze meteen te drinken van het water die Flora in een kuiltje door de tak liet lopen zodat het zich vulde. Mushii dronk al het water op die ze had gekregen van haar, daarna keek ze weer in de richting van Flora. Mushii had het door dat ze blij was dat ze weer een draak in haar buurt had, maar Mushii was ook nog eens blij nu ze uiteindelijk een temmer gevonden had. Ze wilt dan ook haar nieuwe temmer genaamd Flora nooit meer verliezen of zelfs andersom, net zoals Razor en Blaze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 8:51 pm

Flora knikte, Razor en Blaze waren nu een minder groot gat van verdriet. Er was weer iets meer in haar leven wat haar opvrolijkte. Flora keek naar Mushii die water aan het drinken was. Toen ze klaar was met drinken keek ze naar de lucht, wolken dreven rustig door de lichtblauwe hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 9:31 pm

Mushii zag net dat haar temmer Flora naar haar knikte. Ze keek dan daarna in de richting van Flora, maar ze was naar de lucht aan het kijken. Mushii keek dan ook maar naar de lucht, en ze zag ook hetzelfde wat Flora zag, wolken die rustig dreven door de lichtblauwe hemel. "En wat als Razor en Blaze terugkomen?" vroeg ze haar ineens in haar gedachte, en ze wachtte af op een antwoord. Maar ze hoopt wel dat ze weer niet in verdriet zou uitsorten voor Razor en Blaze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 9:38 pm

Flora keek naar Mushii 'Razor zou het niet erg vinden en Blaze, die is nog te jong om het te begrijpen maar ze zijn geen slechte draken' vertelde Flora. Ze verwachte haar andere draken niet terug ookal hoopte ze er vurig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 9:42 pm

Mushii keek ook weer in de richting van Flora, omdat ze ook naar haar aan het kijken was. "Maar als ze zouden terugkomen, wat zou er dan met mij gebeuren?" vroeg ze weer eens in haar gedachten, en ze wachten weer eens haar antwoord af. Ze kreeg een beetje schrik voor het antwoord die ze misschien zou krijgen van haar, wat als ze haar dan weer zou laten vallen voor Razor en Blaze. Ze zuchtte even, en er kwam een traantje langs haar ene wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 9:50 pm

'dan zijn er drie draken die ik moet verzorgen, zei Flora met een glimlach. Ze veegde de traan met haar duim weg, ze hield de traan een beetje omhoog - op ooghoogte. Drakentranen hebben vreemde krachten... Flora liet de traan op de grond druppen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 9:54 pm

Mushii keek haar weer eens aan met een scheve kop. "3 draken verzorgen is dat dan niet teveel, En hoeveel draken mag een temmer eigenlijk houden?" vroeg ze haar weer eens in haar gedachten, en ze wachtte af wat ze zou antwoorden op deze vraag. Ze merkte ook op dat ze met haar duim de traan van haar wegveegde, en daarna liet ze de traan op de grond vallen. "Wat gebeurt er?" vroeg ze haar nu in haar gedachten, na ze haar traan op de grond had laten vallen. Mushii keek weer eens in haar richting om al haar antwoorden af te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 10:05 pm

Flora streelde de snuit van Mushii 'Razor kan prima voor zichzelf zorgen, eigelijk verzorg ik er dan dus twee en dat valt wel mee toch?' ze glimlachte 'een temmer kan zovaal draken houden als hij of zij wil. Niet alle temmer kunnen die verantwoordelijkheid aan maar ik weet dat mijn draken voor mij hebben gekozen en niet andersom' vertelde Flora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 10:17 pm

Mushii werd weer eens over haar snuit gestreeld door Flora haar temmer, en ze genoot er weer eens van. "Begrijp ik, ik heb jou eigenlijk zelf ook gekozen." zei ze, weer eens in haar gedachten. Ze zou wel eens die Razor en die Blaze een keer willen ontmoeten samen met Flora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptydi nov 24, 2009 6:25 pm

Flora knikte 'Een draak hebben is een grote verantwoordelijkheid. Niet alle temmers houden hun draken. Soms verkopen ze hun draken, ik zou dat nooit doen. Draken kunnen bijzonder wijs worden, je kan ze niet verkopen als een brood' Flora zuchtte, er waren zo veel slechte dingen op deze aarde 'Mushii, je moet me beloven dat je nooit naar het schaduw gebied gaat'
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptywo dec 09, 2009 6:23 pm

Opeens begon het verschrikkelijk hard te waaien en werd het donker door een grote schaduw. Toen lande er een draak neer, Razor genaamd. 'Hallo daar Flora lang niet gezien. Maar dat komt omdat ik moest vervellen en dat duurt bij mijn soort nogal lang, snap je.' Toen zag hij een klein paars draakje en vroeg 'Hé daar kleintje wie ben jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptywo dec 09, 2009 6:52 pm

De wind deed haar zich vastgrijpen aan de tak waarop ze zat om er niet vanaf te waaien. Een stem die ze al zo lang niet meer gehoord had klonk in haar oren, haar hart sloeg een paar slagen over: Maakte een sprong. Eerst was het als een droom waaruit ze werd wakkergeschud. Ze keek om, in zijn ogen: Razor... Flora sprong van de tak en omhelsde Razor 'Ik maakte me zorgen om je Razor, gelukkig is alles goed. Dit is Mushii, een nieuwe draak die graag mij als temmer wou' vertelde Flora 'Mushii dit is Razor'
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptywo dec 09, 2009 11:23 pm

'Hoi Mushii ik ben Razor een soort van grote pleegbroer want ik was Flor's eerste draak.' zei hij tegen Mushii. Toen zei hij tegen Flora ' Ook luek om jouw weer te zien, maar ga je me niet vragen wat er in die zak zit? Want het heeft me veel tijd en moeite gekost om het te maken.' en hij haalde de zak van zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptydo dec 10, 2009 5:44 pm

Flora lachte en liep een stukje achteruit, ze zette haar handen achter zich op de grote tak achter zich. Ze trok zichzelf op en ging zitten, ze keek naar Razor 'hmmm oké goed... Wat zit er in die zak?' Flora glimlachte. Ze leunde tegen de stam en wachtte tot Razor het antwoord gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 10:33 am

Mushii keek even in de richting van Razor, de eerste draak van Flora. "Aangenaam Razor" zei ze, en ze keek weer eens even in de richting van Flora. Ze waren aan het bij praten, dus was ze maar eens even ineens stil gevallen. Maar ze was wel aandachtig het gesprek van Flora en Razor aan het volgen, en ze hoopt dan dat het niet storend was wat ze deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 2:18 pm

Razor knikte nog eens begrijpend naar Mushii en deed de zak open voor Flora. Hij haalde er een zwaard en een schild uit 'Allemaal van mij gemaakt, het schild is van mijn borstkast en het zwaard met dat ding waar je het instopt (even de naam kwijt) zijn vazn mijn rug ratelstekels.' en hij gaf ze aan Flora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 4:37 pm

(Schede?)

Flora glimlachte en knikte dankbaar, ze nam de dingen aan en bekeek ze 'ik ben onder de indruk Razor' zei ze met een lach. Ze liet haar vingers langs de schde van het zwaard gaan en haalde het zwaard eruit. Het maakte een suisend geluid, het zwaard was donkerrood en lag lekker in de hand 'vakwerk Razor' zei ze. Ze liet het zwaard weer terug in zijn schede glijden 'Ik zat eraan te denken om een onderkomen te gaan zoeken, een mooie grot waar ik een hutje in elkaar kan flansen. Daar kunnen we dan gezamelijk slapen of eten'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 4:58 pm

Mushii was nog steeds aandachtig aan het kijken naar Razor en Flora, ze zag ook alles wat ze deden met een zak die Razor bij had bij zich, en waarin een schild en een zwaard in zat. Mushii hoorde net ook nog wat Flora zei tegen haar en tegen Razor, en ze gaapte ineens wat omdat ze al moe was. Ze keek dan weer even in de richting van Razor en ook in de richting van Flora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 5:49 pm

(ja dat bedoel ik)

'En het jeukte om dat vel uit te vervellen, maar het maken ervan was ook moeilijk ik heb 4 keer dezelfde nagel verloren door de vormen er uit te snijden.' Toen zag hij Mushii al wat moe wer en zei 'Jullie kunnen in mijn grot komen wonen hoor er is genoeg plaats.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 6:05 pm

Mushii keek nu al wat slaperig in de richting van Razor, en daarna keek ze weer eens in de richting van Flora. Ze wachtte maar af wat ze beslist, maar ze begon al wat in slaap te vallen. Maar ze probeerde nog wel even om wakker te blijven, om de reactie van Flora af te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 10:04 pm

Flora knikte 'goed plan Razor' zei ze, ze liep naar Razor toen en streelde even zijn snuit 'ik ben blij dat je terug bent Razor' zei ze zacht. Flora hinh het schild om haar schouder en liet het zwaard onder haar kape verdwijnen. Toen ging ze op de rug van Razor zitten, voor zijn vleugels en vlak achter de plek waar zijn nek begon. Ze legde haar ene hand op zijn nek en met haar andere hield ze zich goed vast 'Razor, je moet rustig vliegen. Mushii moet je bij kunnen houden' zei ze hem. Ze keek naar Mushii 'Mushii volg Razor, we gaan naar zijn grot' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Emptyza dec 12, 2009 9:00 pm

Razor steeg op en de zuigkracht van het opstijgen trok Mushii mee. Razor vloog steeds hoger en wetend dat Mushii niet kon volgen maar toen hij en Mushii allebij op een andere maar hoog genoege hoogte kwamen maakte hij een lange salto acherover die in een duikvlucht over ging. Toen maakte hij met zijn wind krachten een snelheid zodat je een sonische knal hoorde daarna vloog hij met zijn kop tegen Mushii aan zodat ze werd geduwd naar Razor's grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Muziek in het bos - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek in het bos   Muziek in het bos - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muziek in het bos
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [muziek]Welk liedje luister je nu naar?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De groene bossen-
Ga naar: