Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 vreemd........

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: vreemd........   vreemd........ Emptywo jun 10, 2009 10:29 pm

sinder merkte tijdens het vliegen een plek op die hij niet kende. hij ging lager vliegen en zag een hele stad! alleen....hij was verlaten....hij landde op een oude kerk die griezelig begin te kraken. snel steeg hij op en landde hij op de grond. wat een vreemd gebied....alles was stil. hij hoorde water stromen en liep op het geluid af. hij kwam in een straat waar een rivier doorheenliep....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Rush

Rush


Aantal berichten : 34
Punten : 36
Join date : 07-06-09

Dragon World
Leeftijd: 276
Temmer\draak: Zou ik ook willen om mijn dochter te helpen beschermen
Partner: dood denk ik

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptydo jun 11, 2009 10:09 pm

KRAK...Boem'er storte ineens een huis ina elkaar *kuch...kuch* 'Wat stofig zeg.' zei tRazor die nogal verschrokken uit het puin kwam en toen opkeek naar Sinder en verwonderd uitriep 'Hé Sin hoe is het met je? Lang niet gezien!'
(OEPS, Shocked was vergeten dat ik op rush zat Embarassed )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptydo jun 11, 2009 10:19 pm

sinder keek om en grijnsde, hij wapperde met zijn vleugels het stof weg 'razor' hij lachte 'dat had ik net ook bijna!' hij liep naar razor toe terwijl hij zijn vleugels vauwde 'dit is al jaren verlaten' hij keek om zich heen 'zo goed als dood, er loopt zelfs een rivier door een van de straten!' hij gabaarde naar de rivier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptydo jun 11, 2009 10:31 pm

'Weet ik heb geken of je er kunt vissen maar je kunt er alleen maar znad gaan vissen en dat is niet zo lekker.' zei hij grappend en begon de straat af te lopen en kikte nar inder om mee te gaan 'En hoe is het vandaag de dag met je?' vroeg hij toen ook nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyvr jun 12, 2009 4:53 pm

sinder liep achter hem aan ' prima, hoe is het met angel? is ze er weer een beetje bovenop?' hij keek razor al lopend aan. hij had het gevoel dat een schim hem volgde. achter de ramen dacht hij iets te zien bewegen vast een rat hield hij zichzelf voor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyvr jun 12, 2009 10:11 pm

'Het gaat goed met haar en we krijgen meschien zelfs kinderen.' zei hij opgewekt mar toen kreeg hij kriebels, slechtevoorgevoelkriebels.
'Heb jij ook het gevoel dat we gevolgd worden?' vroeg hij toen aan Sinder.
Terug naar boven Ga naar beneden
evita

evita


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 27
Punten : 32
Join date : 06-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : den haag

Dragon World
Leeftijd: 7.
Temmer\draak: Mijn lieve kleine Spyro!
Partner: Wil ik wel hoor...

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyzo jun 14, 2009 11:29 am

Het huis waar Evita in zat storte in, dood een van de grote draken. Ze rende naar een ander huis. Hopend dat deze oook niet in zou storten...

Zachtjes liep Evita door de oude kamers van het huis. Ieder geluidje maakte haar bang, Opeens zag ze twee enorme draken. Een traan liep over haar wang, ze was alleen in een verlaten stad met twee enorme draken. Een angst gevoel kroop door haar heen, opeens toen ze door een raam naar de draken keek. Keek de ander ook, maar net optijd kon ze zich verstoppen. Ze hoopte dat de draak dacht dat het een rat was. Zo stil als ze kon liep ze naar de andere kant van het huis. Achter de draken, Ze stootte een emmer om. Shit dacht ze, en ze sloop naar de andere kant van het huis. Ze was zo bang, en verdrietig. Ze voelde zich alleen, en verlaten. Bang om zich te tonen aan de buiten wereld. En de mensen en dieren die daar leefden. Of ze allemaal zich op haar zouden storten. Zachtjes en met haar gezicht in de schaduw bedekt, keek ze weer door het raam. Aan de ene kant vond ze het fijn dat er draken waren, zo was ze niet alleen. Voor haar gevoel. Maar aan de andere kant ook eng en bedreigend, wat nou als de draken haar aanvielen en opaten. Ze konden slecht en gemeen zijn. Martelen, moorden gewoon voor de lol. Evita begon te trillen bij die gedachten, maar hield zich sterk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paardenmeisje.webs.com
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyzo jun 14, 2009 2:14 pm

sinder knikte en keek op, hij hoorde een emmer vallen 'razor' zei hij acht 'er is daar iemand....' hij spreidde zijn vleugels, klaar om op te vliegen als iets hen zou aanvallen. met zijn scherpe ogen speurde hij de huizen af. evita kon hij niet zien 'ik voel het' zei hij zacht 'er is iemand....'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyzo jun 14, 2009 2:25 pm

sinder hoorde de temmer, hij keek haar aan 'hallo' zei hij rustig 'jij bent niet de temmer die iets liet vallen he?' hij keek om zich heen 'we worden gevolgd' zei hij zacht 'mijn naam is sinder, en wie is de temmer die voor mij staat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyzo jun 14, 2009 2:48 pm

sinder knikte 'slim maar ik vertrouw je niet' zei hij. hij sprijdde zijn vleugels breder uit en steeg op. hij vloog rondjes boven de stad, met zijn scherpe ogen speurde hij de omgeving af. de achtervolgster stond waarschijnlijk onder een afdak want hij kon haar niet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyzo jun 14, 2009 3:00 pm

sinder's schaduw gleed over de stad, uiteindelijk landde hij bij de rivier die door een van de straten liep en drank wat. het water smaakte wat stoffig maar het was redelijk. hij spitste zijn oren en luisterde goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Rush

Rush


Aantal berichten : 34
Punten : 36
Join date : 07-06-09

Dragon World
Leeftijd: 276
Temmer\draak: Zou ik ook willen om mijn dochter te helpen beschermen
Partner: dood denk ik

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptyzo jun 14, 2009 8:57 pm

(FF Razor)

Razor was ook opzoek gegaan naar de achtervolgster/er hij stak zjn kop door het raampje waar Evita onder zat maar hij keek alleen voor zich en opzij dus hij zag haar niet maaar rook haar wel en hij fluisterde tegen Danielle en Sinder 'Ik ruik dat ze in dit huis zit maar de vraag is waar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Emptydi jun 16, 2009 9:37 pm

sinder liep het water een stukje in, de stroming was niet sterk en het was niet diep. hij haalde even zijn kop door het rievirtje en liet het water over zijn rug lopen. sinder schudde zich even geruisloos uit en wapperde zijn vleugels droog. toen spitste hij zijn oren om te horen of er al iemand in de val was getrapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud





vreemd........ Empty
BerichtOnderwerp: Re: vreemd........   vreemd........ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vreemd........
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vreemd ei
» Aanpassen van vreemd profiel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Dump-
Ga naar: