Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Broken circle[RPG]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
moon

moon

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Broken circle[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Broken circle[RPG]   Broken circle[RPG] Emptydo maa 28, 2013 6:57 pm

Banner:
Spoiler:
Naam van de site: Broken circle
Link: klik
Onderwerp: greyhounds
Omschrijving:
Layla schreef:
The story I want to tell you cannot be found in a book. They say the history of the west was written on the paws of a dog, but is has never been told from the heart of one. Not till now. I was born here, the place that has to become the old west. But to my kind the land was ageless. It had no beginning and no end. No boundry between earth and sky. Like the wind in the bufelo grass, we belonged here. We would always belong here.

They say a greyhound is the spirit of the west. When that west was lost in one of the other end you'll have to decide for yourself. But the story I want to tell you is true. I was there and I remember everything. I remember the sun and the sky, and the wind calling my name. In a time the wild greyhounds run free.

The story tells, that there was before a big explosion. the world lived in harmony. But once put an end to everything. The world died out. Barren plains remained behind. Only where previously America had lain remained. Finally died the other animals and people. The story tells of a disease. An epidemic to say. But nobody knows the real truth. But I can tell you, I was there. I remember that day like yesterday. I grew up in a wealthy family. But there were those less fortunate. Like my friend. Crimson. He had grown up in the ghetto. And since that day, we never talked. He should hate me. And since then the rivalry began. Eventually, years have passed. Two groups arose because of rivalries. And now, three years later, there's still fighting to the last piece of land is owned.
Andere: Het is een Engelse site, maar er mag nog steeds Nederlands gepost worden voor hen die willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
moon

moon

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Broken circle[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken circle[RPG]   Broken circle[RPG] Emptyzo apr 07, 2013 2:52 pm

Broken circle

BC heeft zijn eerste vijf leden!

We hopen natuurlijk altijd op meer, dus hopelijk zien we jou binnenkort ook wel.

Om dit aantal te vieren lijkt misschien al vroeg, maar toch is er al een actie. De actie gaat er om om zoveel mogelijk voor BC te doen. Ben je goed in leden lokken? Adverteer dan. Heb je handige vingers? Knutsel misschien iets in elkaar. Dit mag van alles zijn, wat jij wil.
De leden die het meest voor het forum gedaan hebben (En dit ih topic gemeld hebben) zullen op de dag van de deadline een speciaalheidje krijgen als dank.

Hopelijk zien we elkaar binnenkort weer op BC

Layla~Leader of the Broken Circle
© Sykes

Terug naar boven Ga naar beneden

Broken circle[RPG]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: