Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wolfworld

Ga naar beneden 
AuteurBericht
moon

moon


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Join date : 23-01-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Wolfworld Empty
BerichtOnderwerp: Wolfworld   Wolfworld Emptyzo nov 11, 2012 6:40 pm

Chibi schreef:
Banner:
Spoiler:
Naam van de site: Wolfworld
Link: Wolfworld
Onderwerp: Anime wolven
Omschrijving: een verloren wereld. Vroeger liepen hier nog dino's rond. Maar sinds de meteorieten regen zijn deze allemaal uitgestorven. Jaren later bevolkten inheemse stammen deze wereld. Deze 'indianen' respecteerden moeder natuur en haar schepsels. Maar om onbekende reden stierven deze stammen uit. Vele van hun bezittingen werden vernietigd. Tot op de dag van heden kun je nog enkele funderingen van hun tempels bezichtigen. Sinds de dood van deze stammen heeft de natuur langzaam zijn eigendom terug ingenomen, en schepte moeder natuur een heel nieuwe soort inwoners. De wolven stammen allemaal af van één element, en dat is ook de reden waarom je hier alleen maar anime wolven zult tegen komen.
Mijn accs: Chibi, Loka, Ceres en al die andere zooi
Linkpartner:

Statistieken: Alle gebruikers hebben in totaal 1359 berichten geplaatst
We hebben 26 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Athene

Chibi schreef:
-Geen DP check tijdsverschil-

Er is een poll geplaats. Gelieve iedereen die wil te stemmen en/of te reageren. Er zijn een paar stem mogelijkheden toegevoegd, maar helaas zoveel dat er enkele andere mogelijkheden niet meer toegevoegd konden worden. Gelieve deze dan ook via het topic of pb te bespreken.

Danks wegens het team

Ik vind het zeer jammer voor het forum, aangezien ik overal waar mogelijk al gepromoot heb, en er niets van gekomen is. Behalve dat er accounts aangemaakt werden om de site te schande te doen vind ik het maar zeer jammer. Ik weet dat niet iedereen het leuk vind dit idee, zelfs aan de reacties van WC te lezen 'rip off' van AW is, maar toch blijf ik er maar op hopen dat de site blijft bestaan, en er voor de 28ste gestemd word. Dit is het laatste forum waar ik nog niet gepromoot had, en hiermee hoop ik ook wat leden te lokken, die willen stemmen. Toch bedankt voor jullie hulp
Terug naar boven Ga naar beneden
moon

moon


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Join date : 23-01-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Wolfworld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolfworld   Wolfworld Emptyzo nov 25, 2012 9:53 pm

Er zijn nog 3 dagen om te stemmen. Na 28/11 20.30u pm zal de poll sluiten. Dus houdt jullie vooral niet in. Het is echt zeer belangrijk voor me

-Sorry als dit onder dubbelpost valt-
Terug naar boven Ga naar beneden
moon

moon


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Join date : 23-01-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Wolfworld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolfworld   Wolfworld Emptyvr feb 22, 2013 4:12 pm




Nyxeria




Beste mensen. Wolfworld bestaat niet meer.


Maar is nu Nyxeria geworden.

De site heeft een geheel nieuwe layout gekregen, en ook een paar nieuwtjes, maar helaas is hierdoor de actiefheid nog steeds niet gestegen. We hopen nog altijd op een actief Nyxeria, maar natuurlijk gaat dit niet zonder jullie hulp. Neem snel een kijkje, en hopelijk tot gauw.

Het team
Admin~Chibi&Erick
Mod~Tazor


| Index | Registreer | Log in | Regels |

Alle gebruikers hebben in totaal 1273 berichten geplaatst
We hebben 31 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Glais

Wolfworld Bornanewdubbelrandjever
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wolfworld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolfworld   Wolfworld Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wolfworld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: