Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Where the wind take me.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

Where the wind take me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where the wind take me.   Where the wind take me. - Pagina 2 Emptydi okt 30, 2012 7:45 pm

Hij had hier geen zin in, het argumenteren menigmaal die nog hoop had voor mensen. Zij had niet wat hij had voor mensen. Ze vond ze slechts wat vervelend, af en toe. 'Ik heb ook lang geen goede ervaringen met mensen, er eentje die me helemaal vanuit Japan gevolgd is en daarom vervloek ik hem soms.' dat sloeg nergens op, vond Sinder. Riddel had niet wat hij had voor mensen, ze had er zelfs een in vertrouwen genomen, net als hij vele jaren geleden. "je klinkt net als ik, toen ik jong was" zei hij, bijna minachtend. Hoe had hij toen ook zo stom kunnen zijn? Riddel had zich opgerold alsof ze zou gaan slapen. Sinder wilde hier weg, nu. Hij wilde een storm zoeken, vechten met de wind en de bliksem ontwijken. Hij wilde vliegen tot zijn vleugels zeer deden en hij dacht dat hij dood zou gaan. Als hij stormvliegen niet had ontdekt was hij misschien het slechte pad op gegaan en had hij zo veel mogelijk mensen geprobeerd te dode. Ze verdienden het tenslotte. Die verradelijke, gierige, asociale mensen. Hij spreidde zijn vleugels en keek even neer op Riddel. Hij had afscheid willen nemen maar Riddel keek de andere kant op en leek in gedachte verzonken te zijn. Sinder steeg op en vloog richting de bergen, hij zou overnachten in de sneeuwtempel nadat hij de bergen had overbrugd om op de toendra een sneeuwstorm te lijf te gaan.

(je hebt weer bijna m'n hele post gekopiëerd...
Topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

Where the wind take me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where the wind take me.   Where the wind take me. - Pagina 2 Emptydi okt 30, 2012 11:36 pm

Dat zou kunnen dat het leek alsof ze klonk als hij vroeger? Daar kon Riddel natuurlijk niks over weten, maar ze hoorde hoe hij weg vloog en keek Sinder even na. Hij had slechtere ervaringen met mensen dan zij, maar Riddel wist niet of zij dat ooit me zou maken? Riddel stond op en begon te lopen, maar al gauw begon ze te kronkelen om laag over de grond te vliegen. Als een slang schoot ze tusen de bomen door en zocht naar een plek waar ze kon schuilen voor de sneeuwval die weer zachtjes begon. Ze wist dat de winter nog lang aan zou houden en ze moest zo nu en dan eruit om haar ledematen te strekken zodat ze niet stijf in de lente was!

Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where the wind take me.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: The Blackscapes :: De heetwaterbronnen-
Ga naar: