Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik vat er nog steeds niks van

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Moreno

Moreno


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 10
Punten : 4
Join date : 31-08-12

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydi sep 04, 2012 7:36 pm

ik heb echt alles al honderd keer gelezen maar ik vat het gewoon niet. Ik heb al aan Jeti, Jet, gevraagd hoe en wat maar die wil niet meer op mijn berichten reageren xD. Dus ik snap gewoon nu op dit moment niet veel van de site....
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydi sep 04, 2012 11:05 pm

Het is een soort van verhaal en iedereen schrijft zijn eigen rol. In het verhaal wordt AN gebruikt en we houden van uitgebreide posts.
Als je er echt niks van begrijpt waarom lees je niet eens een paar topics. Het is een soort fantasie wereld met verschillende plaatsen in dus verschillende forumdelen, die verdeeld zijn in topics die je zelf kunt aanmaken en waar je je verhaal schrijft over bv de aanvaring met een andere draak, die draak schrijft zijn deel en daarna antwoord jij met jouw personage op zijn bericht.
Lees gewoon wat topics, je hebt het snel genoeg door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moreno

Moreno


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 10
Punten : 4
Join date : 31-08-12

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptywo sep 05, 2012 8:30 am

Oké ik zal even zeggen wat ik er wel aan snap. Ik heb zelf al meerdere RPG sites gedaan dus ik snap wel dat het een verhaal is enzo. Maar ik heb bijvoorbeeld geen idee waar ik een personage moet plaatsen, of wat de verhaallijnen zijn. Dat soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptywo sep 05, 2012 5:01 pm

O, wel je zorgt gewoon dat je profiel (dus van je personage) in orde is, liefst wat foto's die je kan vinden op internet zodat we weten hoe die er ongeveer uitziet.
Als je wilt kan je een topic aanmaken bij https://dragonworld.actieforum.com/f9-drakentemmer waar je jezelf (je mens/draak/...) voorstelt (bekijk wat andere topics daar).
Daarna kan je om te beginnen naar wat verhaaltopics gaan kijken, best diegene die vanboven aan de lijst staan want de andere zijn inactief. Daar antwoord je op met je eigen personage en dan is het verhaal begonnen.
Je snapt het eigenlijk het best als je zelf meedoet. Vraag tips om beter te worden in het schrijven/creeren van een verhaal maar probeer, vinden we allemaal irritant ^^', om jezelf niet onoverwinnelijk te maken als je een gevecht aangaat. (Heb je vooral bij nieuwe draken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Moreno

Moreno


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 10
Punten : 4
Join date : 31-08-12

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydo sep 06, 2012 8:55 am

Sorry no offence maar ik voel me behandeld als een klein kind. Ik weet wat de regels zijn voor een RPG. Ik doe al meer dan vier jaar mee aan dit soort dingen en heb niet echt het idee dat ik slecht ben. Maar thanks voor het uitleggen van de personage dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydo sep 06, 2012 9:10 pm

Maar dat is wat ik nu niet snap... Je gedraagt je niet naar dat je al 4 jaar rpg. Je zou toch normaal moeten snappen hoe het werkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Moreno

Moreno


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 10
Punten : 4
Join date : 31-08-12

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptyvr sep 07, 2012 8:38 am

Nou dat kan ik dan wel even ophelderen. :) Ik Rpg's al 4 jaar maar de sites die ik doe zijn gemaakt door vrienden van mij. Ik weet wat ik moet doen omdat die sites vreselijk op elkaar lijken. Ik snapte de eerste site toen ook totaal niet en iemand heeft echt naast me gezeten en heeft het uitgelegd wilde ik het snappen. Maar omdat de sites zoveel op elkaar lijken was het makkelijk om de rest van de sites ook te snappen. Deze site daarin tegen heeft gewoon een paar andere regels en andere manieren. Dat begreep ik niet. Is het nu een beetje duidelijk waarom ik me dus blijkbaar niet gedraag als iemand die al 4 jaar rpg'ed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptyvr sep 07, 2012 9:10 am

Kan gebeuren, maar dat is zo erg niet. ^^ Ik ben tot mijn grote spijt een tijdje inactief geweest, maar het is altijd goed om alles nog even rustig door te nemen vor je weer begint. ^,^ Veel plezier nog!
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptyza sep 08, 2012 9:38 pm

Hmm, ja nu snap ik het wel. De voornaamste regels hier op het forum zijn de standaard regels zoals: beleeft zijn, AN, geef iedereen kans,...
En dan heb je ook nog de regels voor de personages: doe niemand dood zonder toestemming, wees niet onoverwinnelijk, ... Er is ook een topic over de regels en tips. En als je wilt oefenen is er ook een topic waar je een oefen "verhaal" speelt en dan geeft de tegenspeler je tips en wijst je op wat je beter niet kunt doen of net wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydi sep 11, 2012 2:02 pm

Dat is niet helemaal wat ze bedoelde maar toch bedank Laisve.
Ik heb daarnet uitgelegd hoe het zit (zojuist ontdekt dat dit imand van mn school is)
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydi sep 11, 2012 8:41 pm

O, dat is handig :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Moreno

Moreno


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 10
Punten : 4
Join date : 31-08-12

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydi sep 11, 2012 9:43 pm

Ik voel me nu dom. Serieus ik moet toegeven dat ik klonk als een beginneling maar dat ben ik echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptywo sep 12, 2012 12:13 am

^,^Geeft niet joh. Iedereen heeft dat wel eens. ^^ Als je wilt kunnen we morgen wel een topic samen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Moreno

Moreno


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 10
Punten : 4
Join date : 31-08-12

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydo sep 13, 2012 7:52 pm

Lijkt me een goed idee. Ik denk dat ik hier maar eens alles wakker ga schudden *kuch kuch*.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydo sep 13, 2012 8:37 pm

Wo, Moreno, super coole personage foto! Lijkt me een echt zo'n personage waar ik zelf nog mee zou willen spelen xD Miss dat Laisve ooit wel in aanvaring komt met mister Moreno pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Emptydo sep 13, 2012 10:34 pm

Ik zal hem bij de rivieren neer zetten. :) New day!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik vat er nog steeds niks van Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik vat er nog steeds niks van   Ik vat er nog steeds niks van Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik vat er nog steeds niks van
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Niks te doen hebben..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Helpdesk-
Ga naar: