Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dragon World wakkerschudden!

Ga naar beneden 
+9
Yoshé
Gale.
Shakey
Laisve
Yassia
Sky
Lea
Falkor
Toxic
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Een naam voor DW
Amzinai
Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_lcap42%Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_rcap
 42% [ 5 ]
Katilas
Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_lcap17%Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_rcap
 17% [ 2 ]
Zarna
Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_lcap17%Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_rcap
 17% [ 2 ]
Vyras
Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_lcap24%Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 I_vote_rcap
 24% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 12
 

AuteurBericht
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 12:07 pm

zal ik met een ingeving komen? is toch een tijd geleden dat ik gezien ben hier.

1. Een regel dat je maar 2 accounts mag hebben, ik zie veel accounts die nooit meer worden gebruikt en ik heb zelf ook te veel die ik niet onderhouden kan.

2. Richt het op een kleine schaal mensen. Minder gebieden(maar 3 algemeen en niet te veel kleine gebieden aan vast, en maar 1 wat kleinere gebied voor elke groep)

3. Meer maar kleinere Groepen(van 5 ofzo)

4. Heel veel oude dingen weg gooien. Ik zie dingen nog staan uit mijn tijd en meschien een idee om gewoon heel veel topics verwijderen. Met een schone DW te beginnen want echt leven doet het toch niet meer.

5. een nieuwe portal want hij is te groot voor mijn beeldscherm( en de DW verhaal een ander lettertyp te geven)

6. Krachten voor draken en mensen vast te zetten zodat je niet weer krijgt wat er ooit eens was. Het moet duidelijk zijn in een gevecht wie er wint.

sorry als er dingen niet kloppen. Ben al iets te lang afwezig geweest maar ik wil graag weer terug komen
Terug naar boven Ga naar beneden
moon

moon


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Join date : 23-01-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Emptyzo jan 27, 2013 3:03 pm

1. Ik snap niet echt waar je hier mee naar toe wilt, dus de huidige accs//mensen die meer dan twee accs hebben neem ik aan, moeten die dan eigenlijk ook een paar van hun accs lozen? Of kunnen deze gewoon behouden worden? Ik neem nu mezelf als voorbeeld, ik heb wel wat accs die ik niet echt meer gebruik, en zal gebruiken, en die mogen van mij wel verwijderd worden, maar dan nog houd ik nog wel accs over, die ik nog wel even wil blijven behouden bijv... Als je snapt wat ik bedoel tenminste

2. Het is mss idd beter om wat minder gebieden te houden, hoewel deze me wel aanstaan en zo, maar zo is het ook wat overzichtelijker met minder gebieden. Misschien zou het geen idee zijn om geheel nieuwe gebieden te verzinnen? Ik herhaal het nog eens, deze gebieden staan me erg aan, maar misschien is een frisse start wel 'es nodig? Ook onder de gebieden..

3. Kleine groepen zijn misschien wel wat, maar dan vind ik het persoonlijker beter als er bijv. meerdere 'grote' groepen bestaan, en meerdere 'kleine' groepen, dit vind ik het persoonlijk nog spannend maken, maar da's dan ook mijn mening

4. Ik geef je volledig gelijk hierin, een nieuwe start kan misschien goed doen.

5. Voor, want ook bij mij is hij te groot. Als het misschien een idee is, kun ik wel zorgen dat de inhoud van het portal op de index komt te staan, ik knutsel zo wel even een nieuwe layout ineen (op m'n eigen testforum dan hé Wink ) en dan stuur ik die wel even naar één van de teamleden hier door, zodat jullie kunnen beslissen. Het is absoluut geen moeite voor me, maar neem van mij aan, dat het wel even wat tijd in beslag kan nemen aangezien ik van het ene werk in het andere spring..

6. Hier stem ik ook mee in, als het voor jullie eventueel een hulp zou zijn, mogen jullie gerust wel wat regels betreft de krachten en zo, van mijn forums gebruiken, wat jullie zelf maar willen, ik wil alleen maar helpen Wink

Note;; Ligt het aan mij, of aan de laptop, maar zie ik op het ene moment de tekst met een schaduw er achter, en het andere moment, de tekst erg wazig?
Terug naar boven Ga naar beneden
moon

moon


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 121
Join date : 23-01-10
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 105
Temmer\draak:
Partner:

Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Emptywo maa 27, 2013 6:14 pm

Hier stond niets


Laatst aangepast door moon op ma jul 08, 2013 6:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon World wakkerschudden!   Dragon World wakkerschudden! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragon World wakkerschudden!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Back In Dragon World
» 'Dragon World door de jaren heen'
» DA First Dragon
» A dragon cry
» Sarona the dragon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Overig-
Ga naar: