Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De grote markt

Ga naar beneden 
+2
Sinder
evita
6 plaatsers
AuteurBericht
evita

evita


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 27
Punten : 32
Join date : 06-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : den haag

Dragon World
Leeftijd: 7.
Temmer\draak: Mijn lieve kleine Spyro!
Partner: Wil ik wel hoor...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 10:39 am

evita kwam net even op de markt om eten te kopen toen ze de draak zag..
het leek er op dat de draak had gevochten...
dit dal nog een mijn grootste fout worden, dacht evita toen ze naar hem toe liep...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paardenmeisje.webs.com
evita

evita


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 27
Punten : 32
Join date : 06-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : den haag

Dragon World
Leeftijd: 7.
Temmer\draak: Mijn lieve kleine Spyro!
Partner: Wil ik wel hoor...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 10:57 am

evita kwam steeds dichterbij...
totdat ze op een armlengte van de draak stond...
'hoe heet je' vroeg ze...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paardenmeisje.webs.com
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 10:57 am

sinder vloog hoog in de lucht waar pielen hem niet konden raken. zijn ogen waren net als die van een verrekijker maar dan minder bol en groot. hij zoomde in op het marktplijn en zag isooth in een kooi zitten. hij schoot naar beneden en landde op de kooi. zijn zwarte vuur gleed rond over het plijn en vele mensen renden weg. sinder's klauwen maakte diepe groeven in de kooi en hij blies zijn vuur op de kooi waar meteen gaten in brandde omdat hij niet bestand was tegen het pikzwarte vuur. sinder klapwiekte met zijn vleugels en veroorzaakte harde wind die eventuele pijlen afsloeg. hij steeg op en bleef hoog in de lucht, onberijkbaar voor mensen rondjes vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 10:58 am

angel hoorde het gebeuk tegen een kooi, ze wist dat het niet van een mens kon zijn dus ze ging ze ernaartoe 'wat is er geebeurt?!' vroeg angel terwijl ze naar de kooi keek... 'hoe kom je daarin?!' vroeg angel terwijl ze naar het slot van de kooi keek 'moet ik je eruit halen?' vroeg ze lief...
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 11:10 am

'nee, ik laat niemand achter we vechet of sterven' zei ze hoop vol en blies een grote straal voor op de drakenjagers af zodat er al vijf dood ner waren gevanllen 'isooth help ook es' zei ze door het getetter van trompetten van de krijgers, ze rende op de mensen af... weer eentje dood!! zo ging het door maar de jagers bleven maar komen!...
Terug naar boven Ga naar beneden
evita

evita


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 27
Punten : 32
Join date : 06-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : den haag

Dragon World
Leeftijd: 7.
Temmer\draak: Mijn lieve kleine Spyro!
Partner: Wil ik wel hoor...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 11:11 am

evita zag alles gebeuren...
zo'n gewonde draak kon niet alleen in en bos blijveb, dacht ze terwijl ze hem achterna rende...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paardenmeisje.webs.com
Sinder

Sinder


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 231
Punten : 250
Join date : 13-04-09

Dragon World
Leeftijd: 335 ofzo...
Temmer\draak: You better watch your f** neck!
Partner: I just wanna be loved

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 11:11 am

sinder vloog boven isooth en brulde. 'ga naar het meer daar kun je het water in' riep hij naar isooth . zijn zwarte vuur daalde neer op voor de temmers die probeerde te volgen. verschrikt stonden ze stil en keken ze omhoog of rende ze weg. één vuurde een paar pijen af maar sinder wist ze te ontwijken daarna verdween hij hoog in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dinoworld.forumotion.com/
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 11:50 am

Razor was aan het rondvliegen en zag dat Angel op de rote markt aan het vechten was met krjgers, wachters en dat soort zooi dus hij schhot een grote vuurstraal uit delucht maar voordat die de grond kon raken blies hij er een orkaan door waardoor het een vuurorkaanwerd.
Hij lande om de vuurorkaan te sturen en zo Liet hij die gaan over een grote groep krijgers die aan kwam en riep naar Angel 'Wat is er hier gaande?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 11:57 am

'isooth!' schreeuwde ze naar boven en werd geraakt door een pijl in haar vleugel, een keiharde brul galmde door het dal en de krijgers waren even stil... angel werd nu echt boos en schoot een eenorme vuurbal op de krijgers af, een paar mannen werden geraakt dus de rest werd bozer en bozer en ze begonnen met meer pijlen te schieten, Angel werd door heel veel pijlen geraakt maar toch bleef ze volhouden 'razor doe iets!!!' schreeuwde ze hard, daarna voelde angel nog een pijl komen en werd erdoor geraakt in haar vleugels, angel kon nu niet meer vliegen en eigenlijk helemaal niets meer, dus ze blies haar laatste beetje vuur uit en plofte op de grond, de strijders hadden hun plicht volbtacht dus liepen ze weg en brachten ze angel naar het bos en legde ze haar daar neer om te sterven.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 12:01 pm

Razor werd ineens zo kwaad dat zijn parter pijngedaan werd dat hij een kracht gebruikt die hij voor iedereen geheim hield en waarvan hij ook zijn naam had.
Hij begon ineens helemaal blauw te gleoien en te zwevenen opeens overal mesachtige soniche schijven die alle mensen die Angel en hem kwaad wilden doen doormidden sneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 12:02 pm

flora was van razor afgesprongen toen ze over de muur vlogen, ze zat op de muur en richtte een pijl op een man die razor van achteren wou aanvallen. ze spande haar boog en liet los. met een schreeuw viel de man neer. zo schoot ze een paar pijlen waarna ze wegdoor achter een muurtje wat aan weers zijde van de bovenkant van de muur stond. op de muur lagen vele dode wachters die flora had moeten doden om rustig andere wachters beneden te kunnen schieten. ze stond versteld van razor, het plijn was leeg en stil, ergens huilde een baby en de moeder sloot de luiken van haar huis.....
Terug naar boven Ga naar beneden
evita

evita


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 27
Punten : 32
Join date : 06-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : den haag

Dragon World
Leeftijd: 7.
Temmer\draak: Mijn lieve kleine Spyro!
Partner: Wil ik wel hoor...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 12:07 pm

flora!!
gilde evita door haar tranen heen...
we moeten angel redden!!!!!!!
straks sterft ze..
evita keek flora recht in haar ogen..
'toe...' smeekte ze
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paardenmeisje.webs.com
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 12:12 pm

(hoe weet jij mijn naam ik heb me niet voorgesteld hoor -.-)

flora liet zich met een tauw van de muur af zakken ze rende naar razor 'Razor!' riep ze 'we moeten nu naar angel!' zei zze toen ze bij hem was ze hing haar boog weer om haar schouder. ze rende naar de poort op weg naar angel

(ff eten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rush

Rush


Aantal berichten : 34
Punten : 36
Join date : 07-06-09

Dragon World
Leeftijd: 276
Temmer\draak: Zou ik ook willen om mijn dochter te helpen beschermen
Partner: dood denk ik

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 12:23 pm

(FF Razor)

Razor zat omlaag en doeloos te staren hij zei inzich zelf 'Ik heb de kriacht gebruikt waarvan ik gezworen had hem niet meer te gebruiken.' en hij hoorde wel wat Flora zei en liep er met de zelfde doeloose blik naartoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 12:43 pm

flora knielde bij angel en bekeek de wonden. ze pakte uit haar buideltje wat gedroogde brandneteles en ze maakte een vuurtje waarop ze water begon te koen. ze maakte brantnetel thee voor angel. toen die klaar was zette ze een grote kom bij angel 'hier angel, dit verzacht de pijn' zei ze. daarna begon ze de wonden te verzorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Emptyzo jun 07, 2009 12:46 pm

Angel kreunde, ze had veel wonden en ze bloedde hevig, haar vleugels waren gerafeld en er zaten gaten in 'Razor' zei ze zacht en kuchte even 'help... me' stotterde ze. Angel deed haar ogen dicht en dacht dat ze ze nooit meer open kon doen, ze dacht dat ze dood ging, ze keek de dood recht in de ogen... opeens voelde ze een eenmorme pijnschuit door haar lichaam gaan, een brul galmde door het bos, een zwakke, en hulpeloze brul. Angel deed haar ogen even open en zag wat vage schimmen daarna deed ze haar ogen dicht en viel in slaap, de slaap waarvan Angel dacht dat het de eeuwige slaap was.............
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De grote markt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote markt   De grote markt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De grote markt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de grote reis
» Weer op de markt
» Terug van de markt
» Grote verhaallein voor DW?
» G'emberton bezoekt de Markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De markt-
Ga naar: