Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vriendenloos.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ruby

Ruby


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 24
Punten : 31
Join date : 09-02-10
Leeftijd : 36

Dragon World
Leeftijd: 10 maanden
Temmer\draak: Draak
Partner: Ben ik nog te jong voor.

Vriendenloos. Empty
BerichtOnderwerp: Vriendenloos.   Vriendenloos. Emptydo dec 29, 2011 4:41 pm


Ruby zat vol met herinneringen aan van alles en nog wat. Aan haar vader, haar moeder, de ruzie... De emoties suisde door haar hoofd. Ruby daalde langzaam en kwam terecht in het diepe bos. De bomen waren inmens hoog en de bladeren leken wel van goud te zijn. De zon was schraal maar de bladeren zagen er prachtig uit. Ruby had over iedereen die in haar leven was gekomen wel een herinnering. Vaak voelde ze zich alleen want de enige waar ze mee omging was eigenlijk haar vader, verder had Ruby geen vrienden. Dat was wat ze miste; vrienden. Ruby ging zitten op een omgevallen boomstam begroeid met mos en zuchtte. Had ik maar een vriend dacht ze. Opeens ging er een vogeltje naast haar zitten. "Hallo daar kleine vriend." zei ze maar het vogeltje schrok zo van haar scherpe tanden dat het wild piepend weg vloog. Ruby zuchtte en een traan rolde over haar wang. "Zal ik ooit een vriend krijgen?" zei ze en keek voor zich uit.

Yassia


Terug naar boven Ga naar beneden
Yassia

Yassia


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 108
Punten : 97
Join date : 03-01-11

Dragon World
Leeftijd: 8 maanden
Temmer\draak: Draak
Partner: Ben ik nog te jong voor.

Vriendenloos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendenloos.   Vriendenloos. Emptydo dec 29, 2011 4:55 pm


Yassia liep maar wat verloren door het bos. Ze wilde dat de winter voorbij ging en dat het weer zomer werd. Hopelijk kwamen dan haar vrienden weer terug. Met een wat eenzame blik in haar ogen keek ze even rond en liep ze wat bedroef maar vooral eenzaam verder. Waar was iedereen die ze had ontmoet ze leken wel van de wereld te zijn verdwenen. Ze hoopte dat ze snel weer terug kwamen en dat de winter maar snel voorbij ging. Ze werd er maar een beetje sombere van allemaal. Waar was iedereen toch. Niet echt lette op waar ze naar toe gaan hoorde ze ineens iemand zeggen. ‘Zal ik ooit een vriend krijgen?’ Ze was dus niet de enige die zich eenzaam en alleen voelde. Yassia liep langzaam richting de plek waar de stem van daan kwam. En al snel zag ze een rode/bruin achtige draak zitten de draak was een stuk groter dan haar. maar dat waren de meeste draken. De draak zag er eenzaam uit net zoals haar. En zat er maar eenzaam bij. ‘Hoi daar.’ Zei ze met een vriendelijk maar eenzame stem. Yassia ging valk voor de draak zitten. Waarna ze zweeg ze wist niet precies wat ze nou moest zeggen. Ze was eigenlijke al blij dat ze weer eens wat gezelschap gevonden had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 24
Punten : 31
Join date : 09-02-10
Leeftijd : 36

Dragon World
Leeftijd: 10 maanden
Temmer\draak: Draak
Partner: Ben ik nog te jong voor.

Vriendenloos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendenloos.   Vriendenloos. Emptydo dec 29, 2011 5:37 pm


Ruby bekeek de draak vanuit zijn ooghoek. De twijfel was hem niet ontgaan evenals de onzekerheid. Ze keek door haar heen, door de schoonheid die zelf niet op prijs leek te stellen. Ze knikte in stilte en keek vooruit. De stilte vond hij niet onprettig, het idee om het te verbreken was minder aantrekkelijk. Haar stem sneed door de stilte wanneer ze haar naam uitsprak. "Ruby." haar stem klonk zacht en vriendelijk, maar zwaar wanneer dat echt nodig zou zijn. De rauwheid daarvan klonk door haar stem als een rimpeling in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yassia

Yassia


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 108
Punten : 97
Join date : 03-01-11

Dragon World
Leeftijd: 8 maanden
Temmer\draak: Draak
Partner: Ben ik nog te jong voor.

Vriendenloos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendenloos.   Vriendenloos. Emptyvr dec 30, 2011 8:19 pm

Yassia keek met een vriendelijke blik naar de rode onbekende draak. Die zich al snel voor stelde als Ruby. Yassia knikte even en met een vriendelijke stem zei ze. 'Ik ben Yassia aangenaam. Ruby.' Ze vond het fijn dat ze weer eens wat gezelschap had. Maar ze had het gevoel dat Ruby zich wat ongemakkelijke voelde. Yassia keek even vriendelijke naar Ruby. Yassia liep een stukje op Ruby af en ging vlak voor hem zitten. 'Sorry maar het is een tijdje gleden voor me dat ik weer eens wat gezelschap heb.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vriendenloos. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendenloos.   Vriendenloos. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vriendenloos.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De zonnige velden-
Ga naar: