Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Blason - The tiny Dragon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Blason

Blason


Soort : Draak
Aantal berichten : 4
Punten : 0
Join date : 13-08-11

Dragon World
Leeftijd: 58
Temmer\draak:
Partner: -

Blason - The tiny Dragon Empty
BerichtOnderwerp: Blason - The tiny Dragon   Blason - The tiny Dragon Emptyza aug 13, 2011 9:55 pm

Geslacht: Mannelijk
Soort: Draak
Leeftijd: 58, maar Blason blijft klein
Kracht: Scherpe giftandjes met beperkt verlammend gif.
Kant: Neutraal, maar is tegen het slechte.
Temmer: Nog geen temmer, hoewel Blason wel menselijke aandacht gewend is.

Uiterlijk en karakter:
Hoewel Blason klein en een opdondertje lijkt, is het een gevoelige, warme draakje die graag onder aandacht staat. Blason werd dan ook door zijn moeder achtergelaten, toen het nog niet uit zijn ei gekropen is. Zijn verleden wilt hij dan ook al te graag vergeten, en een nieuwe start maken in zijn leven, door hulpzaam te zijn. Maar laat je je niet gek maken; Zo nu en dan is het een eigenwijze draakje, met érg scherpe giftandjes die als een doornprik aanvoelt. Wanneer je in aanraking komt met het gif doormiddel van een beet, duurt het dan ook een paar uren voordat je weer gevoel krijgt, maar het gif dat in zijn giftandjes (voortanden) zit is ook maar beperkt, dus spaart hij liever zijn gif en dreigt hij alleen ermee als hij bedreigt word, maar zal niet snel bijten. Blason is een hulpzame draak die aan de goede kant staat, en wilt dan ook graag soortgenoten helpen, of mensen. Zijn hart is kwetsbaar van binnen, en zal dan ook niet snel aanvallen. Als hij bedreigd word, laat hij dus zijn scherpe, glinsterende tandjes zien met twee giftandjes die aan de voorkant van zijn kaak zitten.

Verleden:
Blason weet niet echt meer van zijn verleden. Hij zat nog in een ei toen zijn moeder hem achterliet. Verder kwam hij uit toen de eieren van zijn broertjes/zusjes opgegeten waren. Hij heeft dan ook het pure geluk gehad dat hij er nog is, vandaar dat hij zijn verleden liever niet gauw zegt. Alleen tegen mensen of soortgenoten die hij écht vertrouwd, en die hij kent. Goed kent.

Heden:
Natuurlijk is Blason nog wel wat verward wat er vroeger is, maar na 58 jaar kan hij het wel een beetje loslaten. Nog steeds, ieder dag mist hij zijn moeder en zijn broertjes en zusjes die hij geen van alle gekend heeft. Verder is hij een beetje op zichzelf gericht, maar dat zal wel weer bijtrekken, hoopt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Blason - The tiny Dragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blason - The tiny Dragon   Blason - The tiny Dragon Emptyzo aug 14, 2011 12:24 am

Welkom op DW, Blason

Leuk karakter heb je daar met een simpel maar 'leuk' verleden. Verder hoop ik dat ik je nog veel zal zien rondhangen op het forum en vooral dat je niet zoals sommige van ons, waaronder mij, zomaar zonder inspiratie valt. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Blason

Blason


Soort : Draak
Aantal berichten : 4
Punten : 0
Join date : 13-08-11

Dragon World
Leeftijd: 58
Temmer\draak:
Partner: -

Blason - The tiny Dragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blason - The tiny Dragon   Blason - The tiny Dragon Emptyzo aug 14, 2011 12:29 am

Dank je wel! Very Happy

Haha, ik zal mijn best doen om mijn inspiratieheid op peil te houden, maar ik moet toegeven dat dat soms even moeilijk gaat xD

Maar bedankt voor je compliment, ik vond hem ook wel leuk =3

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Blason - The tiny Dragon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blason - The tiny Dragon   Blason - The tiny Dragon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blason - The tiny Dragon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DA First Dragon
» A dragon cry
» Pestilence, the dragon
» Edhel [dragon]
» » Shaman The Dragon. «

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: