Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 2e kant komt vrij

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptyzo mei 31, 2009 9:43 pm

Mudly zag hoe een heel dorp was uitgemoord door een klein kind met rood haar en rode ogen.....dat was HIJ. Mudly schreeude naar Luna, 'STOP, stop die illusies. STOP!!!' Toen werd het stil, er viel en traan op de grond. Hij keek naar Maylin, met RODE ogen. Hij zei: 'verstop je en als ik je draak aanval....' nog een traan viel '....dood me dan met een pijl.' Hij keek naar de grond en zijn tranen stopte. Er kwam een breede grijns op zijn gezicht. Met zijn bloedrode ogen keek hij Luna aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptyma jun 01, 2009 10:18 am

" Nee" gilde Maylin en ze sprong voor Mudly, " Niet doen" Ze omarmde hem om hem tegen te houden. Ze wou niet twee dingen kwijtraken. " Luna, vlieg" En ze drukte Muldy dicht tegen zich aan. " Vlieg zo snel als je kan, of vecht en zie mij tenonder gaan."Bij de laatste woorden lachte ze, Dat was echt weird om dat te zeggen voor haar. " Ik laat je niet achter, en haar ook niet".

" Als je iets wilt aanvallen val mij maar aan, en dood me, Maar laat Luna leven, zij is de slechste draak ooit. En ze is mijn vriendin" Ze boog voorover. " Stop..." Mompelde ze, haar amulet kleurde blauw. " Ik kan jou niet vermoorden, en jij haar ook niet, je doet me dan toch pijn, En ik kan jou dat niet doen. Een traan liep over haar wang, maar ze hield hem in. Nee, dit mag niet gebeuren. Misschien... Mudly kan jij mij pijn doen, maar ik jou en Luna niet."

Daarmee eindigde ze haar zin, " Niet doen Please" en ze liet Mudly los.
Maylin rende en ging met wijd uitgesperde armen en benen voor Luna straan.
" Als je haar iets wil aandoen moet je eerst langs mij" riep ze.
Toch wist ze al dat ze Mudly niet pijn kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptyma jun 01, 2009 2:37 pm

Een kille koude zware stem kwam uit de mond van Mudly: 'Dan zal ik jullie beide moeten vermoorden.'

Hij stak zijn hand in de grond alsof het water was en zei: 'Hand of Nature.'
Takken begonnen zich te vormen als een graamte van een hand, zand werdt de onderhuid, bladeren vormden de pezen en Gras en mos werdt de opperhuid.

De grijs op zijn gezicht werd breder. 'Messchien als ik je laat leven kan je me gezelschap houden' zei de slechte Mudly met een brede grijns.' Hij keek naar de draak en weer terug naar Maylin.

Opeens werd het linkeroog weer normaal. 'dus je hebt weer gedeeltelijke controle' zei de kille stem.
Toen klonk de echte stem van Mudly: 'Je blijft met je smerige handen van haar af!!!' schreeuwde hij.

'Dan heb ik geen keus en ze beide te vermoorden' zei de kille stem. Hij liet de hand boven Luna en Maylin zweven. Toen sloeg hij met zijn vlakke hand naar beneden. De grote hand sloeg op dezelfde manier.

Maar de grote hand stopte vlak boven het hoofd van Luna. 'Hoe?' vroeg de kille stem. 'Kijk goed naar de schaduw van de spreuk' zei Mudly's stem. Langzaam vormde zich een lichaam onder de schaduw van de hand dat was de schaduw van Mudly.

Mudly duwde de hand de lucht in. De schaduw kromp en werdt de normale grote. De schaduw liep richting Maylin en legde een hand op haar schouder. Maylin zou dit wel voelen maar zou niets zien.
Mudly's stem zei: 'Ik zal jou niets laten overkomen, en ook niet jou draak.' De schaduw liep naar Luna en zei: 'Al ben ik niet slecht genoeg voor de schadows, ik zal ze helpen.' De schaduw legde een hand op de borstkas van Luna, 'En als je me niet accepteerd als een shadow, accepteer me dan als de vriend van Maylin.'
'Bemoei je alsjeblieft niet met het gevecht' vervolgde de schaduw.
Toen richte de shaduw zich op zijn eigen lichaam. In de schaduw kon je zien dat het zijn zwaard trok. Het rende op het lichaam af.
Al het materiaal dat viel, kaatste van de schaduw weg.
De slecht Mudly bereide zich voor op een zwaard gevecht.
Mudly en de schaduw vochten. Als je naar de het lichaam zou kijken leek het op een training, maar als je naar de shaduwen zou kijken was het toch een gevecht.

Tijdens het gevecht wierp het lichaam een mes naar Maylin. De schaduw deed het zelfde maar dan richting het mes. De mes boog af naar de grond en boorde zich in de grond vlak voor de voeten van Maylin.
Het lichaam zei: 'Goeie worp' en zette het gevecht voort.



dit is zware overtreding van de regels! er staat duidelijk: alleen draken mogen krachten hebben, lees eerst de regels voordat je begind met het spel je krijgt hiervoor één waarschuwing!!!


Laatst aangepast door mudly op di jun 02, 2009 3:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptyma jun 01, 2009 4:46 pm

Maylin schrok zich dood, maar ontweek toen naar de zijkant. Als de hand neerwas gekomen had ze het niet overleeft. Zetrok haar wapens voor het geval dat.
Maylin keek verbaasd naar het gevecht, Ze moedigde Mudly aan. Toen ze de stem van Mudly hoorde was ze gerust, Ze stond op. Opeens viel er een mes op de grond,voor haar. Maylin voelde zich bedreigd, Mar ze wist dat ze niemand zou helpen door nu te flippen. Maylin kneep in haar Amulet, moge Mudly winnen. Opeens klonk er een ijslelijk gegil, het amulet kleurde alle kleuren en in het midden daarvan stond wat. Het was niet te lezen, maar opeens was er een zee van licht. Het werd weer donker, en Maylin stond op. En ze ging veilig naast Luna staan. " tegen wie staat hij nou te vechten" Opeens zag ze Mudly, Ze greep haar medailon vast er begon er hevig in te knijpen, je hoorde wa gekraak, en er was een barst in het glas. `maar Maylin bleef door knijpen ookal had het geen nut.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydi jun 02, 2009 12:40 am

Mudly's slechte vorm maakte bewegingen met zijn hand en zei: wave of earth. Er gebeurde niets. Het medalion scheen allerlei kleuren licht. 'gebruik het medalion nooit te veel bij een rode maan, dan raakt het permanent zijn kracht kwijt' hoorde je de stem van Mudly. 'die laatste spreuk was teveel.' vervolgde hij. 'Het kan nu alleen nog maar licht schijnen.' Het gevecht ging door. Toen werd het lichaam in zijn schouder gestoken. De schaduw vormde zich normaal. Voor nu was de slechte mudly weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydi jun 02, 2009 4:44 pm

"Mudly' gilde Maylin, en ze rende naar hhem toe. Ze keek even of het wel de goeie was, maar eigenlijk vond ze die slechte best wel aantrekelijk. Ze greep Mudly even bij zijn schouders vast. " Gaat ie?" vroeg ze, en ze omarmde hem. Maylin legde haar hoofd op zijn schouder, en keek naar de bloed rode maan. Hij was feller en heviger dan ooit. Ze moest wat doden, en eten. Anders zou ze flauwvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydi jun 02, 2009 5:18 pm

Mudly zag dat Maylin nogal honger had. Hij graaide in zijn tas en haalde een stuk brood tevoorschijn. Hij gaf het aan haar. Hij keek Milo aan, die net aan kwam vliegen, en zei: 'Breng ze naar mijn huis.' Hij keek Maylin aan. Hij wist wat er nu ging gebeuren, hij zou een tijdje buiten bewustloos raken, totdat hij weer volledige controle had. Hij keek Maylin aan en zei: 'Maak je geen zorgen er gebeurdt niets ergs met me.' Hij keek Maylin aan met een lach. Daarna werdt zijn lichaam slap.


Laatst aangepast door mudly op di jun 02, 2009 5:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydi jun 02, 2009 5:22 pm

Maylin negeerde zijn woorden en ving hem op, ze lagde hem zachtjes neer. En bleef bij hem zitten, ze legde zijn hoofd op haar knienen. " Milo haal wat water" En ze keek naar Mudly, hij zag er zo slap uit. Zo...Zo....Levenloos. Maylin knipperde met haar ogen, zag ze het goed. Haar medaillon kleurde van kleur, het werd fel roze.
Maylin ging naast Mudly liggen, en legde haar hand op zijn borst. Zo dat ze zou horen, waneer het stopte met kloppen. Al snel viel ze in slaap, Dicht tegen Muldy aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydi jun 02, 2009 5:44 pm

Milo ging wat water halen. Toen hij terug kwam zag hij Maylin naast Mudly liggen. Ze lag te slapen. Hij ging rustig bij Mudly liggen. Hij was niet bang. Hij had dit al eens eerder meegemaakt. Ook hij viel in slaap.

Even later haalde Mudly diep adem. Dit was het teken dat hij weer bij bewust zijn was. Hij opende zijn ogen en zag dat het al weer dag was. Hij keek naar Maylin die langs hem lag te slapen. Haar hand lag op zijn borst. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. Ze was wel zorgzaam. Hij keek naar Milo. Hij lag ook al te slapen. Hij stond op en zocht in de buurt naar wat vogelnestjes. Gelukkig hij had wat eieren kunnen vinden. Hij maakte een vuurtje van wat hout. Als zijn medallion nog werkte was dat wel wat makkelijker. Hij legde een steen over het vuur, maar wel zo dat het vuur aan bleef en de steen verhitte. Hij legde de eieren op het vuur. Hij keek naar Maylin, toen drong het pas tot hem door dat haar medallion gescheurd was.

Hij keek over het meer. Dat overdag er erg mooi blauw uitzag. Terwijl het 's nachts er zwart uitzag. Langzaam begon hij een liedje te zingen. Zacht maar toch goed te volgen. Hij wou de twee niet wakker maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydi jun 02, 2009 8:10 pm

Maylin werd langzaam wakker van het vuur dat knapperde, ze kwam overeind en ging naast Mudly zitten. Haar haar wapperde in de wind, en ze rook de geur van gekookte eieren. Ze draaide zich om en ging bij het vuur zitten, ze keek ook over het meer. Het zag er wel leuk uit, " Kom op slaapkop" en ze tilde Milo op. Zachtjes zette ze Milo op haar schoot, terwijl ze zich liet opwarmen door het warme vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydi jun 02, 2009 9:28 pm

'he wat he huh.' zei Milo. Hij keek dromerig rond. Mudly lachte zacht. Pakte een stuk brood en legde er een ei op. Gaf het aan Maylin. Voor zichzelf deed hij dit ook. Voor Milo had hij een konijn gevangen. Hij keek Maylin aan. 'lekker geslapen?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptywo jun 03, 2009 2:26 pm

"ja..."Zei Maylin, en ze pakte het broodje ei aan. Ze scheurde er een stukje van af, en propte het in mond. Ze keek naar Mudly, "Meende...Meende jij die kus, en alles wat je zei?" Maylin bloosde om wat ze zei. Snel consentreerde zich weer op haar broodje ei, dat nu helemaal zacht was. Snel slikte ze het door. Toen ze haar broodje op had, maakte ze een geluidje van dat ze het lekker vond.

"Thanks" Zei ze tevreden, haar maag bedankte hem ook, met een zacht brullend geluidje.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptywo jun 03, 2009 4:09 pm

Mudly was blij dat het smaakte. Zelf genoot hij ook van het broodje. Hij keek voor zich uit. Knikkend zei hij: 'Ja, ik meende dat.' Hij keek haar met stralende ogen aan. Hij zou over zoiets niet liegen. Hij doofde het vuur. Keek effe naar Milo. Die had ook honger. Van het konijn was haast niets meer over. Hij keek Maylin aan. 'Het wordt weer eens tijd om naar huis te gaan.' Hij stond op en reikte Maylin een hand. 'Kom je mee?' vroeg hij. Het is hier niet ver vandaan. Hij had een glimlach op zijn gezicht. Milo sprong ondertussen op zijn schouders. Hij keek Maylin vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptywo jun 03, 2009 7:01 pm

Maylin pakte zijn hand, en kwam overeind. Ze ging naast hem staan. "Kom!" gilde ze, en ze trok Hem mee." Hmm...,welke kant op?" en ze keek hem lachend aan. Ze ging voor hem staan, en haar neus raakte de zijne. Haar ogen glinsterden, en keken hem stralen aan. " Gaan we?" zei ze charmant, en ze maakte een gebaar dat ze klaar was. Ze drukte haar neus tegen de zijne, en zo wachtte ze op zijn reactie. Als hij haar kuste, was het goed. Maar als hij naar achteren deinsde, was het fout.
Ze wachtte hoopvol, dat de reactie de eerste was. Maar dat liet ze niet merken van de buitenkant.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptywo jun 03, 2009 9:40 pm

Mudly had niet verwacht dat ze zo enthausiast zou zijn. Terwijl zijn ogen in die van haar kekek verscheen er een glimlach. Hij gaf haar een tedere kus op haar mond. 'Kom' zei hij. Hij hield haar hand vast en liep richting het bos. Ze zou hem volgen daar was hij zeker van. Hij had dit nog nooit meegemaakt. Hij had wel een paar meisjes leuk gevonden, maar zij was anders. Het voelde sterker dan al die andere meisjes bij elkaar.

(ik open wel een topic in het bos.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Emptydo jun 04, 2009 8:52 pm

( oke)

Maylin rende hem achterna, en bloosde een beetje van de kus. Ze vond hem echt leuk, Ze speelde met haar tong achter haar tanden. Ze frummelde aan haar haar, maar rende samen met hem naar zijn huis. Wat zou hun nog meer te wachten staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





2e kant komt vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2e kant komt vrij   2e kant komt vrij Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
2e kant komt vrij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rappie komt eraan!
» Komt er nu nooit een tijd van een partner?...
» het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: Het rustige meer-
Ga naar: