Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sarush's Grot der Wijsheid

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2009 10:45 am

toxic at nu aalleen het vlees, ze had haar buikje nu gevuld en liet de rest van het voedsel liggen. ze sprijdde haar vleugels en rekte zich uit waarna ze haar vleugels weer vauwde. ze zocht een lekker plekje uit om te gaan liggen en viel in slaap, hoewel ze het gevoel had bekeken te worden. de avondschemering begon de lucht te bekruipen en het werd langzaam donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zola

Zola


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 40
Punten : 58
Join date : 01-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tja...

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: ik heb geen draak
Partner: Break up... as it chut be

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2009 10:51 am

'maylin, word wakker!' 'we moeten wachten tot dat sarush in slaap valt en dan is het tijd' fluisterde ze zacht 'en als het te lang duurt dan schiet ik een verdovingspijl op haar af oké?' zei ze weer zacht en keek even naar sarush...........
Terug naar boven Ga naar beneden
http://geenprobleem.forumotion.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2009 4:37 pm

Maylin werd wakker, en knikte naar Zola dat ze het begreep. Maylin keek omzich heen of er niemand hun bespiedde. Toen ze niemand zag, greep ze naar haar kleine dolk. Ze deed de dolk in haar mond, en sloop naar een struikje. Daar zocht ze een besluip plekje zodat ze hun net zag en zij hun niet. Alleen Zola wist waar ze zat.
En dat was precies het plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarush

Sarush


Geslacht : Man Aantal berichten : 39
Punten : 51
Join date : 29-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Al een Millenium lang breng ik wijsheid aan de Wereld
Temmer\draak: Draak
Partner: Geen

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2009 5:46 pm

Sarush grinnikte zachtjes toen hij zag dat het draakje in slaap viel na haar maagje vol te hebben gegeten. Hij hief zijn kop op en slechts een zwakke bries van zijn adem was nodig om de toortsen in de grot te doen doven en het schemerdonker te maken. Het enige wat de grot nu nog verlichtte was zijn kostbare saffier. Sarush liet zijn kop, die zwaar aanvoelde, weer rusten op een rots en krulde zijn grote lichaam op. Hij was vermoeid, en het duurde niet lang of hij viel in een diepe vredige slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2009 9:37 pm

toxic voelde dat ze bespied werd maar het ging haar niet echt aan. ze draaide zich om en droomde weer veder. ze zag gifslangen in een moeras. ze rolde even om in haar slaap en trapte wat met haar poten. de slangen verdwenen en het moeras droogde op. er verscheen een ei wat begon te barsten en toen het uitkwam was er een verblindend licht. toxic schrok wakker en schudde haar kop. waarna ze weer ging liggen en haar ogen sloot maar ze viel niet in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 5:00 pm

Maylin zag de bewegingen van Toxic, en begreep wat hij dacht. Nou ja een beetje. Maylin ging op haar hurken zitten, en tuurde door de blaadjes van de struik. Ze wenkte naar Zola dat Sarush sliep. En dat de smaragd, voor het grijpen lag. Maar ze moesten uitkijken, want wat ze eigenlijk. Kon hun nog wel eens veraden.

En dat zou het einde voor het beestje beteken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarush

Sarush


Geslacht : Man Aantal berichten : 39
Punten : 51
Join date : 29-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Al een Millenium lang breng ik wijsheid aan de Wereld
Temmer\draak: Draak
Partner: Geen

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyzo jun 14, 2009 11:54 pm

Sarush schrok even wakker en richtte zijn kop op. Hij merkte dat hij in slaap gevallen was. Met een duffe blik in zijn ogen keek hij zijn aardedonkere grot rond, die nog steeds werd verlicht door zijn saffier. Hij zag het draakje in een diepe slaap. Er gleed een zwakke glimlach over zijn drakenmuil en hij ging weer liggen. Slaperig keek hij nog even naar zijn nieuwe grotbewoner voordat hij zijn ogen weer sloot en weer in een diepe slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jun 20, 2009 5:47 pm

toxic ging verliggen in haar slaap, een zacht knorrend geluidje maakte duidelijk dat ze al behoorlijk diep sliep. in haar lichaam gebeurde vanalles: iedere stekel op haar rug, nek en staart begon gif te produceren voor later om te kunnen aanvallen. de meeste draken spuuwden vuur, toxic had daar andere gedachten over: zuur, brandend zuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyma jun 29, 2009 7:18 pm

Maylin hield het niet meer vol, en sloop naar de ingang. Ze kon niet langer wachten, straks waren ze weer wakker, en actief. Dan was ze een mooie kans misgelopen, en dat deed ze nooit. Zachtjes en alert bij iedere voetstap, liep ze naar de ingang van de grot. Ze verborg zich tegen de want, naast de ingang van de grot. En spiekte om het hoekje naar de draken, die rustig sliepen. Snel en nog steeds zacht, sloop ze de grot in. Keek uit voor los liggende steentjes, en ging op een hoge richel boven Sarush en het draakje zitten. Ze ging op de grond liggen, en keek over de richel naar beneden. Vanaf hier was het medailon, met een stok binnen hand bereik. Het liefst zou ze het met de hand pakken, en dan Sarush treiteren. Maar ze was niet dom, Oh nee... Ze gaf een seintje naar Zola, dat ze op moest schieten. En maakte zich klaar voor het stelen van het smaragdje. Ze controleerden haar wapens, en haar andere spullen die ze nodig had. En of niks haar tegen kon houden en hinderen. Dat zou ze dan eerst uit de weg ruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptydo jul 02, 2009 8:07 pm

Toxic voelde nu duidelijk de aanwezigheid van een temmer alleen sloeg ze er geen acht op. Ze ging alleen verliggen en hield haar ademhalen ritmish en traag zodat het leek of ze sliep. Ze was daarentegen wakker maar hield zich stil en hinderde niemand omdat ze temmer niet als een grote bedreiging zag aangezien ze kleiner waren dan volwassen draken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 9:07 am

Maylin had het kleine draakje wel door, Ze kende de trukjes maar al te goed. Ze gniffelde, en sprong naar beneden. "Hebbes"mompelde ze, en ze lande geruisloos neer. Haar voeten tintelde niet eens, terwijl ze van hoog had gesrpongen. Dat kwam omdat ze er gras in had gedaan, dan was de schok niet zo groot op haar voeten. Maylin keek in de kom van haar hand, en zag daar een lichtgevende groene smaragd. Ze glimlachte vals en gilde toen, "Hey, Saruh! Mis je niet iets?"Ze ging naast Toxic staan, en zwaaide met het smaragdje rond. De hals om een vinger en de smaragd bungelend aan een koordje. Als ze haar vinger weg zou trekken, viel de smaragd in stukken. Dat zou het leukst zijn, maar ze was hier voor een reden. En dan ging ze niet even voor de lol om te pesten. Ze keek met haar kille ogen naar die van Sarush die nog dicht waren, zachtjes haalde ze haar gifpijlen van haar rug. En pakte haar boog, ze spande de pijl op Sarush, en hing de andere gifpijlen weer terug. Als ze er nog eentje nodig zou hebben, pakte ze die wel weer. Het plan ging lukken, oh ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 12:35 pm

Toxic opendde haar gifgroene ogen en ademde weer normaal, ze zag dat Maylin de saphier van Sarush had en stond op. De pijl die op Sarush gericht stond zorgde ervoor dat ze een paar stappen naar achteren deed. Ze wist niet wat Maylin van plan was maar het beviel haar niet, als Maylin de pijl losliet zou die zich tussen de voorpoten in de buik van Sarush boren. Toxic keek van Sarush naar Maylin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 6:02 pm

Maylin lette niet meer zo op Toxic, en meer op Sarush. " Als je hem terug wilt, wil ik ervoor terug..." Maylin keek de grond rond en haar blik ruste op Toxic. " Dat kleintje daar" Maylin gniffelde vals, en keek Sarush aan. " Of jij gaat eraan, of je ruilt haar tegen je geliefde sieraad" Maylin hoefde niet zo zeer nu een antwoord, hij zal wel snel moeten beslissen anders gaat ie toch dood en neemt zij alsnog het draakje. Het was dood lopend voor Sarush, en de winnaar van het spel is al bekend. Maylin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarush

Sarush


Geslacht : Man Aantal berichten : 39
Punten : 51
Join date : 29-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Al een Millenium lang breng ik wijsheid aan de Wereld
Temmer\draak: Draak
Partner: Geen

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 7:53 pm

Sarush hoorde een vage stem die van ver leek te komen. Een ijskoude siddering door zijn lijf zorgde ervoor dat hij wakker schrok en overeind sprong. Toen zijn oranje ogen opensprongen bekroop hem een onbehaaglijk gevoel dat meteen naar zijn borst kroop en zich als een touw van ijs om zijn hart bond. Zijn adem stokte in zijn keel toen hij Maylin voor zijn neus zag met zijn saffier bungelend in haar ene hand, en een scherpe pijl op hem gericht in haar andere hand, die ze ieder moment af kon laten schieten. 'Waar...?' Sarush kon zijn zin niet afmaken en moest een kleine minuut naar woorden zoeken. 'Waar denk je dat je mee bezig bent?' Uit angst en boosheid begon hij zijn stem te verheffen. 'Geef dat terug!' Niet schreeuwend, niet gillend; maar wel met een krachtig stemvolume. Zijn blik gleed naar Toxic, die voor de voeten van Maylin lag, en zijn angst vergrootte zich enorm. 'Kom hier, jong,' fluisterde hij het draakje toe, uit angst dat Maylin haar iets aan zou doen. Sarush merkte dat zijn oude drakenpoten begonnen te trillen, meer van de inspanning maar toch zeker ook van de angst. Zijn koortsachtige blik gleed weer naar Maylin en bleef rusten op zijn kwetsbare saffier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 8:14 pm

Heb je me niet gehoord" Zei ze spottend, " `Jij of het draakje" Ze keek hem vernietigend aan. " Nu kiezen, of ik gooi de Saffier stuk. En als jij dood bent, pak ik het draakje alsnog. Of wil j misschien blijven leven?" Maylin keek vals, en bestudeerde de grot, " Leuk ingericht hoor, maar ik hou meer van wat draken schedels erbij!" Maylin vuurde een waarschuwingspijl net voor Sarush voeten af. Hij moest nu kiezen, of ze zou vervelend worden. En dat zou snel moeten gebeuren, Maylin verloor haar geduld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zola

Zola


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 40
Punten : 58
Join date : 01-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tja...

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: ik heb geen draak
Partner: Break up... as it chut be

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 9:58 am

Zola keek met een brede grijns naar Maylin 'wat wil je sarush..., blijven leven of wil je mijn koude mes door je keel maar voor dat ik dát doe moet ik je eers verwonden...' grijnsde ze en keek Maylin aan terwijl ze wat dichterbij kwam...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://geenprobleem.forumotion.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 10:22 am

Maylin trok zich even niks aan, van iedereen. Alleen Sarush, hij moest een keuze maken. Maylin richtte de boog, scherper op Sarush. Ze gaf een seintje naar Zola, dat ze Sarush verder moest bedreigen. En of verwonden. Maylin keek nors voor zich uit, ze hate dit. Het moest altijd snel gebeuren, dat vond zij. Snel en pijlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zola

Zola


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 40
Punten : 58
Join date : 01-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tja...

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: ik heb geen draak
Partner: Break up... as it chut be

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 10:39 am

Zola knikte en spande een gifpijl op de draa van haar boog, ze richtte, keek nog eens goed en schoot toen recht op sarush's poot... 'nu jij may' zei ze met een valse grijns...

(sorry voor de korte posts ik heb even geen inspiratie...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://geenprobleem.forumotion.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 10:41 am

Toxic hoorde de stemmen als een vage herinnering, ze hoorde wat Sarush zei en liep langzaam naar hem toe hoewel hij aan de andere kant van de grot was. Ze wist niet wat de gloeiende steen in Maylins hand voor Sarush betekende. De stemmen werden langzamerhand weer normaal. Toen Zola de pijl afvuurde werd alles weer normaal en ze hapte de pijl uit de lucht. Het gif liep langzaam in haar mond en druppelde uit haar mondhoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 11:08 am

Maylin werd een beetje pissig van de onderschepping van Toxic. Maar negeerde het, dat liet ze over aan Zola. Ze kneep de saffier, vast n haar hand. En maakte haar hand klaar voor het gooien. De saffier zou breken, zeker weten. `Maylin zou het kapot gooien." Sarush" brulde ze," Ik wil nu antwoord!" Ze keek kil en woedend naar Sarush. Toen draaide ze zich om, en liep naar de uitgang van de grot. " Weetje ik denk dat ik et ergens ga begraven?" Ze stond voor de ingang van de grot stil. En draaide haar hoofd om," ik hoor het wel als je het weet. En hoop maar dat het niet te laat is..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zola

Zola


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 40
Punten : 58
Join date : 01-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tja...

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: ik heb geen draak
Partner: Break up... as it chut be

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 11:13 am

Zola had het nu ook door en kreeg er genoeg van... dus richtte ze een pijl op toxic en vuurde hem af daar na pakte ze haar zwaarden maar net voor dat ze toxic wou vermoorden besefte ze dat het kleine draakje nog wel eens iets zou kunnen op lever en dus..: 'sarush als jjij je steen terug wilt geef ons dan het draakje oké?!' zei ze nog eens omdat sarush niet had geluisterd...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://geenprobleem.forumotion.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 11:30 am

Toxic ving ook de pijl van Zola nadat ze de andere pijl had verbrand, zuur brandde ook de pijl die ze net had gevangen weg. Een dreigend sissend geluid klonk. Maar toxic kwam niet in beweging voor zover lopen betreft. Toxic sprijdde haar vleugels, als er nog iets op haar werd afgevuurd zouden dodelijke gassen de grot vullen.


Laatst aangepast door Toxic op za jul 04, 2009 7:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 2:05 pm

'Waarom...?' vroeg een stem die Maylin bekend voor zou komen. Mudly kwam om de hoek van de ingang lopen. Zijn gezicht toonde geen emoties. Hij balde zijn vuisten van woede. Hij wist geen woord uit te brengen. Sarush mocht niet sterven. Deze draak was veel te wijs om zo aan zijn einde te komen. Mudly pakte een werpmesje vast en hield het vast. Een traan rolde over zijn wang. 'Ik...' Hij kon niets uit brengen. Zijn kwaadheid was zo erg. Langzaam werd zijn haar donkerder. Zijn ogen keken doordringend naar Maylin. 'WAAROM?!!' Schreeuwde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Sarush

Sarush


Geslacht : Man Aantal berichten : 39
Punten : 51
Join date : 29-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Al een Millenium lang breng ik wijsheid aan de Wereld
Temmer\draak: Draak
Partner: Geen

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyza jul 04, 2009 7:30 pm

Sarush's adem stokte in zijn keel. Hij kon het allemaal niet volgen want het gebeurde allemaal zo vlug. Hij staarde van Maylin, naar Zola, naar Toxic en Mudly en weer terug naar Maylin en schudde wild zijn kop. Hij moest kiezen, drong het tot hem door. Hij werd gedwongen te kiezen. Het was nu hij of Toxic, en hij wilde geen van beide. Hij wilde nog veel langer zijn leven gebruiken om anderen wijsheid bij te brengen, en voor Toxic te zorgen. Hij was als een vader voor het draakje. Hij wilde Toxic zien opgroeien, en niet Toxic alleen. Hij wilde ook Mudly volgen door zijn leven. Sarush slikte een brok in zijn keel door en keek toe hoe Mudly's haar langzaam donkerder werd. Dit was niet goed. Mudly's kwaadaardige kant kwam weer te boven. Sarush was doodsbang dat hij iemand zou vermoorden. 'Mudly, nee!' riep hij hem met een schorre stem toe. 'Houdt je in, jongen!' Maar wat voor nut konden Sarush's woorden doen? Even voelde hij ook kwaadheid in zich opborrelen, maar hij kon niet uitbarstten. Maylin zou zijn saffier stukgooien en dan zou hij eerst dodelijk ziek worden en uiteindelijk sterven. Zijn leven hing allemaal af van die steen. En zelfs als hij dood was, zou Maylin Toxic meenemen. Sarush had geen andere keus dan voor Toxic te kiezen. 'Goed dan,' antwoordde hij met een trillende stem. 'Neem Toxic.' Hij voelde opeens een groot verlies. Dit wilde hij helemaal niet. 'Maar je belooft me één ding, Maylin!' Hij begon zijn stem te verheffen. Sarush had het nooit op Maylin gehad. Altijd had hij iets van slechtheid in haar bijzijn gevoeld. 'Je laat hem leven.' Zijn stem trilde nu van woede. 'Je laat hem leven, hoor je?!' Zijn staart kwam met een verduidelijkte klap neer op de stenen grond terwijl hij zijn woedende oranje ogen in de ogen van Maylin liet priemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Emptyzo jul 05, 2009 10:24 am

Maylin wist niet wat te doen. Ze zou alles over houden voor Mudly, ze zou het later wel aan hem uitleggen. Ze hoopte dat hij het haar zou vergeven, Maylin knikte naar Sarush dat ze het beloofde. Maylin gooide de Saffier om Sarush nek, en liep naar Toxic toe. " Kom maar kleintje." Ze stak haar hand uit, en aaide Toxic lekker over zijn hoofd.
Maylin wist niet wat te doen, maar wist ook niet of ze zich aan haar plan moest houden. Hoe moest ze het Mudly uitleggen. " Mudly..." Stotterde ze, en ze keek hem smeekend aan. " Wat kan ik zeggen, "ik... ik... ben zo..." Ze keek naar de grond. De enige die haar ooit leuk had gevonden, was nu woedend op haar. Normaal vond ze dat nooit erg. Maar bij hem was alles anders. Ze hield van hem, Maylin ging voor hem staan. En kek hem dip in de ogen aan.Zonder wat te zeggen, hij zou haar kunnen vermoorden. Dat liet ze dan toe staan, ze zou het niet kunnen verdragen zonder hem. Het leven had dan niet zo'n zin voor haar. Ze bleef hem aankijken, ze durfte hem niet aan te raken, of iets anders. Haar keel was dichtgeplakt, haar adem stokte. Knipperen en ademhalen, knipperen en ademhalen. Zei ze steeds in haar gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sarush's Grot der Wijsheid   Sarush's Grot der Wijsheid - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sarush's Grot der Wijsheid
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sky's grot
» De grot van Sky
» Grot, kristal en een thuis.
» De grot van White & Sinder
» De shadow grot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De drakengrotten-
Ga naar: