Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bored

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rake

Rake


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128
Join date : 05-08-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

Bored Empty
BerichtOnderwerp: Bored   Bored Emptyma maa 28, 2011 10:33 pm

Rake vloog rustige langs de kant van de zee, hij verveelde zich de laatste tijd hij wist niet wat het was. Maar hij had de laastste tijd weining zin om te trainen dat deed hij al bijna elke dag. Iedere week en iedere maand, hij wou nou wel eens wat anders doen. Met een rustige en kille blik heild hij de kust goed in de gaten, hoewel hij de zoon was van de gevreesde Toxic en lid was van de Night warriors was hij toch altijd op zijn hoede. En hij zocht gewoon wat om te doen of iets wat hem even kon vermaken. Hopelijk kwam er toch snel nog eens een training of gingen ze gewoon wat doen met de groep, een drop vernielen ofzo of gewoon wat mensen plagen. Ja, dat leek hem wel wat gewoon om de te late zien dat de Night warriors er nog waren, wat naar zijn gevoeld hield de groep zich wel erg rustige nou. Hij voreg ich af waar Shakey was of de rest van de groep de laatste die Rake had gesproken was Misery was de rest weg of dood. Nee dood waren ze vast niet misschien denken ze wel dat hij doodt is. Rake grinnikte zachtjes dan moest hij ze teleurstellen hij was nog niet dood en dat was hij ook nog niet van plan. Om dood te gaan dan, Rustige sloeg Rake met zijn vleugels om wat meer vaart en hoogte te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumu

Sumu


Aantal berichten : 31
Punten : 26
Join date : 08-08-10

Dragon World
Leeftijd: even oud als mijn broertjes en zusje ;)
Temmer\draak: niemand en nog minder
Partner: njet

Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bored   Bored Emptydi maa 29, 2011 5:18 pm

Sumu was net als Rake verveeld. Om wat te doen te hebben had hij al een paar uur eerder besloten om naar de zee te gaan. Hij was er nog nooit geweest, maar wist wel ongeveer waar het lag: ongeveer ten zuid-oosten van het NW-gebied. Toen hij er was aangekomen had hij een scheepswrak gevonden. Het was best groot dus had hij de hele tijd gezocht naar coole dingen, maar jammer genoeg had hij niks leuks gevonden. Hij lag nu bij het bovenste dek toen hij een vaag silhouet zag vliegen. Daar was misschien wel iets te beleven. Hij werd zo onzichtbaar en vloog zo stil mogelijk op. hij maakte een ruime bocht achter het figuur en ging dichterbij vliegen. Toen hij nog wat dichter was gekomen zag hij dat hij het silhouet herkende: het was zijn broer,Rake. Sumu werd terug zichtbaar en riep "Hé, wat kom jij hier doen?!" Hijversenlede een beetje tot hij naast Rake vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rake

Rake


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128
Join date : 05-08-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bored   Bored Emptydi maa 29, 2011 8:05 pm

Rake zuchten een paar keer diep wat kon hij gaan doen. er schoten wel een paar dingen te binnen maar daar had hij ook weining zien in. Rake Cicrkelde een paar keer rond. Misschien kon hij beter terug gaan naar het Night warrior gebied hier was ook niks te doen. Ineens hoorde Rake het geluid van vleugelsslagen maar niet van vogels het klonk veel groter, het was duidelijk een draak. Hopelijke was het een goedzakje dan had hij weer even wat te doen en nog wat lol. De nog onbekende draak kwam wel zijn kant op kwamen. Rake keek rustige achterom en maakte een kleine draai en zag al snel dat het zijn broer. wat hij een aan kant toch wel een beetje jammer vond. Rake was wat verbaasd dat hij hier ook was, Sumu roepte al naar hem wat hij hier deedt. Die vraag kon hij ook wel aan hem stellen. Rake ging wat langzamer vliegen zodat zijn broer Sumu naast hem kon vlliegen. 'Heey Sumu, ik vlieg gewoon wat rond op zoek naar iets of wat te doen en wat doe jij hier?' Rake zette een landing in en strekte zijn klauwen uit. En lande op het strand en deed wat zand opwaaien. Daanra richte hij zijn blik weer op Sumu om te zien of hij naast hem was geland. 'En nog wat leuks te doen hier?' met zijn klauwen ploeterde Rake wat in het zand en het kleine laagje sneeuw wat erover heen lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumu

Sumu


Aantal berichten : 31
Punten : 26
Join date : 08-08-10

Dragon World
Leeftijd: even oud als mijn broertjes en zusje ;)
Temmer\draak: niemand en nog minder
Partner: njet

Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bored   Bored Emptydi maa 29, 2011 10:27 pm

Sumu lande samen met zijn broer terwijl hij op de raag antwoorde:"achje, ongeveer om de zelfde reden als jij maar ik wou ook eens een kijkje nemen aan de zee, misschien ws hier wel iets leuks te doen." Sumu strompelde op een soepele manier verder en draaide zich om naar zijn broer en verwonderde zich weeral over de sterk verschillende anatomie van hij en zijn broer. Sumu kninkte naar het scheepswrak enkele tientalle meters verderop en zei: "Ik zag dat daar liggen en dacht laat ik maar eens een kijkje nemen of daar geen coole hebbedingetjes inliggen. Maar nee die idiote mensen nemen nooit iets leuks mee op hun schepen dat niet kapot gaat als je er tegen aanbotst." Dit laatste zei hij met een stom kinderachtig stemmetje. "Maar ik dacht dat jij zoals altijd en eeuwig bezig was met je trainingsschema rond deze tijd?" Sumu keek naar de zon, of altans een lichte plek in het wolkendek, of hij het wel juist had.



(Sorry ***post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rake

Rake


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128
Join date : 05-08-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bored   Bored Emptydi maa 29, 2011 10:52 pm

Sumu landen vlak naast hem en strompelde verder, Rake kon duidelijke al aan zijn houding zien dat hij net zo verveeld was als hij. Sumu leek totaal niet op hem als hij zo even na ging leken ze eigenlijke helemaal niet op elkaar, al zijn broers en zus hadden een andere lichaams bouw. Rake grinnikte wat vermakelijk om het verhaal en wat hij hier aan het doen was. hij was dus een boot aan het bekijken, Rake interesseerde zich niet echt in die slappe wezens. En ook niet wat voor dingen ze hebben het ging toch altijd kapot. Toen Sumu over zijn trainingsschema begon haalde rake even zijn schouders op. ‘Geen zin in heb genoeg getraind de afgelopen maanden en jij?’ Rake wierp even een kritische blik op zijn broer naar zijn smaak kon hij nog wel wat spieren gebruiken maar onderschatte deed hij hem ook weer niet. Hij had Sumu nog nooit in een gevecht gezien of zien vechten, dus hij wist niet precies wat voor krachten Sumu heeft. Rake liep op een wat slome tempo door en blijf even bij het scheepswrak staan het lag er verlaten bij en zag er al rijdelijk oud uit.
En het meest hout was al aan het weg rotte of was al voor een deel weggerot. Voorzichtig zette Rake een van zijn klauwen er op het hout kraakte wat maar leek zijn gewicht te houden. maar toen Rake de rest van zijn gewicht en lichaam op de houten vloer liet rusten zakte de boel meteen in elkaar. Rake werd bedolven onder het hout, met een grijnsje stond hij weer op en krabbelde onder het hout vandaan. Rake schudde zich even uit en er vielen nog wat houten plakken die aan zijn stekels zaten of ergens tussen zijn rotsachtige huid bleef zitten. ‘Oops.’ Rake liep daarna weer naar Sumu en ging naast hem staan. ‘En heb jij al een paar mensen ontmoet?’ Rake wist niet precies waarom hij het vroeg maar hij was toch wel benieuw wat zijn ervaringen met mensen waren geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumu

Sumu


Aantal berichten : 31
Punten : 26
Join date : 08-08-10

Dragon World
Leeftijd: even oud als mijn broertjes en zusje ;)
Temmer\draak: niemand en nog minder
Partner: njet

Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bored   Bored Emptydi apr 05, 2011 7:20 pm

Sumu zag dat Rake hzet eigenlijk tamelijk groote schip liet in elkaar zakken door er gewoon zijn poot op te zetten terwijl Sumu net nog over een rot dek naar boven was geklomen. "Ach, het maakt niks uit, er zat toch niks interresants in." zei hij tegen Rake. Toen vroeg of Rake hij al mensen had ontmoet: "Nee, noch niet en jij?" zei Sumu tegen Rake. "Al lijken ze me wel leuk om te plagen. Ze schijnen heel dom te zijn en inie-minnie-pietsie-petieterig klein."

(Srry k voor het héél erg slechte postje, ik moest het topic aan de gang houden.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rake

Rake


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 110
Punten : 128
Join date : 05-08-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Niemand zal mij temmen.
Partner: Wie weet krijg ik er ooit een.

Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bored   Bored Emptywo apr 06, 2011 9:30 pm

Rake grijnsde toen Sumu zie dat het niks uitmaakte. ’Nee, noch niet en jij? Al lijken ze me wel leuk om te plagen. Ze schijnen heel dom te zijn en inie-minnie-pietsie-petieterig klein.’ Was het antwoord rake knikte het waren inderdaad niet al te slimme wezens maar hij ging niet zeggen dat ze dom waren. Hij was tenslotte al eens gevangen door ze toen hij pas uit het ei gekomen was. Maar toen was hij nog klein, nou was hij een heel stuk gegroeid. Rake grijnsde vals het was inderdaad leuk om mensen te plagen het waren zwakke en hulpeloze wezens. Sumu vroeg of hij ook mensen had ontmoet, Rake schudde zijn kop ontmoet niet hij was ze wel eens tegen gekomen maar die konden het niet meer navertellen. ‘Ja maar die kunnen het niet meer na vertellen. Ze zijn ook best lekker trouwens.’ Rake grijnsde even en keek naar Sumu.

Geeft niet :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bored   Bored Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bored
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bored, as always..
» Bored :"]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Hydra waters :: Zeeën-
Ga naar: