Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Uit elkaar

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Uit elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Uit elkaar   Uit elkaar Emptydo maa 24, 2011 11:09 pm

Achja... nare dingen gebeuren er in het leven veel; er overlijden mensen en dieren die je lief zijn en je verliest regelmatig iets wat je dierbaar is. Maar wat ik persoonlijk het ergste vindt; ouders die die uit elkaar willen gaan. Ik heb het zelf vandaag meegemaakt... het was een vreselijke dag en ik voel m nu leeg. Maar de mensen zeggen dat het leven gewoon door gaat ookal lijkt dat niet zo. Ik weet dat ik me sterk moet houden maar dat is moeilijk als je ouders hebben beloofd nooit uit elkaar te gaan. Maar, beloftes zijn er om te breken en dat gebeurd dan wel. Het spijt me van mijn lange afwezigheid hier en zeker spijt me dat voor Sky en Toxic met haar groep. Ik was de laatste tijd een beetje down en had geen inspiratie. Nu dit allemaal gebeurd is voel ik me te slecht om hier iets uit te voeren dus ik zeg sorrie tegen iedereen hier op DW. Als er nu zoiets bij jou is gebeurd post het dan hier.

Dan kunnen we samen huilen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

Uit elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit elkaar   Uit elkaar Emptywo jan 04, 2012 7:02 pm

Het bleek eerst een misverstand tussen mijn vader en mijn moeder. Ongeveer een half jaar later (Maandag 2 Januari) gebeurde het echt. Ik hoorde dat mijn ouders écht gingen scheiden. Ik barstte in tranen uit, heb mijn tas gepakt en ik ben gegaan. Weetje... Vaders lijken altijd superhelden, het lijkt alsof ze sterk zijn en de hele wereld aan kunnen. Maar als er dan zoiets gebeurd als wat er nu is gebeurd bij mij dan stort je hele wereld in en lijkt het alsof er niets meer over is van je vader. Het is (Net zoals ik nu) een leeg omhulsel van botten en vlees. Verder niets.

Ik zal vertellen wat en waarom het is gebeurd. Mijn moeder is er vandoor gegaan met een ander. Dat is het hele verhaal. Als het hier niet verboden was om te schelden dan hadden jullie geweten hoe vreselijk ik was tegen mijn moeder. Ik heb haar gezegd dat ik haar niet meer wilde zien, horen of wat ook met haar te maken had. Ze bleef zo rustig terwijl haar bloedeigen dochter waarvan ze zielsveel houdt haar huid vol stond te schelden. Ze heeft nog veel naar me gebeld en ge'smst maar ik heb niet meer gereageerd. Ik heb de laatste twee dagen emotieloos of juist kapot van alles wat er gebeurd proberen te leven. Maar heet is vreselijk om zonder je dierbaarste te zitten. Je dierbaarste heeft je verraden... Weet iemand hoe dat voelt om door je eigen moeder aan de kant gezet te worden? Nou, het is vreselijk kan ik je vertellen. Het klinkt heel gemeen wat ik nu ga zeggen maar ik ben echt een moederskindje. Ik kon aan haar alles vertellen maar nu vertrouw ik haar niet meer. Het lijkt wel alsof mijn hele wereld instort maar iedereen gaat gewoon door met zijn leven als er niets aan de hand is. Als je je dat realiseert dan voel je je zo nietig. Dus... Ik moest echt even mijn verhaal kwijt.

Help me...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Lea

Lea


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Join date : 21-01-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast mijn buren.

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

Uit elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit elkaar   Uit elkaar Emptywo jan 04, 2012 10:53 pm

Ik weet precies hoe je je voelt. toen ik klein was zijn mijn ouders ook gescheiden, maar dat was nog niet het ergste. Toen ik 9 jaar was is mijn vader vertrokken naar China voor een jaar. Ik miste hem zo erg dat ik gewoon niet meer door wou gaan met mijn leven. Mijn moeder is nog altijd depresief over de scheiding en soms schiet ze dan uit. Toen mijn vader terug was zij hij dat hij ieder jaar voor 9 maanden naar China moest. Ik huillde zo lang, omdat ik hem mistte. Mijn moeder daarin tegen was jaloers geworden op mijn stiefmoeder. Ze schelde zo veel tegen elkaar dat ik nog verdrietiger werd. Maar mijn stiefvader heeft me getroost en ik ben er nu overheen. mijn vader zit misschien nu heel lang in China toch weet ik dat ik hem altijd kan zien of horen wanneer ik wil. En Cloud misschien moet je eens bellen naar je moeder en haar vragen om te komen. Jullie kunnen alles goedmaken, en gescheld helpt nieks vooruit. Mijn moeder schelde ook tegen mij en dan liet ik me ook gaan. Nu heb ik daar spijt van maar als mijn moeder nu tegen me scheld hoe ik me kalm en vraag ik haar te stoppen. Misschien kun je ook eens dfie stiefvader ontmoeten. oen ik depresief was trooste mijn stefvader mij altijd, nu hebben we een goedde band met elkaar. En blijf kalm en praat er eens over, het belangerijkste is dat je je er overheen zet. Sluit je ook niet af van anderen maar praat hieriook over met een goeie vriendin.

Als je iemand nodig hebt die pricies weet hoe je je nu voelt stuur maar een PB naar me dan ben ik een al oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Uit elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uit elkaar   Uit elkaar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uit elkaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Babbelhoekje-
Ga naar: