Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyma maa 14, 2011 9:38 pm

Fire Bolt stond op een van de gigantische bergen en klapte zijn vleugels even uit daarna deed hij ze weer dicht. Fire Bolt spuuwde wat vuur en brulde een keer hij keek om zich heen en zag alleen maar bergen... Bergen en nog eens bergen onder bevond zich heel veel lager wat groene velden en planten die erg aantrekkelijk zijn voor dieren. Fire bolt zou wel een of andere buffel lusten hij had al dagen geen eten meer op en begon zo onderhand honger te krijgen misschien ging het jagen wel makkelijker met andere draken en misschien waren er wel slechte draken zoals hem. Fire Bolt zal graag wat gezelschap hebben hij brulde een paar keer maar er kwam geen antwoord hij klapte zijn vleugels uit en zette zich af hij ging op een andere berg zitten en brulde nog wat hij liep een stukje terwijl hij zo brulde hij wachtte op antwoord maar dat kwam niet misschien moet hij wel even wachten dacht hij. Hij ging zitten en wasde zich hij brulde nog eens luid en keek toen om zich heen hij zag soms andere draken op een berg zitten maar ze leken goed en ze vlogen al snel weer weg Fire Bolt keek nog eens en brulde nog een paar keer hij zag buffels ontsnapte koeien en kleine diertjes die hij nauwelijks kon zien maar hij had scherpe ogen en kon goed ruiken. Fire Bolt rook nog een paar keer en brulde toen dacht hij dat hij iets hoorde kwam daar eindelijk iemand aan?

(alleen voor slechte draken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 9:48 pm

Even was hij ontsnapt aan de wacht in het NW gebied. Laisve was nog redelijk jong en vond alles al snel saai. Snel was hij naar de bergen gesnelt en was daar even in een grot gaan rusten voor hij gestuurd werd door een of andere gek die constant brulde. Direct voelde hij dat het nog een heel jonge draak was want zijn gedachtenmuur was zo dik als deken. Zeker nieuw... Toen het jong bleef brullen ging hij humeurig op weg om hem een klap ip zijn lompe kop te geven. Wat dacht dat ding wel niet, zo veel brullen in de bergen veroorzaakte gegarandeerd lawinnes. Ver weg zag hij een donkere draak zitten die weer brulde toen die Laisve zag. Nu echt geïriteerd brulde hij terug maar deze keer met een wind van wel windkracht 12 en minder dan 40°C. Dat zal hem wel leren zo rond te roepen. Snel keek hij hoe de windvlaag raak ging en de draak tegen de berg gedrukt werd. Een gerommel ging door de bergketen en een lawinne denderede van de de berg recht de draak op. Met een kwadaardige grijns keek hij afgunstig naar de kleine draak. Voor hem, met zijn +40meter hoogt, waren ver alle draken klein. Zijn buik knorde en hij dacht even na. Hoe lang was het al geleden dat hij drakenvlees had gegeten? Kanibalisme was zeldzaam onder draken maar dankzij Curse had hij het eens geprobeerd en was tot de conlusie gekomen dat het hem helderder maakte. Iets wat hij goed kon gebruiken. Laisve keek hoe de andere draak terug zichtbaar werd tussen het stof dat over de bergwand hing. Wel, nu zal je misschien 2 keer nadenken voor je een draak wekt met dat irritante gebrul van je
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 10:05 pm

Fire Bolt keek om en zag een andere draak hij leek geërgerd. Opeens brulde de draak met een windkracht van 12 Fire Bolt probeerde nog te ontwijken maar de wind ging te snel hij raakte Fire Bolt en hij klapte tegen de berg. Fire Bolt ging onder in het stof en was even buiten westen toen hij wakker werd zag hij de andere draak van dichtbij hij was groter maar Fire Bolt was niet bang de draak zei geërgerd: 'Wel, nu zal je misschien 2 keer nadenken voor je een draak wekt met dat irritante gebrul van je'. Fire Bolt keek de draak doordachtig aan en zei terug: 'nou het spijt me zeer. dat zei hij erg sarcastisch iet serieus er zei hij: Ik zoek alleen maar iemand om mee te jagen'. Fire Bolt keek om zich heen hij had. Misschien wel lawines kunnen veroorzaken maar kom op he hij is een draak hij zou kunnen vluchten en wat boeide hem nou die mensen dacht hij. Fire Bolt wachtte op antwoord en deed zijn nagels een klein beetje uit voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sombra

Sombra


Soort : Draak
Aantal berichten : 138
Punten : 126
Join date : 23-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder)
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 10:06 pm

Omdat ze zich verveelde was ze Laisve het gebied uit gevolgt. Ze vertrouwde hem niet helemaal en wilde wel eens zien wat hij buiten het Night Warrior gebied te zoeken had. De grote draak verdween in een grot en ging als een luie goedzak liggen slapen. Sombra bleef in de buurt maar wel uit het zicht van andere draken. Sinds ze zichzelf metaal aan het trainen was kon ze anderen en zichzelf steeds beter genezen. Helaas kwam ze niet onder het verzwakte gevoel uit na een genezing en het lukte haar nog steeds niet zichzelf goed te genezen. Een irritant gebrl van een kleine zwarte draak deed haar haar blik afwenden van Laisve's optrekje. Ze had zelf in haar vreemdste dromen nog niet zo'n domme draakgezien: Welke randebiel brulde er nou zo dicht bij het Night Warrior gebied naar slechte draken? Misschien wilde dat beest wel dood... Nee, geen enkele draak wilde zo'n verschikkeijke dood, ze zouden zich nog liever door drakenjagers laten vangen! Maar deze draak leek het te menen: Hij blee maar rondjes vliegen en brullen. Zelf zó lang dat Laisve zijn grot uit kwam gestormt en geïriteerd de zwarte draak te lijf ging. Sombra besoot zich ermee te bemoeien want het leek interresant te worden. Ze spreed haar vleugels die ieder bewapend waren met eengrote, sterke klauwhaak en betrad het luchtruim. Op haar dooie gemakje vloog ze richting Laisve en de zwarte draak. "Wat geburt hier nou Laisve?" zei ze heel onschuldig met een veelbetekende blikrichting Laisve. Ze had al n's eerder een draak om de tuin geleid door zich voort te doen als een ander en het werkte tot nu toe altijd erg goed. Misschien dat ze ook deze draak kon inpalmen.

(@ Laisve: Curse vind het vast niet leuk dat je z'n iedee pikt... misschien gaat hij je aanvallen omdat je zijn kans op een volle maag verminderd XD
@ Fire Bolt: dit is iets serieuzer, Toxic - leidster van de NW - háát het als andere draken ook gifkrachten hebben, vind ze onorigineel ofzo...)


Laatst aangepast door Sombra op di maa 15, 2011 10:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 10:32 pm

Fire Bolt was nog steeds aan het wachten toen er een andere draak bij kwam. Fire Bolt wist dat hij nog veel moest leren misschien wel van een van deze twee maar hij maakte niet te veel hoop hij zou het zelf wel weer eens regelen zoals hij vanaf toen hij 4 maanden was doet dat kon hij best. Fire Bolt keek de andere draak ook door dachtig aan en zei : hoi ik ben Fire Bolt, ik weet heus wel dat ik lawines kan veroorzaken maar nou en wij zijn draken en die mensen boeit me niet zo heel erg veel eerlijk gezegd. En ik vroeg me alleen af of iemand wou jagen met me kom op zo erg is dat nou ook weer niet hoor. Fire Bolt raakte geërgerd aan de andere draken kom op he zo erg is het nou ook weer niet dacht hij. Fire Bolt bekeek de andere twee en wist zeker dat ze slecht waren..

Fire Bolt keek naar de draak en dacht: oke misschien ben ik wat arrogant geweest maar dat bedoelde ik niet echt ik bedoelde meer de waarheid. Fire Bolt keek naar wat de andere draak deed de draak vroeg of hij dat ook kon. ja hoor zei hij. Fire Bolt dook naar beneden en deed zijn vleugels op het laatst uit hij ving een geit gooide hem in de lucht de eerste keer miste hij het geitje hij dook er weer achteraan en gooide nog een keer nu lager en ving het geitje op. Fire Bolt ging weer naar boven en keek naar de andere draak hij dacht: oke misschien moet ik wat meer respect hebben dus zei hij maar: Ik kan nog niet zo hoog. Maar ik oefen er aan Fire Bolt keek de andere draak nu iets minder door dachtig en arrogant aan. Fire Bolt keek naar de andere draak en ging op de zelfde berg zitten hij zwiepte een keer met zijn staart en liet hem daarna stil liggen op de berg waarvan de punt meer plat dan stijl en puntig was.


Laatst aangepast door Fire Bolt op di maa 15, 2011 10:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 10:50 pm

Fire Bolt wat je nu doet is dubbelposten. wil je alsjebleift je vorige twee posts samenvoegen of verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 10:52 pm

[Ja, denk inderdaat dat die dat niet zo leuk, maar ik eet alleen al dode draken. Dus alleen als ze al dood zijn. Dode om draak te eten doe ik niet Razz ]

Schuldbewust voelde hij Sombra aankomen, hij wist alle gevoelens van vele leden al uit elkaar te halen en wist dat hij waarschijnlijk problemen ging krijgen. Dag Sombra, zei hij liefjes en schuldbewust. Deze draak doet nogal irritant. Ondanks dat Sombra jonger was dan hem deed hij aardig en onderdanig. Samen met Sombra was hij in staat om Ceratos te worden en hij hield haar dan ook graag te vriend. Hij ging dichter bij haar vliegen en zei heel zacht wat hij had opgevangen uit Fire Bolts gedachten. Die draak denkt dat hij slecht genoeg is en dat hij de beste is. Van dat hooggevalle type. Hij keek net naast Sombra want recht naar een draak staren was hetzelfde als uitdagen. De meesten bij de NW wisten al dat hij sterk was met mentaal: gevoelens, gedachten. Hij kon zelf versmelten met ander.
Hij vloog weer wat verder weg en keek afkeurend naar de draak voor hem.

[sorry, had een bericht gestuurd dat volledig anders was en had het waarschuwen terwijl je schrijft niet aan staan heb het dus verwijderd. Sorry Fire Bolt dat je in de war geraakte. Mijn schuld dat die 2 berichten achter elkaar had (normaal zat die van mij ertussen))
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 11:04 pm

(maakt niet veel uit hoor maar hoe verwijder je berichten??)

Fire Bolt wist dat ze het over hem hadden en dacht misschien kan een van die draken wel gedachte lezen hij vloog langs de draken en dacht ondertussen: IK heb vervelend gedaan en ik had niet zo irritant moeten doen maar ik bedoelde het anders nou ja laat ik maar niet meer zo vervelend doen tegen ouderen en ze respecteren. Fire Bolt keek naar de andere draak die een beetje wegvloog en zei zachtjes: wil je blijven ik verveel me zelf een beetje. Hij zei het hard genoeg zodat de draak hem hoorde hoopvol keek hij naar de draak en wachtte af. Fire Bolt wist wel dat het maar goed kon zijn dat de draak hem gewoon negeerde maar hij hoopte van niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sombra

Sombra


Soort : Draak
Aantal berichten : 138
Punten : 126
Join date : 23-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder)
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydi maa 15, 2011 11:10 pm

De zwarte draak kwam met een heel verhaal aan dat meer als een verontschuldiging klonk dan als de bedoelde feitenopsomming. Sombra speelde het spel maar gewoon mee omdat ze de draak iets precieser wilde pijlen. "Je hebt helemaal gelijk, de eer is aan jou. Jij mag de jacht beginnen. Kies je prooi" de zwarte draak had al een geitje als prooi gekos=zen en gebon er nu mee te gooien alsof het een speeltje was. 'Heeft hij niet geleerd niet met z'n eten te spelen?' dacht ze spottend. Toen het geitje een moment niet in de klauwen van de zwarte draak hing schoot Sombra naar voren en plukte de het geitje uit de lucht. Ze had zojuist de prooi van de zwarte draak gestolen. Ze was een ervaren vlieger maar nog niet zo gevordent mt haar krachten (behalve het genezen dan) ondanks dat had ze geen moeite met het uitlokken van gevechten of het vormen van een mogelijke reden voor een gevecht.
Sombra knikte na het horen van de informatie die Laisve haar doorgaf, dat had ze al verwacht. Voor hij weer afstand van haar nam fluisterde ze hem de volgende woorden toe: "Speel het spelletje even mee, dat kan leuk worden" ze hadhaar woorden onhoorbaar gehouden voor de zwarte draak al zou het gesmoes misschien wel argwaan wekken. Ze schoot het nu dode geitje van haar ene voorpoot in de andere tot alle botten verbrijzeld waren en het geitje meer ene lappn pop lee dan iets dat ooit werkelijk levend was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptywo maa 16, 2011 10:14 am

Fire Bolt probeerde het geitje nog eens op te vangen met haar mond toen een van de draken haar prooi afpakte hij keek normaal maar ze was wel boos maar hij wist dat hij dat beter niet kon laten merken hij jaagde er nog een deze at hij meteen op hij zag wat de andere draak met zijn prooi deed en keek er alleen bewonderd na daarna at hij nog een geitje op en vloog weer naar boven toe hij wist niet wat hij moest zeggen dus zei hij maar eventjes niks en wachtte alleen maar af of een van hun twee wat zou gaan doen hij zag dat de draken iets tegen elkaar zeiden en Fire Bolt wist dat hij wel moest opletten maar niet te veel en te opmerkelijk want dat zou verdacht kunnen zijn tegenover andere draken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptywo maa 16, 2011 6:54 pm

Laisve keek bedenkelijk naar het geitje. Denken ze echt dat ik moeite doe om zoiets op de eten? Hij knikt naar Sombra om te laten weten dat hij het begreep en snoof lichtjes om de geur van een prooi te vinden.Toen liet zich vallen in een duikvlucht. Zijn vleugels klapte terug uit op het laatste moment en met en achterpoten greep hij een os van de grond, gooide die hoog op en hapte het in een keer op. Voor hem was dit als een konijntje voor de andere en hij voelde niet echt een verschil in zijn maag. De laatste keer dat hij een volle maag had gehad was toen hij een aangespoelde walvis zag liggen.
Hij keek snel even naar Sombra en bedacht dat hij beter goed kon spelen, misschien kon zij een goed woordje voor hem doen. Zo Fire Bolt, vertel eens wat over jezelf. En hij maakt vloeiende bocht in de lucht en vloog op zijn gemak rond de andere. Het was moeilijk en vermoeiend om met zijn gewicht op 1 plaats te blijven en dus had hij zichzelf geleerd om met weinig energie kort bij iets te blijven door zich mee te laten voeren op, ja, zijn wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptywo maa 16, 2011 7:03 pm

Fire Bolt zag wat de draak deed en hoorde hem vragen :Zo Fire Bolt, vertel eens wat over jezelf Fire Bolt keek de draak aan en zei: nou zoals je weet heet ik Fire Bolt, maar wat moet ik dan zeggen? Fire Bolt keek Laisve bedachtelijk aan en vloog ook eventjes een rondje daarna ging hij weer op de berg zitte en wachtte geduldig op antwoord hij zei na een tijdje: nou ik heet dus Fire Bolt en ik ben sowieso jonger dan jij bent denk ik want ik ben zelf best wel heel erg jong voor een draak. Zo dat weet Laisve dan ook weer dacht hij. Fire Bolt keek Laisve en Sombra aan en wachtte geduldig op antwoord terwijl hij een beetje om hem een keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sombra

Sombra


Soort : Draak
Aantal berichten : 138
Punten : 126
Join date : 23-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder)
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptywo maa 16, 2011 11:15 pm

In gedachte rolde ze met haarogen terwijl ze het geitje in twee happen naar binnen werkte. Waarom had dee draak naar slechte draken gebruld? Hij was verreweg van slecht laat staan neutraal. Zehad zin om hem meteen ter plekken het hoofd af te knijpen maar weerstond de verleiding. 'heb gedult Sombra, je kunt doen wat je wilt als je hem straks dichter bij het Night Warror gebied hebt' dacht ze bij zichzelf. De zwarte draak stelde zich voo en keer haar daarna verwachtingsvol aan. Wat wilde hij nou dat ze deed, zich ook beleeft voorstellen? Ze grijnsde "Mijn naam is Sombra" zie ze "Ik ken een leuk gebied hier in de buurt, als je genoeg gegeten hebt kunnen we er wel heen gaan" zei ze alsof ze van plan was een vriendschap met hem aan te gaan. Tot nu toe verlie alles op rolletjes en leek Fire Bolt niets te vermoeden. Wat zou haar moeder vinden van een levend slachtoffer? Zekon haar beide vleugels erop verwedden dat ze er erg blij mee zou zijn en het zo lang mogelijk in leven zou houden. Marteling was een van de vele actieviteiten die de groep graag uitvoerde op draken die in de val liepen. Het leukste was dan de ovemacht van de hele groep tegen één draak. Ze had pas één keer meegemaakt dat zo'n draak dan nog levend ontsnapte, maar niet zonder kleerscheuren. De draak was ernstig gewond geraakt en zou zijn ontmoeting met de Night Warriors zeker niet vergetn. Ze dacht terug aan hoe haar moeder hem had opgejaagd en moest er niet aan denken dat zij op die anier achterna zou worden gezeten. Enkel de geluiden die haar moeder had gemaakt hadden de rillingen al over haar ruggengraat gejaagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydo maa 17, 2011 9:53 am

Fire Bolt keek Sombra doordacht aan en zei: Ja ja het zal wel en dat gebied is zeker het gebied van slechte draken ik moet zeggen dat ik slechte draken mag maar ik hief niet perse vermorzeld te worden door die draken als ik op hun gebied kom dus nee bedankt. Fire Bolt bleef de draak door dachtig aan kijken en keek ook even naar Laisve. Fire Bolt keek een beetje om haar heen en bewoog wat met haar staart. Midflower keek naar de bergen ze wou wel bij de NW maar ze wist dat ze dat nog niet mocht dus zou ze het later als ze meer ervaring heeft proberen en als ze wat ouder is en misschien ook wel meer slechte ervaring dat ze meer slecht kan zijn dan nu. Midflower keek om haar heen en zag dat Laisve nog steeds rondjes aan het vliegen was langs hun op Fire Bolt wist dat hij nu nauwelijks kon wegvliegen als het nodig was.


(ooh god heel erg inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sombra

Sombra


Soort : Draak
Aantal berichten : 138
Punten : 126
Join date : 23-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder)
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydo maa 17, 2011 7:05 pm

(WTF wie is midflower? En je was toch een mannetje?!)

Haar ogen vernouwde zich, de doordachte blik die zich in haar ogen probeerde te priemen maakte haar al duidelijk wat de keuze drijgde te worden. De draak leek toch nog één hersencel te hebben, nét genoeg om te begrijpen dat dit een simpele val was. Sombra was niet van plan meteen op te geven "Echt niet? We zouden zo veel lol kunnen maken. ze gaf hem even de tijd terwjl ze dichter bij Laisve ging vliegen "We moeten het ter plekke doen" siste ze naar hem zodat Fire Bolt het niet kon horen. Ze week af an haar koers en begon rondjes om Fire Bolt te cirkelen "Weetje, ik hou er niet van als mjn verzoeken worden afgewezen" begon ze "Je hebt er zelf voor gekozen naar slechte draken te brullen, nou hier heb je je portie écht slecht" plots grouwde ze en wentelde ze opzij met gevouwen vleugels en ramde Fire Bolt van zijn bergtop. "Voel de wraak" siste ze bijna net zo angstaanjagend als haar moeder dat deed. Ze schoot vooruit en ramde Fire Bolt nog eens daarna nam ze afstand om Laisve een kans te geven iets te doen.

(sorry, als ik op korte posts moet reageren worden m'n eigen posts ook héééééééél slecht en kort.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptydo maa 17, 2011 10:28 pm

(srry was in verwarring met ander rpg spel)


Fire Bolt hoorde Sombra alles zeggen behalve dat genen wat hij tegen Laisve zei maar hij wist dat het niet echt bepaald aardig was. Fire Bolt werd van de berg gebeukt en tegen een andere aangebeukt. Nu was Fire Bolt het wel ongeveer zat geworden, hij vloog op Sombra af toen die terugvloog naar Laisve en gaf hem een klap tegen zijn vleugel daarna sloeg hij met zijn staart waardoor er een snee in zijn rug kwam Fire Bolt vloog een afstandje weg. Fire Bolt keek Laisve en Sombre woedend aan ze hadden hem voor de gek gehouden dat had hij ook wel verwacht eerlijk gezegd Fire Bolt wachtte tot Laisve iets ging doen of Sombre. Fire Bolt vloog naar de twee toe en dook op een afstand naar onder hij zei: Welke wraak? Ondertussen liet hij een beetje vuur uit zijn mond komen dat raakte Laisve. Fire Bolt ging weer van een afstandje toe kijken hij was echt boos op hun twee vooral op Sombra maar ja later zou hij toch misschien bij hun in de groep zitten, in ieder geval hoopte hij dat hij hoopte in dat geval dat hij bij de NW mocht hij was opgegroeid tussen de slechte draken dus nu zal hij zijn opvoeding waar maken ook. Fire Bolt blaaste stoom en vuurvonkjes uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sombra

Sombra


Soort : Draak
Aantal berichten : 138
Punten : 126
Join date : 23-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder)
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyvr maa 18, 2011 6:10 pm

Sombra wist da de aanvallen die Fire Bolt op Laisve uitvoerde hem niet erg veel zouden doen aangezien Laisve veel groter was en diens schubben erg dik waren (tenminste, ze léken dik). Omdat Laisve zijn kans niet zag voorda Fire Bolt dichterbij kwam besloot Sombra zélf haar aanval door te zetten. Doordat ze in beweging kwam raakte de andere twee aanvallen haar niet, of ze Laisve raakte kon ze niet zien omdat ze haar blik op Fire Bolt had gericht. Ze beukte hm recht van voren, als in een frontale botsing. Ze liet Fire Bolt niet los tot ze tesamen tegen een berg aanknalden. Sombra hield de kleinere zwarte draak egen de rotsen gedrukt zodat hij niets kon doen. Met één poot belemerde ze zijn ademhaling wardoor zijn rare vuurspuuw trucjes niet konden worden uitgevoert. Ze bracht haar kop vlak naast die van hem en fluisterde: "Jammer dat je niet mee wilde, ik had namelijk een goed woordje voor je kunen doen bij mijn moeder. Ik zat blijkbaar fout, j bent niets meer dan een wannebe. Je dénkt dat je weet wie je bent maar je stelt niets voor. Sechts een draakje me zwarte schubben, je bent niet slecht. Je dénkt dat je slecht bent. Voor ons ben je niets anders dan irritant ongedierte" plots verhief ze haar stem "En ongedierte moet e verdelgen!" riep ze uit en ze slingerde Fire Bolt tegen een andere berg. Uit pure irritatie spuuwde ze een straal vuur achter hem aan. Het was voor het eerst dat ze een volmaakte vuurstraal voortbracht en dit toverde dan ook een grote grijns rond haar lippen die haar kop in tweeën leek te splijten "Vertrouw nooit een Night Warrior!" riep ze hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyvr maa 18, 2011 8:25 pm

Fire Bolt knalde tegen bergen en de andere draak zei "Jammer dat je niet mee wilde, ik had namelijk een goed woordje voor je kunen doen bij mijn moeder. Ik zat blijkbaar fout, j bent niets meer dan een wannebe. Je dénkt dat je weet wie je bent maar je stelt niets voor. Sechts een draakje me zwarte schubben, je bent niet slecht. Je dénkt dat je slecht bent. Voor ons ben je niets anders dan irritant ongedierte En ongedierte moet je verdelgen!" Fire Bolt werd met een zwaai weg ge gooit met vuur achter hem aan maar Fire Bolt vloog naar onder waardoor ze de aanval ontweek. Fire Bolt sloeg nog een keer tegen Sombra aan dit keer lukte het daarna dook ze aan onder en vloog zigzaggend weg waardoor hij niet geraakt kon worden. Fire Bolt stoofde weg en na een tijdje waren de draken uit zicht ze maakte allemaal bochten waardoor niemand haar nog kon volgen. Fire Bolt kwam na ongeveer een uurtje in een veld het rook er goed naar goede draken Fire Bolt dacht: Ha ik ben mooi wel slecht ik moet alleen nog veel leren maar ik leer snel en doe er mijn best voor laat ik maaar gewoon even bij hun uit de buurt blijven en dan zou het uiteindelijk wel gewoon goed komen en zou Fire Bolt gewoon weer het goed met hun kunnen vinden maar niet zoals goede draken het met elkaar kunnen vinden als liefde dat wou ze niet met draken die haar aanvallen. Fire Bolt ging maar snel weg van de goede plek en vloog rond maar niet naar de bergen toe.



Laatst aangepast door Fire Bolt op vr maa 18, 2011 10:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyvr maa 18, 2011 8:58 pm

[OMG ik heb gewoon geen kans gehad om te vechten Shocked ]

Laisve zag alles toe en wou zich vaak erin vermengen maar Sombra ging voluit. Hij siste kwadaardig toen Fire Bolt een kras in zijn schubben maakte. Hij brulde met Sombra mee toen ze riep dat m'n ongedierte moest verdelgen.
Boos brulde hij een windvlaag achter de angsthaas aan toen die wegvluchte. Kleine lafaard!! Hij keek terug naar Sombra voor orders. Coole vlam, gaan we er achteraan of wat? Zo een lafaard laten we toch niet gaan.
Even prikte de kras en dan was het weg, het enigste dat achterbleef was een druppel bloed. Verwachtingsvol kijk hij naar Sombra en toen naar het kleiner wordend stipje.

[Fire Bolt, zo ga je niet ver geraken hoor als je altijd wegvlucht als het eindelijk leuk word, nw zijn bekend om hun scherpe pesten;) daar moet je tegenkunnen.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyvr maa 18, 2011 10:49 pm

Fire Bolt dacht na Nee hij was geen watje hij moest terug gaan en laten zien dat hij geen watje is Fire Bolt keerde om en vloog gewoon terug hij wist niet waar heen maar hij vloog gewoon terug uiteindelijk werd het kouder en kouder Fire Bolt vloog hoger en het werd steeds kouder Fire Bolt zag de bergen hij vloog naar de hoogste daar zag hij de twee andere draken hij zou er heen gaan maar ze niet meteen aanvallen dat deden zij vast wel ze wouden hem vast terug pakken. Fire Bolt zette zijn ogen op scherp en maakte zijn punten scherper hij deed zijn nagels iets meer uit en maakte zijn vleugels strak en sterk het was niet te merken maar Fire Bolt voelde zich sterker worden. Fire Bolt's wondjes prikten even maar voorde rest voelde hij niet echt heel erg veel en anders trok hij zich er niks van aan. Fire Bolt keek de twee draken aan en wachtte af op actie dat er waarschijnlijk wel zou komen hoor.

(Omggg ik kan alleen nog maar korte posten maken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyza maa 19, 2011 12:34 pm

Nauwelijks had hij nog de tijd om nog iets te zeggen of zijn kop spleet open in een kwadaardige grijns. Hij had de gedachten van de draak opgepikt en voelde dat die terugkwam. Show time!! Grinnikte hij tegen Sombra. Hij voelde de emotie's van Fire Bolt toen die zich sterker maakte en spande zelf ook zijn machte spieren die als kabels over zijn lichaam lagen. Uitdagend brulde hij een aanvalskreet, als de donder die bliksme voortbracht rammelde de bergen en een paar kleintjes verloren hun sneeuw in een lawine. Zijn donderende brul stierf weg en zijn oranje ogen vlamde koelbloedig op. Laisve keek even naar Sombra om haar reactie te pijlen, uit respect blijf Laisve uit alle gedachten van alle draken die boven hem stonden en dat waren dus ver alle draken van de NW.
De adrenaline bulderde in zijn lijf en hij kon het niet meer houden. Hij schoot op Fire Bolt af en beukte met zijn vleugel (die wel 4 keer groter was dan Fire Bolt) tegen de ander aan. Voor hem voelde het alsof hij een jong boompje meet nam in zijn vlucht en hij schudde geïriteerd zijn vleugel waardoor de donkere draak werd weggeschoten. Laisve was hem even kwijt en keek om zich heen waar de draak nu eigenlijk naar toe geslingerd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyza maa 19, 2011 1:53 pm

Fire Bolt voelde zijn wonden prikken toen laisve tegen hem aan knalde Fire Bolt werd naar onder geslingerd hij zag Laisve kijken en wist dat hij niet wist waar hij was dus Fire Bolt beukte Laisve heel hard tegen een berg hij had Laisve vast en brulde vuur in zijn keel hij maakte een snee en vloog daarna naar onder hij beukte nog een keer tegen Laisve en vloog weg hij keek of de twee draken nog wat gingen doen Fire Bolt wist dat zij sterker waren omdat ze met zijn tweeën zijn maar Fire Bolt zou ze wat laten zien hij zou ze laten zien dat met hem niet te spotten viel. Hij siste zacht tegen Laisve: Over welke wraak had je vriend het? Fire Bolt keek toe hoe Laisve en Sombra praten het waarschijnlijkst was dat ze een strategie aan het bedenken zijn om hem te verslaan en dat ging niet makkelijk Fire Bolt wist dat hij niet zo oud was maar hij was wel sterk hij had veel gevochten met zijn broer en zus waarvan hij niet wist wie het waren maar daardoor was hij sterk geworden en krachtig Fire Bolt balde zijn spieren en keek oplettend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sombra

Sombra


Soort : Draak
Aantal berichten : 138
Punten : 126
Join date : 23-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder)
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyza maa 19, 2011 3:41 pm

Fire Bolt ging er vandoor, zó stom was hij dus ook weer niet. Laisve vroeg of ze hem achterna moesten gaan maar Sombra schudde haar kop "Neuh, die komt voorlopig niet meer terug." zei ze. Ze verhief haar stem zodat deze nog te hogen was voor Fire Bolt "Waag het niet om ooit weer in de buurt van de Night Warriors te komen! We zullen je vermoorden!" ze grijnsde en draaide zich daarna om. De schrammen die ze had opgelopen leken weg te branden. Hij had haar werkelijk geen enkel schubje gekrengt. "Als die wannebe terugkomt is aan jou de eer hem te doden" ze keek om naar Laisve "Kom we gaan" met die woorden richtte ze zich op het Night Warrior gebied en zeilde ze over de bergen richting de vulkaan waar de Night Warriors zich vestigden. Terwijl ze daar zo vloog moest ze aan Rhadamanth denken, wat zou hij nu aan het doen zijn? Ze wist dat ze hem meer dan leuk vond maar ze kende de woorden net om hem dit te vertellen. Bovendien wist ze niet of hij hetzelfde voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyza maa 19, 2011 4:58 pm

Laisve voelde dat er iets aan hem duuwde en zag dat Fire Bolt had geprobeerd om hem ook weg te katapulteren zoals hij net had gedaan. Voor hij een hatelijke opmerking kon maken probeerde de zwarte draak het weer en spuuwde er deze keer vuur mee mee. Perfect optijd kon hij het vuur dat in zijn muil was bedoelt wegbrullen met zijn windvlaag.
Sombra het gezegt dat als Fire Bolt terug kwam dat hij de eer had om hem te doden. Wel hij deed het met alle plezier.
Kleine prikwondjes zaten in zijn schoft en omdat het niet zoveel moeite voor hem was geneesde hij die maar omdat ze anders hem gewoon tot last waren. Hij was de laatste tijd heel geod geworden met zichzelf te genezen, en dat zonder te veel energie te verbruiken.
Wel de NW hebben altijd al een hekel gehad tegen wanebee's. Grinnikte hij op de vraag van Fire Bolt. Met een groeiend haatgevoel hoorde hij de draak denken dat ze omdat ze met z'n tweeën waren ze hem aan konden. Denk je nu echt dat je van mij kunt winnen, het is niet voor niks dat ik nog leef en onder de littekens zit. Voor hij zijn genezende krachten had gevonden was hij in taloze gevechten gekomen en hield er dus ook vele litekens van over. Zijn lichaam had meer liteken weefsel dan gezond weefsel. Hij wist niet of hij ze weg kon doen met zijn gave en als hij eht wist dan zou hij het nog niet doen.
Met klauwen naar voren schoot hij op Fire Bolt af. Die wou of niet uit de weg gaan of had hem gewoon niet zien aankomen want hij botste vlak tegen hem op en Laisve voelde hoe zijn nagels diep in zijn vlees gingen. Warm bloed droop langs zijn klauwen naar beneden toen hij losliet en uitdagend net uit Fire Bolts berijk vloog.
Vanuit zijn ooghoeken zag hij Sombra wegvliegen en dacht gepikeerd. Hé, nu kan ze niet zien hoe ik dat beest hier afmaak. Met tandenontbloot keek hij moordlustig naar de draak voor hem. Hij had zin in een bloedbad.

[Ik neem aan dat Fire Bolt niet dood mag :p ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire Bolt

Fire Bolt


Soort : Draak
Aantal berichten : 20
Punten : 23
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 10.
Temmer\draak: never better burn them down.
Partner: When you are bad you maybe can thake my heart.

Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Emptyza maa 19, 2011 7:15 pm

[nee xd]

Fire Bolt voelde de pijn prikken hij wist dat Laisve sterker was en wist dat hij niet zou kunnen winnen het was niet zijn bedoeling om de draken te pesten ofzo hij wou gewoon wat vrienden om mensen mee te pesten en te doden als het nodig was. Fire Bolt dacht dat hij het misschien maar moest opgeven hij was nog niet sterk genoeg maar hij kon niet weer wegvliegen dan zou hij echt een watje zijn hij zou maar hopen dat Laisve het wel genoeg vond. Fire Bolt voelde de hitte branden in de wonden maar zou niet opgeven tot Laisve op zou geven het deed pijn toen Laisve zijn nagels in zijn huid porren toen Laisve wegvloog uit Fire Bolt's berijk zag Fire Bolt Sombra wegvliegen mooi dacht hij is het misschien makkelijker maar nog steeds zou hij niet wennen maar hij paste zijn emoties niet aan zodat het leek alsof hij niet opgaf hopelijk zou Laisve stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)   Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just go and eat something with bad drakons (open voor slechte draken)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bestuderen van draken
» Kijk niet in haar ogen... [Open]
» Draken
» Draken + temmers
» Herders en Draken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De enorme bergen-
Ga naar: