Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lea(Dragon of life)de weerdraak

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lea

Lea


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Join date : 21-01-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast mijn buren.

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

Lea(Dragon of life)de weerdraak Empty
BerichtOnderwerp: Lea(Dragon of life)de weerdraak   Lea(Dragon of life)de weerdraak Emptyzo feb 20, 2011 9:32 pm

Naam:
dragon of life (Lea mag je haar ook noemen

Soort:
weerdraak

Geslacht:
Vrouw

Leeftijd:
4 maanden

Temmer:
Ze neemt ze liever in de maling dat dat ze ze op haar rug laat rijden.

Partner:
Geen sprake van ( ze heeft wel een broer die haar soms helpt).

Karakter:
Lea is een speelse draak en andere plagen vind ze supergrappig waarmee ze vaak gebruik maakt van haar krachten.Ze laat iemand schrikken door uit het water te springen of ui de lucht duiken en daarna het te laten bevriezen. Dat soort vervelende grapjes vindt ze geweldig maar dat maakt haar nog niet slecht. Ze staat in voor haar vrienden en zal altijd voor hen klaar staan maar ook deinst ze niet achteruit voor een gevaarlijke beproeving. Verder is Lea héél erg verlegen en vecht of vliegt weg als ze het haar te veel word. Lea is niet echt strijdlustig, een gevecht gaat ze niet graag aan maar als het moet dan moet het en in dat geval is ze ook niet bang. Ze houdt niet van vechten en een strijdveld maar er blijven gevechten in de DW en daar kan ze nieks aan doen.

Uiterlijk:
Lea is een is draak die zoo wit is als sneeuw waardoor ze minder uitgeput raakt als ze vliegt. Haar vleugels zijn doorzichtig ze zijn 4 meter lang en het breedste deel 2 meter breed,met deze grote vleugels haalt ze een topsnelheid van wel 200 km per u(in duikvlucht .120 km per u als ze horizontaal vliegt)!
Haar lichaam heeft een lengte van wel 5 meter. ze haar schoft is ongeveer 2 meter.Toch kan ze tussen de boomen opstijgen zonder iets te aan haar vleugels te hebben ze kan gewoon verticaal naar boven vliegen.Dit komt door haar poten haar poten kunnen zo open flappen dat ze ze als zwemvliezen kan gebruiken.Als ze dat doet komt er een steen uit die de kleur heeft van het seizoen dat er dan is,als ze heel snel moet opstijgen doet ze dit ook.Door het openklappen van de poten komt er een kracht vrij die Lea de lucht in duwt als ze dat wilt de rest doet ze gewoon door de bomen vast te grijpen en zichzelf naar boven te duwen.
Ook door deze stenen kan ze gemakelijk aardbevingen doorstaan(waar deze steen valt komt er regen,de kracht die vrijkomt trekt wolken aan daarom gebruikt ze het niet zoo veel ).Ook de horens zijn heel nuttig zoo kan ze trillingen in de lucht voellen en zo weten of er storm of bedreiging in de beurt is.

Verleden:
Lea heeft niet echt een verleden ze geeft geen ouders en de enige die ze heeft als familielid is haar broer.
Voor ze uit het ei was heel lang geleden waren er 2 draken .De ene had een hart vol licht en de andere een van steen .
Deze 2 draken vochten al sinds ze elkaar zagen.Maar op een dag was de draak van het licht aan het drinken aan een meer.
Toen opeens een duistere wolk tevoorschijn kwam .2 paars ogen keken recht naar de draak aan het meer.Het licht die van de draak van het licht afkomstig was fel,zo fel dat je haar niet eens zag.Ook de draak van het duister was amper te zien de wolk ruiste langs langs zijn lichaam. Ze stonden alle 2 klaar om aan te vallen.Ze sprongde omhoog en ze raakte elkaar bijna.Toen opeens,suiste er een pijl langs de draken.Ze werden bekogeld met pijlen .1 van de pijlen raakte 1 van de 2 vleugels van de draak van het duister.Kreunend van de pijn viel hij in het water.De draak van het licht was bezorgt en dook achter hem aan.Na de bekogeling kwam de draak van het licht uit het water metde andere draak.De wolk was verdwenen en de 2 reuzachtige zagen elkaar voor het eerst.Het was liefde op het eerste gezicht.De draken hielden zooveel van elkaar dat ze elkaar de doodsteek gaven(een steek die bij alle draken is ,als je heel veel van iemand houdt dan geef je hem/haar een steek die je met hem/haar verbind).
Maar dat bracht gevolgen met zich mee. de draken leefden in harmonie samen met de mensen ze leefden waar nu de geisers zijn.
Maar na jaren verlieten de inwoners het dorp om dat het er gevaarlijker werd.Mijn ouders kregen mij en mijn broer.Een wit(ik)en zwart ei.Ze begroeven de eieren in een rotswand legden voedsel en mijn broers en mijn steen erin.Ze groeven het dicht en plots....... De komeetinslag ze waren opslag dood . Vele jaren later kwam ik uit.Ik leerde ales van mezelf samen met mijn broer na 2 maanden verlieten we elkaar en gingen we op pad elk een andere weg.

Krachten:
sun power
als ze word aangevallen stuurt ze een straal uit die levensvormen in de nabijheid verblinden(zo kan ze wegvluchten),het doelwit blijft blind alleen als je een bloem plukt en die in het maanlicht legd word je beter.
Als ze deze kracht gebruikt word ze zelf niet blind ,ze heeft speciaale ogen die tegen fel licht kan en door donkere wolken kan kijken.

ice breath
De meeste draken kunnen vuurspuwen maar zij kan een bevriezende lucht uitademen.Uit haar mond komt een soort gas en als er iets mee in contact komt dan bevriest hij/zij.


krijs van de dood
een luide krijs die dichtbije levensvormen doof maakt .Daarna komt er een storm die bliksem op alles afschiet wat beweegt binnen een straal van 20 meter waar de krijs vandaan kwam.Daarna is ze erg veel uitgeput en kan ze haar krachten even niet meer gebruiken.


-supernatuur: een aanval die alleen kan gebruikt worden als een van haar familieleden mee wil vechten in de strijd.
deze aanval is verschilend met welke seizoenen er zijn ,in de zomer is het een overstroming, in de lente een verwoestende tornado.in de herfst een dodelijk onweer en in de winter een ijskoude sneeuwstorm.dit efect duurt 2 a 10 uur.
met deze aanval is ze voor een lange tijd uitgeput en kan ze zelfs niet vliegen
dragon of life(Lea) valt nooit aan zonder reden.Omdat ze niet houd van slagvelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

Lea(Dragon of life)de weerdraak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lea(Dragon of life)de weerdraak   Lea(Dragon of life)de weerdraak Emptyzo feb 20, 2011 9:34 pm

wow. dat heb je mooi gemaakt! (:

WELKOM!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lea

Lea


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 92
Punten : 62
Join date : 21-01-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Naast mijn buren.

Dragon World
Leeftijd: 2 Years
Temmer\draak: No
Partner: geen

Lea(Dragon of life)de weerdraak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lea(Dragon of life)de weerdraak   Lea(Dragon of life)de weerdraak Emptyzo feb 20, 2011 9:43 pm

dank je Very Happy
ik heb er hard aangewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakey

Shakey


Aantal berichten : 117
Punten : 127
Join date : 30-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2,1 jaar
Temmer\draak: I don't trust any human
Partner: I've no heart to catch

Lea(Dragon of life)de weerdraak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lea(Dragon of life)de weerdraak   Lea(Dragon of life)de weerdraak Emptyma feb 21, 2011 12:54 pm

Erg leuk =D

Maar 1 dingie.

Hier is het zo dat de naam van je character (Lea) ook je gebruiksernaam is.
Dus Dragon of life zou dan Lea moeten worden.

Lea is nog niet bezet dus ik ga vragen aan sky of ze dit even kan veranderen ^.-
Is dat goed of wil je van naam ruilen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lea(Dragon of life)de weerdraak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lea(Dragon of life)de weerdraak   Lea(Dragon of life)de weerdraak Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lea(Dragon of life)de weerdraak
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DA First Dragon
» Pestilence, the dragon
» A dragon cry
» Edhel [dragon]
» Wake up little dragon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: