Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The break!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: The break!   The break! Emptywo feb 16, 2011 11:22 pm

Rage vloog van af het NW gebied naar de watervallen. ze wist dat hier ooit een groep draken had geleeft en dat Rainbow Kliennie hier had ontmoet. Rage wilde haar lol wel even hebben met dat mens en kijken of hij er in zou stinken? Rage brulde op dezelfde manier zoals Rainbow ooit naar Kliennie had gebrult en zo verried ze niets van haar kwade bedoelingen. Eenmaal geland boven aan de waterval liep ze een eindje van de afgrond af en legde zich neer en hoopte dat haar plan om Kliennie hier heen te lokken zou werken. De kristallen die Rainbow ooit weg had gegeven luisterde nu elleen nog naar haar en zouden ook niets verraden over wat Rage van plan was te doen met het mens dat Rainbow ooit gekozen had. Toen na het gevecht met de drakenjagers had Rage tegen Rainbow gefluisterd dat ze naar de tempel moest gaan, want daar stond een draak gevangen van hetzelfde soort als Rainbow was. Na het contact met deze draak begon Rage zich steeds meer vrij te voelen en nam de controlle over van Crystallight en zorgde er zo voor dat rainbow nist wist wat ze deed. Een geluid van voetstappen kwamen dichterbij en Rage gedroeg zich heel zielig waardoor het leek alsof Rainbow het van haar gewonnen had. Ze hijgde zachtjes alsof ze van binnen gevochten hadden en ze zetten de stem van Rainbow op. Vriendelijk en de melodie was weer duidelijk te horen. 'Kliennie ben jij dat?' vroeg ze zo uitgeput mogelijk en het klonk nog overtuigend ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyma feb 21, 2011 9:11 pm

Kliennie liep wat verloren naar de watervallen. Het gesprek met dat meisje had niet echt geholpen. Hij kende haar dan ook niet eens maar hij moest het proberen te vergeten geen idee hoe. Maar hij moest verder Kliennie zuchten hij wist het echt niet meer waar was Aiwendill die had hij al maanden niet meer gezien of gesproken. Die had hem vast wel kunnen helpen maar ze was weg verdwijnen spoorloos. Met slome pass liep hij verder waarom hij perse naar de watervallen moest en ging wist hij niet. Maar iets leek hij daar naar toe te trekken het was ook dat hij Rainbow door voor het eerste gezien en ontmoet had. Er voor het eerste weer een klein glimlachje op zijn gezicht na een lange tijd. Maar daarna schoten zijn gedachten weer naar de laatste woorden van Rainbow. Ik zal nooit meer die draak zijn die jij gekend hebt en van de andere draak die had gezegt. Ik weet niet wat jij met die draak te maken hebt maar ik raad je aan van het beest weg te blijven. Misschien had ze gelijk en kon hij beter weg blijven van haar. En diep van binnen wist hij toch wel dat hij Rainbow nooit meer zou zien. Hij herkenden Rainbow niet eens meer ze leek iemand anders. Kliennie stopte abrupt toen hij gehijg en een stem die hij herkende die vrolijke en een melodie bevatte die maar een draak had. 'Kliennie ben jij dat?' Klonk de stem wat aarzelend liep hij verder en stopte tussen twee bomen daar stond de draak die de stem van Rainbow bevatte. Kliennie bleef in de shadow van de bomen zitten was ze vrij. ‘Ja ik ben er.’ Kliennie kreeg een klein beetje hoop misschien kon hij nou de rest van Rainbow bevrijden en weer de oude maken. Maar hij vertrouwde het nog niet allemaal. Wat een raar gevoeld bij hem brach hoe kon je nou je eigen draak niet vertrouwen. Nou hij vertrouwde Rainbow met zijn leven maar toen hij haar voor het laatste gezien had was het Rainbow niet meer. Langzaam en op zijn hoede kwam Kliennie tussen de bosjes en bomen tevoorschijn. En keek haar vragend en met een hoopvolle blik aan. ‘Rainbow?? wat is er met je gebeurt?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyma feb 21, 2011 11:17 pm

De stem van Kliennie klonk niet erg vertrouwensvol en Rage wist dat ze voorzichtig te werk moest gaan voor ze haar plan verder op tafel deed leggen. 'Oh Kliennie ik ben blij je te zien. Wat er pricies gebeurd is weet ik zelf niet, maar zins we die tempel binnen zijn gegaan is er iets verandert!' zei Rage nog met de stem van Rainbow sprak ze nog tegen hem voor ze ging verliggen. Een diepe zucht van verlichting golvde uit haar bek en ze keek moe uit haar ogen. 'Kliennie ik ben blij dat dat ik het gevecht heb gewonnen, maar dit lichaam zal nog wel even blijven?' voegde Rage eraantoe en ze schudden haar kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptydo feb 24, 2011 6:26 pm

Langzaam kwam Kliennie tussen de shadouwen van de bomen vandaan. En liep wat dichterbij naar de draak toe. Hij vertrouwde het nog niet allemaal maar ze leek haar zelf weer te zijn op haar gedaante verandering na. ’Rainbow ben jij het weer? gaat ahet wel met je Rainbow?’ Klienniebleef valkvoor haar staan en keek haar wat bezorgd aan. 'Oh Kliennie ik ben blij je te zien. Wat er pricies gebeurd is weet ik zelf niet, maar zins we die tempel binnen zijn gegaan is er iets verandert! Kliennie ik ben blij dat dat ik het gevecht heb gewonnen, maar dit lichaam zal nog wel even blijven?' Zei Rainbow met een stem die er moe klonk en ze keek moei uit haar ogen. Ze liet een diepe zucht onstnappen en schudde haar kop. Kliennie keek haar wat vragend aan ij had zoveel vragen die hij wou stellen. Wat had ze gedaan en hoe was dit gebeurt waren de twee belangrijkste vragen. Kliennie schudde zijn kop ze had rust nodige Kliennie deed nog wat stappen dichterbij. ‘Ik ben er voor je Rainbow rust eerste maar wat uit.’ Het kwam er nog een beetje achterdochtige uit. Iets zei hem dat hij het beste om kon draaien zich uit de voeten moest maken nou hij dat nog kon. Alsof hij in een val liep Kliennie schudde zijn hoofd en keek even om zich heen. Hij kon moeilijke Rainbow zou achterlaten misschien waren zijn woord toch door gedrongen tot haar. Kliennie richten zijn aandacht en blik weer op Rainbow. Alles leek veilige er was niemand anders hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyvr feb 25, 2011 1:34 am

Rage zag dat Kliennie dichterbij kwam en een flauwe glimlach verscheen op haar muil. Ookal wilde ze en valse grijns op zetten, maar dan zou ze haar eigen ruiten ingooien. Toen Kliennie dichtbij genoeg was en even rond keek gleed een sluwe grijns even over haar gezicht maar verdween nog voor hij haar weer aankeek. Rage tilde haar kop nog hoger op en duwde zachtjes met haar snuit tegen de hand van Kliennie en neuridie zachtjes zoals ze Rainbow al vaker had horen doen. Van binnen walgde ze ervan, maar ze liet niks merken. Een verdacht geluid van klapperende vleugels alemeerde haar even en ze keek met een ruk om. Gelukkig waren het duiven Die ruzie hadden onder elkaar voor voedsel en Rage draaide haar kop weer terug naar haar ex temmer. Met een valse beweging van haar met kristallen groeide staart schoot richting Kliennie en ze sprong er meteen achterna op en drukte met haar voorpoten op de borst van het mens. 'Wat zijn jullie mensen toch gemakkelijk te manupuleren!' sneerde ze met valse stem die helemaal niet meer de melodie in de stem had, maar het ruwe van een krakend stuk hout. Haar ogen gloeide fel op en ze gromde geamuseerd. 'Jouw geliefde Rainbow is dood. Dat wilde ik je nog even in peperen! Hoe ik je zal achter laten zal je jouw leven lang heugen en je het verlies laten voelen!' De valsheid die in haar sarcastiese stem lag zou flinke geestige steirmen achter laten. Rage ademde zwaar over Kliennie heen waardoor de hitte die in haar buik heersde mee nam. Ze stapte van hem af en zonder ook maar iets te doen schoten kristallen uit de grond en als trailis sloten die hem in. Rage lachde vals en liep rustig een rondje rond haar werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptywo maa 23, 2011 4:08 pm

Langzaam kwam kliennie dichterbij de draak ze zong zachtjes iets wat Rainbow wel vaker deed en dat stelde hem wat gerust. Kliennie zuchtte een paar keer en schudde wat teleurgesteld zijn kop wat was er met haar gebeurt . Hij kon haar stem nog goed herinneren die was altijd geruststellend en kalm. Rainbow keek wat verschrik op toen ze het geklapperd van duiven hoorde en er kwam een kleine glimlach op Kliennie’s gezicht. Toen Rainbow haar hoofd tegen zijn hand duwde en een kleine glimlachje op haar gezicht had. Knikte Kliennie haar gemoedelijke toe het kwam allemaal wel goed dat hoopte Kliennie. Maar voordat hij ook wat kon zeggen voelde hij de staart van Rainbow in zijn zij en werd hij met een flink kracht op de grond geduw. ‘Rainbow ik ben het. Wat doe je.’ Riep Kliennie wat geschrokken uit en keek met een wat verbaasde en geschrokken blik naar Rainbow. De Melodie in heer stem was helemaal verdwenen en ze had een valse grijns op haar gezicht. 'Wat zijn jullie mensen toch gemakkelijk te manipuleren!' Sneerde ze met valse stem die totaal niet bij Rainbow paste. Hoe had hij zo stom kunnen. ‘Laat me gaan.’ Roepte kliennie terwijl hij onder de poten van haar lag.

'Jouw geliefde Rainbow is dood. Dat wilde ik je nog even in peperen! Hoe ik je zal achter laten zal je jouw leven lang heugen en je het verlies laten voelen!' ‘ Kliennie schudde zijn kop dat is niet waar. Hij wou het niet geloven Rainbow moest daar nog ergens zijn. ‘Dat is niet waar dat liegt je. Wat heb je gedaan met haar.’ Kliennie probeerde zijn verdriet te bedwingen en wanhopige probeerde hij onder de poten van de zwarte draak te komen. Hij voelde de zware ademhaling en de hete lucht in zijn gezicht en daarna over de rest van lichaam gaan. Toen de zwarte draak van hem afging wrijf Kliennie even over zijn borst en krabbelde zo snel mogelijke overheid. Om het op een lopen te zetten. Maar voordat hij ook maar een stap had gezet schoten er kristallen uit de grond en zat hij als een muis in de val. Kliennie draaide zich meteen om en hoorde de valse lach van Rage. De paniek begon nou te langzaam de overhand te krijgen. Kliennie wist heel goed dat die kristallen van haar niet met spierkracht kapot te krijgen waren. Wat was ze van plan met hem een vraag die hem een beangstigend gevoel gaf en hij wou het liever ook niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 9:33 am

Kliennie riep naar Rage dat ze loog, maar ze wist zelf dat ze dat ze Rainbow gedood had. Haar lach stief weg toen ze zijn laatste woorden hoorde en keek hem recht aan. 'Ik heb haar eerst uit mijn lichaam getrokken met mijn geestes kracht en daarna heb ik met haar gevochten en haar dood gebeten!' zei Rage met een dreigende kille toon in haar stem en ze kwam dichterbij de kristallenkooi van het mens. 'Ik kan je laten gaan, maar ik heb me gedacht. Iemand als jij kan ik goed gebruiken als dienaar, maar uit jezelf zul je dat nooit doen met dat goede hart van je?' zei Rage met een trage stem en ze hielt haar kop verdacht dichtbij het gezicht van Kliennie, waarna ze haar snuit tussen de kristallen duwde en met haar neus het kristal aanraakte die nog steeds zwart was. Het kristal gloeide gevaarlijk paars op en verspreiden zich over alles en iedereen die in de buurt was. Het licht veranderde alles wat goed was en liet al het goede verdween voor goed? Rage trok haar kop weer terug en ze keek glimlacht toe, terwijl ze zag hoe alles veranderde. Rage wachten geduldig tot het voorbij was. 'En hoe voel jij je?' vroeg Rage terwijl ze naar Kliennie keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 12:15 pm

Het gezicht vertrok wat bij zijn laatste woorden en Rage keek Kliennie recht aan. Het antwoord was niet zoals hij gehoopt had, toen ze dichterbij zijn gevangenis kwam deinsde Kliennie wat achter uit. Ze kwam vast de temmer doden Toen Rage haar kop tussen de kristallen duwde en zei dat ze wat beters met hem van plan was voelde Kliennie de kristallen achter zich hem tegen houden en kon hij geen kant meer op. ‘Dat durf je niet.’ Zei Kliennie met een wat onzekere stem en volgde met zijn ogen de neus van Rage die langzaam richten zijn nek ging waar het kristal hing die hij ooit van zijn exdraak had gekregen. Toen haar neus het kristal aanraakt, langzaam begon het kristal te gloeien en ging er een verschrikkelijke gevoel en pijn door zijn lichaam heen. Het leek wel alsof hij in brand stond alles werd langzaam zwart voor zijn ogen en hij voelde nog hoe hij op de grond zakte voordat hij flauwviel.
Langzaam opende Kliennie zijn ogen weer en probeerde te herinneren wat er gebeurt was. Alles was nog redelijke wazige. Maar Kliennie voelde zich niet helemaal zichzelf, hij voelde zich raar anders. Langzaam kon hij weer dingen onderscheiden en staarde Kliennie naar zijn handen maar waren dat wel zijn handen het leken eerder wolven poten. Met een geschrokken blik bekeek hij de rest van zijn lichaam, maar Kliennie herkende zichzelf niet waar zijn benen en handen hoorde te zijn had hij nou klauwen en een vacht en hij had een staart. 'En hoe voel jij je?' hoorde Kliennie van eerste van ver komen. Hij herkende die stem wel meteen. Meteen richten hij zijn blik op de draak en maakte een kleine buiging voor haar. Hoe voel jij je was de vraag, Kliennie had er geen antwoord. 'Rage.' Mompelde Kliennie zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 12:54 pm

Uiteindelijk kwam Kliennie weer bij en hij had een transformatie onder gaan. Rage zag hem voor haar buigen en ze grijnsde breed. 'Ja. Dat ben ik. Nu zullen we zien wat je zoal kunt!' zei Rage en ze liet de kristallen wat wegzakken zodat Kliennie in zijn wolfvorm tussen de kristallen uit kon komen. Verschillende dieren die ook hun goede kant waren verloren kwamen naar de open plek toe en ze gingen naast de kristallen staan en bogen ook voor haar. Rage vond het prima zo en ze was benieuwd naar wat ze zo voor haar konden doen zonder dat ze zelf daarbij betrokken zou raken? 'We zullen eens wat rotzooi gaan maken bij het dorp hier vlakbij. Ik wil dat jullie alles en iedereen aanvallen die in dat dorp rond loopt!' beval Rage en ze stond op en liep vooruit en ze kwamen na een tijdje kwam het dorp in zicht die vlakbij de waterval lag. Haar blik ging uit naar een grote hoge rotspunt en ze liep er heen. 'Daar ligt jullie opdracht. Laat maar eens zien wat jullie in huis hebben? Ik wil niemand zien die zonder een schrammetje weg lopen en doden mag!' sneerde Rage en ze wachten tot het viertal van dieren waaronder Kliennie haar bevelen op zouden volgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 2:25 pm


Kliennie knikte dankbaar naar Rage toen ze de kristallen wat liet zakken zodat hij er tussen door kon. 'Ja. Dat ben ik. Nu zullen we zien wat je zoal kunt!' Hoorde Kliennie haar zeggen en ging netjes bij de andere 3 dieren staan waaronder nog een wolf bij zat en twee beren. Die ook een buiging maakte en daarna netjes naast elkaar ging staan en op de eerste opdracht wachten. 'We zullen eens wat rotzooi gaan maken bij het dorp hier vlakbij. Ik wil dat jullie alles en iedereen aanvallen die in dat dorp rond loopt!' beval ze waarna ze opstand en op pad ging, Kliennie volgde haar gehoorzaam net zoals de andere 3 dieren. Langzaam kwam eerste de waterval inzicht en daarna het dorp die Rage in gedachten had. Rage liep richten een grote hoge rotspunt en sneerde nog. 'Daar ligt jullie opdracht. Laat maar eens zien wat jullie in huis hebben? Ik wil niemand zien die zonder een schrammetje weg lopen en doden mag!’ De beren lieten een luide en dreigende brul horen en stormde richten het dropt. Kliennie liet samen met de andere wolf een zuiver en angstaanjagende huil horen en volgde daarna de twee beren op de voet. Naarmate ze dichterbij kwamen vond Kliennie het niet echt een drop er stonden maar een paar huizen. Maar er waren genoeg mensen die eerste verbaasd naar de 4 dieren stonden te kijken. Maar toen de dieren mensen begonnen aan te vallen. Maakte die verbaasdheid al snel plaats voor gegil en woedende stemmen. Kliennie was zich aan het vermaken met wat schapen van een herder die wanhopige met zijn staf hem op afstand probeerde te houden en zou zijn schapen probeerde te redden. Kliennie ontblootte zijn tanden en gromde dreigend naar de man en maakte eerste een snelle schuin beweging naar links en toen snel naar rechts. Daarna schoot hij snel naar voren en greep de been van de man en trok hem onderuit. Kliennie hoorde de man vloeken en greep en bij zijn nek iets zie dat hij hem uit zijn leden moest verlossen. Maar iets hield hem tegen Kliennie keek naar de blik van de man die woedend stond maar diep in zijn ogen kon Kliennie ook een beetje angst zien. Verward schudde Kliennie zijn hoofd toen hij een harde schop in zijn maag voelde liet hij een duidelijk jankje horen en liet meteen de nek los. Kliennie liet een dreigende grom los en zag een jongen staan van ongeveer 18 jaar. De jongen greep naar zijn zwaard en zwaaide er een paar keer gevaarlijke mee. Kliennie sprong behendige opzij en ontweek met veel gemak de aanvallen. Toen Kliennie zijn kans zag greep hij de jongen bij zijn arm en zette zo veel mogelijk druk er op. Zodat hij zijn zwaard zo laten vallen. Maar met zijn andere hand pakte hij een dolk en voordat Kliennie die kon ontweken voelde hij de dolk dwars door zijn vel gaan en in zijn achter flank gaan. Kliennie Liet een dreigende en pijnlijke piep horen en liet meteen de arm los. De jongen liet meteen de zwaard vallen en zakte naar de grond en keek naar de duidelijk beet afdruk in zijn arm. De man was nergens meer te bekeken die was zeker gevlucht. Kliennie likte even zijn lippen af het bloed smaakte lekker en was lekker zoet. Waarom had hij daarnet getwijfeld, langzaam kwamen de twijfel gevoelens weer terug. Langzaam zag Kliennie hoe de jongen weer omhoog krabbelde en zijn zwaard oppakte, Kliennie gromde fel en sprong meteen richten zijn nek en beet meteen door tot hij de slagader voelde. Kliennie schudde zijn kop het was zijn leven of de mijne, het bloed stroomde uit zijn bek en even sloot hij zijn ogen en genoot van de zoete smaak van het warme bloed. Iets zei hem dat die fout was dat hij dit niet moest doen en hier niet van hoorde te genieten. Kliennie liet een gefrustreerde grom horen en schudde zijn kop. Een andere zei weer dat dit zijn leven was en dat dit normaal was en dat hij een wolf is en een dienaar van rage is. Kliennie liet de slappe en levenloos lichaam van de jongen los, en hij probeerde iets te herinneren maar hij leek wel leeg. Hij kon alleen maar dingen van deze dag herinneren. Kliennie schudde zijn kop en probeerde het te vergeten en de stemmen even te negerean. Kliennie pakte met zijn bek de dolk die nog in zijn flank zat en trok hem met veel moeite eruit. Kliennie liet een ergerlijke grom los door de pijn. Daarna liet hij zijn blik over het drop gaan en over de andere dieren. Alles was rustige de mensen waren weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 2:55 pm

Het gebrul en gehuil van de vier dieren die zich bij haar hadden aangesloten deden Rage vol trots haar borst op zwellen en het gegil van uit het dorp was als muziek in haar oren, maar toen ze zag dat Kliennie werdt verwond voelde ze iets vreemds, waarom zou ze dit gevoel kennen? Een dreigende grom kwam over haar lippen en ze schudden haar kop even toen ze er achter kwam dat ze om een dienaar gromde? Toen alle mensen waren verdwenen uit het dorp sprong Rage van de rotspunt en ze liep rustig door het erg kleine dorp en ze boog haar kop naar de gewonde flank van Kliennie en ze trok de dolk eruit met een ruk, waarna ze hem los liet en ze keek weer over het dorp uit. en draaide zich om. 'Mooi gedaan mijn dienaren.' zei Rage op rustige toon en ze draaide zich om en wachten tot alle vier haar dienaren naast haar stonden. 'Kijk nu naar hoe een meester te werk gaat!' zei Rage nog voor ze diep adem haalde en de Sound wave gebruikten. De armzalige huizen schudden op hun vesten, maar na een korte beving door het hout viel het uit eindelijk toch in elkaar. Rage zag hoe de mensen die terug wilde komen zich tegenover haar en haar dienaren stelden. Rage grijnsde en ze haalde diep adem in en brulde oorverdovend. De helft draaide zich angstig om en renden weg, maar de andere helft stormde juist naar voren en probeerde hen te verwonden of doden. Rage hoef haar kop op en ze greep de man half bij zijn schouder waar hij het zwaard in vast had en half over zijn hoofd en beet krachtig toe waardoor ze de man meteen doden doordat ze zijn schedel door midden spleet. Daarna zwiepte ze met haar kop en gooide de man tegen een andere aanvallende vijand aan en spuwde zwart vuur uit haar bek en doden een kwart van de vijanden. daarna storten zij zich in het gevecht en brak nog vele hun botten!
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 3:30 pm

Kliennie liep rustige en wat mank naar de andere toe en knikte met een grijns op zijn gezicht. Het duurde niet lang voordat Rage zich waar bij hen voegde. Kliennie beet even op zijn lippen toen Rage de dolk er met een ruk er uit trok waarna ze hem weer los liet en over het dorp uit keek. 'Mooi gedaan mijn dienaren.' Zei Rage op rustige toon, de 4 dieren zakte door hun poten en stelde zich onderdanig op. Om aan Rage te laten zien dat zij de baas was. ‘Dank u, meester.’ Zeiden ze alle vier in koor. En keken met een afwachtingsvolle blik naar Rage. 'Kijk nu naar hoe een meester te werk gaat!' Zei ze waarna ze diep adem haalde en de huizen om hun heen begonnen te schudden en al snel inzakte en instortte. Van het dropje was niks meer even. Kliennie spitste zijn oren toen hij voetstappen hoorde van een groep mensen. Rage had ze al gezien en ze grijnsde, Kliennie draaide zich snel om zodat hij niet meer met zijn rug naar de groep stond en gromde dreigende en ontblootte zijn tanden. Nadat Rage een oorverdovende brul los had gelaten koos de helf voor het hazenpad. Maar de andere helft stroomde op hun af. Rage zette de aanval in en doden met niet al te veel moeite een groot deel van de groep. Kliennie liet een felle grom horen en vloog een vrouw aan die een pijl op Rage aan het richten was. Met een grote en behendige sprong bracht Kliennie haar uit even wicht. Waardoor ze op de grond viel en meteen probeerde ze weer op te staan. Meteen greep kliennie haar bij haar zij en scheurde een groot stuk van zij open. Waarna hij haar weer op de grond dwong. Kliennie beet nog op verschillende plekken en daarna greep Kliennie haar bij haar schouderblad en hield haar in bedwing. In zijn ooghoeken zag hij dat de andere ook gevangene maakte en dat Rage de rest van de mensen wegjaagde of doden. Kliennie zette wat meer druk op zijn kaken en gromde fel. En trok haar aan haar schouder mee richting de rest. De vrouw gillde het uit van de pijn en roepte wanhopige om hulp. Kliennie liet haar schouderblad weer los en ging boven op haar staan zodat ze niet wegkon. Wat al moeilijk zou gaan met haar wonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 4:24 pm

Toen het weer stil was keek Rage de groep even rond en ze knikte als teken dat ze hun buit mochten doden en op eten. Rage zelf liep naar de groep verbranden mensen en stampte ze tot stof waarna ze naar een man toe liep die nog leefden. Ze liet haar kop zakken en grijnsde vals naar de man en opende haar muil en beet de arm van de man af. De man schreeuwde het uit van de pijn en zo martelde ze de man nog meer tot hij niet langer meer kon gillen, door het bloedverlies dat hij leed. Rage slikte het laatste stuk van de man door en likte het bloed van haar lippen. Ze keek naar de rest en was tevreden. 'Zo die weten wie de baas is en nu gaan we. Ieder van jullie mag zijn eigen weg gaan, maar zodra ik brul moeten jullie meteen komen!' zei Rage met de laatste woorden als dreigende toon om haar dienaren te laten weten dat ze geen tegen spraak dulden. Rage opende haar vleugels en wachten tot Kliennie naar har toe zou komen en de rest liep al weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 5:12 pm

De vrouw jammerde zachtjes nadat er geen antwoord op haar hulpkreten kwam en keek bang naar de andere gevangen en toen naar Rage. Toen Rage het teken gaf dat ze mochten doen wat ze maar wouden met hun buit doden de andere dieren hun buit en namen een hap. Rage draaide even haar rug naar hun toe. Kliennie keek met een wat twijfelende blik naar de vrouw die doodstil lag, langzaam liet Kliennie zijn blik over haar lichaam gaan ze zou toch doodbloeden als ze niet snel haar wonden verzorgde. Dus kon hij net zo goed haar uit haar lijden verlossen, Kliennie likte even aan haar wonden om haar bloed weer te proeven. De zoete smaak was heerlijke hoe kan hij daar nou nee tegen zeggen. Kliennie schudde zijn hoofd en probeerde die ene stem uit zijn hoofd te bannen. 'Zo die weten wie de baas is en nu gaan we. Ieder van jullie mag zijn eigen weg gaan.’ Hoorde Kliennie Rage zeggen en richten meteen zijn aandacht weer op haar. ‘Maar zodra ik brul moeten jullie meteen komen!' Zei Rage met de laatste woorden als dreigende toon om te laten weten dat ze geen tegenspraak en ongehoorzaamheid wou. De dieren knikte en een voor een gingen ze weg en nemen hun vast mee. Kliennie richting zijn aandacht weer op zijn buit en na een kleine twijfeling dode hij het. De vrouw liet een harde en korte gil horen voordat ze haar laatste adem uitblaasde. Kliennie scheurde een stuk van het lichaam af en ate het rustige op. Daarna likte hij zin lippen af en liep richting Rage. Kliennie ging vlak naast haar staan en maakte een buiging. ‘Meester?’ Kliennie had zo gevoel dat Rage nog met hem moest of wou spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage

Rage


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 394
Punten : 473
Join date : 21-01-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : katwijk n.b.

Dragon World
Leeftijd: 350 jaar
Temmer\draak: I only have servants!
Partner: Who shall desire my heart?

The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Emptyzo maa 27, 2011 5:39 pm

Kliennie leek niet zo'n honger te hebben, maar na haar woorden doden hij zijn buit uiteindelijk toch en Rage knikte kort naar hem en stapte op hem af en nam hem in haar poten, maar ze waakte er wel voor hem niet te beschadigen met haar messcherpe klauwen. Daarna zetten zij zich af en klapwiekte omhoog en richten zich op het gebied van de NW. Ze zou hem daar houden en gebruiken wanneer ze hem nodig zou hebben. Kliennie zou een goede spion zijn voor eventueel een grote groep mensen zouden komen die het NW-gebied binnen zouden willen vallen en de leden van de NW aan zouden willen vallen. Met trage vleugelslagen vloog ze door de lucht en landen vlakbij de grot van de NW en zetten Kliennie daar neer.

(Ik maak een nieuwe topic aan bij de NWgrotten.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The break! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The break!   The break! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The break!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: