Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A roar for help! (Who i'm i? deel 2)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyza jan 22, 2011 10:09 pm

Zijn vlucht uit het duistere land was niet zonder verwondingen geweest. Zijn geheugen had de rode draak in de steek gelaten en hij wist niet meer wie hij ooit geweest was. Zijn contact met een draak daar had hem iets gegeven wat de rode draak liever niet had gehad. Sombra was een draak die hij nooit meer zou vergeten net als de rest van de bende die kennelijk hem als vijand zagen. De wonden branden en staken van de pijn van de inspanningen die het hem gekost hadden om daar weg te komen. Met moeite hielt de rode draak zijn vermoeide vleugels nog recht, maar hij kwam steeds lager en lager. Zijn verstand stond op shock en alles was hem vreemd. Van de groene weide velden waren verandert in rokende grotten waar tweebeninge schepsels in en uit liepen. Ze waren vleugelloos en hadden geen schubben. Darko vloog over die vreemde grotten heen en zocht verder naar herkenningspunten, maar zijn geheugen bleef falen en dus vloog de draak verder. Tot de velden in hoge bomen veranderden. Zijn tong bengelde uit zijn bek en Darko zonk steeds verder tot hij de eerste boomtoppen tegen zijn poten aan voelde komen. Hij schrok op uit de shock en wilde hoger gaan vliegen, maar zijn staart raakte een Y-vormige uitstulping in de boomtop en hij draaide plots van koers. Darko was te moe om nog op te trekken en zijn vleugels intrekkend dook Darko dus maar tussen de bomen door. Dunne en dikke takken schraapte langs zijn schubben en Darko voelde hoe sommige van hen meer verwondingen erbij maakten. De landing was niet zachtjes en de klap kwam hard aan. De rode draak schoof door en kwam tot stilstand op een groot openveld waar de bloemen uitgebloeit waren. De verdroogde bloemen verkruimelde onder zijn gewicht. Darko probeerde op te staan, maar hij viel tegen de grond en zijn lichaam protosteerde tegen elke beweging die hij maakten. Darko ging goed liggen zo goed en kwaad als het ging. Zijn lichaam voelde brandend aan en hij vulde zijn longen voor een machtige brul om hulp zijn bek verliet, daarna legde de rode draak zijn kop lang uit om wat uit te rusten. Het gif van de kleinere rode draak trad in werking en het schrijnde door zijn aderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyza jan 22, 2011 10:41 pm

Maylin was rustig aan het wandelen, met haar gedachten op nul, dat had ze erg nodig, ze dacht de hele tijd aan Mudly. Ze was hem nooit vergeten, zelfs niet toen ze weg moest... Maylin schudde haar hoofd, ze wilde hier níét aan denken! Opeens zag Maylin iets groot roods in de wind dalen, het leek op een draak, en volgens mij was het verwond. Maylin rende naar de draak toe, die nu op de grond lag. Het had een groot spoor van vernieling achter zich gelaten bij het landen. De draak was waarschijnlijk over de grond door gegleden. Maylin zag de arme draak, al de woede verdween uit haar. Ze móést hem helpen van haarzelf. Uit haar zak haalde ze een soort poeder dat ze met haar drinkwater mengde in een blaadje dat ze bij zich had. Langzaam liep ze naar de draak toe, "waar doet het pijn?" vroeg ze, Maylin keek naar de draak. Ze kon veel wonden zien, sommige waren aan het zwellen door het gif wat erin zat. "Toxic" mompelde ze. Een woede aanval kon ze nog maar nét beheersen, nee, Maylin moest eerst deze draak helpen. Maylin knielde naast de draak, "rustig maar" Maylin smeerde het spul op de draak, ze wachtte niet eens of de draak het wel wilde. Maylin hoopte dat de draak begreep dat ze hem wilde helpen. Het goedje begon te gloeien op de huid van de draak, ze had het gesmeerd op de opgezwollen wonden en op de wonden die waren besprinkeld met gif. "Het kan even branden, of heel erg pijn doen" Maylin smeerde het spul verder uit, ze drukte hard zodat het opgenomen kon worden. Daarna haalde ze uit haar zak een ander goedje, dat deed ze in een kom en daar gooide ze van alles en nog wat in dat ze in haar zakken vond, zelfs 3 grassprietjes! Toen prakte ze het met water erdoor heen, en deed ze er wat kruiden door. "Oké, dit is klaar" bracht ze uit. Ze deed de kom voor de mond van de draak, deed de mond van de draak open en goot het spul erin. "drink" zei Maylin bazig. "Dit stopt het gif om verder te verspreiden. Daarna vroeg ze "wie is jouw baas, ik heb hem/haar namelijk nodig om jouw tot leven te houden als dit drankje wat ik je net gaf uitgewerkt is." Maylin aaide de draak over zijn hoofd. "Ik heb meer spullen nodig, daarom moet er iemand bij je blijven om voor je te zorgen als het verkeerd gaat. En de andere persoon moet de spullen halen die ik nodig heb." Maylin had nog nóóit zó aardig gedaan. Maylin pakte wat water, en spoelde het drankje ermee weg in de mond van de draak. "Het is nogal vies, ik weet het" ze lachte, dit had ze ook moeten leren toen ze dit leerde van de 'geneesman' van het dorp waar ze logeerde. Ze heeft vele dingen geleerd, zo kon ze steeds overleven. Maylin zou bij de draak blijven totdat hij/zij beter zou worden. Ze zou voor hem zorgen, dat is het minst dat ze voor hem/haar kon doen. Maylin aaide de draak over zijn gezicht. Ze maakte zich ietsje zorgen over het sapje, had ze het wel goed gedaan? Ze geloofde van wel, ze had alles gedaan wat ze zich kon erinneren van de 'geneesman'. Maylin zuchtte, ze had wel met de draak te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyzo jan 23, 2011 7:50 pm

Zijn ogen waren gesloten toen er voetstappen klonken over het dorre gras. Darko tilde een ooglit op en zag een tweebener naar hem toe rennen. Hij kon zich nog niet bewegen door het gif en hoorde haar de naam van Toxic noemen en keek even weg. Haar bezigheden voelde koel aan, maar het goedje dat ze op de wonden smeerde en op de wonden drukte deden best wel pijn en hij gromde dreigend naar de vrouw. Zijn mond werd los te trokken en een bitter spul werd in zijn bek gegoten samen met wat water. Darko deed zijn tong omhoog en het goedje spoelde door zijn keel, maar het gleed ook een deel uit zijn bek aan de kant waar de vrouw niets kon zien. De woorden van de vrouw klonken zacht en vriendelijk, maar hij kon zich niet herrinneren wie zijn baas was of had hij er geen. Het spul dat toch in zijn slokdarm was beland deed zijn werk en Darko voelde zich iets beter worden. Ook het smeersel dat ze op de wonden had gedaan branden voor de werking. Darko tilde zijn kop op toen hij haar hand over zijn gezicht voelde gaan en legde die van haar af. 'Bedankt voor je hulp, maar ik heb geen baas!' zei Darko buuks en hij sloot zijn ogen even voor een duizelaanval en schudden zijn kop even voor hij hem weer neer legden. Alle ledenmaten branden van de schrijnende pijn, maar door de genezende smeersels en sapjes die de vrouw hem mee verzorgde hielpen de rode draak goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyzo jan 23, 2011 10:16 pm

Mudly rende haastig door het bos. Hij had de bekende brul van Darko gehoord en hij had hulp nodig. Terwijl hij rende maakte Mudly een combinatie van kruiden. Stopte ze in een apart zakje en keek toen naar een boom die afgebroken was. Niet veel later was de spoor duidelijk zichtbaar. Met, in de verte een rode vlek. "Darko?" sprak Mudly vragend. Mudly liep naar het einde van het spoor en klom in de boom om de omgeving te analyseren. Er was een persoon. "Maylin?" sprak hij vragend. Hij luisterde aandachtig naar de woorden. Mudly zijn ogen keken naar de draak na de woorden. "Ik ben je baas..." mompelde hij. Ineens zei de draak dat hij geen baas had. Mudly's ogen verwijdde zich. Zijn ogen werden vochtig en er vormde zich een traan. Een van verdriet en woede en onbegrip. "Wat?!" riep hij uit. "Geen baas!..." riep hij luider. "DIE HEB JE MISSCHIEN NIET. MAAR JE HEBT WEL EEN GOEDE VRIEND, EEN DIE VELE ALS JOU BAAS ZAGEN!..." schreeuwde hij naar de draak. Een lichte vlaag van woede schoot door Mudly. Ineens greep hij naar zijn hoofd met een pijnlijke steeg. Mudly sprong naar beneden en keek met nijdige blik naar Darko. "Je herrinert me niet meer?" sprak hij vragend. Terwijl hield Mudly een hand voor zijn oog. Zijn rechter oog was bedekt. Maar deze was vuur rood. "Je herrinert je beste vriend niet meer!..." schreeuwde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyzo jan 23, 2011 11:23 pm

Maylin hoorde een bekende stem, het was Mudly. Maylin draaide zich met een draai om.
Ze keek in zijn ogen, "oh nee" bracht ze geschrokken uit. "Niet doen Mudly, wees sterk!" Maylin zag dat Mudly aan het veranderen was. Ze wist wat nu zou komen, Mudly zou de draak aanvallen terwijl die zwaargewond was. "Stop!" zei Maylin commanderend, "Darko lijdt waarscijnlijk aan geheugen verlies, volgens mij is dit het werk van het gif" Maylin ging met gespreide armen voor Darko staan. "Je moet me helpen, jezelf beheersen, en we moeten iets doen, anders gaat hij dood...." bij de laatste woorden sprak Maylin rustig en legde er nadruk op. Maylin wist dat als Mudly getransformeerd was dat er geen stoppen meer was, dan moest ze tegen Mudly vechten. En dat was het laatste wat ze wilde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyzo jan 23, 2011 11:39 pm

Opeens klonk er een stem die de rode draak vaag bekent voor kwam, maar hij herinnerde zich niet de naam die bij deze stem hoorden. Het tweebeensvrouwtje sprong voor Darko en probeerde de woede man te kalmeren. Darko tilde zijn kop op en nam de man met rood haar vragend op. Een steek van pijn trok door zijn lichaam en Darko tilde zijn lippen op en kreunde zacht, waarna hij zijn kop schudden en over de wonden probeerde te likken. De smeersels smaakte nog viezer dan het sapje dat hij van de vrouw had gekregen en de draak probeerde de vieze smaak van zijn tong te krijgen door over een steen te likken die vlakbij lag. 'Je stem komt me bekent voor, maar helaas laat mijn geheugen me in de steek al vanaf dat ik wakker werdt op een plek waar de zon zijn stralen niet kwijt kan!' Maar nu we het er toch over hebben wie zijn jullie?' vertelde Darko nadat de ergste smaak van zijn smaakpupillen was geschraapt en hij keek de man en de vrouw vragend aan. Het gevoel van een van zijn poten viel weg en Darko draaide meteen zijn kop ernaar om en duwde er zacht tegen. Een grom van ergernis vulde de lucht en Darko wist dat hij te veel bewogen had en legde zijn kop weer neer en sloot zijn ogen, waarna een diepe zucht volgde en zijn adem vervloog bij de twee mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyzo jan 23, 2011 11:54 pm

Maylin draaide zich om, ze wilde reageren op de vragen van Darko. Maar ze moest op Mudly letten, dit kon gevaarlijk worden. "Stil liggen," commandeerde ze naar Darko, "anders verspreidt het gif zich sneller door je bloed en dan zullen mijn smeerseltjes je niet meer helpen" Maylin keek ernstig. "En trouwens, ik ben Maylin." Ze keek vriendelijk. Maylin keek weer naar Mudly, ze wilde niet dat hij hier wild werd. Dat zou betekenen dat ze zouden moeten vechten, en misschien zou een van hen het niet overleven. "Oh, en niet likken. Het is nogal smerig." zei Maylin nog lachend naar Darko, toen richtte ze haar aandacht op Mudly. Ze moest bereid zijn om zich te kunnen verdedigen. En als zo nodig, de draak ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyma jan 24, 2011 1:33 am

Darko hoorde de naam van de vrouw : Maylin : Zijn ogen gingen weer open en hij keek nu naar de man die nog steeds met zijn rechterhand over de rechterkant van zijn gezicht hielt. Een vreemde pijn schoot door zijn lichaam en een brandend gevoel volgden. De rode draak brulde van de pijn en begon onbeheerst te bewegen. Zoiets had hij nog nooit gevoelt. Het was niet het gif dat zijn lichaam van binnen verbranden en Darko begreep ook niet wat er gebeurden. Tot hij besefte dat het zijn eigen vuur was, maar door de golven van pijn bleef zijn lichaam schokken en bewegen. Een wanhoopig gebrul kwam uit zijn bek en Darko rekte zijn hals ver vooruit. Niet lang daarna kwamen grote steek vlammen uit de verwondingen die hij had opgelopen en Darko voelde hoe zijn wonden schoon werden gebrand en dicht geschroeit. Totaal uitgeput bleef Darko liggen en zijn lichaam gloeide nog duidelijk voeldbaar na. Een vreemde substantie golvden vanonder zijn schubben vandaan en bedekte zijn lichaam waarna het hard werd als steen.

Darko bleef zo uren liggen en zijn lichaam heelde nu veel sneller dan dat hij dat normaal zou doen. Ondertussen ging hij na wat voor krachten hij had, maar geen van alle waren geneeskrachtig. Dit was een martelgang geweest en nu lag hij onder een paar meter dikke steenlaag. Die super heet was voor mensen die bij aanraking hun vingers zouden verbranden. Toen Darko voelde dat zijn laatste verwonding weg getrokken en er nu nieuwe schubben er voor in de plaatst was gekomen probeerde Darko zich uit de steenlaag te bevrijden. Hij kon zich minimaal bewegen, maar zijn harde snuit begon toch een grote scheur in de steenlaag te maken. Met een laatste stevige dreun brak hij erdoorheen en zijn kop kwam vrij. Dikke hitte wolken vervlogen naar de open hemel en Darko keek rustig rond. De twee mensen waren er nogsteeds en hij brak zich nog verder vrij. Onrustige stemmen trokken zijn aandacht en hij keek Nieuwschierig richting Maylin en de man. 'Mag ik weten wat voor kruiden je gebruikt hebt?' vroeg Darko en klom uit de stenenring die over gebleven was van zijn tijdelijke stenengevangnis en ging ernaast zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyma jan 24, 2011 1:25 pm

Mudly hield zijn hand nog steeds voor zijn oog en keek met een verwoeste blik naar de draak. "Mij vergeten?" sprak hij kil. "Mij vergeten!..." snauwde hij nog. "Je bent me echt vergeten of niet..." sprak hij zacht. De haren van Mudly namen nu een zwarte kleur aan. Niet langzaam maar in een flits haalde Mudly zijn hand weg. Beide ogen waren rood. En nu was Mudly helemaal overgenomen. Met snelle haal trok Mudly zijn zwaard.

"Waar ben ik...? Wie ben ik..?" sprak Mudly's stem in een echoende kamer. Het was wit en hij zag wazig. "Wat is dat?" sprak hij kalm. Een hand was zichtbaar maar erg vaag. Mudly zijn ogen keken er met moeite naar, in een poging het scherp te stellen. "Is dat mijn hand?" vroeg Mudly kort tegen zichzelf. Ineens hoorde Mudly een opgewekte stem naar hem roepen. Hij zag iemand met grijze haren en rode ogen hem omhelzen. "Maylin..." sprakte Mudly zachtjes. Maar Darko en Maylin zouden niets kunnen horen of zien wat Mudly nu zag. Ze zagen alleen De bezeten Mudly. Niet veel later klonk een zacht geneurie achter zich. Mudly draaide met een ruk om en keek in de helderblauwe ogen van Aiwendil. "Aiwendil..?" sprak Mudly. Zijn ogen gingen naar de lucht waar een denderende brul te horen was. "Darko..." sprak Mudly zacht. Toen bestefte Mudly zich pas wat er afspeelde. Ineens hoorde hij een oude krakende stem. "Je moet er tegen vechten, je wilskracht is groter dan die van hem" sprak het. "Master..." sprak Mudly. Hij balde zijn vuist en er rolde een traan over zijn wang. "Master, Awendil, Darko en Maylin. Ik zal vechten, ik zal hem wegdrijven!..." schreeuwde Mudly. Alles verdween in een punt en het werd zwart.

Ondertussen was Mudly met zijn zwaard richting Maylin gerend en maakte een stekende beweging richting haar borstkas. Echter hield de punt stil vlak voor haar hart. Mudly zijn ogen waren groot, maar waren wel zo bruin als ze altijd waren. Zijn haren waren niet meer pikzwart maar waren rood. Hij hijgde lichtjes, van het schreeuwen waarschijnlijk. Er hing een zweetdruppel bij zijn oog. Mudly keek strak naar Maylin en bleef verstijfd staan. Hij wist wat er gebeurd was en dat kon hij zelf amper geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyma jan 24, 2011 9:17 pm

Maylin had even niet op Mudly gelet, ze was nogal geschrokken van de steenachtige transformatie van Darko. "wat?!" schreeuwe Maylin, even later was Darko weer geheeld. Hij leek weer zo goed als nieuw. Toen Darko vroeg 'mag ik weten wat voor kruiden je hebt gebruikt' antwoorde Maylin stamelend. Ze was nog heel verbaasd over wat er gebeurt was. Dit had ze namelijk níét geleerd. "euhh...gras, honing, fruit(mango), groene hete pepers en water....." Maylin's stem verstevigde "maar dit hoort niet te gebeuren, misschien....mischien heeft het een ander effect op draken dan op mensen...." Maylin zou het echt niet weten...

Maar opeens in haar ooghoeken zag ze Mudly veranderen, en van het ene op het andere moment had hij in een aanval haar bijna geraakt met de punt van zijn zwaard. Maylin was verbaasd, maar had zijn aanval ontweken, in de draai dat ze het zwaard ontweek had ze uit haar riem twee dolken getrokken. Maylin hijgte, ze wilde dit absoluut níét doen. Ze zou zelfs nog liever sterven dan met Mudly te moeten vechten, maar ze kon die arme draak toch niet achterlaten? Nee, ze moest Mudly bij zinnen brengen. Dat móést!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyma jan 24, 2011 10:38 pm

De stem van Maylin werdt steviger en Darko prenten de ingredienten in zijn kop en hij schudden die toen de man plotsteling in de aanval over ging. Maar de verandering van haar en ogen was in een flits verdwenen en Darko zag weer de roodharige jongen staan die hem had toe geschreeuwt. Vanaf dat Darko wakker was geworden en zijn geheugen had gepijningd om te weten te komen wie hij was en hoe zijn normale leven zou zijn. was hij het gevoel twee keer verraden te zijn. Eerst door een draak die Sombra heten en nu door deze man die het enige mens dat hem geholpen had aanviel. Darko stond op en brulde woest terwijl hij een masive poot tussen De man en Maylin zetten. Hij was geen kleine draak die voor zoiets bang was, maar hij was een grote draak die twee tweebeenshuizen hoog was. Zijn staart met vuurstekels zwiepte gevaarlijk achter Darko door zijn woede begon het vloeibaar vuur te lekken en het verdorde gras en bloemen verschroeide bij de aanraking. Zijn snuit kwam op ooghoogte van de jonge man en zijn ogen stonden kil en hard. De genegenheid die hij ooit voor Mudly gevoeld had was door geheugenverlies in een klap stuk geslagen. Deze draak zou zich nooit meer zo bloot geven door zomaar iemand in vertrouwen te nemen. Darko trok zijn poot omhoog en duwde Mudly zo ondersteboven en hij zetten deze poot boven op de borst van hem. Het dreigende gegrom rolde uit zijn keel en zijn blik bleef op Mudly gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyma jan 24, 2011 10:46 pm

Maylin had Darko's aanval helemaal niet verwacht, daardoor schrok ze wel een beetje. Ze borg haar wapens op, en zwaaide met haar armen, in de hoop dat de 'grote' draak het kon zien. (XD) "STOP!" schreeuwe Maylin, "Dit is je temmer! Hij is verdrietig dat je hem niet meer herkent, dat komt door je heugenverlies, en je temmer heeft een slechte kant die hij niet onder de controle kan krijgen!" Maylin bleef zo doorratelen en zwaaien. Hóé moest ze in hemels naam een boze draak van Mudly af krijgen? Waarom moest dit altijd háár overkomen, Maylin zuchtte. "Stop! Doe hem niets! Alsjeblieft!" Maylin keek met eerlijke ogen naar de draak. Nu maar hopen dat dit werkt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptydi jan 25, 2011 5:42 pm

Het geroep van Maylin hoorde Darko niet en zijn poot begon druk uit te oefenen op de bosrt van Mudly. Een vage herinnering kwam naar boven wat hetzelfde tafereel was geweest als dat het nu was, alleen had Darko toen niet zijn geheugen verloren. Een vlaag van verontwaardiging schoot door het lichaam van de draak heen. Als door een wesp gestoken te zijn deed Darko een paar passen achterwaards en schudden zijn kop hevig heen en weer om weer helder te worden. "Heb ik dit mens dat ooit vertrouwt?"dacht Darko en kon het nog steeds niet geloven. Zijn gehele lichaam begon te beven en die trillingen schoten door via de grond die nu ook begon te schudden. Verschillende bomen vielen om en sloegen hard tegen de grond tot eentje vlak langs Darko heen viel en hem uit zijn gedachten wakker schudden. Nog na rillend, maar niet meer een aardbeving veroorzakend keek Darko met verwarde ogen richting Mudly wiens naam nu naar voren kwam, maar ook van iemand anders die hij er toen ook bij was geweest. Met een plof ging Darko zitten en bleef voor zich uit staren alsof het niet anders ging. Zijn naam werd zacht uit gesproken en de rode draak schudden zijn kop en deinste achteruit voor een troostende hand die hem wilde aanraken. Dit was even te veel voor hem en Darko wilde het eerst even alles op een rijtje zetten voor zichzelf voor iemand anders nog in zijn buurt mocht komen. Het geen dat hij zijn eigen vrienden vergeten was door iets wat eerder die dag gebeurt was kwam als een schok voor Darko en hij begreep er niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptydi jan 25, 2011 10:50 pm

Mudly voelde ineens een krachtige duw en viel onvermijdelijk naar achteren. Hij keek met geschokte blik naar de draak die de voorpoot op zijn buik zette. "Ironisch of niet, zo begonnen we ook...." echter werden zijn woorden abrupt afgebroken door de lucht die uit zijn longen werden gedrukt door de druk die de draak langzaam opbouwde. Mudly kuchte kort maar hield zich sterk. "Darko! Kom bij zinnen!..." riep hij met de lucht die hij nog had om daarna verwoed adem te halen. Toen de draak van hem af kwam en naar achtern ging kroop Mudly op zijn zij en kneep zijn ogen kort samen. Een gekneusde rib dat kon er ook nog wel bij. Darko had redelijke kracht uit gevoerd. Met kalme blik keek Mudly naar Maylin maar kwam niet overeind, want een nieuwe pijnscheut volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptydi jan 25, 2011 11:25 pm

Maylin keek naar Mudly en weer naar Darko, ze wist dat Mudly iets gebroken of gekneusd moest hebben, hij lag net immers onder een draak! Darko leek weer bij zinnen te komen, hij begon een beetje te stammelen en Mudly kwam weer bij zinnen. Maylin knielde neer bij Mudly en keek naar zijn zij. "Mudly?...." vroeg Maylin, ze keek naar zijn zij. "Kun je opstaan?" Ze had haar handen op een zodanige manier dat Mudly erop kon leunen. "Darko!" probeer je íéts te herrineren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptywo jan 26, 2011 1:33 am

Mudly zei iets tijdens zijn kracht uitoefenen voor hij een van zijn herinneringen terug kreeg. De schaamte dat hij een oude vriend bijna had gedood door hem te pletten kwam hard aan. Darko had nooit begrepen hoe het kon dat iemand aan geheugenverlies leed en nu had hij het zelf. Woede borrelde in zijn borst op, maar van buiten af zag je het niet zelfs niet aan zijn ogen. Mudly bleef liggen en Maylin riep naar Darko dat hij zich iets moest herinneren, maar er was nog niet meer tot hem gekomen en Darko schudden nog eens met zijn kop voor hij opstond. Zijn poten bibberde nog steeds en hij had even afstand nodig. Zijn enorme vleugels spreidend zetten de rode draak zich krachtig af en gleed door de lucht naar een hoge heuvel vlakbij. Daar kon Darko de twee mensen nog goed zien en zij hem. Daar landen Darko met rustige bewegingen en hij ging liggen op zijn zij en keek naar de andere kant waar een breed uitzicht hem enigzins troosten. De herinneringen aan Mudly begonnen nu langzaam terug te komen en een sluier werd opgelicht en een stroom aan herinneringen overspoelde zijn andere gedachten. Darko voelde zich nog slechter en hij legde zijn kop over zijn poten en hij kreunde zwaar van frustratie, maar dat ging eerst over in gegrom en later sprong Darko op en begon uitgelaten te brullen van woede opzichzelf en plofde daarna weer op zijn zij en bleef mokkert voor zich uitkijken. Zachte voetstappen werden luider en Darko rolde zijn ogen naar achteren en zag vanuit zijn ooghoek dat iemand naar hem toe kwam. Darko keek weer stug voor zich uit en hij voelde hoe de koele hand over zijn schubben gingen. Darko onderdrukte een rilling en hij zuchte diep en tilde zijn kop hoog op om daar nog niet aangeraakt te worden. Hij was er nog niet klaar voor. Spijt en vernedering overspoelde de rode draak nog en hij durfde Mudly nog Maylin nu even aan te kijken. Zijn gevoel kwam na een tijdje tot rust en vriendelijke woorden kropen in zijn gehoorgang. Darko kromde zijn hals en drukte zachtjes tegen de wang aan om zo zijn -Het-Spijt-Me- te zeggen. 'Wat een ironie! Nooit gedacht dat mij zoiets zou overkomen!' mompelde Darko en hij voelde hoe vriendelijke handen over zijn breede snuit gaan.

( Maylin Mudly moet naar Darko toe komen, Je begrijpt hopelijk waarom? )
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptywo jan 26, 2011 4:35 pm

(jaaa. dat had ik door. Very Happy)

Maylin wist dat ze zich hier buiten moest houden, ze had nu gedaan wat ze kon. Darko steeg op en ging ergens anders zitten. Maylin draaide zich naar Darko om en ging met haar knieen omhoog zitten, haar armen om haar knieen heen. "Ga maar." zei Maylin tegen Mudly, "ik denk dat jullie het moeten goedmaken", en ze keek weer naar Darko. Maylin had nu wel genoeg gedaan, en vond dat ze wel mocht vertrekken, tenminste, als Darko of Mudly wilde dat ze bleef moesten ze dat zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptywo jan 26, 2011 5:31 pm

Mudly kneep een oog pijnlijk dicht. Zijn andere oog keek naar Darko. Hij moest zich iets herrinerd hebben. Anders was hij niet van hem af gegaan. Mudly keek naar Maylin die bij hem neerknielde. "Ik ben ok..." sprak hij eigenwijs. Toen Darko opsteeg keek Mudly op en slikte even. Hij trok zijn mantel uit en zijn shirt om zijn wonden te checken. Alleen een kleine bloeduitstorting. Hij pakte wat verband dat hem steun moest geven en bond deze zelf om hem heen. Daarna pakte hij zijn shirt weer en trok deze aan. Deed zijn mantel goed en keek naar Darko die een woedende brul uitbracht. Mudly zette een stap en versteef even van de pijn. "Niet opgeven..." mompelde hij. Hij liep nu rustig richting de plek waar Darko was. "Maylin, kom mee, je hebt hem immers ook geholpen..." sprak hij kalm en wenkte haar mee. Maar wachten deed hij niet. Hij liep verder naar Darko. Zijn pas langzaam versnellen tot het overging in rennen. De pijn negeerde hij straal. Hij moest bij zijn vriend komen. Eenmaal bij de draak stopte hij even toen de blik op hem geworpen werd. Maar al snel keek Darko weer voorzich. Een glimlach verscheen op Mudly's gezicht. Hij legde zijn hand tegen de buik van Darko. Liep verder naar voren en gleed met zijn hoofd langs de schubben. De rillen was duidelijk te voelen voor Mudly. Met glimlach keek hij naar Darko. "Weet je..." sprak hij kalm. "Ik heb maar een gekneusde rib. Het had altijd erger gekund. En daarbij, waarom zou ik je niet vergeven. Je blijft een vriend, een zonder herrineringen maar je blijft hoe dan ook een vriend, Darko.." sprak hij. Toen de snuit tegen zijn wang aan kwam legde Mudly zijn hand rustig op Darko kaak. De waren schubben leken wel warmte door zijn lichaam heen te sturen. Mudly streek rustig over de kaak en grinnikte. "De toekomst brengt altijd verassingen, wees er op voorbereid..." sprak hij grinnikend en knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin


Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptywo jan 26, 2011 5:42 pm

Maylin had gezien dat Mudly haar had gewenkt om mee tekomen, maar eigenlijk had ze niet zo'n zin. Ze wist dat het iets tussen Mudly en Darko was en dan moet je je er gewoon buiten houden, meestal loopt het anders helemaal fout en krijg je de schuld. Dat laatste wist Maylin maar al te goed. Maar toch stond Maylin op, niet omdat ze dat wilde, maar om te laten zien dat ze wel voor Mudly klaar stond. Ze liep in een slakkengang naar Mudly en Darko toe, ze wilde hem wat tijd geven om het goed te kunnen maken en daarna zou ze komen. Stiekem hoopte ze dat alles weer goed werd, ookal ging dit helemaal tegen haar slechte karakter in. Maylin vond de helling van de berg steil, nogal geïrriteerd trapte ze tegen een steen aan, die weer tegen een steen aan knalde en die weer tegen meerdere stenen aanknalde. Maylin liep naar de rand en keek naar beneden, ergens helemaal onderin zag ze een huis dat nu was geplet door een paar stenen. "Sorry!" schreeuwe Maylin en ze liep weer verder. Bijna bij de top stond Maylin te hijgen, haar conditie was niet meer wat het geweest was, maar ze had het gehaald tot de top. Een paar meter verderop zag hij Darko en Mudly, het zag er goed uit vond Maylin. Ze ging zitten waar ze net stond, wel een beetje van de rand weg, ze wilde namelijk niet naar beneden vallen, en ging weer met haar knieen hoog en haar armen om haar knieen heen zitten. De zon scheen op haar gezicht, dit vond ze heerlijk. Iemand maakte het goed, het weer zat mee en het uitzicht was geweldig. Van het lopen had Maylin een beetje honger gekregen, ze pakte wat brood en wat water. Toen ze klaar was borg ze het weer op en keek ze naar Darko en Mudly. Wat zouden ze nu zeggen en denken tegen elkaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyvr jan 28, 2011 10:11 pm

Mudly zijn ogen keken naar het uitzicht en sloot zijn ogen kort. Hij ging op een rots naast Darko zitten. "Veel is gebeurt, en we hebben al heel wat meegemaakt. Daarbij wil ik je om een raad vragen Darko..." sprak hij kalm. Hij keek richting Maylin die op een afstand zat. "Darko, je bent rond de 700 jaar en je weet er vast een oplossing op..." sprak hij kalm. Zijn blik ging naar Maylin. "Je kent haar vast niet, en dat begrijp ik. Maar ik heb ooit wat met haar gehad. Je weet wel, liefde..." sprak hij kalm. "Echter, je weet vast van...." hij stopte even en boog wat naar Darko en fluisterde zachtjes: "Aiwendil...". Hij ging weer recht zitten. "Maylin voelt nog steeds iets voor me maar ik hou meer van Aiwendil dan nog van Maylin, althans dat zegt mijn gevoel..." sprak hij. "Darko, wat zou jij gedaan hebben. Of doen als jij je in zo'n situatie bevind. En nee, vechten is hierin geen optie. Tenminste niet bij mij..." sprak hij kalm en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Emptyvr jan 28, 2011 10:31 pm

Toen Mudly naast Darko kwam staan voelde de rode draak zich niet meer zo ellendig als eerst en de woorden van hem streelde zijn oren. Darko hoorde dat Maylin iets naar beneden schreeuwden, maar daar gaf Darko geen aandacht aan en richten zich weer op Mudly toen deze prak. 'Je kunt haar altijd nog de waarheid vertellen.' antwoorde Darko onerwachts en hij keek weer naar voren. Hij was blij dat Mudly zijn uitbarsting vergaf en dat hij hem om raad vroeg. De situatie was nog al simpel en het was altijd beter om de waarheid te vertellen dan die te lang te verzwijgen. Darko's maag rommelde en hij had honger gekregen. 'Heb je trek ik kan wel even wat gaan vangen als je wilt, anders ga ik mijn eigen voedsel even zoeken?' vroeg Darko rustig en zijn ogen stonden weer normaal en zijn blik gleed even over het gelaat van Mudly die net als hij en Maylin van het uitzicht genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A roar for help! (Who i'm i? deel 2)    A roar for help! (Who i'm i? deel 2)  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A roar for help! (Who i'm i? deel 2)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De groene bossen-
Ga naar: